TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  116  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/27/2016 11:38 PM

Dit orpg is gebaseerd op The Vampire Diaries, may or may not comtain  18+ material. Just in Case.

Ik: Alexis Salvatore - 22
     Stefan  Salvatore - 170+

Jij: Malachai (Kai) Parker
       Meisje  + begin

 
 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 05/27/2016 11:52 PM.

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/28/2016 01:49 PM

Ik: Malachai (Kai) Parker
     Suzy Carsairs - 20
---
Kai
Al een lange tijd had ik ze in de gaten gehouden. Om precies te staan al 4 maanden. Sinds dat ze hier zijn gekomen. Hoe weet ik niet, maar dat is iets dat ik uit zou willen vinden. Dat zou namelijk een weg zijn om uit deze gevangenis te komen. Door de 4 maanden dat ik ze heb zitten bekijken wist ik al dingen van ze af. Tenminste wat ik zou kunnen horen. Elke keer wetend dat Damon natuurlijk weer naar de drank afdeling zou gaan, en wetend dat het de enige drank is die hij zou gaan drinken had ik een stoel erbij neergezet. Verstopt achter een paar parasollen, naja verstopt. Niet zichtbaar totdat hij dichterbij zou komen. Etend uit een zak met eten. Zitten te wachten totdat ze zouden komen.

Suzy
(?)


Malachai_Kai_Parker.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply Edited on 05/28/2016 01:51 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/28/2016 06:26 PM

Alexis liep achter Bonnie en Damon, die hun dagelijkse argument hadden, aan de winkel in. Het was nu al 4 maanden dat ze in deze magische wereld zaten. 4 maanden lang beleven ze elke dag weer dezelfde datum en worden ze dus geen dag ouder. Het zag er gewoon uit als de echte wereld, maar dan was er helemaal niemand. Het was best veel lastig om hier met 2 supernaturals vast te zitten als mens, aangezien zij iets kunne doen en jij niet. Haar hele vrienden groep bestond eigenlijk uit supernaturals. Behalve Matt en zij dus. Eerst was dat anders, maar sommige van hun zijn vampier geworden. Het was raar om te bedenken dat ze eigenlijk al dood was, in de echte wereld. Ze zat dan ook eerst vast samen met Bonnie aan de 'andere kant' toen ze omgekomen waren in een strijd tussen hen en de originals. Toen de andere kant dreeg te verdwijnen en Stefan en Alaric erbij waren gekomen, heeft Damon hen proberen te redden, maar de enige die eruit zijn gekomen waren Alaric en Stefan. Nu zaten zij dus met zijn 3en hier vast. Alexis is bij haar neven komen wonen toen ze 15 was. Haar ouders zijn namelijk beide overleden. Haar moeder is gedood door Damon, toen Alexis nog in de buik zat. Gelukkig had Stefan haar moeder nog naar het ziekenhuis brengen, en heeft Alexis het wel overleeft. Omdat, Stefan niet wist hoe Damon daarop zou reageren heeft hij hem niet verteld dat hij alsnog een nichtje had. Ze heeft tot haar 15 dus geen contact gehad met Stefan en Damon, ze wist ook niet dat ze familie had. Stefan wilde haar ook laten opgroeiden zonder supernaturals. Want eenmaal in de supernatural wereld, dat je weet dat ze bestaan, kon je er niet meer vanaf. Haar vader is door een random vampier gedood. Ze heeft Damon voor een groot deel kunnen vergeven, al zal ze dat nooit helemaal kunnen. Zij en Damon en Stefan waren de laatste van de Salvatore familie. En aangezien Stefan en Damon geen kinderen kunnen krijgen, aangezien ze feitelijk dood zijn, en Alexis haar eventuele kinderen de naam van haar man zullen krijgen, zal het ook bij hun eindigen. Zoals altijd ging Damon eerst naar de alcohol, zoals altijd. Tja, vampiers kunnen niet dronken worden doodat ze automatisch helen, maar het schijnt wel pijn te verlichten.


