Search for posts by rosa13k

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  »  |  Last Search found 59 matches:

rosa13k

19, female

Level 11

Re: Aanslagen Parijs

from rosa13k on 11/14/2015 10:03 AM

Omg.. 4 aanslagen (misschien nog meer) Ik vindt dit echt verschrikkelijk

er zijn nu 153 mensen dood...

Ik ga in (de maand) mei heen met school...voor ongeveer 4 dagen en ik verheug me er op!

ik zal denk ik niet meer naar parijs durven te gaan als ik daar naartoe zou moeten gaan met school of familie of vrienden...

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

rosa13k

19, female

Level 11

Re: COMPETITIE: CareTeam

from rosa13k on 11/12/2015 07:59 PM

Nou ik denk dat iedereen hier wel iemand op heeft waarmee die praat. Daar kun je toch mee over je problemen praten? Moet daar nu serieus extra een badge voor komen.

natuurlijk kan iedereen praten met iemand hier maar het is zo te zien gewoon nodig... ik vind het zelf wel een leuk idee om dan zo'n groep te hebben op de website die naar je luistert en dan met je praat ofzo...

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

rosa13k

19, female

Level 11

Re: Beste meiden

from rosa13k on 11/11/2015 04:39 PM

Niet flauw bedoeld hoor, maar je bent 10 jaar. Waarschijnlijk heb je amper ervaring ermee.

best...

Reply

rosa13k

19, female

Level 11

from rosa13k on 11/11/2015 03:44 PM

Misschien is het leuk, om een groepje meiden te hebben die dan een speciale badge hebben, waarmee je kan zien dat je ze altijd kan mailen als je iets kwijt moet.

leuk idee! mag ik dan ook mischien meehelpen in die groepje als het wordt opgericht?

Reply

rosa13k

19, female

Level 11

from rosa13k on 11/10/2015 08:48 PM

mij lijkt het ook leuk om te helpen 

Reply

rosa13k

19, female

Level 11

from rosa13k on 11/10/2015 08:40 PM

Ik wil graag een oplossing met jullie zoeken, maar ik weet niet of dat lukt met alle admins bij elkaar aangezien ik de enige admin ben die het meest online is en vaak op het forum ben. Want Ies die is al een week ofzo niet online geweest en wat Eslem doet weet ik niet ;-/

dan maar met Hello Model oplossen en 1 Admin... denk ik...

Maar als je er iets over kwijt wilt op een forum, hoe zou je het dan moeten noemen?

goede vraag...

Reply

rosa13k

19, female

Level 11

from rosa13k on 11/10/2015 08:34 PM

Meiden ik snap dat het een steun voor jullie is, maar sommige hebben er last van. En we willen graag dat Hello Model een wat vrolijkere sfeer krijgt, en dat je niet als je je net registreert dat je gelijk topic's ziet met als titel ''zelfmoord'' ''snijden'' ''kut leven dat ik heb'' Als je graag wat kwijt wilt, kan je op het forum plaatsen of je iemand mag mailen.

dat kan... maar eigenlijk kunnen we niet gewoon deze topics wel maken maar dan soort van eerst een andere naam inplaats van ‘snijden´ of ‘zelfmoord en ook wat minder boos ofzo schrijven... oke, mischien is dat geen oplossing en natuurlijk verdwijnen niet de topics maar zo wordt mischien de sweer wat beter? en als niet kunnen we dan niet soort van heel Hello Model een oplossing vinden (dat dun we nu eigenlijk een beetje) of kunnen de Admins proberen een goed oplossing te vinden?

Reply

rosa13k

19, female

Level 11

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from rosa13k on 11/10/2015 05:58 PM

Ze wéten dat ik helemaal flip als ze blijven aandringen en als ze er vervolgens nog eens mij zouden lachen... Dat ze het zeggen kan me niet schelen, dat ze het me aanraden ook niet, maar hoe ze gisteren erover bezig waren ging er gewoon echt over

BOE!!! geen gezellige vrienden 

Reply

rosa13k

19, female

Level 11

from rosa13k on 11/09/2015 08:51 PM

Nja, ze zeggen van dat als ik 't echt meende het al lang zou hebben gedaan en als ik echt hulp wou, ik al direct mijn ouders zou hebben ingelicht. Maar ze snappen niet dat ik 't niet kan

in welke stad woon je, ik ga je vrienden een lesje leren denk ik 

Ik kan m'n 'onderzoek' niet eens meer alleen aan...
ik help je wel :)

Misschien niet, maar ze moeten wat meer moeite doen. Vriendschap is niet zo makkelijk en als iemand hulp nodig heeft, geeft die het wel aan. Jij hebt alles aangegeven, maar ze doen er niks aan. Jij hebt je best gedaan en dan verpesten ze dat. Zij hebben er zelf voor gezorgd.

nu heb jij echt helemaal en echt helemaal bedoel ik gelijk! 

Reply

rosa13k

19, female

Level 11

from rosa13k on 11/09/2015 08:44 PM

Ik weet gewoon niet meer wat de waarheid met mij is, ik voel me zo'n fucking schijnheilige perrsoon nu door hen

de waarheid is dat je een hart van goud heb en dat je niet zo moet twijfelen met de waarheid, probeer op een soort onderzoek te gaan, edwina, dat gaat je helpen (denk ik)!

Maar ze denken dat ik overdrijf en dat 't gewoon een uitkraamsel is voor aandacht "Want ja, ge kunt ook positieve aandacht krijgen, maar de negatieve is zeker makkelijker?" Zeiden ze letterlijk.

onzin wat ze zeggen! wie gaat er nou aandacht zoeken met zelfmoord en wie gaat er liegen over zelfmoord! diegene die zoiets zou doen is echte een gestoorde gek dan (, behalve jij als je het zou doen maar ik weet dat je zoiets niet zou doen). serieus! what the!

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  »  |  Last

« Back to previous page