Latest posts

First Page  |  «  |  1  ...  1478  |  1479  |  1480  |  1481  |  1482  ...  1581  |  »  |  Last Search found 15809 matches:

Supermens

24, female

Level 9

Re: ❤ Dreamslove ❤

from Supermens on 05/23/2015 09:30 PM

Hoezo 'je kan de foto's niet zien'?! Raar...

Alleen vrienden kunnen hem zien daarom vv'de ik je ik had die foto's al gezien maar toch keek ik haha kan ze  bijna allemaal bij de juiste reeks zetten.

Ps: Watergame , die ene met Loreal  en Supernaturel vond ik het leukst!♥♥♥

Supermens2.gif Voordat mijn model verwijderd wordt : 

Reply

TattooedHeart.

27, female

Level 14

Re: So.. I just broke up with my boyfriend

from TattooedHeart. on 05/23/2015 09:07 PM

Misschien is het dan wel goed dat je het uitgemaakt hebt. Als ze beginnen dreigen, is dat nooit goed. 

Something 'bout, something 'bout, something 'bout you.

Reply

PerfectDark...

from PerfectDarkness on 05/23/2015 08:54 PM

Als je je verplicht voelt en liever ook niet afspreekt met hem, dan denk ik wel dat de gevoelens inderdaad over zijn. Ik heb nu ook een vriend en merk ook dat het heel moeilijk is om alles te combineren. Maar als je denkt dat je gevoelens over zijn, moet je ook niet verder gaan want dan ben je ook niet gelukkig in een relatie denk ik.

Ja inderdaad. Ook werd hij gister zonder enige reden heel boos op me en begon te dreigen en tussen mij en mijn vader gaat het de laatste tijd ook niet goed en die dreigt ook altijd dus ja.. Toen besefte ik echt dat ik dit niet meer wilde..

Reply

TattooedHeart.

27, female

Level 14

from TattooedHeart. on 05/23/2015 08:51 PM

Nee inderdaad, ik voelde me alleen verplicht en wilde liever niet met hem afspreken.. Ik dacht dat ik alles wel samen kon combineren, een vriendje, school, mijn vriendinnen en dan ook nog mezelf leren accepteren, maar het ging gewoon niet en ik denk dat mijn gevoelens ook gewoon over zijn nu..

Als je je verplicht voelt en liever ook niet afspreekt met hem, dan denk ik wel dat de gevoelens inderdaad over zijn. Ik heb nu ook een vriend en merk ook dat het heel moeilijk is om alles te combineren. Maar als je denkt dat je gevoelens over zijn, moet je ook niet verder gaan want dan ben je ook niet gelukkig in een relatie denk ik. 

Reply

PerfectDark...

from PerfectDarkness on 05/23/2015 08:49 PM

Als je zelf zegt en denkt dat het beter zo is dan is het misschien goed, aangezien het ook oplucht. Uit elkaar gaan is natuurlijk nooit leuk.

Nee inderdaad, ik voelde me alleen verplicht en wilde liever niet met hem afspreken.. Ik dacht dat ik alles wel samen kon combineren, een vriendje, school, mijn vriendinnen en dan ook nog mezelf leren accepteren, maar het ging gewoon niet en ik denk dat mijn gevoelens ook gewoon over zijn nu..

Reply

TattooedHeart.

27, female

Level 14

from TattooedHeart. on 05/23/2015 08:46 PM

Als je zelf zegt en denkt dat het beter zo is dan is het misschien goed, aangezien het ook oplucht. Uit elkaar gaan is natuurlijk nooit leuk. 

Reply

PerfectDark...

So.. I just broke up with my boyfriend

from PerfectDarkness on 05/23/2015 08:45 PM

Ja.. het is beter zo en ik dacht dat ik me kut ging voelen, maar het lucht eigenlijk alleen maar op..

Reply

Beertje7

28, female

Level 14

from Beertje7 on 05/23/2015 08:33 PM

Hoezo 'je kan de foto's niet zien'?! 
Raar... 

Chrisje.jpg

Reply

GoMeryam

-, female

Level 5

from GoMeryam on 05/23/2015 05:08 PM

Super like always  jammer dat ik de foto's niet kan zien

Reply

EvanescentD...

26, female

Level 14

Re: Nu ben ik het echt zat!

from EvanescentDevill on 05/23/2015 04:48 PM

Ik heb nu gewoon zin om die te slaan maar njah hij is vast al sterker dan mij haha D: Als je moeder er niets aan doet, moet je er misschien met een ander familielid over praten? Of hem eens goed op zijn plaats terugzetten, alhoewel ik denk dat het wat moeilijk zal zijn.. Een familiegesprek samen doen? Of met z'n allen naar een psycholoog gaan, dat kan ook goed zijn! t'Is best erg!

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  1478  |  1479  |  1480  |  1481  |  1482  ...  1581  |  »  |  Last

« Back to previous page