TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  116  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/28/2016 09:52 PM

Alexis gooide de krant meteen aan de kant en rende naar Damon toe, hij mocht hem echt niet doden. Damon heeft slechte dingen gedaan ja, maar dit verdiende hij niet. Alexis weet dat er ergen achter dat lompe gedrag een lieve jongen zit. Hij is tenslotte hier omdat hij ons wilde redden. Ze keek verbaasd toen Bonnie een kaars liet branden. "Bonnie heb je je magie terug?" vroeg Alexis verbaasd. Ze rolde Damon uit de alochol waar hij waarschijnlijk vervain in heeft gedaan, en helde stukjes glas uit zijn huid waardoor hij weer kon helen. Alexis had zelf sneden in haar hand gekregen door het eruit halen van het glas, maar dat kon haar niks schelen. Damon had dood kunnen zijn. "Laat ons met rust! Wat heeft hij jou ooit aangedaan of wel?" zei Alexis Kai de jongen terwijl Damon weer een beetje overeind kon komen. 

Stefan ruimde zijn spullen in en besloot de buurt een beetje rond te gaan. Hij had sowieso bloedzakken nodig, want hij moet wel zich voeden. Hij drinkt nooit direct van mensen, behalve in zijn ripper tijd dan. Daarvoor dronk hij van dieren maar daar is hij ook mee gestopt. Caroline haatte hem nu vast, maar dat kwam wel goed. Het had tijd nodig, maar dat had hij wel aangezien hij voor eeuwig leeft.  

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/28/2016 10:05 PM

Lachend keek Kai naar het meisje genaamd Alexis die terug aan het rennen was en meteen naast Damon hurkte. Met zijn handen nog altijd een stukje boven zijn hoofd keek hij van Bonnie naar Alexis naar Damon. De woorden van Alexis kwamen redelijk hard aan waarop hij kort zijn wenkbrauwen omhoog haalde als reactie. ''Lieve, lieve Alexis. Snap je het nou niet?'' beantwoorde hij haar vraag met een eigen vraag. ''Sinds Bonnie haar magie terug heeft, is er een kans voor ons om terug te komen. Natuurlijk had ze wel even iets of iemand nodig om er zeker van te zijn dat ze er tot in staat is. Maar het is gelukt, ik vroeg me wel af of Damon een goed genoeg zwakte zal zijn maar altijd het proberen waard.'' grijnsde Kai naar de rest.

Zuchted keek Suzy de meiden voor een laatste keer aan en stapte naar het bed toe waar ze een tas vandaan haalde. Waar Stefan heen zou gaan om te verblijven wisten ze allemaal niet dus ze zouden hem wel vanzelf zien verschijnen. Caroline was meteen chagerijniger geworden dan dat ze al was dus draaide Suzy zich naar haar toe. ''Caroline, je moet de schuld niet zijn kant op schuiven. Het komt allemaal door de Originals. Door hun zaken, hun offeringen zijn we op dit standpunt gekomen. Dus als je iemand de schuld wilt geven, doe het dan op hun.'' had Suzy gemompeld en pakte haar spullen van het bed af. ''Ik ga naar de bestemming toe om te kijken hoe het er allemaal uit zien. Of jullie meegaan zie ik wel.'' zuchtte ze.

Suzy_V.png

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/28/2016 10:25 PM

"Ons? Waaron zouden we jou gaan helpen?" antwoorde Alexis. "Daarnaast, waarom is het goed om voor ons weg te komen dat Bonnie haar magie heeft? Jij zelf hebt toch ook magie dus waarom ben je niet al lang terug gegaan? Tja, Liv, Luke en Josette zijn nu wel goede heksen. Dus ik snap wel dat je niet terug bent gegaan. Ze zullen je meteen uitschakelen" zei Alexis en stond op. Ze sloeg haar armen over elkaar. "Ja dat klopt, toevallig kennen we jouw overgebleven broer, en zussen." zei Alexis. Ze las over hen in het artikel. Josette is de lerares van Elena, en Live en Luke zitten op hun colege en zitten een soort van in hun vrienden groep. Zij hebben Damon geholpen om ons te komen redden. 

