ORPG// Trapped

First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  8  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: ORPG// Trapped

from Anelore33 on 07/09/2016 09:39 PM

Sean

De ochtend breekt aan en ik ga rechtop staan. Ik had geen enkel meisje wakker gaan maken omdat ze allebei moe waren. Leonie moest vandaag ook weer veel patiënten verzorgen en Hannah zou Alex en mij helpen, kost wat kost. Ook al was ze zwanger, ze kon ons nog altijd meehelpen. Ik ga de kamer naar binnen en kijk even naar Hayley. Ik druk een kus op haar voorhoofd. "Goedemorgen, schat." fluister ik en kijk naar haar gezicht. Haar ogen nog steeds gesloten. Ik slik even. Zou ze ooit wel nog wakker komen? Ze was mijn enige zwakte, de enige reden waarvoor ik mijn leven nog zou geven. Ik kijk rond me heen en zie dat 2 bruine ogen me aanstaren.

Leonie

Ik word wakker en draai me om. Sean komt naar binnen en gaat bij zijn vriendin zitten. Ik druk me recht op mijn onderarmen en slik even. Hij was zo bezorgd om haar. Ik zie dat hij me plots aankijkt. Ik veeg een lok uit mijn gezicht en doe het achter mijn oor. "Morning." zeg ik en glimlach zacht. Ik druk het deken van me af en glijd in mijn schoenen. Ik stap naar hem toe terwijl ik een snelle staart maak. Ik open de ogen van Hayley en schijn met een lichtje erin. Ik slik even. "Ze reageert, dat is al positief." Ik kijk Sean aan en geef een zacht, aanmoedigend kneepje in zijn schouder. "Ik ga koffie halen."

Leonie.jpg 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: ORPG// Trapped

from Nemesis on 07/09/2016 10:35 PM

Alex stond op, hij had kort een dutje gedaan maar verder niet echt heel erg lang geslapen. Hij keek naar Alex "Ben je klaar aan de training?" vroeg hij. Hij keek even kort naar Hannah, hij vond het echt zielig voor haar. Ze leek hem een jongedame met een hart van goud, wat niemand ziet omdat iedereen denkt dat ze hetzelfde is als haar vader. Iedereen denkt vast dat het een verwend kreng is dat denkt dat ze alles kan doen omdat ze de dochter van de premier is. Hij heeft de mails gelezen, en haar vader is de slechterik in deze situatie. Hij heeft mensen hier naartoe gestuurd om haar te laten ombrengen. Alleen zodat ze niks kon gaan vertellen aan andere. En zodat ze hem niet meer voor schut zou zetten, al doet ze helemaal niks fout. Hij had het al niet op de president, maar nu al helemaal niet meer. "Ik ga je eerst een training geven elke dag, en dan komt Hannah ons zo helpen met het opbouwen van het project" zei Alex tegen Sean.

Hannah werd langzamerhand wakker. Ze voelde zich niet zo lekker, maar dat kwam waarschijnlijk gewoon door de zwangershap. Ze zag dat Leonie wakker was en ging op haar af. "Kunnen we trouwens nog even naar de baby kijken?" vroeg Hannah een beetje voorzichtig. Ze wilt niet dat nog meer mensen haar gaan haatten. "Ik heb op mijn beurt gewacht, ik heb gisteren de hele dag gewacht in feite" Zei Hannah zachtjes. "Oh en als je nog hulp nodig hebt kan ik je wel weer helpen, als je me vertrouwd dan." zei Hannah behulpzaam.

tumblr_o6zapsdfYm1ufqujxo2_250.gif 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/09/2016 10:52 PM.

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: ORPG// Trapped

from Anelore33 on 07/11/2016 11:19 AM

Sean

Trainingen, het klonk zo serieus. Toch zou hij me alleen moeten trainen in schieten en al die dingen want in vechten was ik waarschijnlijk beter. Ik knik en sta op. Ik had me neergezet op de stoel naast Hayley. Ik kijk nog even aan en dan komt Leonie de kamer weer in met koffie. "Thanks." zeg ik wanneer ik een beker overneem en het warme vocht laat binnenglijden. Ik dronk het normaal nooit omdat ik het niet echt lekker vond, maar nu moest ik het wel drinken anders kwam ik de dag niet door. Ik ga doorheen mijn haar en zucht even. Buiten zag het er nu ook niet bepaald zonnig uit. Het werd dus een donkere en weer depressieve dag.

