Ik ben zo gestresst >.<

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Jarissax

24, female

  Level 12

Hello Blog

Posts: 634

Ik ben zo gestresst >.<

from Jarissax on 03/30/2016 09:24 PM

Morgen begint mijn PTA week (De zwaarste van de drie) en ik heb totaal geen tijd gehad om veel te kunnen leren. Ook ben ik er vanmiddag ook nog achtergekomen dat ik nog vreselijk veel moet doen voor mijn Nederlands en Engels mondeling. Mijn Engels mondeling heb ik vrijdag en ik moet nog een heel Engels boekje lezen en ik moet van alles uit mijn hoofd leren. Nederlands heb ik volgende week, maar ik begrijp helemaal niets van poëzie en ik moet van drie of vier boeken nog een samenvatting schrijven
En om alles nog beter te maken, heb ik vandaag een uitnodiging gekregen voor het intakegesprek voor mijn vervolgopleiding. Ik ben hartstikke blij dat ik die brief heb gekregen, maar dit was gewoon niet het moment. Ik was natuurlijk al begonnen aan de aanvullende opdracht en al die dingen die ik daarvoor klaar moet hebben, maar blijkbaar heb ik iets totaal verkeerd gelezen en moet ik dus NOG MEER doen. Oh en dan vergeet ik nog het allerleukste te vertellen: Ik heb een groepsintakegesprek! Ik kan niet tegen grote groepen mensen praten, dus een hele presentatie van 20 minuten over mezelf voor een groep andere kinderen, dat kan nooit goed gaan.

OOOOHH en nu ik toch zo alles aan het opnoemen ben, ik moet ook maar eens beginnen met leren voor mijn examens. Mijn examens beginnen op 13 mei en eindigen ergens rond 25 mei (19 mei word ik 16. Thanks leven). En ik moet ook nog verder zoeken naar werk, want alle irritante *piep* mensen die ik heb gemaild (Vrijwilligerswerk in een asiel!!!!!!) hebben we afgewezen en ik heb echt een bijbaantje nodig als ik op mijn vervolgopleiding aangenomen wil worden.

MIJN EXCUSES VOOR ALLE NEGATIVITEIT IN DIT BERICHT. IK ZAL ERVOOR ZORGEN DAT MIJN VOLGENDE TOPIC EEN STUK VROLIJKER IS, OKÉ!? xD

Reply

EssieLovesYou

26, female

  Level 14

Posts: 1733

Re: Ik ben zo gestresst >.<

from EssieLovesYou on 03/31/2016 04:46 PM

voor die presentatie weet ik wel wat.
Ik heb toen tabletjes van dokter Vogel gebruikt. Ik ben ook altijd heel zenuwachtig voor dat soort dingen. Daarom had mijn moeder die dingen gekocht. Ze werken heel goed. Ik heb zo ook tijdens mijn examen gebruikt.

Het bestaat voor het grootste gedeelte uit rustgevende bloemen.
Je kunt ze ook in extra sterk krijgen, maar dan heb je kans op 1 bijwerking. Dat je heel moe wordt.
Je moet de tabletjes ongeveer een week lang slikken. En de laatste slik je een half uur voor de presentatie of examen.

https://www.kruidvat.nl/a.vogel-passiflora-complex-rustgevend/p/24474

Ik hoop dat je er misschien wat aan hebt.



spreuk.png

Reply

« Back to forum