Stefan was op weg terug naar een plaats dicht bij Mystic Falls. Hij was weggegaan van zijn oude leven, en van zijn vrienden nadat hij zijn enige familie is kwijtgeraakt. Hij wilde niet elke dag ermee geconfroneert worden, aangezien hij ook liever niet zijn emoties deelt. Hij wilde dus niet constant aan het feit dat hij geen familie meer had, en dat hij zijn dierbaren verloren is, herrinerd worden. Caroline heeft hem toch gevonden, dus hij kon nu nog moelijk wegblijven. Hij zal niet terug naar Mystic Falls kunnen, want daar is nu een spreuk overheen zodat er geen vampiers meer in Mystic Falls kunnen wonen. Zodra  een vampier de grens over gaat, zal hij binnen 2 minuten dood zijn. Dat was best wel vervelend, aangezien hun vriendengroep in Mystic Falls leefde. Al wonen Elena, Caroline en Suzy nu op de campus van de Universiteit. Jeremy woonde nu in het Salvatore huis, dus Stefan hoopte niet dat hij alles vernield heeft. Het was toch wel een huis want hun dierbaar is aangezien ze het al jaren hebben en ze er telkens naar terug keren. Als vampier moet je namlijk om de zoveel jaar weer ergens anders naartoe vertrekken en een nieuw leven opbouwen. Dat is omdat vampiers nooit ouder worden en het dus op gaat vallen als je geen dag ouder wordt.

 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 05/28/2016 06:28 PM.

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/28/2016 07:06 PM

Kai had zich nog altijd op dezelfde stoel bevonden als eerst. Wachtend tot hij zou verschijnen. Verschijnen voor zijn drank. Het precies snappen waarom hij altijd dezelfde drank dronk kon Kai niet omschrijven. Alleen wetend dat vampieren niet dronken kunnen worden. Een plannetje speelde zich al dagelijks door zijn hoofd heen, hopen dat het maar werkte. Dit was de enige manier dat het zijn verheid zou kunnen worden. Anders zou hij hier vast zitten, zijn hele leven lang. Wetend dat je niet ouder zou worden en dat je eigenlijk eeuwig zou leven was echt een hell. Vooral het alleen zijn. Achtergelaten in deze wereld doordat je ouders je gevaarlijk vonden, alsof ze al wisten dat je vanaf je geboorte een slechterik zou zijn. Het deed pijn, maar hij heeft leren leven met de pijn. Bepaald veel voelde hij niet echt meer. De zak chips had hij geopend en was er van gaan eten, aangezien hij toch zat te wachten. Voetstappen weerklonken duidelijk op de vloer van de winkel. Het weerklonk al tijden zo maar dit keer kwamen ze dichterbij. De richting op waarvan Kai al heel lang had gehoopt dat ze zouden komen. Eerst was het één paar voetstappen maar in de verte hoorde hij de anderen. Damon verscheen in de winkelgang. Niet wetend dat hij Damon wel kon zien maar Damon hemzelf niet. Iets dat tot zijn voordelen behoorde. Stoppen met eten deed hij niet, maar ging gewoon door. Damon had een fles van zijn alcohol vastgepakt maar hoorde het gekraak en zette de fles weer terug neer.

Suzy zat op het bed in de kamer van het campur waar ze samen met Elena en Caroline. Iedereen rouwde eigenlijk om het feit dat Bonnie weg was en hetzelfde geldde voor Damon. Al hoewel, Elena zat in een relatie met Damon maar ze kon het niet meer aan en had Alaric dagelijk gesproken om hem te laten vergeten. Het was nu tot het punt gekomen dat ze niet eens meer van zijn bestaan af wist. Het was moeilijk om er over te praten aangezien ze zich er niets meer van herinnerde. En Caroline aan de andere hand. Ze bleef elke dag komen op het campus, uitpakken en inpakken. Ze had een huisje gekocht net buiten Mystic Falls maar ze bleef hier heen komen, niet wetend of ze uiteindelijk zal blijven. Het was moeilijk dat zeker, maar er zou deze avond een feest worden georganiseerd door haar. Het was iets wat ze altijd deed, maar ze had Suzy's en Elena's hulp daarbij wel nodig. Ook was het duidelijk dat ze Stefan had gevonden, maar daarover wouden ze eigenlijk niets vertellen. Iets wat Suzy wel raar vond, maar daar was niks aan te doen. De ring draaide ze rond haar ringvinger heen. Het was een ring die er voorzorgde dat ze door het daglicht heen kon lopen zonder te verbranden. Als ze die kwijt zou zijn zou ze nergens heen kunnen tot het nacht. Dat was dus het nadeel van een vampier zijn. Het grote nadeel...

