Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 42 | 43 | 44 | 45 | 46 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| WD
from LostSouls on 07/11/2019 10:52 PMJuniper
'You just have a cute ass.'zei ik met een grijnsje en genoot van zijn aanpak. Ik liet mijn rechterhand afdwalen naar zijn vriend die ik begon te verwennen. Met mijn andere hand streelde ik zijn borstkas terwijl ik hem moest blijven aankijken door hoe hij mijn haar vast hield.
Sawyer
'Nightacademy.'zei ik tegen haar en haalde diep adem als ze haar badjas liet vallen en ik keek snel naar mijn bord. Al kostte het mij heel veel moeite om me in te houden om niet naar haar te kijken. Natuurlijk had ik haar al naakt gezien, maar toch wou ik haar respecteren. We waren nota bene niet meer samen.
from LostSouls on 07/05/2019 05:46 PMSawyer
'Je ouders hebben je school gewoon doorbetaald je zit op dezelfde school als ik.' zei ik tegen haar en ging zitten en begon met de pancakes en de wafels. 'Eet iets, zal je goed doen.' zei ik en schonk haar wat verse Jus d'orange in.
Juniper
Ik gaf een gil als ik zijn pets tegen mijn bil voelde en beet op mijn lip terwijl ik nog een hijsje nam van de joint waarna ik deze op de rand van de wasbak legde. Ik zette de kraan aan en ging tegen de douchewand aan staan terwijl ik Benjamin bij zijn billen tegen mij aan trok en kort in zijn billen kneep.
from LostSouls on 07/04/2019 01:08 PMJuniper
Ik kreunde als hij over school begon. 'We kunnen ook gewoon niet gaan en de hele dag in bed liggen.' zei ik tegen hem en trok hem aan zijn schouder terug op bed. Ik drukte een lange tedere kus tegen zijn lippen en nam zijn joint af waarna ik uit bed kroop en deze aanstak. Ik nam een diepe hijs en liep in de richting van de badkamer. 'Of de hele dag samen douchen tot we gerimpeld zijn van het water.'zei ik met een grijnsje.
Sawyer
Ik keek op als ik haar stem hoorde. Kort bekeek ik haar in de badjas en beet op mijn lip. 'Nou aangezien ik jou daar niet mee naar toe ga krijgen en er iemand op je moet letten tot je beter bent, blijf ik hier.' zei ik tegen haar en haalde de laatste dingen uit de pan en zette die neer.
from LostSouls on 07/04/2019 12:15 PMSawyer
De volgende dag stond ik in de grote keuken van de luxe kamer. Ik had de keuken van alles naar boven laten brengen en was bezig met wentelteefjes, bacon, ei, tosti's. Alles wat je voor je ontbijt maar kon wensen. Ze had zover ik had meegekregen rustig geslapen dus dat was al een voordeel.
Juniper
Langzaam opende ik mijn ogen door het licht dat de kamer binnen scheen. Ik keek op naar Benjamin. We lagen nog precies zo verstrengeld als toen we gingen slapen. Ik drukte een kus tegen zijn kaaklijn en vervolgens op zijn borstkas. 'Goodmorning handsome.'zei ik tegen hem met een lichte schorre ochtendstem.
from LostSouls on 07/03/2019 10:40 PMJuniper
'Je moet minder onzeker zijn. Je bent hardstikke lekker en lief en zorgzaam.' zei ik tegen hem en drukte een kusje op zijn borstkas. 'You are my world, Benjamin Heaven.' zei ik zacht voordat ik in slaap viel.
Sawyer
'Een hele tijd geleden.'zei ik en keek naar haar. 'De masterbedroom is daar. De gasten slaapkamer is daar. Ik zal die wel nemen, dan kun jij in de Kingsize.' zei ik en glimlachte. 'Heb je nog iets nodig?'
from LostSouls on 07/01/2019 11:00 PMJuniper
Ik grijnsde en beet op mijn lip als ik zijn zuigzoenen in mijn nek voelde. Ik kroelde wat onder hem en ging tegen hem aan liggen zodra hij me vroeg of hij mocht blijven slapen. 'Tuurlijk, je bent altijd welkom.' zei ik tegen haar. Sam dacht daar misschien anders over, maar hij kon me de pot op. Ik sloot mijn ogen en luisterde naar zijn hartslag.
