Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  291  |  292  |  293  |  294  |  295  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/01/2016 08:28 PM

Chris
Ik liep terug naar de kamer met het glas en keek naar Winttr. Ik dronk mijn glas leeg en zette dat op het nachtkastje terwijl ik onder de dekens kroop en mezelf zowat ermee inwikkelde. 'Ik ga slapen, ik heb morgen een shoot.' zei ik tegen haar en sloot mijn ogen terwijl mijn gedachtes steeds meer naar mijn moeder afdwaalde maar ik uiteindelijk toch in een onrustige slaap viel.

Kailynn
Na een halfuurtje kwam ik zuchtend overeind en liep naar de deur die ik opende en ik keek recht in de ogen van Jace. Fuck! Ik bedekte mijn nek nog wat meer met de coltrui die ik nog aan had en slikte. 'Wat doe jij hier?' vroeg ik hem 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/01/2016 07:32 PM

Chris
Ik beet op mijn lip. 'Dat zal toch nooit weggaan.' zei ik tegen haar en kwam overeind. Ik liep naar de woonkamer waar ik wat whiskey vanuit de karaf in het kristallen glas en nam er een grote slok van. 

Kailynn
Ik zag dat mijn telefoon ging en zag de naam van Jace op het scherm staan. Ik aarzelde of ik zou oppakken maar liet hem gewoon gaan. Als mijn nek er weer beter uit zag dan zou ik hem het misschien wel uitleggen dan klinkt het minder erg dan wanneer hij ook echt ziet wat ze gedaan heeft. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/01/2016 11:44 AM

Chris
Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. Toch was het mijn schuld. Ik had gewoon niet geboren moeten worden. Als ze overeind komt van het bad en een zakje pillen door de plee spoeld beet ik mijn tanden op elkaar om niet te reageren. Het moest gewoon lijken alsof ik gestopt was en het me niks deed.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/29/2016 11:04 PM

Chris
Ik luisterde naar haar en nam haar tegen me aan. 'Je was nog een kind natuurlijk schoot je niet en natuurlijk bleef je in die kast zitten. Als je eruit was gekomen hadden ze je sowieso overmeesterd en hadden ze jou neer geschoten. Plus als je zo jong bent kun je niet met de kracht van een gun omgaan en had je sowieso gemist.' zei ik tegen haar. 'Ik weet dat je er niks aan hebt wat ik nu zeg.' zei ik en zuchtte.

Kailynn
-Thanks babe, ik app je nog X-  stuurde ik terug en keek naar de tv die het in het nieuws had over het familie drama bij de Kingstons. Hoe wisten ze daar in godsnaam opeens van. Ik zuchtte en schakelde van zender.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/29/2016 10:11 PM

Kailynn
Ik slikte. - Ik denk dat ik dan kapot moe ben en even een dutje doe. Vanavond heb ik visite. - verzon ik snel. - Zorg jij maar voor Chris, hij heeft je harder nodig dan ik-  Vervolgens kreeg ik nog een boos appje binnen van Gideon. - Het is gecancelled, maar dit gaat je geld kosten. Als je dat maar weet. - Stuurde hij. Ik slikte. Hopelijk was het niet zo heel veel dan kon ik gewoon het geld afstaan van mijn volgende shoot.

Chris
Mijn kaken beet ik op elkaar. 'Hoe kun je dit in godsnaam begrijpen?' vroeg ik lichtelijk radeloos. 'Ik mag blij zijn dat mijn familie me niet meteen verstoten heeft. Eigenlijk had ik helemaal niet geboren moeten worden.' mompelde ik en bleef naar het schuim op het water staren. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/28/2016 11:56 PM

Chris
Wanneer ze dat zegt zuchtte ik. 'Ik heb mijn moeder vermoord Winttr. Dat is niet iets wat je van de een op de andere dag vergeet.' zei ik tegen haar zonder haar aan te kijken en liet mijn hand door het schuim glijden. Ik slikte en probeerde niet weer in huilen uit te barsten.

Kailynn
Als ik dat bericht lees verzin ik snel een smoes. -Ik kan niet babe, ik heb een shoot. - stuurde ik en nam nog een slok waarna ik de tv aanzette die de ruimte een beetje op vulde met geluid. Wat miste ik mijn vroegere leven toen papa er nog was.  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/28/2016 11:31 PM

Chris
Ik liet me gewoon meenemen met Winttr en liet haar ook haar gang gaan. Zodra ik was uitgekleed en ik in het warme badwater stapte ontspande ik een beetje, maar verder bleef ik rustig en stil. Zodra ik thuis kwam voelde ik meteen dat schuld gevoel aan me vreten. Wanneer ik gewoon kon feesten, drinken en mijn pilletjes kon slikken was alles prima. Hoefde ik nergens aan te denken. Ik haalde diep adem en keek naar het water.

