TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  116  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/29/2016 01:24 PM

Normaal zou Alexis dit eigenlijk nooit doen, ze was gewoon klaar met deze wereld, klaar met het behandeld worden als een kind, en klaar met elke dag weer de zelfde dag te beleven. Ze dronk eigenlijk nooit, of nauwelijks. Dit was eigenlijk een van de eerste keren dat ze flink dronken is. "Don't worry about the mess, tomorrow will everything be just like it was before  I came into this house" zei ze zuchtend. "If you came here just to crash the party, you shouldn't have come" zei Alexis opeens heel boos. "Let me have fun for just once, I never get to have fun because everyone always treats me as a baby and is to protective" zei ze net alsof hij al haar hele leven bij haar is. Ze was echt té dronken. Dat zal hij vast zelf ook wel begrijpen. "I am a grown up woman now" zei ze alsof ze de nieuwe president zou willen worden terwijl ze met haar vinder in zijn borst prikte. 

"Ja maar het was niet het juiste om te doen, ik heb iedereen buitengesloten terwijl jullie een soort van mijn familie zijn" zei hij en glimlachde even toen ze over de omhelzing. "Kom hier" zei hij en hield haar eventjes vast. Elena heeft zo vaak zijn voicemail ingespoken, vragend om hulp, hoe Stefan zo groot kan blijven terwijl hij zijn broer en nichtje niet meer had. Hij had haar niet moeten nergeren. Ze hield oprecht van Damon, wat Stefan nog steeds niet kan geloven. Ze had hulp nodig en hij heeft haar en de andere buitengesloten. Al had hij haar niet kunnen helpen, want zelf wist hij ook niet hoe hij er mee om moest gaan. "Ik heb het nog niet gevraagd, wat heel slecht van me is, maar hoe gaat het? En ga niet liegen, want ik weet wanneer je lieg. Vertel me écht hoe het met je gaat" zei Stefan tegen haar. Hij wist dat zij zich vaak ook groter voordeed dan dat ze was.
cf0aaf1af9c0c2c808b6c8dedabd6ede.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/29/2016 01:52 PM

Kai keek haar zuchtend aan en trok haar wat mee de ruimte uit. Uiteindelijk bleef ze staan en deed hij het ook maar. Aandachtig luisterde hij naar wat ze te zeggen had. ''Alexis.'' mompelde hij en keek even kort naar haar vinger die tegen zijn borstkas prikte. De alcohol die ze binnen kreeg maakte haar op één of andere manier anders. Minder kwetsbaar, tenminste daar leek het op volgens Kai. ''Alexis, you think I don't know you which is true ofcourse. But there is one thing I'm sure of. You're everything but a little child.'' knikte hij en trok haar dichter tegen hem aan en tilde haar vervolgens omhoog in zijn armen en liep met haar doorheen het huis. ''And if you can atleas try to not move and just lay down you're headache will me less tomorrow.'' zuchtte hij terwijl hij haar neerlegde op de bank.

Suzy keek hem lachend aan en sloeg haar armen rond zijn middel en genoot eventjes van zijn omhelzing. Ze had het zeker nodig. Voor een lange periode, of nouja. Als vampier was het eigenlijk totaal niet lang, misschien één procent van haar hele leven. Wanneer hij vroeg over hoe het ging zuchtte ze even kort en keek hem kort aan. ''Het ging wel oke. Het ging slechter met Elena en Caroline als ik eerlijk moet zijn. Elena heeft Alaric gesmeekt om haar geheugens over Damon te wissen. Het is moeilijk om te praten erover, aangezien ze op een verschrikkelijke manier reageerd. En Bonnie en Alexis. Tjah, het is gewoon anders zonder hun. Het is lastiger.'' zuchtte Suzy en keek kort even weg van Stefan. ''Als je het niet gelooft, ga je gang. Maar je zal hetzelfde antwoord krijgen.'' knikte ze en legde haar armen over elkaar heen.

tumblr_nlboa5HBSb1t5l212o1_1280-1284.jpg 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/29/2016 02:03 PM

"Thank you, finally someone understeands it" lachde ze tevreden. Haar oogleden werden zwaar, ze was heel erg moe. Toen ze op de bank werd gelegd ging ze dus meteen in haar slaaphouding leggen. "Please stay with me, Damon will kill me if he finds out about all of this" zei ze met haar ogen al gesloten en met een slaperige stem. Ze dacht er niet bij na dat ze zojuist écht een sociopath heeft gevraagd om bij haar te blijven, maar ze denkt al de hele tijd niet bij dingen na. Morgen zal ze er waarschijlijk spijt van krijgen, maar daar hoefde ze zich nu even niet druk over te maken. 

