Latest posts
First Page | « | 1 ... 1485 | 1486 | 1487 | 1488 | 1489 ... 1581 | » | Last
Search found 15809 matches:
Re: ❤ Dreamslove ❤
from Beertje7 on 05/20/2015 09:13 PMDankjewel iedereen
Dat doet me véél plezier!!
@ Emmalee: het is geen uitbreidingspakket; maar dankzij PosePlayer
@ Supermens: dat is goed mogelijk... Ik zal het volgende keer aanpassen

Re: Moderators (en focussers?)
from Shorsep on 05/20/2015 08:19 PMDan moeten we wel een andere naam verzinnen dan 'focus' want volgens mij kwam zo iets alleen op gSm voor. Admins en moderators is wel van de meeste comunnity sites, maar ik ben nergens anders dan op gSm 'focus' tegen gekomen o;

Re: Idee: Competitie
from Shorsep on 05/20/2015 08:12 PMJa, en dan moet je die beschikbaar stellen dat iedereen 'm kan gebruiken. Hij moet natuurlijk wel een bepaalde afmeting hebben, dat je straks niet zo'n giga smiley krijgt, maar gewoon zo'n formaatje of zo: 

Re: Idee: Foto's van anderen liken
from TattooedHeart. on 05/20/2015 08:11 PMIk las likken 
Something 'bout, something 'bout, something 'bout you.
Re: Idee: Foto's van anderen liken
from Shorsep on 05/20/2015 08:10 PMoeh, en de foto's met de meeste stemmen, upvotes, likes, whatever (moeten we wel iets 'origineels' voor verzinnen) komen in een lijstje (net zoals je de superstars of zo op gSm had, meeste dit, beste dat)

Re: Ik ga het er gewoon uitgooien..
from TattooedHeart. on 05/20/2015 07:17 PMJa haha ongesteld zijn is inderdaad raar, maar ik weet nu dat ik dus ook heel onregelmatig ongesteld kan worden. Want ik maakte me vooral daarom zorgen. Ik was altijd goed op tijd en nu niet meer. Maar ik denk dat het kwam door de stress en angst, want ik denk dat dat ook wel een grote rol speelt daarin.
from AestheticRain on 05/20/2015 07:14 PMGelukkig! De menstruatie kan soms wel eens raar lopen, gelukkig ben je ongesteld. Ik ben het sinds vandaag ook weer, ik vind het zelf niet echt fijn. Maar voor jou is het nu fijn om te weten dat je niet zwanger bent en zo. :)
''In the end, we only regret the chances we didn't take.''
from Supermens on 05/20/2015 07:13 PMEindelijk wer een nieuwe deel
Ps: 129 was je laatste deel op gsm dit moet 130 zijn;p (vermoed ik)
Voordat mijn model verwijderd wordt : 
from TattooedHeart. on 05/20/2015 07:06 PMIk ben ongesteld geworden mensen. Ik ben dus niet zwanger, gelukkig. Toch bedankt voor jullie reacties en om me te helpen. Ik werd er een beetje door gerustgesteld. Ik wist wel dat ik niet zwanger kon zijn, maar dacht toch ergens in m'n achterhoofd dat het wel kon omdat ik nog steeds niet ongesteld geworden was. Gelukkig ben ik het nu wel.
emmalee
from emmalee on 05/20/2015 06:08 PMSuper leuk!
Hoe heet dat uitbereidingspaket voor het dansen?

Reply