UITSLAG: Moderator-competitie!
1 | 2 | 3 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
HelloModel
UITSLAG: Moderator-competitie!
from HelloModel on 03/16/2016 04:11 PMHallo meiden,
Een aantal weken terug hebben we aangekondigd dat de Admin-verkiezing van start was gegaan. Het is iets anders uitgepakt want we hebben het volgende beslist: in plaats van Admin, zullen de gelukkige winaressen een moderator worden. Je hebt bijna dezelfde rechten maar je kunt met deze rechten niet bij de site instellingen.
Het was moeilijk voor ons om uit al deze fanatieke meiden te kiezen. Maar we hebben een keus gemaakt! Feliciteer de nieuwe moderators: Buffy en Ellytjevdb! Hartelijk gefeliciteerd meiden. Jullie zullen nog een mailtje krijgen en een badge!
Allemaal hartstikke bedankt voor jullie deelname. Wees niet getreurd, er zullen sowieso meer moderator-competities komen!
Liefs,
Hello Model
Re: UITSLAG: Moderator-competitie!
from Ellytjevdb on 03/16/2016 04:21 PMWat? Nee! WOW! Ik had nooit gedacht dat ik een kans maakte. In ieder geval, bedankt voor het vertrouwen. Ik hoop dat ik mijn functie kan waarmaken. :)
Gefeliciteerd ook aan Buffy!
from buffy_ on 03/16/2016 04:32 PMYieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh! Ik had dit niet verwacht en superrrrrrrr bedankt! :)) Natuurlijk zal ik mijn uiterste best doen[zoals dat moet xD]
G-e-f-e-l-i-c-i-t-e-e-r-d aan Ellytjevdb!
♥Bedankt iedereen!♥
Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!
from catsloves on 03/16/2016 04:33 PMYeaaaah Gefeliciteeerd both of you!
from Supermodelkaty on 03/16/2016 05:21 PMGefeliciteerd
I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care
from Anelore33 on 03/16/2016 05:43 PMGefeliciteerd meiden! Jullie gaan dat goed doen! :)
from buffy_ on 03/16/2016 05:55 PMBedankt iedereen!
Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!