Stefan wist niet eens waar het feestje was, maar hij weet zelf wel dat als hij vanavond die kant op zal gaan, dat hij het wel zal horen. Zeker met het supergehoor dat hij heeft als vampier. "How late should I come?" stuurde Stefan naar Suzy. Hij wist namelijk dat hij dat niet naar Caroline of Elena moest sturen, omdat zij hem liever niet op het feestje hebben. Ten slotte is Suzy ook degene die hem heeft uitgenodigd.  

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/28/2016 10:56 PM

Kai keek verbaasd de kant op van Alexis. Wachtend tot ze uitgesproken was natuurlijk. Haar ogen bleven gefocused op Kai verbazing wekkend. Wanneer ze uiteindelijk klaar was met spreken zette Kai een stapje naar voren toe. ''Omdat jullie mij nodig hebben.'' grijnsde hij en haalde zijn armen kort omhoog. ''Ik zal je vertellen waarom nou precies. Ik ben de enige die weet hoe jullie terug kunnen komen naar jullie geliefden en het enige wat ik zal vragen van jullie is een tripje terug naar diezelfde wereld. Dat is het enigste. En waarom ik het zelf niet heb gedaan is om de volgende reden. Ik ben een Parker weetje, geen Bennet. Bennet bloed is de sleutel om terug te komen naar huis.'' legde Kai duidelijk uit. ''Oowja en Alexis, ik ben niet terug gegaan omdat het niet mogelijk was. Tot dat jullie kwamen.'' knikte hij en zette nogmaals een stapje naar hun toe. ''Maar anders zouden we hier gezellig met zijn viertjes kunnen blijven.'' stelde hij voor, de keuze was namelijk aan hun.

Suzy was de kamer uit gelopen en had zuchtend de tas met haar spullen over haar schouder heen gegooit. Haar ogen gingen hier en daar door de gangen heen. Ze bevond zich net buiten tot ze het geluidje hoorde van haar telefoon. Abrupt bleef ze stil staan en checkte even kort op haar mobiel. Stefan. Het verbaasde haar dat hij haar nummer nog had. Al een paar keer had hij overnieuw begonnen met zijn leven en elke keer had hij iedereens nummer verwijderd. Stomverbaasd bleef ze naar het berichtje kijken en slikte uiteindelijk even. ''Als je op het campus komt kan ik je wel laten zien waar het is. Beetje moeilijk om uit te leggen.''  typte ze neer in de sms en drukte op verzenden. Of hij zou komen wist ze niet maar wachten deed ze maar voor de zekerheid.

tumblr_inline_ninjcu4jB71qc1pes.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/28/2016 11:18 PM

Alexis zette een stapje naar achteren, Kai begon op haar zenuwen te werken. "Met jou? Nee dankje. Trouwens je weet toch dat we je kunnen opsluiten, wachten tot de vervain uit je systeem  is en je dan compellen om te vertellen hoe we hieruit kunnen komen. We hebben jou daarna  niet meer nodig en kunnen we je misschien  wel doden" zei Alexis  terwijl  ze koel wilde blijven. Damon kwam naast haar staan "Alexis, zeg niets meer, laat ons dit maar regelen"  zei Damon. "Jezus  Damon, ik ben 22 ik kan ook dingen regelen"  zei Alexis  geërgerd. "Net zoals je het wel even met je originals regelde zeker" zei Damon. Die laatste zin raakte  haar hard. Hij bedoelde haar dood. "Moest je dat nou echt zeggen? Ik heb wel jouw vriendin ermee gered, want ja die is toch  belangrijker voor iedereen. Ik was aan de andere kant. Ik weet dat niemand behalve Stefan over me gerouwd heeft en dat zegt wel genoeg" zei Alexis als laaste en liep naar de winkel ingang waar ze het glas kapot sloeg met een stok en toen wegrende naar een random huis waar ze in ging. Niemand was hier, dus je kon wonen waar je wilde.


"Waar zullen we elkaar treffen?" Stuurde Stefan terwijl  hij zijn leren Jack alvast aan deed. Hij was wel benieuwd naar de mensen van campus. Hij heeft er niet meer gezien dan Elena, Caroline, Liv, Luke en Suzy. Hij stapte in de auto en reed richting campus. Het was ongeveer 10 minuten vanaf zijn huis. Hij zal Suzy vast wel zien waneer hij zal arriveren.


beauty-black-black-hair-blue-Favimcom-3368853.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 05/28/2016 11:19 PM.

