Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  151  |  152  |  153  |  154  |  155  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 11/11/2018 08:59 PM

Hailey
Ik grijnsde breed en slaakte een gilletje als hij op mijn bil petst. 'Dat is niet een ongeluk wat ik zou betreuren, meneer Lincoln.' zei ik en zette de douche alvast aan. 'Weet je zeker dat je het überhaupt wel aan kan? Ik heb je gisteren namelijk ook flink toegetakeld.' grijnsde ik ondeugend.

Dylan
Als ze de sauna naar buiten kwam glimlachte ik. Ik bekeek haar prachtige naakte lichaam en liep naar haar toe om haar een zoen te geven. 'Je ziet er prachtig uit.' zei ik en streelde langs haar zij. 'Je had even kunnen wachten tot ik terug kwam. Dan hadden we samen prachtig in die sauna kunnen zitten.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/11/2018 08:40 PM

Hailey
Ik keek op als Roan de kamer weer binnenkwam. Ik grijnsde en deed mijn badjas dan ook meteen weer uit. 'Ik kan wel een keer een ontbijtje missen.'zei ik en liep naar hem toe. Ik drukte een kus tegen zijn lippen en liep al richting de badkamer. Ik bekeek mezelf eerst even in de spiegel. Mijn haar zat wel echt heel warrig. 

Dylan
Eenmaal weer thuis liep ik binnen en ging ik door naar de living. Maddie was niet hier. 'Dounia, heb jij Maddie gezien?' vroeg ik als Dounia kwam om schoon te maken. 'Voor het laatst dat ik haar zag ging ze richting de spa.' zei ze. Ik knikte en liep naar de spa die ik hier in het kasteel had laten maken. Ik hield wel van een sauna en een zwembad en al dat geneuzel. Ik deed mijn schoenen uit en liep de deur door. 'Maddie?' riep ik en het galmde een beetje door de grote ruimte bij het zwembad.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/11/2018 08:03 PM

Hailey
Langzaam werd ik wakker en rekte ik me uit. Ik had nog wel in bed kunnen blijven liggen, maar waarschijnlijk werd ik daar alleen maar nog moeër van. Ik haalde een hand door mijn warrige haar en kwam overeind om mijn badjas aan te trekken.

Dylan
Ik stapte in de auto terug naar Moskou en zuchtte. Hij verneukte het nu voor Hailey met zijn stomme jaloerse gedrag. Ik begon te rijden en zette de muziek hard op zodat de rit hopelijk sneller zou gaan.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/11/2018 06:04 PM

Dylan
Ik rolde mijn ogen. 'Weet je Roan. Als je Max zo goed vertrouwd, laat hem dan lekker met Hailey gaan.' zei ik en kwam overeind. Ik liep de vergaderzaal uit en zuchtte geërgerd. Ik deed dit voor hem en Hailey en dan alsnog denkt hij dat ik er mijn plezier uit haal alleen omdat ik samen met Hailey zou zijn. Nou Newsflash... Hailey boeit me niets op romantisch gebied.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/11/2018 05:43 PM

Dylan
Ik schudde mijn hoofd. 'Ik ga Maddie hier niet in mengen. Ik ga wel met Hailey mee, maar ik beloof niets of ik met haar mee ga om daadwerkelijk een woord met die eikel te wisselen.' zei ik tegen hem en zuchtte. 'Waar is Hailey eigenlijk?' vroeg ik hem en kon een klein grijnsje niet onderdrukken, denkende dat ze misschien wel aan het bijkomen was van mijn neef die haar onder handen had genomen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/11/2018 05:29 PM

Dylan
Ik beet mijn kaken samen. 'En waarom heb je mij daar voor nodig?' vroeg ik hem en keek naar mijn glas. Ik haalde een hand door mijn haar. Waarom moet ik daar vanaf weten. Hailey kan toch lekker zelf naar onze vader toe?

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/11/2018 05:13 PM

Dylan
Als hij eindelijk de zaal binnen kwam nam ik een slokje en keek ik hem aan. 'Beter dan toen ze nog je bruid was.'zei ik met een grijnsje. 'Waarom moest ik komen? Ga je mijn hart nog eens pletten met die koude handjes van je?' vroeg ik grinnikend aan hem en dronk mijn glas in een keer leeg.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/11/2018 04:39 PM

Hailey
Ik hoorde achter mij dat Roan vanalles aan het doen was. 'Waar haal je de energie vandaan.'mompelde ik in mijn kussen terwijl ik me omdraaide en weer terug in slaap viel.

Dylan
Ik ging zitten en bekeek de kunst die aan de muur hing tegenover mij. Aan hoe lang het duurde voor hij hier was dacht ik wel dat ik of zijn slaap of een potje seks had verstoord. Maar ach. Hij kon me verwachten dus niet mijn schuld. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/11/2018 04:25 PM

Hailey
Als ik gefluister hoor draaide ik me protesterend om. Door de seks van gisteravond had ik nauwelijks geslapen. Zuchtend draaide ik me weer om en wurmde ik mijn lichaam in de armen van Roan. 'Ik ben moe.'zei ik als teken dat ik nog niet op wou staan. Ongeacht hoe laat het al was.

Dylan
'Welkom terug, heer Dylan.'zei een van Roan zijn bediendes. Ik knikte enkel en liep door naar de vergaderzaal. Ik schonk me een whiskey in ook al was het daar nog aan de vroege kant voor. Ik beet op mijn lip en dacht aan gister met Maddie. Ze betekende zoveel voor me in zo een korte tijd. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/11/2018 03:58 PM

Hailey
Ik glimlachte zwakjes als hij dat zegt. Ik sloeg mijn armen in een omhelzing om hem heen. 'Dankje.' zei ik en liet hem vervolgens los. Ik keek in zijn ogen met een glimlach en drukte een kusje tegen zijn lippen. Ik nam de joint die op het randje van de asbak lag en nam er een hijsje van voor ik hem terug legde. 'Ik zei toch dat je niet zo oppervlakkig was als dat je denkt.' 

Dylan
Ik glimlachte tegen haar lippen en streelde over haar rug. Ik voelde me weer net zo een verliefde puber op school die maar niet van zijn vriendin af kon blijven. Dat gevoel had ik echt al heel lang niet meer gehad en ik was helemaal vergeten hoe geweldig het voelde om verliefd te zijn.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  151  |  152  |  153  |  154  |  155  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page