Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  46  |  47  |  48  |  49  |  50  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 06/08/2019 10:50 PM

Sawyer
Waarschijnlijk wou hij juist een reactie uitlokken, maar ik kon mij niet beheersen. Ik pakte hem bij zijn kraag en duwde hem hardhandig tegen de muur. 'Zo praat je niet over Dawn.' siste ik in zijn gezicht. 'Die meid is 10 duizend keer meer waard dan dat jij bent.' zei ik en liet hem vervolgens los. 'De bruiloft is morgen. Succes met dat tegen te houden.' 

Juniper
Ik haalde diep adem en keek op als Lasol binnen kwam lopen. Hij rolde zijn ogen. 'Wat nou? Denk je dat ik met jou wil trouwen?' zei ik tegen hem. Hij liep boos op mij af en greep me bij mijn keel. 'Jij en dat kut broertje van me verneuken mijn hele leven. Dus als ik jou was zou ik maar eens leren wanneer je je mond moet houden.'siste hij en ik merkte dat ik een lichte angst voor hem kreeg, ook al probeerde ik dit niet te laten merken. Hij duwde me van hem af en liep naar zijn bureau waar hij aan ging zitten.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/08/2019 10:22 PM

Sawyer
Ik keek in Benjamin zijn gezicht. 'Hou je bek, snotaap. Als je niks verpest had dan was Juniper nu nog gewoon de jouwe, dus stop met het te reflecteren op mij.' siste ik en klapte een kistje dicht waar wat herinneringen van vroeger in zaten. Ik was wel blij dat ik Juni nu in de buurt had. Hier was ik omringd door slangen.

Juniper
'Voorzichtig, daar zitten mijn Louboutins in.' zei ik tegen de maid en keek naar de grote hal. Ik irriteerde me nu al eraan dat ik hier omringd was door neppe mensen. 'Welkom Juniper.' zei de moeder van Ben. 'Whatever.' zei ik en liep naar boven naar mijn kamer die ik nu dus mocht gaan delen met Lasol.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/08/2019 09:39 PM

Sawyer
Ik schudde mijn hoofd. Hij had blij moeten zijn. Als hij het niet verpest had bij Juni hadden ze nu gelukkig kunnen zijn samen omdat ik mezelf had opgeofferd. Maar nee hoor. Wanneer was mijn geluk eens een keer belangrijk?

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/08/2019 09:18 PM

Juniper
Ik verloor mijn geduld en mijn temper dus ik gooide mijn boek naar de deur waar ze doorheen was gelopen. Helaas was ze sneller buiten dan dat mijn boek haar kon raken. 'Juniper!'zei Sawyer streng. 'Wat?! Laat me gewoon met rust!' riep ik boos en kwam overeind. 'Je bent mijn vader niet.' beet ik hem toe en raapte mijn boek op voor ook ik de ruimte verliet naar buiten waar ik een joint op stak.

Sawyer
Ik schrok van Juniper haar reactie. Zo is ze nooit geweest. Ik beet op mijn lip en keek haar na. Vervolgens keek ik pislink naar Benjamin. Allemaal zijn schuld, met zijn rotkop.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/08/2019 09:06 PM

Juniper
Ik werd pislink van dat gebekvecht. 'Kunnen jullie even jullie koppen houden of dit buiten het lokaal uitvechten? Ik probeer me te concentreren.' siste ik naar achter en keek vervolgens weer op mijn telefoon waar ik gewoon een onbenullig spelletje aan het doen was.

Sawyer
Ik had mijn boeken gewisseld en kwam niet veel later de klas binnen. Ik ging naast Juni zitten zodat ik Alexis even kon vermijden. 'Alles oké?' vroeg ik Juni waarop ze me aankeek als een botte boer. 'Wat denk je zelf? Ik dacht dat jij ervoor zou zorgen dat ik niet met die kwakzalver hoefde te trouwen.' zei ze. Ik zuchtte. 'Ik doe mijn best oké, denk je dat ik alles graag heb opgegeven voor niets?'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/08/2019 08:35 PM

Jennifer
Ik haalde een hand door mijn haar en was in het lokaal gaan zitten. Ik zat wat op mijn telefoon en had via Sawyer wel meegekregen wat er komen ging. Een huwelijk met Lasol alleen om mij een doel in het leven te geven. Alsof ik daar op zat te wachten. Als Benjamin binnen kwam rolde ik mijn ogen, maar negeerde hem verder. Kon hij niet van school getrapt worden ofzo?

Sawyer
Ik stond tegen mijn kluisje aan met Alexis aan mijn lippen geplakt. Ik begon te denken dat het voor Alex meer voelde als dat het voor mij deed. 'Ik moet zometeen echt naar mijn les.'zei ik tegen haar.  Ze knikte. 'Een minuutje te laat maakt ook niet meer uit.'zei ze. Ik glimlachte zwakjes. Juni had gelijk. Echt gelukkig zou ik nooit meer worden.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/08/2019 08:03 PM

Juniper
Ik luisterde naar Ben maar schudde mijn hoofd. 'It isn't enough.' zei ik tegen hem en draaide me om. Het deed me pijn om zo te praten, maar ik kon niet als een zwak lammetje terug in zijn armen kruipen. Ik draaide me van hem weg en begon te lopen naar huis. Deze avond was ook nog verpest. Ik kwam uiteindelijk wel weer erboven op. Er was wel meer in het leven dan alleen jongens. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/08/2019 07:12 PM

Juniper
Ik rolde mijn ogen als hij me terug achterna komt. 'Wat wil je hier nou mee bereiken?' Ik keek hem aan en voelde tranen opwellen, maar probeerde ze in te houden. 'Denk je nu echt dat ik terug zou gaan naar een jongen die mij als stront behandeld? Ik heb je altijd geholpen en ik krijg er niks voor terug. Een relatie is geven en nemen, Ben. Je kon het niet eens een relatie noemen, Je hebt nooit van mij gehouden en nu heb ik dat in mijn oren geknoopt.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/08/2019 07:01 PM

Juniper
'Ach man bemoei je met je eigen leven. Is dat mormel van je nog niet geboren?'zei ik en trok mezelf van hem los. 'Waarschijnlijk verpest je het leven van dat kind net zo goed.' zei ik en liep vervolgens weg door de menigte naar buiten. Het plezierige gevoel van de M was inmiddels weer aan het afzwakken. Nog iets wat Ben verpestte. My buzz.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/08/2019 06:31 PM

Juniper
Ik kon niet anders dan het overnemen van Dawn en voelde hoe Duncan zijn handen naar mijn billen bewoog. Voor ik er dan ook erg in heb verdwenen zijn lippen en keek ik recht tegen het achterhoofd van Benjamin aan. Ik rolde mijn ogen. Tuurlijk moest hij het weer komen verneuken. Ik liep langs Benjamin. 'Ga iemand anders haar leven verneuken, ja. Je hebt je recht om mij te beschermen verloren.' zei ik en keek naar Duncan die pissig naar Ben keek en zich eigenlijk klaar maakte om hem op zijn gezicht te slaan, maar ik hield hem tegen. 'Hij is het niet waard.'

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  46  |  47  |  48  |  49  |  50  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page