Kailynn
Als hij dat terug appt slikte ik. - Ja, tuurlijk. Anders zou ik het je zeggen. - Stuurde ik. Dit was de eerste keer dat ik echt had gelogen tegen hem maar ik wou hem gewoon niet tot last zijn. Ik haalde een hand door mijn haar en dronk een slok van mijn koffie die inmiddels op de perfecte temperatuur was afgestemd. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/28/2016 10:58 PM

Chris
'Je ziet er slecht uit man.' zei Scotty. Hij was de vriend die me mijn drugs bezorgde. 'Het is niks, moeilijk geslapen.' zei ik en stak een joint op. het zakje met de pilletjes stopte ik in de binnen kant van mijn jasje. 'Ik stort het geld op je rekening.' zei ik tegen hem en gaf hem een boks. Ik liep het steegje uit met mijn capuchon op en liep zo terug naar het hotel. Terug naar het penthouse. Ik had de hele nacht op het balkon gezeten tot 5 uur vanochtend. Toen heb ik binnen een half uur opgewarmd om vervolgens de straat op te gaan. Even weg van huis. Ik gooide de joint weg en liep het hotel binnen waar ik meteen de lift nam naar boven. Alvast bedenkend waar ik mijn pillen kon verbergen. Dit keer zou ik ze opbergen in de kluis in de kast. Niemand behalve ik had de code. Zo makkelijk te kraken was hij ook niet. Er zat dan ook meer in die kluis wat mis kon gaan als het door een inbreker zou worden gevonden. Mijn handgun bijvoorbeeld. Vraag me niet waarom ik die had. Ik liep binnen en liep eigenlijk meteen door naar de slaapkamer waar ik de pillen opberg en me omkleedde. Ik liep naar de woonkamer waar ik in de grote stoel ging zitten en naar buiten staarde.

Kailynn
Ik zette koffie voor mezelf en hoorde mijn telefoon trillen op het aanrecht. Ik zag het app'je en keek in de weerkaatsing van de magnetron naar mijn nek die nog flink rood was. - Het ging wel. Het valt haar zwaar.- zei ik enkel en schonk de koffie in een mok. Ik had liever niet dat hij me zo zag. Dan zou hij zich zorgen gaan maken voor niks. Hij had al zorgen genoeg aan Chris en aan hun vader. Ik kon daar niet ook nog bij komen. Ik nam mijn mok en telefoon mee naar de bank waar ik voorzichtig op ging zitten en zuchtte.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/28/2016 10:01 PM

Chris
Ik trok de deken goed om me heen maar maakte verder geen contact met Wintrr. Ik was heel erg in mezelf op dit moment. Meer aan het bedenken hoeveel spijt ik heb van iets waar ik niks aan kon doen, maar wat me nu dus al meteen opvrat zodra ik het te weten was gekomen. 

Kailynn
Ik beet op mijn lip als ik dat las. - Als je wilt praten je weet waar ik woon X - stuurde ik terug en ging op de bank zitten en zette de tv aan. Morgen had ik een shoot die ik wel moest cancellen. Aangezien ik niet zeker wist of mijn nek beter zou uit zien voor morgen. Eigenlijk kon ik geen shoots missen. Ik sms'te Gideon om te cancellen. Hij ging hier niet blij mee zijn. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/28/2016 09:11 PM

Chris
Ik haalde diep adem en legde mijn hoofd in mijn handen. Hierbij had ik het besluit genomen om voorlopig maar gewoon hier te blijven. Huilen op het balkon. De kou die vannacht zou komen boeide me niet. 

Kailynn
Kyle begeleidde me naar de auto. 'Misschien is het beter dat je voorlopig niet meer gaat. Tot dat ze weer echt beter aan het worden is.' zei hij. Ik hield mijn mond. Diegene die daar was, dat was mijn moeder niet. Hij startte de auto en reed me terug naar huis. Wanneer we na een dik half uur rijden thuis kwamen liep ik binnen en keek naar Kyle die me bezorgd volgde met zijn blik. 'Je kan gaan hoor. Ik ben oké.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip. Hij schudde zijn hoofd. 'Ik zeg mijn shift bij de bar wel af. Je moet nu niet alleen zijn.' zei hij. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik ga naar bed. Slapen.' zei ik. 'Echt, ga nou maar.' Hij zuchtte en knikte. 'Als iets is, bel je me meteen.' zei hij streng. Ik knikte en voelde zijn lippen tegen mijn voorhoofd waarna hij mijn kleine huisje verliet. Ik nam mijn telefoon erbij en sms'te Jace. - Hey babe, hoe is het met Chris? X Lynn- stuurde ik en liep vervolgens naar mijn kamer waar ik in de spiegel keek naar de afdrukken in mijn nek die er nog steeds stonden. Er zat ook een kras in mijn nek door dat ze haar nagels in mijn nek had gezet. Ik slikte en besloot een coltrui aan te doen om het te verbergen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  291  |  292  |  293  |  294  |  295  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page