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/29/2016 10:01 AM

Nog altijd verbaasd bleef Kai naar Alexis kijken. Pittige meid en ze wist degelijk dingen af van de supernatural wereld. Maar niet genoeg over hemzelf. Net wanneer Kai iets wilde gaan zeggen begon Damon tegen Alexis. Genietend luisterde hij naar het argument maar het was duidelijk dat de dingen die Damon zei hard aankwamen. Pas wanneer Alexis weg was gerend volgde hij met zijn ogen haar bewegingen en staarde kort naar het huis waar ze in was gegaan. Een wenkbrauw haalde hij kort op en draaide zich om terwijl hij kort zijn handen klapte. ''Indrukwekkend Damon.'' grinnikte hij maar keek naar Bonnie. ''Maar jullie zullen nog altijd mijn hulp nodig hebben. Maar als jullie mij kunnen excuseren zal ik eens gaan kijken bij je nichtje.'' had hij gezegt maar de waarschuwende hoest uit Bonnie haar stem liet hem doen stoppen.

 

Suzy bleef nog even staan op de plek en kreeg uiteindelijk weer een berichtje terug. ''Doe maar de parkeerplaats, daar zie ik je wel verschijnen.'' had ze naar hem toe verzonden en begon uiteindelijk te lopen naar de parkeerplaats die niet heel veel verder was. Hier en daar kreeg Suzy nog vreemde blikken naar haar toegegooit maar die negeerde ze. Ze moest zich wel proberen in te houden aangezien ze leek alsof ze niks kon. Daarom had ze ook een quote die haar favoriete was: when I am silent; there's thunder hidden insde. Ze gebruikte hem nooit het was iets dat ze altijd voor zichzelf hield. De eerste keer dat ze een vampier was geworden wist ze er niks van. Haar familie werd de prijs van het niet weten.

 
Suzy_IV.png 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/29/2016 11:57 AM

Het glas kon Alexis niets schelen, dat zou morgen toch weer heel zijn omdat elke dag alles weer terug was zoals het hoorde. Ze moest zorgen dat haar wonden dichtgingen, anders zou Damon haar zo kunnen vinden door haar bloed te ruiken. Waarom moest hij dat nou weer zeggen? Ze kan best dingen regelen, maar hij behandeld haar nog het zelfde, als toen ze 15 was. Hij wordt misschien niet ouder qua uiterlijk en doen, maar Alexis wel. Ze zijn nu al 7 jaar verder. Het fijne was dat hier niemand was, dus je kon zo in elk huis blijven. Dat betekende dus ook dat ze niet terug hoefde naar Bonnie en Damon. Al heeft Bonnie niets fout gedaan, ze hoeft Damon gewoon eventjes niet te zien. Ze besloot een feestje voor zich zelf te houden, ze was best een behoorlijk huis in gegaan. Ze liep de kelder in, om het huis te bekennen. Er was een hele wijnkelder. Alexis was oud genoeg om te drinken, en Damon was er nu niet. Niemand was hier nu dus ze besloot een feestje voor zich zelf te hebben. Ze pakte een aantal flessen en liep terug naar boven. Ze ging de andere dingen ook maar eens onderzoeken. Terwijl ze aan de eerste fles begon liep ze naar boven toe een van de slaapkamers in. Een verkleedfeestje kan ook fun zijn. Er wonen hier vast rijke mensen, want er was een hele tafel met dure sieraden en in de kast hingen de mooiste jurken. Alexis wilde over niets meer na hoeven te denken en dronk in rap tempo de eerste fles leeg die al een beetje naar haar hoofd ging stijgen. Zij kon wel dronken raken, ze was tenslotte gewoon mens. Ze trok een gala jurk uit de kast en trok deze aan. Ook zette ze hard muziek op waarna ze de sieraden aan ging doen. Ze begon immiddels al aan de 2e fles. Verstandig bezig was ze niet. Ze zal hier zoveel spijt van krijgen, als ze morgen een enorme kater heeft. Misschien komt het wel zelfs zo ver tot een alcohol vergiftiging. Wel dan hoopt ze maar dat ze er aan dood gaat, en hier niet meer hoeft te zijn. Dat ze gewoon écht rust vind. Ze deed een tiara op haar hoofd die op de kaptafel lag en deed een ring met een grote diamant om haar vinger. Terwijl de muziek door het hele huis  klonk liep ze door het huis en deed alsof ze een prinses was terwijl ze nog meer en meer dronk. 


