Ik vind 't grappig als mensen klagen over de verdiepen op school

First Page  |  «  |  1  |  2 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


EternalLove
Deleted user

Re: Ik vind 't grappig als mensen klagen over de verdiepen op school

from EternalLove on 08/28/2015 09:19 AM

In principe heb ik niks tegen traplopen behalve dat tijdens de leswissels daar altijd zoveel kinderen oplopen en je er dan bijna afvalt..

Bij ons was er vorig jaar iemand uit mijn klas van de trap geduwd. Net voordat de bel gingen kwamen er mensen 't lokaal binnen om te waarschuwen dat je niet langs die trap mocht, stonden daar mensen en zo zodat je toch niet die trap zou gebruiken (jongen was bewusteloos, moest afgevoerd worden naar 't ziekenhuis had letsels blablabla). DUS IEDEREEN MOEST LANGS DE ANDERE TRAP (we hebben 3 trappen, 2 die tot het 4e verdiep gaan & 1 die tot de bijkant behoort, maar die wordt AMPER gebruikt, was echt veel te veel volk)

En wat maanden daarna viel er een idioot uit mijn klas weer van de trap, maar dat was vanzelf.
Die idioot was ik
Maar door mijn menischusscheur die ik toen had opgelopen mocht  ik wel een maand geen LO doen  

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Ik vind 't grappig als mensen klagen over de verdiepen op school

from Anelore33 on 08/28/2015 03:05 PM

Awhh, lijkt me echt pijnlijk om van de trap te vallen..

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Ik vind 't grappig als mensen klagen over de verdiepen op school

from EternalLove on 08/28/2015 03:46 PM

Awhh, lijkt me echt pijnlijk om van de trap te vallen..

Ik heb 't al meermaals gehad en dat deed geen pijn, maar die val was echt een hel
Was bewusteloos en blijkbaar lag ik met mijn ogen wijf opengesperd te schreeuwen en te tieren (wist ik zelf niet, trolololol ) Daarna ben ik nog een keer flauwgevallen HAAHAH Mijn dokter dacht dat ik een eplipsieaanval had 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2

« Back to forum