Leonie 

Ik kwam terug met koffie en geef er eentje aan Sean aangezien ik wist dat hij er ook echt wou. Ik kijk de agent dan aan, vragend. Ik laat de koffie dan maar op het tafeltje staan en kijk naar het meisje die haar wat vraat. Ik knik. "Ja, prima." zeg ik en neem een slok. "Beter als we dat nu maar meteen doen." Een korte gaap ontsnapt uit mijn mond. "Tot straks, boys." Ik trek de deur open en stap onze 'slaapkamer' uit. Ik ga naar mijn ruimte waar ik mijn patiënten behandel en neem de dingen die nodig zijn voor haar. "Ga maar liggen." knik ik naar de bank die er stond. Ik neem nog een slokje koffie. Het was zo moeilijk om wakker te worden.

Sean.jpg 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: ORPG// Trapped

from Nemesis on 07/11/2016 12:05 PM

Hannah knikte en ging eerst op de tafel zitten, toen ze alles had ging ze liggen. "Mijn laatste echo was denk ik nu meer dan een maand geleden, dat was voordat ik hier kwam, nog in Washington. Ik weet dat dat niet echt heel goed is, maar ik was aan het vluchten voor mijn leven, ik had er geen tijd voor" zei Hannah. Toen ze het daar over had, dacht ze weer aan de mails die ze gisteren had gelezen. Het maakte haar wel bang, want ze weet niet wie hij heeft ingehuurd en waar ze zijn. Ze moesten hem zo snel mogelijk uitschakelen. 


Alex zuchtte even niet hoorbaar. "Oké we beginnen denk ik maar met de basis, het handelen van bepaalde situaties. Dat is het belangrijkste deel. Vechten kan je al, daarom heb ik jou gekozen" zei Alex en legde hem wat dingen uit wat hij in bepaalde situatie's moet doen. "Morgen zal ik je wel leren schieten, al is dat niet heel lastig. Daar moet je ook alleen wat dingen weten over het wapen" zei ze.

zu-pQ1aegcw.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/11/2016 12:06 PM.

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: ORPG// Trapped

from Anelore33 on 07/11/2016 05:13 PM

Sean

Ik knik even. "Goed." zeg ik eenvoudig en neem nog een slokje koffie. Ik luister naar wat hij zegt. Het klonk allemaal logisch. Ik was beter dus ook agent geworden. Het leek me zo'n gaaf beroep, alleen ben ik de andere sector in gegaan. Ik knik soms eens zodat hij weet ik dat alles snap, momenteel dan toch. Ik keek wel uit naar morgen, ik wou gewoon schieten. Daarvoor had ik dit ook aanvaard. Ik voelde me machtig met een wapen, maar toch vechtte ik nog liever. Wanneer hij zegt dat hij mij heeft gekozen doordat ik al kan vechten, knik ik even begrijpend. Vechten is niet zo heel makkelijk aan te leren en het gaat ook totaal niet snel.

Leonie

Ik laat haar een vloeistof over haar buik streel en sleep terwijl het apparaat naar ons toe. Ik zucht even en laat mijn pijnlijke rug kraken. Ik neem dan een stoel en rol die naast de bank. Ik plof erop neer en start het apparaat. Ik tik ongeduldig met mijn voet op het ijzer en luister terwijl naar wat ze zegt. "Om de maand is goed." zeg ik en wanneer het eindelijk is opgestart neem ik het dingetje waarmee ik langs haar buik wrijf. Wazige beelden verschijnen op het apparaat en aandachtig bekijk ik de beelden.

Leonie.jpg 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: ORPG// Trapped

from Nemesis on 07/11/2016 05:22 PM

Hannah knikte, "Het is echt helemaal niet makkelijk in deze tijd, terwijl de dood je overal op de loer ligt" zei ze. "Ik heb namelijk wat dingen uitgevonden gisteren, ik kan het letterlijk nog steeds niet geloven." Zei Alexis en keek naar het scherm. Ze wist niet eens meer of ze nog blij moest zijn met de baby, ze was blij toen ze dacht dat alles nog goed was tussen haar en Chris, haar ex-vriend en de vader van haar kinderen. Ze zal een alleen staande moeder worden, al bij haar eerste kind. Ze heeft dus geen idee wat ze moet doen. Daarnaast is het ook nog eens gevaarlijk in dit gebied. 

"We kunnen later deze dag wel even naar het bureau gaan, om wat materiale op te halen, zoals een beschermend pak voor je en een eigen wapen " zei Alex. "Daarnaast is er al een tekening van het plan, hoe het gebouw zal worden. Iedereen van ons kan zijn of haar spullen nog ophalen om de kamer echt eigen te maken om zich nog een beetje vertrouwd te voelen" zei Alex. "Al zullen wij misschien wel mee moeten met de dames, aangezien het buiten echt heel erg onveilig is" vervolgde hij.