Suzy_III.png

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/28/2016 07:39 PM

Het was moeilijk om te weten dat waarschijnlijk  niemand haar zal missen op Stefan na. Ze zat feitelijk wel in de vriendengroep, alleen voelde ze zich vaak buiten gesloten. Ten eerste, omdat Stefan haar vaak  dingen niet wilt vertellen om haar nog een beetje buiten de strijd te houden, en ten tweede omdat  ze geen gaven heeft. Alexis kwam meestal toch wel achter de dingen die Stefan verborgen hield. Ze wilde hem zo graag  zien, want ze kent hem als niemand anders. Hij heeft het sowieso moeilijk met het verlies van Damon. Toen ze nog aan de andere kant zat met Bonnie was ze nog tussen de mensen, alleen zag niemand haar en kon ze niks doen, maar ze kon ze wel zien. Stefan dacht dat Alexis haar dood, zijn schuld was. Dat hij haar buiten  dit alles had moeten  houden. Het was zijn schuld niet. Alexis was zelf eigenwijs geweest. Ze had geprobeerd Elena te redden toen Klaus haar wilde doden, en dat is gelukt, alleen is ze daar zelf bij omgekomen. Ze keek even om zich heen toen Damon zijn alcohol  uit koos en zat opeens iets bewegen in de strandspullen display. Ze stoten Damon aan die de fles terug zette en geërgerd  naar haar keek. "Wat?" Zei hij geërgerd. Alexis knikte de richting in van de display.

Stefan kwam aan bij  de campus en liep het gebouw in. De 3 meiden hadden samen een slaapkamer. Hij klopte op de deur, hij wist dat ze hem niet met open armen zouden ontvangen. Vooral Caroline niet. Ze is boos op hem, omdat hij weg is gegaan en iedereen voor 3 maanden heeft buiten geloten. Hij zal zichzelf nooit vergeven voor  wat er met Alexis  is gebeurd. Daarnaast heeft zijn broer zich opgeofferd om hem te redden. Dus het is Stefans eigen schuld  dat ze hier beide niet zijn. Dat is een grote last om op je schouders te hebben. Al weet Stefan wel hoe hij zijn gevoelens moet verbergen. 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/28/2016 07:52 PM

Kai hoorde de stemmen duidelijker worden. Of het nou stemmen waren, wist hij wel zeker maar het was meer één woord dat Damon had gezegt. Duidelijk had iemand zijn bewegingen gezien achter de strandspullen. Niet dat het hem uitmaakte, hij zou toch wel woorden gezien en anders worden gehoord. Dus wat zou het uitmaken. Zijn ogen bleven gericht op de zak chips terwijl hij wat meer onderuit ging liggen op de stoel. Zijn ogen dwaalden er doorheen terwijl hij verder begon te eten. Voeten wat omhoog op een stukje tafel maar daar bleef het dan ook bij. Voetstappen zorgden ervoor dat Damon dichterbij kwam. Wanneer Kai zeker wist dat Damon hem had gezien keek hij op van de zak en een grijns kwam tevoorschijn op zijn gezicht. ''Ook hallo Damon.'' had hij gemompeld en stak de zak chips naar voren toe. ''Ook iets?'' zei hij als vervolg.

Suzy keek fronsend op bij het horen van een klop op de deur. ''Elena, Caroline?'' had ze verbaasd gemompeld maar beiden haalden ze hun schouders op niet wetend wie het ooit zou kunnen zijn. Er was nooit echt iemand die hun kamer op het campus kwam bezoeken. Tenminste niet zonder het te melden. Dit was compleet onverwachts. Elena had zich naar de deur toe bewogen en trok hem open zonder verder er bij na te denken. Zelf wist Suzy nog niet wie het was maar Caroline bleef geshockt op haar plaats staan starend langs Suzy heen en maakte geen beweging. ''Stefan.'' hoorde ze Elena achter haar zeggen waarop Suzy zich omdraaide en het vertrouwde gezicht zag verschijnen in de deuropening. Een glimlach kwam op haar gezicht terecht en trok haar armen over elkaar heen. Het was wel 3 tot 4 maanden geleden dat ze hem had gezien. Dat hij weg was gegaan zonder een bericht achter te laten en nu stond hij in eens hier. Voor de kamerdeur. En waarvoor hadden ze alle drie geen flauw idee van. ''Wat doe jij hier?'' vroeg Caroline uit het niets waarop Suzy kort de brok in haar keel wegslikte. ''Nu je het zegt, inderdaad. We dachten dat je weg was. Dat je niet terug zou komen.'' vervolgde Suzy.