Stefan "Ik hoef je niet te compellen om te kijken of je de waarheid spreekt, ik kan altijd aan je gezicht zien of je liegt" glimlachde hij. "Ik weet het, Alexis stond nooit op de voorgrond en was nooit duidelijk aanwezig, maar toch is het anders zonder haar. Ik mis haar sowieso heel erg, ze is mijn nichtje. Ik zal mezelf nooit kunnen vergeven want dit is allemaal mijn schuld. Ik had haar nooit in de supernatural wereld moeten brengen. Wat ze gedaan heeft voor Elena is echt ongelovelijk, en iets wat niet veel mensen zullen doen. Want iedereen zegt wel dat ze voor elkaar zullen sterven, voor hun vrienden, maar als het erop aankomt zijn er maar weinig mensen die zichzelf daadwerkelijk zullen opoveren. En Bonnie, tja ik mis haar opmerkingen echt, stiekem maken ze  me toch altijd wel aan het lachen" zei Stefan terwijl hij Suzy aankeek.

tumblr_o24toaxqfY1v4iq7eo1_250.gif 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/29/2016 02:25 PM

Kai keek haar verbaasd aan wanneer zeSuzy_I.png dat vroeg. Het kwam onverwachts en had er helemaal niet over na zitten denken. Ze lag nu dan ook al helemaal op de bank dus schuifde hij haar benen een beetje aan de kant en nam op die kant van de bank plaats. De gala jurk lag versperd over de bank heen als een deken dat hem toch wel deed glimlachen. Telkens dacht hij er weer aan. Waarom voelde hij zich zo. Het zou door haar komen want een andere oplossing zou hij niet kunnen verzinnen. Tenminste, nu nog niet. Hij zou er achter komen. Hij was er honderd procent zeker van.

Suzy keek hem verbaasd aan waarop ze kort haar wenkbrauwen omhoog haalde. ''Dan weet ik dat ook weer.'' glimlachde ze en keek hem weer even aan. Aandachtig had ze geluisterd naar wat Stefan allemaal vertelde. Het was echt begrijpelijk dat hij zich zo voelde. Alsof het zijn schuld was dat hij Damon en Alexis had verloren maar dat was niet zo. Suzy had hetzelfde probleem gehad. Vroeger altijd herhalend dat het haar fout was dat haar ouders vermoord waren. Maar het was niet haar schuld, het was de schuld van de jongen die haar had veranderd. En jaren lang had ze gedacht dat het haar fout was. ''Stefan, als je denkt dat het jou fout is moet je het vergeten. Het was niet jou fout, en blijf dat herdenken. Het was niet jou fout.'' knikte ze naar hem.

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/29/2016 02:33 PM

De volgende ochtend werd Alexis wakker, en het eerste wat ze deed was rennen naar de wc waar ze over haar nek ging. Ze had nog niet eens Kai opgemerkt die nog op de bank zat. Het was geen goede combinatie, met een gala jurk boven het toilet hangen terwijl je je haar moet vasthouden. Ze zette de tiara af. Zoals verwacht was het glas dat ze had laten vallen weg. Vandaag was toch weer precies het zelfde als dat alles gisteren gestaan heeft. Ze spoelde het toilet door en spoelde haar mond, waarna ze haar tanden poetste om van de smaak af te komen. Ze had dit nog nooit had gehad. Haar hoofd bonkte helemaal en ze had zoveel dorst. Ze weet niet eens meer wat ze gisteren allemaal gedaan heeft en gezegt. Het laatste wat ze zich kan herinneren is dat ze boos uit de supermarkt wegliep.