CON1_Jake_1746rb_-1.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/11/2016 05:23 PM.

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: ORPG// Trapped

from Anelore33 on 07/11/2016 10:42 PM

Leonie

Wanneer ze dat zegt, slik ik even en kijk haar aan. "Niets is makkelijk in deze tijd." zucht ik en ga op zoek naar haar kindje. "Hoelang ben je zwanger?" vraag ik en blaas een haarlok uit mijn gezicht. Ik wou ook graag een vriend en kinderen, maar in deze tijd was dat niet echt handig. Toch had ik graag wat positief nieuws gewenst en dat had Hannah. Zij had nu tenminste écht een reden om door te gaan met haar leven én dit te overleven. Ik was gewoon goed in wat ik deed, de enige arts in een 'oorlogsgebied'. Ze hadden mij niet nodig, maar mijn hersenen. Ik slik even en bekijk nog steeds de beelden. Ik wou ook weer een eigen leven beginnen en dat zou ik doen als dit alles eindelijk voorbij zou zijn.

Sean

Ik knik goedkeurend wanneer hij dat voorstelt. "Ja, helemaal goed." Ik keek er al naar uit om een echte agent te worden. Misschien zou ik dan na dit alles wel nog een extra cursus volgen zodat ik hiervan dan ook écht mijn beroep kon maken. Het leek me zo hartstikke gaaf en spannend. "Dat is een goed idee, maar gaan wij bij elkaar blijven liggen op een kamer?" vraag ik een beetje verbaasd en trek mijn wenkbrauwen op. Wanneer Hayley weer beter was , veel beter, zou ik wel weer graag wat meer privé met haar willen. Wanneer hij dan vertelt dat we de dames moeten beschermen, knik ik even. Ik wou ook zien hoe mijn huis eruit zag. Zou het al geplunderd zijn of niet? Ik hoopte natuurlijk van niet, maar ik vreesde ervoor.

Sean.jpg
 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: ORPG// Trapped

from Nemesis on 07/11/2016 11:00 PM

Hannah zuchtte "23 of 24 denk ik"  zei ze toen. "Misschien  moet ik trouwens jullie verlaten, ik wil jullie niet in gevaar brengen dat verdienen jullie niet" zei ze en ging daarna weer rechtop zitten. "Ik heb gisteren iets ontdekt, ik heb mijn vaders mails gelezen. Hij heeft mensen ingehuurd en het gebied in gestuurd om me te doden. Zodat ik de wereld niet kan vertellen wat hier echt gaande was, dat ik niet op vakantie was. En zodat ik hem niet meer kan beschamen" ze en ging zo zitten dat haar benen over de tafel hingen. "Ik wil niet dat deze mensen jullie ook zullen pijn doen, dat verdienen jullie  echt niet" zei ze. "Na al die mensen die me hebben geprobeerd te besmetten en te doden, ben ik er zelf over na gaan denken. Dat het misschien wel beter is als ik er niet meer ben. Ik weet niet eens wat ik aan moet met de baby. Ik ben nu alleen, dit is mijn eerste kind. Ik weet niet of ik het wel kan" zei ze. Een kleine traan liep langs haar wang. De zwangerschap fuckde haar echt op. "Nevermind, ik heb zo lang niet met iemand kunnen praten  dat ik het er zomaar uit gooi. Ik weet niet eens waarom  want het kan jou waarschijnlijk toch niks schelen."  Zei ze en stond op.


Alex knikte "Voor nu wel, we weten niet hoeveel personen we moeten ontvangen. Waarschijnlijk blijven er wel kamers over en kunnen we die verdelen. Desnoods in 2 tallen, al zal er dan 1 van ons alleen overblijven"  zei Alex. "Ik snap wel dat jij en je vriendin liever alleen zijn. En ik beloof  dat zodra er een kamer over is dat jullie hem krijgen"  knikte hij. Hij keek kort naar het kamertje waar Leonie en Hannah waren, er was iets aan Hannah wat hem in haar  liet intereseren. Wat wist hij nog niet, misschien vond hij alles wel gewoon zielig voor haar was dat het. Hij heeft haar telkens kort gesproken, en ze klonk wel aardig. Ze had goede ideeën, en  geen egoïstische. Hij weet nou ook niet precies wat er tussen Sean en haar is, het leek wel alsof ze mot hadden.


tumblr_o5xkodeqCH1vrjev8o5_400.gif 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/11/2016 11:01 PM.

