Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 152 | 153 | 154 | 155 | 156 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 11/11/2018 03:40 PMHailey
Ik zuchtte even. 'Oké, ik vraag hem.' zei ik en ging terug op de bank zitten. Ik had er nu al geen zin meer in. 'Wat als hij me wegstuurd?' vroeg ik Roan. Ik ben al eerder afgewezen toen ik werd afgestaan, waarom zou het nu anders zijn? Het was nu zelfs alleen maar moeilijker.
Dylan
Als ze dat zegt lachte ik. 'Gelukkig maar, anders was je er misschien wel vandoor gegaan met Vincent.' zei ik met een lachje en ik drukte een kusje op de rug van haar hand als ze die van mij vast nam. 'Ik weet dat het vroeg is om te zeggen aangezien we vandaag pas echt hebben uitgesproken hoe we ons tegenover elkaar voelen, maar Maddie ik hou echt heel veel van je.'zei ik serieus tegen haar en trok haar op mijn schoot.
from LostSouls on 11/11/2018 03:00 PMHailey
Ik fronste. 'Hoezo is dat beter? Hij haat Dylan.'zei ik tegen hem en wist dat hij dit sowieso al met moeite voorstelde door wat er was gebeurd. Ik haalde diep adem en liep naar hem toe. Ik legde mijn armen om hem heen.'Kun jij niet mee?'vroeg ik in de hoop dat ik hem als back up had als ik niet meer zou durven.
Dylan
'Reken daar maar niet op. Mijn moeder... ze weet niet eens of ik nog leef of niet en mijn vader ziet me lever dood dan levend dus... Reken er maar niet op.'zei ik en haalde een hand door mijn warrige haar. Het was nog altijd wel een gevoelig plekje. Vooral mijn moeder. Mijn vader was gewoon een klootzak.
from LostSouls on 11/11/2018 01:50 PMHailey
Ik zuchtte. 'Oké.' zei ik en beet op mijn lip. Eigenlijk wou ik alleen mijn moeder ontmoeten. Weten waarom ze me heeft weggedaan. Ik geloof er namelijk niets van dat dat beter voor mij zou zijn geweest. Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar Roan. 'Hoe vind ik hem?' vroeg ik hem.
Dylan
Ik grinnikte. 'Ik ga je vragen. Op een moment dat je het niet verwacht. Op de meest romantische manier dat je ooit zou kunnen bedenken.' zei ik met een grijnsje en drukte een kus op haar voorhoofd. Als ze over mijn ouders begint slikte ik even. 'Wat bedoel je met mijn ouders?' vroeg ik haar en liet haar los zodat ik iets van kleren aan kon trekken.
from LostSouls on 11/11/2018 01:05 PMHailey
Ik schudde mijn hoofd. 'Misschien word het dan eens tijd dat iemand hem realiteit laat inzien.' zei ik. Ik kon niet geloven dat ik dit zou denken, maar ik wou mijn moeder toch wel ontmoeten en als Roan zijn vader de enige manier was om haar te kunnen vinden, dan moest ik het proberen.
Dylan
'Tja.. ik ben ook zeer charmant.'zei ik met een lachje. Ik kwam zelf ook overeind en liep naar haar toe. Ik trok haar aan de badjas tegen me aan en drukte mijn lippen teder tegen de hare. 'Je moet niet denken, je moet doen.' zei ik met een grijnsje en sloeg mijn armen om haar heen.
from LostSouls on 11/11/2018 12:04 PMHailey
Ik beet op mijn lip als u dat allemaal zegt. 'Houdt hij dan totaal niet van je moeder?' vroeg ik hem en zuchtte. 'Onze moeder.' corrigeerde ik mezelf. 'Weet je waar ze ligt?' vroeg ik hem. Ik leek veel op mijn moeder, misschien haatte Roan zijn vader mij daarom nog meer?
Dylan
'Ik heb dat nooit door gehad. Ik heb de hele tijd gedacht dat je mij haatte. Met een oprechte reden ook nog, want in het begin heb ik je niet fatsoenlijk behandeld.' zei ik en legde mijn handen om haar middel.
from LostSouls on 11/10/2018 01:08 PMHailey
Ik merkte aan hem dat hij het niet fijn vond als ik goed praatte over Dylan. Ik zuchtte en nam nog een glas drank.'Waar zijn jouw ouders nu eigenlijk? Normaal blijven vorsten toch gewoon in hun eigen kasteel ondanks dat ze aftreden? Ik zag ze ook niet op je kroning.'