"Maar het is zo, in deze situatie kan het gewoon niet anders, want als ik Alexis niet hier had gebracht had dit allemaal nooit gebeurd, en als ik niet zo stom was geweest en niet door Klaus gedood zou zijn, zou Damon nooit geprobeerd hebben iedereen te redden, en dus er ook niet meer zijn." Zei Stefan. "Anyways, dit ging niet over mij, ik vroeg aan jou hoe het ging" zei hij toen. Hij wilde niet egoïstisch zijn door alleen maar over zijn verlies te praten, want hij had aan Suzy gevraagd hoe het ging.

0vdC-lHX.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/29/2016 02:56 PM

Kai schrok wakker uit een diepe slaap door een de snelle bewegingen naast zijn zijde. Al snel had hij zichzelf al weer wat bij elkaar geraapt en wreef door zijn ogen heen op de slaap er weg te krijgen. Zonder iets te zeggen bleef hij op de bank zitten. Uiteindelijk zou ze de kamer wel weer naar binnen toe lopen en zich afvragen waarom hij er was, en niet Bonnie of Damon. Hij wist natuurlijk al wat hij zeggen moest. Het was dan ook niet moeilijk om te verzinnen aangezien het gewoon de waarheid was dat hij ging vertellen. Liegen? Daar was niks aan, er was niks leuks aan. De waarheid is gewoon veel beter en het komt misschien hard aan. Daar ging het niet op natuurlijk niet op. Je kan beter iemand pijn doet met de waarheid dan beter laten voelen met leugen terwijl je weet dat ze er uiteindelijk toch wel achter komt.

Suzy keek hem troostend aan. ''Stefan het gaat ook niet alleen maar over jou. Het was niet alleen jou familie, het waren ook mijn vrienden die me dierbaar waren.'' zei ze en knikte eventjes kort. ''Het feest zal over een uur beginnen dus ik zal kijken waar Elena en Caroline zijn en vervolgens weer hier heen. Het lijkt mij dat je je klaar wilt maken en je moet dat ijs ook nog regelen. En ik moet Elena en Caroline nog smeken om tenminste fatsoenlijk te doen. Ook zal ik kijken of ik wat kan vinden tegen de honger.'' zei ze tevreden tegen hem.

Malachai_Kai_Parker.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/29/2016 03:11 PM

Alexis liep terug naar de woonkamer waar ze die Kai zag zitten. Ergens was ze niet bang voor hem, wat raar is aangezien hij een sociopath is. "Oh gosh, what have I done yesterday? Please don't tell me I said stupid thing of did dumb thing. I'm really sorry for what the hell it is that I did yesterday, because I'm sure it was something stupid" zei ze tegen hem. Ze vroeg zich ook wel ergens af wat hij hier deed, maar ze was al blij dat het Damon niet was die hier zat. 

"Goed idee, ik ga meteen ijs regelen." zei hij en liep terug naar zijn auto waarmee hij naar een plek een stukje verderop reed waar ze ijsverkochte. Hij kocht 2 grote zakken die hij in een koeler deed zodat het niet meteen zou smelten. Anders had hij dit voor niks gedaan. Hij had al bedacht, dat als Caroline en Elena hem vanavond écht niet op het feest willen. Dat hij dan wel zou gaan. Hij wil ze niet in de wegzitten, wat hun waarschijnlijk alleen nog  maar meer boos maakt.

tumblr-me6ymkhp7e1rwoqy8.gif 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/29/2016 03:23 PM

Zoals Kai had verwacht klonk de stem van Alexis al snel weer door de kamer heen waarop hij overeind kwam van de bank en haar aankeek. ''I'm surprised you didn't get scared seeing me.'' mompelde hij met een grinnik en wendde zijn blik kort even af zodat hij door het huis kon kijken. ''But that's besides the point. You did dumb, weird, not that good things because well, you were drunk. That easy said. You're probably wondering why I am here. I'll tell you that, I came here to keep you from doing worse things. And when I wanted to leave to 'check' up on Damon and Bonnie you asked me to stay. And that's what I did.'' legde hij haar uit en keek haar eventjes na.