Stefan kwam aan bij de campus en parkeerde zijn auto. Vervolgens zag hij Suzy al en liep op haar af. Hij begroette haar en liep met haar mee. Inmiddels had hij toch wel trek gekregen. "Suzy hebben jullie trouwens wat, wel je weet wel, voor mij want ik trek het echt niet meer" zei Stefan terwijl hij met haar mee liep. Hun vriendengroep bestond uit een en al supernaturals. De meeste vampier, maar ze hadden ook een weerwolf, een gekoze vampierjager en 3 heksen. Daarnaast was zijn nichtje gewoon mens, net als Matt. De rest is allemaal vampier. "Kan ik trouwens met nog iets helpen? Moet er nog wat geregeld worden ofso?" Als hij zou helpen zouden Caroline en Elena het misschien wel op prijs stellen. Alleen of het hun woede minder zal maken, dat is waarschijnlijk niet zo. Ze kunnen dan in iedergeval zien dat hij het wel écht probeert. Als ze gewoon de reden zouden weten, dan zouden ze het waarschijnlijk wel begrijpen. Alleen zoals hij al eerder zei, hij deelt zijn gevoelens niet graag. Hij hoeft niet zielig gevonden te worden. Dat was hij ook niet. 


 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/29/2016 12:27 PM

Bonnie hield Kai niet echt tegen met het lopen en telkens zette hij een stapje achteruit. Met zijn mond gesloten was hij al vlug dichtbij de uitgang van de winkel. ''Jullie weten waar ik ben als jullie je uiteindelijk bedenken over mijn hulp of niet. En anders weet ik jullie wel te vinden.'' glimlachde hij en stapte zo de winkel uit door het gebroken glas waar Alexis heen was gegaan. Een luid kabaal klonk door de straat heen, en het was dus niet moeilijk om te verzinnen in welk huis Alexis was gegaan. Natuurlijk wist Kai het al aangezien hij haar had gevolgd met haar ogen. Dat was iets dat hij al had gedaan sinds ze met zijn drieën hier zijn gearriveerd. Er was iets fascinerend aan haar. Hij begreep het niet  echt aangezien dit anders voelde dan anders. Maar hij zal er achterkomen wat. Ondertussen was hij ook al bij het huis aangekomen. De muziek was nu echt heel luid geworden. De deur deed hij open en stapte het huis naar binnen toe. Hij wist dat hij niet gevolgd werd door Bonnie en Damon op dit moment want dat had hij wel gehoord en anders wel gevoelt. Het huis stapte hij door en volgde de muziek.

Al snel zag Suzy de bekende auto van Stefan in de verte aanzien komen. Redelijk vlot stond hij al naast haar en begonnen ze naar de bestemming te lopen. Hier en daar gaf ze wat argumenten over hoe het makkelijker was het pad te onthouden. Het was namelijk in het bos vlak bij een meer dus redelijk afgelegen was het wel. Wanneer ze bij de plek waren aangekomen keek ze kort op en ging voor hem staan. ''Uuuhm, ja. Ik heb vast wel iets in de kamer liggen en anders zou ik Elena even vragen of ze iets mee zou kunnen nemen uit het ziekenhuis.'' glimlachde ze naar hem en keek even kort om haar heen. Hier en daar waren mensen bezig met het klaarzetten van dingen. ''IJs is al een lange periode een probleem geweest aangezien we niet echt simpel Mystic Falls binnen kunnen lopen en Matt heb ik al een lange tijd niet kunnen bereiken.'' mompelde ik. ''Voor de rest is eigenlijk alles wel geregeld, zoveel hoeft er niet gedaan te worden.'' mompelde ze en keek hem eventjes aan en plaatste haar hand op zijn arm. ''Je hoeft echt niet te bewijzen dat je het goed probeert te maken. Ze komen er vanzelf wel achter.'' glimlachde ze.

