Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  52  |  53  |  54  |  55  |  56  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 05/31/2019 09:15 PM

Juniper
Ik zag dat hij moeite had met zich te beheersen. 'You can. You won't hurt me. I know you won't.' zei ik en keek naar hem. Ik zag naast me een stuk glas liggen en raapte het op. Ik maakte een snee in mijn pols. 'Probeer het. Je zult me niet pijn doen.' zei ik tegen hem en keek naar hem. Ik wou hem helpen. Misschien kon ik hem zo leren zich te beheersen.

Sawyer
Als ik hoor dat ze ermee akkoord gaat beet ik mijn kaken samen. Gelukkig was de les nu afgelopen. Ik liep meteen de les uit en haalde uit mijn zak een klein envelopje met Coke. Ik liep naar de wc's, legde de lijntjes op de wasbak en snoof deze meteen op. Ik moest iets hebben dat me deze school dag door zou helpen en zo zou ik ook minder denken aan Dawn.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/31/2019 08:39 PM

Juniper
Ik schudde mijn hoofd. 'Try me.' zei ik tegen hem. Ik kon heel veel begrijpen als je het me gewoon uitlegde. Ik haalde een hand door mijn haar. 'Ik ga niet voordat ik zeker weet dat je oké bent.' zei ik en haalde diep adem. Ik zag dat hij naar mijn nek keek en beet op mijn lip. Ik deed mijn haar naar een kant en keek hem aan. 'Kun je je beheersen?' vroeg ik hem. 'Take a bite.'zei ik tegen hem. 'It'll calm you down.' zei ik en liet hem me aankijken door zijn kin met mijn wijsvinger mijn richting in te duwen.

Sawyer
Ik kon zien dat Dawn zich goed voelde door mijn actie. Ik speelde wel vaker zo met meisjes als Melissa. Ze waren mijn tijd niet waard. Hoe zij met mensen om ging dat beviel mij gewoon totaal niet. Als ik zie dat die ene Joules naast Dawn gaat zitten kreeg ik een apart gevoel. Ik luisterde mee met hun gesprek en hoorde dat hij haar mee vroeg voor het schoolfeest. Waarom wist ik niet precies, maar wat hoopte ik erop dat ze nee zou zeggen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/31/2019 08:10 PM

Juniper
Als hij roept dat ik hem moet laten bleef ik even staan. Niet wetende hoe ik moest reageren. Hem kennende wou hij ook echt alleen zijn, maar hij was al een bitter persoon. Hij moest praten met iemand. Al snel nam ik het besluit toch achter hem aan te gaan. Ik was hem kort uit het oog verloren, maar zodra ik achter de school kwam zag ik hem in duigen op de grond tegen de muur. Tranen in zijn ogen. Ik beet op mijn lip. 'Sluit me niet buiten. Praat erover. Je kunt het niet blijven opkroppen en je hebt duidelijk gevoel, anders zou je niet de tranen in je ogen hebben.'zei ik tegen hem en knielde voor hem. 'Praat met me.' 

Sawyer
'Heb je al iemand voor het schoolfeest?' vroeg Melissa. Ik haalde een hand door mijn haar en leunde iets naar voren zodat mijn hoofd dichter dat van haar kwam. 'Nee, wie zegt dat ik ga?' vroeg ik met een glimlachje. 'Ik.' zei ze uitdagend. Ik grijnsde en bekeek haar even alsof ze me interesseerde. 'Prima, dan ga ik naar het schoolfeest.' zei ik en liet mijn lippen wat dichter naar de hare, maar voordat ze de hare raakte sprak ik. 'Maar niet met jou.' zei ik zacht en ging vervolgens weer met een grijns achterover zitten en keek hoe ze beledigd weg liep.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/27/2019 11:02 PM

Juniper
Ik kriebelde wat achterin mijn schrift met mijn potlood als ik opeens de docent hoorde over een nieuwe student. Bij de achternaam Heaven keek ik verbaasd op en mijn blik ging meteen op zoek naar Benjamin. Ik beet op mijn lip en zag meteen aan hem dat het hem dwars zat. Ik kwam overeind en keek naar de jongen. Hij was wel knap, net als zijn broer. Ik liep snel het lokaal uit en zag Ben weg snellen. 'Ben, wacht.' riep ik hem na en probeerde hem bij te benen.

Sawyer
Ik haalde een hand door mijn haar en keek op als Melissa het monster met nog wat andere meiden voor me kwam staan. 'Hey Sawyer.'zei ze. Ik keek op van mijn telefoon en ging wat achterover zitten. 'Dames, wat kan ik voor jullie doen.'zei ik met een grinnikje. 'We wouden even hoi komen zeggen.' zei ze terwijl ze een pluk haar om haar vingers wond. 'Nou... hoi.' zei ik tegen haar. Ik moest toegeven dat ze een lekker ding was, maar haar persoonlijkheid was echt verschrikkelijk.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/27/2019 10:14 PM

Juniper
Als ik een hoi hoorde keek ik om en zag dat het Benjamin was die het dit keer volkomen uit zichzelf zei. Ik kon niet anders dan glimlachen. 'Hey.' zei ik nog, geen idee of hij het gehoord had. Ik haalde een hand door mijn haar en liep naar mijn kluisje waar ik boeken voor het eerste uur nam. 