Captura-de-tela-inteira-26022015-011812bmp.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/28/2016 08:17 PM

Alexis keek naar de jongeman die op de stoel zat. Ze vroeg zich af hoe hij Damon zijn naam wist, kenden ze elkaar? Alexis had deze jongen nog nooit eerder gezien. Misschien is hij ook wel een vampier, en kent Damon hem van vroeger of zoiets. Damon sloeg de zakchips uit de hand van de jongeman. Damon was niet het persoon dat subtiel dingen aanpaktte. Alexis leek meer op Stefan, die rustiger was en goed over dingen na dacht. Niet dat ze weel op elkaar lijken, want ze zijn tenslotte alleen maar neef en nicht. "Wie ben jij en hoe weet jij mijn naam?" hoorde ze Damon zeggen. Alexis had kort oogcontact met Bonnie die aan de andere kant van Damon stond. Haar blik zei dat ze dit ook niet vertrouwde. Al leek ze hier wel meer van de weten, dat zag Alexis gewoon aan Bonnie. Bonnie gebaarde naar Alexis met haar handen dat ze moest vluchten, maar wel op een manier dat de jongeman het niet zou zien. Alexis liep vluchtig naar de deur van de winkel, maar toen ze de winkel uit wilde gaan gingen de deuren dicht, en ze kreeg ze niet open. Ze duwde zo hard mogelijk tegen de deuren maar ze gingen echt niet open. Ze slikte en draaide zich met een ruk om. Ze wist niet wat de jongeman van plan was, en hoe hij dit gedaan had, maar 1 ding wist ze wel zeker, hek kan niet veel goeds betekenen.

Hij keek naar de meiden die hem vragen begonnen te stellen. "Ik ben weer terug, ik was er wel weer klaar mee met het leven wat ik op had gebouwd. Eerlijk gezegd weet ik niet waarom ik weer terug ben gekomen naar de oude moeilijkheiden die er waren, maar ik ben terug" zei hij en sloeg zijn armen over elkaar. Het was wel goed om te zien, dat het goed met hen ging. Voor zover hij dat kon zien dan. Hij heeft nog niet écht met ze gesproken, dus hij kan niet weten of alles daadwerkelijk goed gaat. Hij wist wel dat Elena een opleiding tot dokter aan het doen was, zodat ze bloedzakken mee kon nemen uit het ziekenhuis. Dat was best wel een slimme actie.  "Anyways, ik verwacht jullie echt niet om me zomaar terug in jullie levens te nemen, maar ik wilde gewoon even laten weten dat ik terug ben" zei hij vervolgens.

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 05/28/2016 08:21 PM.

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/28/2016 08:38 PM

Kai keek verbaasd op toen de zak chips uit zijn handen werd geslagen. ''Juistem, ik kan me beter voorstellen. Ik ben Kai, aangenaam.'' knikte hij en kwam overeind van de stoel en keek even fronsend naar Damon toe. ''En hoe ik jou naam weet, dat zouden jullie nu toch wel moeten raden niet?'' had hij gemompeld met alsnog de grijns op zijn gezicht. In zijn ooghoeken zag hij Bonnie wat bewegen met haar hand. Natuurlijk wist hij dat er nog iemand was. Om precies te zijn Alexis. Al een tijdje had hij het oog vooral voor haar, maar waarom wist hij niet precies. Met een knip van zijn vingers voelde al een beetje magie. Niet veel, maar genoeg om de deuren van de winkel te sluiten. Dat allemaal dankzij Bonnie. Ze wist niet dat ze al magie had, maar Kai natuurlijk wel. ''Je bent degene die ons al dagen lang achtervolgd.'' zei Bonnie uit het niets waarop Kai uiteindelijk een zucht liet gaan. ''Dankjewel, de nutteloze zegt eindelijk iets nuttigs.'' grijnsde hij.

Suzy keek naar de deuropening waarin Stefan stond en vervolgens draaide ze haar hoofd wat naar achteren toe om te kijken naar Caroline die duidelijk zichzelf in probeerde te houden. Zelf stapte ze naar Elena toe en opende de deur wat meer zodat ze voor Stefan stond. ''We zijn blij dat je terug bent Stefan, altans ik.'' had ze gezegt, het laatste deel wat zachter ookal wist ze dat de anderen haar konden horen. Haar ogen sloot ze kort en legde haar hand kort even op zijn arm die hij over elkaar geslagen had. ''Caroline is een feest aan het organiseren voor vanavond, als je wil zou je wel langs kunnen komen. Als je er toevallig zin in hebt.'' knikte ze en liet haar hand van zijn arm afglijden en keek eventjes achterom naar Elena en Caroline die elkaar aankeken. Uiteindelijk schudde ze hun hoofden waardoor er een korte glimlach op Suzy's gezicht verscheen.

