UPDATE: Nieuwe banner!
1 | 2 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
UPDATE: Nieuwe banner!
from AestheticRain on 04/09/2016 05:44 PMHoi,
Zoals jullie zien heeft Hello Model een nieuwe banner, met dank aan Blades. Aangezien ze bezig is en het leuk vind om te editen hebben we een afspraak gemaakt dat ze mag helpen met graphics. Natuurlijk krijgt ze credits. Dus deze mooie banner is met dank aan Blades!
Liefs,
Serendipity
Meerdere updates van graphics volgen waarschijnlijk.
''In the end, we only regret the chances we didn't take.''
Re: UPDATE: Nieuwe banner!
from Supermodelkaty on 04/09/2016 05:59 PMHet is echt heel mooi, wel even wennen, maar dat lukt wel.
I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care
from ide11 on 04/09/2016 06:03 PMHij is wel erg vibrant, ik kan juist goed relaxen op deze site en dan is er zo'n enorme blauwe banner, ik vond de oude leuker eerlijk gezegt
Btw
Komen er vaker nieuwe banners? Zo ja laat me dan even weten wanneer, zodat ik me niet meer de tering schrik
from TattooedHeart. on 04/09/2016 06:28 PMHet is wel even wennen. Ik vond de ander eerlijk gezegd mooier. Maar misschien moet ik er gewoon nog aan wennen.
Something 'bout, something 'bout, something 'bout you.
from buffy_ on 04/09/2016 07:25 PMDat is een verandering! Ik denk dat het wel wennen wordt, doordat er nu wat BAM! kleuren zijn. En vroeger er witte en rustigere kleuren waren. (Mijn voorkeur ging vooral uit naar de vorige, maar misschien is het gewoon wat wennen en verandert dat?// Niet dat ik me lelijk vind of zo he!)
Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!
EternalLove
from EternalLove on 04/09/2016 08:07 PMIk vind 't echt prachtig! Al is het inderdaad even wennen aan de felle kleuren
from Blades on 04/09/2016 08:14 PMHi,
Ik snap jullie wel. Daarom vroeg Serendipity er ook een met een witte achtergrond/minder blauw. Ik heb haar een bericht gestuurd met de nieuwe. (:
from Skullet on 04/10/2016 03:03 PMOm eerlijk tezijn vind ik die wel wat mooier. Maar kan ook zijn omdat ik de zachte kleuren gewend ben.
''Lex malla, lex nulla''
from Ellytjevdb on 04/10/2016 04:34 PMIk vind deze persoonlijk mooier dan die van gisteren. De eerste was erg 'slap' van kleuren, die van gisteren plots erg 'sterk' en deze vind ik persoonlijk beter. :)