Sawyer
Zodra ik merkte dat de kantine leger en leger werd besloot ik ook maar om te gaan. Ik kon niet blijven spijbelen. Ik liep naar de klas in mijn eentje en ging ergens zitten. Echt vrienden had ik niet. Ik was sowieso iemand die liever op zichzelf was. Vrienden gaven meestal gezeik.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/27/2019 12:37 AM

Juniper
De volgende morgen kwam ik bij Sawyer achterop de motor op school. 'Kijk uit met die Benjamin, oké? Vooral als Sam in de buurt is.'zei hij tegen mij. Ik knikte en gaf hem de tweede helm. 'Komt wel goed en ik betaal echt voor de auto.'zei ik tegen hem. 'Sam moet zich niet zo aanstellen. Je had wel dood kunnen zijn.'zei hij. Ik knikte. 'Ik zie je straks.'zei ik en liep de school binnen.

Sawyer
Ik keek haar na en sloot mijn motor af. Met de helmen liep ik naar binnen en legde ze in mijn kluisje. Ik ging naar de aula en legde mijn voeten op de tafel en keek wat op mijn telefoon. Genoeg berichten van meiden, maar mijn interesse lag nog maar bij 1 iemand op dit moment. Geen idee waarom? Misschien moest ik gewoon weer proberen met een ander. Dan bleef ze uit mijn hoofd.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/27/2019 12:16 AM

Juniper
Ik stapte in de auto en glimlachte. 'Dankje.'zei ik tegen hem. Gelukkig. Al denk ik dat ik er zelf voor kwam aan het betalen. Hoe dichter bij we kwamen hoe nerveuzer Benjamin achter het stuur zat. Ik fronste en vond het rot voor hem dat hij blijkbaar zo iets rots had mee gemaakt dat hij er letterlijk lichte paniek van kreeg om hier in de buurt te zijn. 'Ik snap het. Bedankt voor alles.' zei ik en stapte glimlachend uit. 'Ik zie je op school morgen.' zei ik en deed de deur dicht. Ik liep het terrein op en zag Sawyer en Sam al bij de deur staan.

Sawyer
Ik kon verderop horen wat er gezegd werd. Gelukkig was mijn gehoor beter dan dat van Sam, want als hij hoorde dat ze met Benjamin was dan had je de poppen aan het dansen. 'Waar de fuck is mijn auto?'vroeg Sam boos. 'Ik kan het uitleggen, Sam. Just chill.'zei Juniper. Ik merkte dat Sam zijn agressie level steeg en hij wou richting June lopen maar ik hield mijn arm tegen zijn borstkas. 'Calm down.'zei ik en snapte niet goed wat er mis was met Sam de laatste tijd. Eerst waren die twee altijd onafscheidelijk.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/26/2019 11:57 PM

Juniper
Als ik Ben zo tegen haar hoor praten schudde ik mijn hoofd. 'Ben.' zei ik op een toon dat liet merken dat ik het er niet mee eens was hoe hij tegen zijn zusje praatte. Op dat moment bedenk ik me dat ik me er niet mee moest bemoeien. Ik kwam overeind en pakte mijn spullen. 'Laten we maar gaan dan.'zei ik en glimlachte naar Dawn. 'Bedankt voor mijn telefoon.' zei ik nog tegen haar en liep naar beneden. Wat moest ik nu met die auto doen?  Sam ging mij killen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/26/2019 11:39 PM

Juniper
'Een of andere vampier. Hij rukte mij zo uit mijn auto en heeft zeker de helft van mijn bloed gedronken.' zei ik tegen haar. 'Ik kan blij zijn dat Benjamin zich dit keer wel besloot te bemoeien.' zei ik tegen haar en at nog wat van mijn pasta. 'Er is nog over als je wilt?' zei ik tegen haar en knikte richting de keuken waar de pan met pasta nog stond.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/26/2019 12:38 AM

Juniper
Als ik de stem van Dawn hoorde keek ik op en glimlachte. Haar vraag en de reactie van Benjamin lieten mij op mijn lip bijten. Ik keek Benjamin na en richtte mij vervolgens op Dawn. 'We hebben niks. Ik werd aangevallen en hij heeft mij geholpen. That's it.'zei ik tegen haar en nam mijn telefoon aan. Ik zette hem aan en zag dat ik 26 berichten had en 13 gemiste oproepen. 'Shit.'zei ik zacht en stuurde een bericht naar Sam dat ik oké was en bij een vriendin was. Vervolgens keek ik in de richting van Ben. Blijkbaar was het voor hem nog steeds een absurd idee om mij überhaupt als potentie te zien.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  52  |  53  |  54  |  55  |  56  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page