Search for posts by Supermens
1 | 2 | 3 | » | Last
Search found 23 matches:
Re: Wattpad
from Supermens on 08/11/2015 05:04 PMsupermens123 (is makkelijk onthouden)
Ik ga denk ik niet schrijven dus verwacht geen verhalen op mij profiel die door mij zijn geschreven. Ik lees meer
Voordat mijn model verwijderd wordt :
Re: Mjn chat is uit
from Supermens on 07/27/2015 02:30 PMHahaha xD
Re: Mjn chat is uit
from Supermens on 07/27/2015 02:28 PMIdd
Ps: en ik dacht dat ik deze topic gemaakt had bij overige -_- Hij staat bij HelloGirl zie ik
Mjn chat is uit
from Supermens on 07/27/2015 02:25 PMNiemand is online staat er terwijl er daarnet nog wel waren. En ja mijn chat staat aan(groene bolletje) En als ik erop klik is ie leeg alleen Available bovenaan en daaronder waar andere mensjes horen is ie leeg
Toevoeging : ik bedoel er is niemand daarom is er niemand online..
Re: ❤ Dreamslove ❤
from Supermens on 06/26/2015 03:40 PMJammer.... Maar aan de andere kant heb je nu meer tijd etc. Je strips warenv wel erg leuk!!
from Supermens on 06/21/2015 06:35 PMOmdat ik je reeks leuk vindt kies ik natuurlijk 1 (Grapje) maar je reeks is wel leuk maar of je verder gaat of stopt moet je eigenlijk zelf bepalen. Wat jij wil
Re: ik ben heel erg onzeker van mezelf
from Supermens on 06/20/2015 08:17 PMKan je niet een keer proberen om bij een groepje te gaan uit een andere klas ofzo? Die je niet kent en wel aardig lijkt Ik denk dat alle 8ste-groepers in NL wel binnen 4 weken zomervakantie hebben. Ik zit ook op een basisschool (groep 8) en daar zitten ook weinig kinderen maar bij mij zijn er een paar groepjes die ik niet echt ken. Maar ik weet niet of dat ook bij jou is. Anders probeer je rechtop te houden nog maar eer paar weekjjes
from Supermens on 06/13/2015 07:52 PMk ook preces hetzelfde! Normaal wel nu niet .__.
Re: Nieuwe Smiley's !?
from Supermens on 06/13/2015 05:16 PMHoeveel krijgen we dr nog?
from Supermens on 06/11/2015 09:15 PMIk ook niet