ORPG// Trapped

Erste Seite  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8 [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: ORPG// Trapped

von Anelore33 am 15.08.2016 08:43

Sean
"Ready." zeg ik en trek mijn rugzak dicht. Ik kijk Leonie aan en lik kort langs mijn lippen. Ze kijkt me nog steeds bezorgd aan. Ik was nu nog harder geen zweten en ik wist wel zeker dat je de zweetplekken doorheen mijn grijze shirt zag. "Vraag maar niets." fluister ik zacht en stap naar buiten waar ik de twee andere zwijgend aantref. "Ik ben ook klaar." Iedereen had al zijn spullen opgehaald, behalve Hannah. Maar kon ze wel ergens spullen ophalen? Ik kijk haar aan. Ik vraag niets want als het uit mijn mond zou komen, zou het weer heel grof overkomen. Dat wist ik nu al.

Leonie
Ik volg Sean mee naar buiten en kijk naar zijn blik die zich op Hannah richt. "Hannah, heb jij nog ergens anders een plek waar we spullen van je kunnen ophalen. Had je ergens een plek waar je vertrouwde spullen legde die je vader niet mocht zien?" vraag ik en kijk naar Sean. Hij zweette steeds meer en meer en werd ook steeds bleker. We moesten deze ronde snel afhandelen zodat ik hem kon onderzoeken en hem kon genezen aan wat hij ook had. Ik had wel een idee, maar ik moest het zeker weten.

Sean.jpg 

Antworten

Nemesis

22, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 1380

Re: ORPG// Trapped

von Nemesis am 28.08.2016 07:21

Hannah schudde haar hoofd, ze woonde hier niet. Ze was hier simpelweg alleen om iets te openen. Alleen het virus brak uit en ze kwam vast te zitten. "No, but I saw some stores down the street. There are no people in there but we can see if there's  still something left and if everything isn't robbed already" knikte ze. Ze wilde  weg hier, bekend maken aan de wereld wat er écht gaande is. Als haar dat lukt. Als haar vader haar niet eerst dood.

Alex
/


tumblr_o70snwcdz81ufqujxo2_250.gif 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Antworten Zuletzt bearbeitet am 28.08.2016 07:22 .
Erste Seite  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8

« zurück zum Forum