Sawyer
'Dit is een 5 sterren hotel.'zei ik met een grijns en haalde de sleutel op. 'Welkom terug meneer Lincoln, mevrouw Heaven.' zei de receptioniste. Ik knikte en nam Dawn haar pols vast en nam haar mee naar de liften om vervolgens naar onze oude kamer te gaan.
from LostSouls on 07/01/2019 10:10 PMJuniper
'Je hebt gewoon geluk dat ik heftige seks geil vind. Maar je moet mijn keel niet dichter knijpen dan je vandaag deed, want dan krijgt dit weerloze mensje geen lucht.' zei ik met een grinnik terwijl ik zelf nog op adem moest komen. Ik haalde zijn sperma met mijn vingers van mijn buik af en likte mijn vingers terwijl ik Ben aankeek.
Sawyer
'Prima, geen ziekenhuis.'zei ik tegen haar. Zolang er maar iemand voor haar kon zorgen. 'Kom.' zei ik en nam haar mee terug de taxi in die heeft staan wachten gelukkig. Ik gaf hem het adres van het luxe hotel waar Dawn en ik toen onze nacht hebben gespendeerd.
from LostSouls on 06/30/2019 11:41 PMSawyer
'Je bent zoveel meer waard dan mannen hun zaad maar voor hen plezier in je te laten pompen. Je bent ermee gestopt en ik ga je ook niet daarmee verder laten gaan nu je je geheugen kwijt bent.' zei ik tegen haar. 'Mijn kleren zeggen niets over wie ik ben als persoon. Jullie hebben maar een bepaald beeld van ons royals dat wij het allemaal goed hebben met al onze bergen geld. Geld maakt niet gelukkig en het zorgt al helemaal niet ervoor dat je je eigen keuzes mag maken in het leven.'
Juniper
Zodra ik zijn handen om mijn keel voelde kon ik geen kant meer op. Het maakte me super geil dat hij zoveel controle over mij had. Ik kreunde en merkte wel dat ik minder lucht kreeg. Natuurlijk zette hij meer kracht dan normaal als supernatural, maar het was gelukkig nog niet zo dat ik er echt geen lucht meer van kreeg. Het was de geilste seks die ik ooit in mijn leven gehad heb.
from LostSouls on 06/30/2019 10:47 PMSawyer
Ik rolde mijn ogen. Verdomde Heavens. Allemaal zo fucking koppig. Ik stapte uit en liep achter haar aan. 'Fijn dan geloof je het niet, dat maakt me geen bal uit. Ik wil alleen dat je veilig bent. Je hebt een dik ongeluk gehad en je bent 2 jaar van je leven kwijt. Het is niet verstandig om alleen te zijn.' zei ik en probeerde haar bij te benen.
Juniper
Ik kreunde hard en was super geil door al zijn acties. Mijn bil brandde van zijn klappen en het gaf een heerlijk sensationeel gevoel. Als ik ergens van hield was het om goed ruig genomen te worden en Benjamin voldeed daar altijd prima aan.
from LostSouls on 06/30/2019 10:17 PMSawyer
Als de chauffeur mijn identiteit al verraadde voordat ik het haar kon vertellen zuchtte ik. 'Sure.' zei ik kort en keek vervolgens weer naar Dawn. 'Ik ben ook zo een verschrikkelijke Lincoln zoals jij het wilt noemen. We hebben niet alleen het bed gedeeld. We waren verliefd. Ik ben nog altijd verliefd, maar ik wou er geen misbruik van maken nu jij je niks kunt herinneren.' zei ik en beet op mijn lip.
Juniper
Mijn handen hielpen af en toe mijn mond aangezien hij redelijk groot geschapen was. Ik had het door wanneer hij bijna op zijn hoogte punt was en stopte toen. Ik scheurde zijn shirt kapot van zijn lijf en drukte kusjes richting zijn lippen waar ik hem een lustige zoen gaf. Vervolgens deed ik mijn string uit en liet me over zijn heerlijke geslacht zakken.