help!

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


CoolGirl

20, female

  Level 7

Posts: 141

help!

from CoolGirl on 06/19/2015 09:30 PM

sinds deze week proberen mijn oude bff en haar bff mij op te sluiten op school. ik weet niet wat het is. ik heb niet echt vriendinnen en voel me nog al eenzaam/onzeker op school. het lijkt net alsof "dit mens is stom" op mijn hoofd staat. ook slaat mijn oude bff mij wel eens. het stomme is vorig jaar waren we echt super close

help aub

When you be Yourself You are cool, when you be a other are you not
-Christy
-CoolGirl

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: help!

from EternalLove on 06/19/2015 09:39 PM

Het beste is het gewoon te proberen negeren. Ik weet dat het zoveel makkelijker is om te zeggen dan te doen, maar het is echt het beste. Op dit moment zit ik nu ook in dezelfde situatie en het negeren heeft het wel deels geholpen, maar ik ben ook naar de llnbegeleiding gestapt en sindsdien is het echt helemaal over. Misschien er ook eens ene leerkracht of llnbegeleidng over aanspreken?
Sterkte ermee! Je bent zoveel beter dan die meisjes. :) 

Reply

CoolGirl

20, female

  Level 7

Posts: 141

Re: help!

from CoolGirl on 06/19/2015 09:42 PM

als ik een leerkracht erop aanspreek wordt het denk ik erger want ze dat meisje heeft wat sneller gelijk als ik. want ze verzint altijd een smoes

When you be Yourself You are cool, when you be a other are you not
-Christy
-CoolGirl

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: help!

from EternalLove on 06/19/2015 09:55 PM

als ik een leerkracht erop aanspreek wordt het denk ik erger want ze dat meisje heeft wat sneller gelijk als ik. want ze verzint altijd een smoes

Leerkrachten die een kant kiezen zouden normaal gezien helemaal niet mogen bestaan. Goed, ik weet niet echt hoe jouw leerkrachten in elkaar zitten en of ze wel degelijk een kant zouden kiezne, maar anders zou ik het erop wagen.

Reply

CoolGirl

20, female

  Level 7

Posts: 141

Re: help!

from CoolGirl on 06/19/2015 09:57 PM

idk ik hoop dat het goed komt.

When you be Yourself You are cool, when you be a other are you not
-Christy
-CoolGirl

Reply

« Back to forum