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: ORPG// Trapped

from Anelore33 on 07/11/2016 11:35 PM

Leonie

Ik schrik zacht op wanneer ze zich beweegt. Ik haal het apparaat van haar af en druk het uit. Ik plaats mijn voeten op de rand van het bed. "Waarom zou je dat doen? Als je vader wilt dat niets wordt vertelt aan de buitenwereld moet hij iedereen vermoorden want we zijn dan allemaal een bedreiging voor hem aangezien iedereen uit deze stad kan vluchten, dus echt slim is je vader dus niet. En daarbij, je houdt beter je kind. Als dit alles voorbij is, ga je nog blij zijn dat je het hebt gehouden. Ook hebben sommige mensen begrip voor je waardoor ze je net sneller gaan helpen of je gaan sparen van de dood. Het kan soms nog in een voordeel zijn dus neem geen overhaatste beslissingen." knik ik naar haar en streel een losse haarlok uit mijn gezicht. Ik sta op en doe het apparaat weer weg zodat het niet in de weg stond.

Sean

Ik knik even. "Het moeten niets overhaasten aangezien ze nog steeds niet wakker is." slik ik en kijk hem aan. "Ik ga even vragen aan de meiden of ze klaar zijn. Dan kunnen we eerst mijn uniform gaan halen en dan per 2 onze huizen gaan doorzoeken voor persoonlijke spullen." stel ik voor en klop het vuil en stof van mijn broek. Ik rek me uit en drink het laatste beetje koffie leeg en gooi het bekertje dan. Ik streel langs mijn gezicht heen en kijk naar Hayley. Ik zou echt zo blij zijn als ze nu haar ogen opent en mijn naam zegt. Dat ik haar weer kan knufflen, haar ademhaling kan horen, haar hart voel kloppen. Ik wist niet eens meer wat mijn laatste woorden tegen haar waren.

Leonie.jpg 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: ORPG// Trapped

from Nemesis on 07/12/2016 12:01 AM

"Dat is niet zijn grootste angst, ik weet geheimen van hem die zijn carrière kunnen verpesten. Hij wil me dus voor altijd stil houden. Zijn carrière is alles voor hem, en ik ben het foutje in zijn leven. Ik weet zijn geheimen, kan aantonen dat hij heeft gelogen dat ik helemaal niet in europa was, en kan laten zien in wat voor  situatie hij mij hier heeft gelaten. Daarnaast schaamt hij  zich voor mij, dat ik alleenstaande moeder zal worden op mijn 22ste" zei ze. "Als mensen ook maar iets wisten van  wat er  allemaal om ging in het parlement " zei ze hoofdschuddend. "Ik kan hem of haar  niet eens meer weg laten halen, daar ben ik te lang zwanger voor. Het mag tot 24 weken maar de meeste doen het al niet meer na 22 weken aangezien je dan al een echt kindje met botten en organen moet ombrengen"  zei ze. "Al weet ik niet eens hoe ik voor hem of haar  ga zorgen alleen. Daarnaast geeft  dit de vader alleen nog maar  meer rechten op geld en rijkdom, waarvoor hij met me samen was. En ik wil niks meer met hem te maken hebben. Hij heeft me gebruikt en hier opzettelijk voor gezorgd terwijl ik er nog niet klaar voor. Expres een doorgeprikte condoom gebruiken, typisch. Hij deed alles alleen maar voor  macht, rijkdom en roem. En ik was zo dom om voor alles te vallen." Zei ze. Ze deed net alsof ze tegen een vriendin aan het praten was. Die heeft ze niet echt gehad. Ze heeft er zeker behoefte aan of zoiets.Wel vroeger. Het word nooit echt toegelaten, niet in het witte huis. Al is Hannah daar niet vaak, die is eigenlijk altijd  in hun land huis.


"We gaan alles vanzelf zien hoe het zal lopen" zei Alex. "Ja man, ze wordt vast wel wakker. Het komt allemaal goed dat beloof ik je"  zei hij en liep met Sean naar Leonie en Hannah die nog samen in de ruimte waren. Hij klopte eerst aan, want wie weet waren ze wel met privé  dingen bezig. Daarna liep hij naar binnen en liet Sean uitleggen wat de situatie was. Dit zou dus hun nieuwe thuis worden. Al had hij niet echt een heel sfeervol apartement. Hij had een huis buiten de stad, daar was hij in de weekende. Voor werk had hij hier een apartementje, waar hij eigenlijk alleen sliep.


83e8941aeee6b66f27adda0a34ca14ab.jpg

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/12/2016 12:02 AM.
First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  8  |  »  |  Last

« Back to forum