tumblr_njf6gmm5fR1u44wypo1_400.jpg 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/29/2016 12:45 PM

Alexis  was al behoorlijk dronken aangezien ze in korte tijd heel veel achterover geslagen had. Het was wel fijn, want het leidde haar af van wat er werkelijk gaande was. Kai zou een probleem voor hen wordne, en een lievertje was het niet. Hij heeft tenslotte bijna zijn hele familie uitgemoord. Toch heeft hij ergens iets wat Alexis wel interessant vind, al weet ze niet precies was dat is. Ze ging door het huis heen, terwijl ze verder dronk en ondertussen door de gangen sierde op de muziek. Het was leuk om gek te kunnen doen, en niks in je hoofd te hebben. Damon gaat zo boos op haar worden als hij weet wat ze nu aan het doen is, maar ze wilde op het moment niet aan de consequenties denken. Dat ging ook niet, ze had echt geen flauw idee wat ze aan het doen was, en morgen zal ze er waarschijnlijk niet veel meer van weten. Ze wankelde op haar benen, en kon zich met moeite nog net omhoog houden. Opeens zag ze iemand staan "Are you comming to join the party" vroeg ze, niet eens bij nadenkend wie het was. "There's still missing a prince in this play" lachde ze terwijl ze de fles uit haar handen liet vallen. 


"Ik weet het, en ik zou me er niet druk om moeten maken, maar ik had gewoon niet weg moeten gaan. Ik deed het omdat ik me alleen voelde, maar uiteindelijk heeft het me alleen maar meer alleen gemaakt" zei hij zuchtend en liep met haar mee naar de plek. "Ik regel wel wat ijs, don't worry, er is in de buurt vast wel iets waar ik het voor jullie kan regelen." zei Stefan terwijl hij zijn handen in zijn broekzakken stopte. Hij wist ook wel dat hij Suzy niks hoefde uit te leggen, maar het voelde bij haar gewoon vertrouwd. Hij wist dat ze hem niet zou bekritiseren. Ze begreep mensen gewoon, en dat was een eigenschap waar je maar blij mee mag zijn.

 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/29/2016 01:01 PM

Kai had zich naar de deuropening toe bewogen en Alexis stond helemaal wild the doen met een fles drank in haar hand. Hoofdschuddend keek hij er naar en zuchtte eventjes kort. ''Alexis toch.'' momelde hij verwonderd. Voor iemand als dit had hij haar niet gezien, maar blijkbaar was ze iemand als die niet haar zin kreeg van alles ging uitspoken. Nog maar net kon hij uitvogelen wat ze zei maar het was niet echt verstaanbaar door de luidde muziek. Uit het niets viel de fles alcohol op de grond waardoor het glas overal over de grond heen lag. Met een paar vlugge bewegingen stapte hij de ruimte door en drukte de radio uit zodat de muziek meteen ophield met spelen. Hoe ze zou reageren wist hij niet, maar ze moest hier mee stoppen anders zou ze helemaal naar de klote zijn de volgende dag. ''Ik zou wel willen, maar liever niet vandaag.'' mompelde hij en pakte haar bij haar arm vast en begeleidde haar een andere kant op waar het glas niet zou liggen.

Met verwondering keek Suzy naar stefan en zuchtte eventjes kort. ''Stefan toch, het was te begrijpen dat je weg ging. Je hebt zowat alles verloren dat familie van je is. De rust had je even nodig zonder al het gezeik van wat er gaande is in Mystic Falls.'' had ze begrijpend gezegt en keek hem eventjes aan. ''Dankjewel, dat zal ik op de prijs stellen.'' glimlachde ze en zuchtte eventjes kort. ''Ik heb je 3 maanden niet gezien Stefan, 3 maanden lang zonder een omhelzing van je.'' grinnikte ze en keek hem aan terwijl ze haar armen open hield. Ze miste hem echt heel erg maar had het al die tijd aan niemand laten merken. Altijd had ze geleerd om je emoties niet te laten zien, maar uiteindelijk zou je jezelf zo groot houden dat er geen klein beetje meer bij kan. Op dat moment begeef je het.

Suzy_II.png 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  116  |  »  |  Last

« Back to forum