Dylan
Ik zuchtte als ze die vraag stelde. Ik ging net als haar wat rechter zitten. 'Vincent was net aangekomen. Wij hadden die ruzie over dat je niet hier wou blijven en dat je met Jace terug zou gaan naar hier. Toen je tegen hem aanbotste hing je over hem heen alsof hij net zo goed meteen een ring om je vinger kon schuiven. Ik werd jaloers en liep dus naar boven. Het gevoel dat jij me niet wou werd alleen maar groter daardoor. Eenmaal boven zag ik Hailey op haar bed liggen en had eigenlijk nog niet echt met haar gepraat. Ze was zelf ook niet in de beste bui. We praatte wat en toen kwam van het een het ander. Als ik had geweten dat jij je net zo voelde over mij als ik over jou voelde dan had ik het nooit gedaan.'
from LostSouls on 11/10/2018 12:36 PMHailey
Ik beet op mijn lip. 'Arme Dylan.' zei ik en zuchtte. 'Ik heb mijn familie niet gekend dus voor mij was het niet zo erg als voor Dylan die gewoon slecht behandeld word en word achtergelaten.' zei ik en zuchtte. 'Misschien moet ik wel met mijn vader gaan praten om hem vervolgens een klap te verkopen.'zei ik en zuchtte.
Dylan
Als ze begint over jaloezie lachte ik even. 'Is dit een serieuze vraag? Maddie ik was stikjaloers. Waarom denk je dat ik mijn best heb gedaan elke man die voor je kwam te saboteren. Ik wou jou niet met iemand anders zien.' zei ik tegen haar.
from LostSouls on 11/10/2018 12:18 PMHailey
Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, ik wil niet dat je dat voor me opoffert.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip als ik zijn lippen in mijn nek voelde. Ik haalde diep adem. 'Wat is die reden dan?' vroeg ik hem.
Dylan
Ik glimlachte breed als ze dat zegt. 'Weet ik.' grapte ik en lachte. 'Jij was net zo geweldig.' zei ik en sloeg mijn arm om haar heen om haar dicht tegen me aan te trekken. Nu wou ik haar ook nooit meer voor niemand niet kwijt. Ik drukte een kusje in haar haar en streelde met mijn vingertoppen over haar arm.
from LostSouls on 11/10/2018 10:58 AMHailey
Ik zuchtte. 'Dan houd het op. Ik word toch nooit geaccepteerd hier.' zei ik lichtelijk geïrriteerd. Waarom kon mijn leven niet gewoon een keer mee zitten? Ik keek naar hem als hij die vraag stelde. 'Dylan heeft me verteld hoe verschrikkelijk die man is dus nee. Ik zit niet bepaald te wachten op nog meer teleurstellingen in mijn leven.'
Dylan
Ik gromde van genot en als ze smeekt om meer draaide ik ons om. Ik begon haar meteen op een hoog tempo met diepe halen te neuken. 'Fuck, Maddie wat ben je geil.' zei ik hijgend en genoot van haar heerlijke lichaam.
from LostSouls on 11/10/2018 01:23 AMHailey
Ik beet op een lip. 'Tuurlijk wel.'zei ik. Wat dacht ie dat het deed om hem met Maria te zien of nog erger met Maddie. Als hij zij hand op mijn been legde slikte ik even. Mijn hoofd draaide naar hem als hij die vraag steld. 'Dan krijgen wij een kindje en is de cirkel weer rond.' zei ik. Onze hele familie was een schande. De Lincoln familie was pure incest. Ik keek in zijn ogen. 'Trouw met mij. Niemand hoeft te weten dat ik een Lincoln ben. Iedereen denkt toch dat ik Deverox heet.' zei ik tegen hem met een glimlachje.
Dylan
Als ze de rollen omdraaid en zo goed als de leiding nam grijnsde ik breed. 'Ik zei toch dat je beter bent dan je denkt.' zei ik en liet mijn handen van haar heupen iets meer naar haar heerlijke billen glijden waar ik in kneep en een zachte pets op gaf met mijn rechterhand.