Suzy keek hemaan en knikte even kort. ''Ik zie je later.'' glimlachde ze en zette een paar stappen achteruit en keek even om haar heen voordat ze het bos in verdween. Wanneer ze zeker wist dat niemand in de buurt was zette een sprint in maar werd alsnel uit haar balans gehaald door Caroline die haar over de grond heen rolde. ''Caroline, waar slaat dit nou weer op.'' mompelde ze al snel en probeerde zich omhoog te halen maar met de kracht die Caroline gebruikte ging het niet al te vlot. Suzy wist wel dat ze als vampier ouder was en dus sterker maar dat ging ze niet tegen Caroline gebruiken. ''Caroline..'' waarschuwde ze en uiteindelijk late ze haar grip los en hielp ze Suzy overeind. Een glimlach kwam te voorschijn op Caroline haar gezicht waarop Suzy kort fronsde.

Suzy_III.png

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/29/2016 03:44 PM

"Well I don't know either why I'm not scared, because I actually should be" zei Alexis. "You don't have to tell me that I was drunk, because I can feel that, at least, I think this is what a hangover feels like." zei ze en keek naar Kai. "Anyways, thank you I quess for staying and protecting me" zei ze een beetje op een vraagende manier aangezien ze niet wist of ze hem wel dankbaar moest zijn. "I should really get  back to Damon and Bonnie, because the longer I stay away, the more problems I will get. Do you wanna go with me? You said you wanted to check on them" zei Alexis. Ze had geen idee waarom ze hem mee vroeg, aangezien hij eigenlijk de vijand was, maar het feit dat hij haar wilde beschermen zegt wel dat hij ook ergens van binnen nog wel aardig is. 

Stefan ging eerst nog even naar huis, het feest zou toch pas over twee uurtjes beginnen ofso. Hij smste Suzy, "Heb het ijs, kom het later brengen" typte hij en drukte op zenden. Hij miste toch wel het Salvatore huis, hun vertrouwde huis met zo veel herinneringen. Daar waren ook gewoon hun eigen spullen. Al zou het wel leeg zijn zonder Alexis en Damon aangezien het een heel groot huis is. Misschien is het maar beter dat hij hier nu is en niet in het Salvatore huis.
------
Alexis & Suzy 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 05/29/2016 03:44 PM.

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/29/2016 04:01 PM

Zonder een woord te zeggen bleef hij haar aankijken. Gewoon haar laten uitspreken leek hem het handigst. Ze bleef dan ook doorpraten en onderbreken wou hij niet. ''No problem, did it with pleasure.'' beantwoorde hij wanneer ze voor een moment stopte met praten maar alsnel begon ze weer. ''Sure, I'll go with you.'' knikte hij en bekeek haar kleding eventjes. ''I think it would make you feel alot better if you get out of that dress you know. Or you wanna go to them and getting asked about what you've done inside that house.'' stelde Kai voor.

Suzy keek op van Caroline aangezien haar telefoon een geluid maakte. ''I wanted to know if you would use your strenght on me.'' zei Caroline, blijkbaar vroeg ze het zich af maar het was een logisch antwoord. Suzy gebruikte haar kracht niet op haar vrienden, meer omdat ze het niet wou. Het was oneerlijk. De enige mensen waar ze haar kracht tegen zou kunnen gebruiken zouden Stefan en Damon zijn, omdat die ouder zijn en sterk en de pijn zouden ze dus niet voelen. Maar Caroline en Elena aan de andere kant waren anders, die waren jonger. En ze wou hun niet pijn doen. Vlug controleerde Suzy haar telefoon en stuurde een smiley terug met een duim en keek vervolgens weer naar Caroline. ''Stefan has the ice, so we don't have to worry about that.'' knikte Suzy en pakte Caroline haar arm beet en zo stapten ze het bos door terug naar het campus waar ze zich zouden klaarmaken.

Captura-de-tela-inteira-26022015-011812bmp.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  116  |  »  |  Last

« Back to forum