Suzy.png

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/28/2016 08:52 PM

Alexis bleef bij de deur staan, de naam Kai kwam haar ergens bekend van voor. Alsof ze het eerder gehoord of gelezen had. Wat Bonnie zei maakte veel dingen logisch. De laatste dagen waren er veel onverklaarbare dingen gebeurd alsof er iemand in deze wereld was en dat is dus zo. Ze keek naar de kranten die naast haar stonden. De voorpagina viel haar meteen op, niet omdat dat de voorste pagina is, wat logisch zou zijn, maar om de naam Kai. Dat was het. Ze had gelezen over een jongen die zijn gezin had gedood op 2 zussen en 1 broertje na. De vader leefde ook nog. Ze pakte de krant uit het rek en begon het artikel nogmaals te lezen. Deze krant las ze elke dag aangezien er geen nieuwe kwam, maar toch wilde ze het nog eens goed door lezen. Hoe zou iemand zo harteloos kunnen zijn. Na het lezen van het artikel wist ze zeker, dat Kai een gevaar voor hen zou zijn. 


Stefan was blij dat Suzy op zijn minste blij was met zijn terugkomst. "Lijkt me leuk," zei Stefan en glimlachde even. Suzy is sowieso altijd aardig, en boos zijn kan ze niet. Ten minste op hem niet. Zo goed kent hij haar wel. Vervolgens vertrok hij naar het huis dat hij in de buurt van deze school gescoord had. Ergens was het wel weer goed om terug te zijn, alleen was het zo leeg om alleen in een huis te wonen. Normaal waren Alexis en Damon ook in een huis met hem. Waar hij 3 maanden gewoond had, had hij een vriendin, dus toen was het niet zo leeg en stil. Nu is er niemand met hem, en wordt hij toch geconfronteerd met het feit dat hij Alexis en Damon is verloren. Veel spullen had hij niet, het waren maar 2 dozen. Het eerste wat hij uit de doos haalt was een foto van hen 3. Hij wilde er niet meer emotioneel over worden, maar hij kan ze gewoon nooit vergeten.

 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 05/28/2016 08:53 PM.

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/28/2016 09:23 PM

Kai keek grijnzend toe naar Damon die een fles Burban van het rek afhaalde en de dop er vanaf haalde. ''Dus jij bent de gene die ons al maanden lang volgt. Dus vertel, wat wil je.'' mompelde Damon duidelijk geïrriteerd en nam een slok van de alcohol. Meteen begon hij te hoesten en het ijzerkruid (vervain) ging zijn lichaam naar binnen toe waardoor het begon te verbranden. Stikkend zakte hij neer op de grond waarop Kai lachend toe keek. ''Jou dood natuurlijk.'' lachde hij en trok één van de parasollen uit het rekje en sloeg alle flessen omver. Het alcohol goot over zijn lichaam heen en meteen zijn huid verbrandde. Het was een handige truck aangezien hij Bonnie via zijn ooghoeken zag concentreren op een kaars. Verbaasd keek hij toe en uiteindelijk ging het vlammetje aan. De parasol denderde uit zijn handen op de grond en zijn handen bracht hij voor een stukje omhoog.

Suzy keek hem glimlachend na en knikte uiteindelijk. Wanneer Stefan was vertrokken draaide ze zich om en sloot de kamerdeur achter zich en keek naar Elena en Caroline die haar fronsend aan keken. '''Wat?'' had ze simpel geantwoord terwijl ze glimlach van haar gezicht verdween. ''En waarom heb je hem uitgenodigd?'' vroeg Caroline met een beetje woede in haar stem waarop Suzy automatisch zuchtte. ''Caroline, man up. Het is Stefan, we kennen hem voor weet ik veel hoelang. Hij zou vast een goede reden hebben dat hij die tijd weg is geweest. Misschien om over het verlies te komen van zijn broer en nichtje die er niet meer zijn. Cut him some slack.'' zuchtte Suzy en keek de meiden eventjes aan.

MParker6x22-1.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  116  |  »  |  Last

« Back to forum