Nu ben ik het echt zat!
1 | 2 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Oldest posts first ]
Re: Nu ben ik het echt zat!
from Shorsep on 05/24/2015 10:07 PMWat een misselijke streek van hem. Doe je een sport waar je je frustraties kan uiten? Ik denk dat een vechtsport zoals (thai)boksen of krav-maga wel een goeie voor je is.
Je raakt er zelfverzekerder door en als je broertje jou de volgende keer wilt slaan, weet jij hoe je een flinke mep terug kan geven c:

Season
from Season on 05/24/2015 09:53 AMWow, hij gaat echt veel te ver! Zoals mensen hierboven al gezegd hebben: kun je misschien naar een opa of oma? Die kennen je broertje natuurlijk best wel goed en zij weten hoe hij in elkaar zit. Zo kunnen ze misschien met je broertje in gesprek gaan, eventueel zelfs met je moeder erbij. Dan ziet ze wellicht in hoeveel ernstiger dit is dan zij denkt.
Hopelijk kun je iets met alle adviezen, heel veel succes & sterkte! En als je eens ergens mee zit, kun je me altijd mailen (hoewel je waarschijnlijk eerder Prinsella en Violet. mailt)! ♡
frouke
from frouke on 05/24/2015 02:05 AMDat is wel super vervelend. Het is niet normaal dat je broertje zoiets doet, en ook super onbeschofd.
Het is waarschijnlijk lastig voor sommige mensen om je situatie te begrijpen, maar ik zelf denk dat er een grote kans is dat je broertje gepest word, of iets in die richting. Ik zou naar iemand gaan die je kunt vertrouwen, en erover praten, maar er nog niet meteen met je broertje over beginnen, want dan kan hij misschien nog bozer worden. En er is dan ook nog een grotere kans dat hij steeds ergere dingen gaat doen, en dat wilt niemand niet!
Ik wens je veel succes en ik hoop dat we allemaal een beetje hebben geholpen met ons advies. Ook hoop ik dat je broertje zichzelf snel normaal gaat gedragen, want je moet toch altijd wel een beetje respect tonen voor je oudere zus!
Xxx
from zijra1234 on 05/23/2015 10:00 PMIk zou hem terug slaan of wraak nemen en laten zien dat je het niet pikt
from EvanescentDevill on 05/23/2015 04:48 PMIk heb nu gewoon zin om die te slaan maar njah hij is vast al sterker dan mij haha D: Als je moeder er niets aan doet, moet je er misschien met een ander familielid over praten? Of hem eens goed op zijn plaats terugzetten, alhoewel ik denk dat het wat moeilijk zal zijn.. Een familiegesprek samen doen? Of met z'n allen naar een psycholoog gaan, dat kan ook goed zijn! t'Is best erg!
ColourIllum...
from ColourIlluminates on 05/23/2015 03:43 PMlord dat gaat wel heel erg ver??
zijn er nog andere familieleden waar je er mee over kan praten?
misschien kunnen die dan ook een gesprek aangaan met je broertje en moeder en kunnen jullie samen afspraken maken die kunnen gaan helpen
from AestheticRain on 05/23/2015 02:07 PMIk ben net 13..
''In the end, we only regret the chances we didn't take.''
from Supermens on 05/23/2015 01:58 PMHoe oud ben je?
sorry maar dat vraag ik me toch wel af.. als ik dit lees. Maar als je moeder er niks aan doet kun je er dan niet zelf iets eraan doen? Sorry als ik belachelijk klink maar soms helpt het... Ik herken dit wel ergens van maar dan was de jongen het al op z'n 11ste afgeleerd door z'n zus....
Voordat mijn model verwijderd wordt : 
from Violet. on 05/23/2015 01:57 PMLoop weg van hem, ga naar je kamer en misschien kun je er met je oma over praten? Als je moeder er niks aan doet.
Wanting to be someone else is a waste of the person you are.
from AestheticRain on 05/23/2015 01:55 PMAls ik er niet op reageer gaat hij juist meer slaan, echt waar.
''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply