TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  116  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/29/2016 07:32 PM

"Dat moet vreselijk geweest zijn om je machteloos te voelen, het is niet het zelfde, maar ik voel me altijd machteloos en kan er niks aan doen. Al mijn vrienden zijn supernatural op 1 na, en dat is vreselijk want als mens kan je helemaal niks, de andere die niet supernatural is kan op zijn minst nog een beetje vechten. Ik ben altijd de gene die beschermd moet worden, en daardoor wordt ik vaak als een klein kind behandeld. Ik wordt er echt knettergek van, ik wil namelijk ook wel eens sterk zijn. Ik heb meestal een grote mond, maar daar heb je niet zoveel aan" zei Alexis en keek naar Kai. "Mensen zullen me voor gek verklaren, maar dat maakt me niet uit. Ik begrijp je wel, al heb je misschien niet goed gehandeld, ik begrijp wel waarom. En het feit dat je gisteren bij me bent gebleven verteld mij dat óók jij een goede kant hebt, net als iedereen. Die was gisteren eventjes zichtbaar, en daardoor weet ik dat je ook gewoon aardig bent." zei Alexis.


Toen ze aankwamen liep hij achter Caroline en Suzy aan. Op de plek zag hij de andere, die hij begroette en een handdruk gaf. Ze vroegen natuurlijk waar hij heen was en waarom hij terug was, dat zou hij ze later wel uitleggen. Ze waren gelukkig wel blij om hem te zien. Er kwamen langzamerhand sowieso meer mensen, sommige kende hij, sommige niet. Het was wel goed toch om weer terug te zijn en de andere te zien. Zolang ze maar niet meer met een probleem hoefden te kampen en weer op te lossen.

tumblr_m9dnke100b1qk7u13o2_250.gif 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/29/2016 07:44 PM

Kai luisterde aandachtig naar wat Alexis vertelde. En hij gaf haar volkomen gelijk. Wetend dat er een wereld is, zo bovennatuurlijk als het is. Vampieren, weerwolven, heksen, hybrids. Dat was gewoon te veel om als iemand zonder krachten in te leven. Het was fijn dat er iemand was die hem begreep en om wat hij dan ook fout zou hebben gedaan het alsnog vergeten en vergeven. Het voelde fijn om iemand te hebben die hem zou begrijpen. Wetend dat als hij het Bonnie had verteld of misschien Damon wel. Die zouden hem helemaal voor gek hebben verklaard. Hij hield het verhaal meestal ook voor zich. En hoe graag hij ook zijn arm rond Alexis haar schouder wou leggen om te zeggen dat hij wist hoe zij zich voelde, hield hij het toch tegen. Zwakte was iets dat hij niet ging laten zien. Of dat hij ook om één of andere reden binnen een avond zonder praten opeens voor iemand gaf. Zoiets hield hij liever voor zich.

''Mystic Falls is nog altijd hetzelfde, de opeens nieuwe stad waar voor het eerst geen enkele doodde meer valt. En het valt niemand op.'' zuchtte Jeremy en legde zijn hand kort op Suzy's schouder. ''Nou dat noem ik nog eens fantastisch. Wou dat ik voor één dag maar even in een Mystic Falls leefde zoals dat. Kort sloot ze haar ogen en keek even om haar heen. Wie gaat er nog meer het water in of zal ik weer de enige zijn?'' zei ze en keek even de rest aan. Niemand zei iets maar toen hoorde ze een bekende stem van achteren komen. ''Natuurlijk ga je niet alleen.'' zei Elena die achter haar vandaan kwam en glimlachend haar armen rond Suzy heen sloeg.

tumblr_njf6gmm5fR1u44wypo1_400.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/29/2016 08:01 PM

Alexis drukte opeens haar lippen op die van hem, ze zat in het moment en had er niet bij na gedacht. Ze liet los en keek de andere kant op. "I'm so so sorry, I shouldn't have done that" zei ze en stond op. Ze wist niet eens waarom ze het deed, ze wist niet eens wat er nou precies was wat ze van hem vond. Daarnaast gaf hij toch niks om haar, dat was zeker. Als hij zijn eigen broers en zussen doodde zonder moeite, waarom zou hij dan iets geven om een vreemde. "Ik moest maar gaan denk ik" zei ze wat een stomme zet was aangezien dit haar huis is, en ze niet echt wat kon gaan doen. Ze wilde gewoon weg, omdat ze dit echt niet moest doen.

"Ik hoop echt dat er snel een oplossing gevonden wordt zodat we Mystic Falls weer in kunnen" zei Stefan. Hij hoopte wel binnen kort weer naar huis kunnen. En hij hoopte nog steeds elke dag dat Alexis, Damon en Bonnie nog op een of andere manier zouden terug keren. Hoe weet hij niet, maar er zijn genoeg wonderen gebeurd in de wereld, dus het moet wel kunnen. Hij blijft hoop houden, misschien was er nog een magische wereld.

beautiful-black-and-white-brown-hair-cute-Favimcom-3073009.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/29/2016 08:09 PM

Voordat hij echt op kon staan om terug naar binnen te lopen voelde hij de lippen van Alexis op de zijne. Alexis liet door al snel te realiseren wat ze deed los. Verwonderd staarde hij even kort voor zich uit maar keek toen opzij naar haar. Hij luisterde kort naar haar woorden maar stond al snel genoeg op om haar hand vast te pakken zodat ze moeilijker weg zou kunnen lopen. Voorzichtig trok hij haar naar zich toe en pakte met zijn handen haar gezicht lichtjes vast en drukte zijn lippen op de hare. Op dit moment zou het hem niet uitmaken als het gezien zou worden. Hij had alleen nooit verwacht dat dit ooit zal gebeuren. Maar dit verklaarde al snel de gevoelens die door zijn lichaam heen gingen, dit verklaarde alles.

Suzy draaide haar hoofd wat naar achteren toe en keek Elena glimlachend aan. ''Oke, prima.'' had ze gemompeld en ze stapten van de rest weg. Het shirt trok ze over haar hoofd uit en de korte broek die ze aan had ook. Haar ogen sloten kort en ze wachtte eventjes op Elena. Al snel stapten ze het water in. Het voelde koud aan maar het was niet dat ze bevroren. Al zouden ze 'dood' vriezen, dat was niet mogelijk. Aangezien ze technisch al dood waren.

tumblr_nlboa5HBSb1t5l212o1_1280-1284.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/29/2016 08:21 PM

Zijn handelingen verbaasde haar, toch kwamen haar gevoelens nu wel op zijn plek. Dit was zo raar, de eerste indruk die hij gisteren maakte was heel slecht, en nog geen dag later gebeurd er dit. Toch werd het nu wel logisch waarom ze niet bang was. Ze dacht dat dit dingen waren die nooit in het echt zouden gebeuren, dat liefde niet zo kon werken, maar nu gebeurde het wel in het echt. Als het liefde was, want het was zo snel gegaan. Ze had het allemaal nog niet helemaal op een rijtje. Toch hield ze zijn lippen vast omdat het goed voelde, ze wist dat hij haar kon beschermen tegen Damon, na hij hem gisteren goed onder de handen had genomen. 

Stefan was niet van plan om ook in het water te gaan en te gaan zwemmen, hij had ook geen zwembroek mee. Hij zwom eigenlijk nooit, daar had hij het niet zo op. Hooguit ging hij in bad maar daar hield het ook wel mee op. Hij snapte nu wel dat jongens kwamen, alleen maar om de meiden in bikini's te zien. Niet dat het een slecht uitzicht is, maar het boeide hem vrij weinig, het gaat wel een beetje om looks,  maar het belangrijkste is je innerlijk.
8cfdc8014f9fb4712deade6aecb9f9aa.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/29/2016 08:29 PM

Zijn handen lagen rustend op haar heupen maar liet haar lippen uiteindelijk los voor zuurstof. Een glimlach kwam kort op zijn gezicht tevoorschijn maar verdween bij het horen van gekraak binnne waarop hij haar half los liet. ''Ik denk dat ze terug zijn met de spullen, als ze het gevonden hebben.'' mompelde hij en keek haar even aan. Zijn ogen dwaalden langs de hare heen en uiteindelijk begeleidde hij haar terug naar binnen toe. De kraan draaide hij vlug uit en stapte naar binnen toe. Hij graag hij ook op dezelfde plek wou blijven staan kon het niet. Als eerste daarvan was dat ze zeker in de problemen zou komen als Damon er achter kwam, en zonder magie zou hij niet ver komen.

Hier en daar hoorden ze fluiten naar hun toegekregen maar die negeerden ze. Dat was één ding dat vreselijk was aan zulke feesten, de aandacht van de jongens. Ze zou pas de aandacht willen van iemand waar ze op viel, waarvan ze zeker wist die haar zou verdienen maar die had ze nog niet gevonden. En het zou nog wel een eeuwigheid kunnen duren voordat ze die gevonden zou hebben.  En als ze erlijk was had ze geen zin om die eeuwigheid te wachten. Ze kon alleen niet anders, het was hoe het was. Niks aan te veranderen.

Suzy_I.png

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/29/2016 08:38 PM

"Ik hoop het maar, ik wil echt heel graag naar huis" glimlachde ze en liep achter hem aan naar binnen. Als ze magie had, had ze hem alles  gegund. Jammer genoeg heeft ze dat niet. Damon  zou echt woedend zijn als hij over haar en Kai te weten komt. Al weet ze nog niet of en wat er tussen hen is. Het voelde gewoon anders bij hem.

De meeste jongens waren alleen maar uit op een one night stand. Zo ging dat op universiteiten, Stefan deed daar nooit aan. Hij zocht naar de ware, die hij na meer dan honderd jaar nog steeds niet gevonden heeft. Hij dacht haar gevonden te hebben maar dat was toch niet zo. In zijn ripper tijd was het anders, maar toen was hij zichzelf niet.

adorable-beautiful-girls-curled-hair-cute-Favimcom-3059078.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/29/2016 08:44 PM

Net wanneer ze terug binnen in het huis waren gooide Bonnie een tas naar Kai toe die hij nog maar net ving door een stapje opzij te zetten. ''En wat deden jullie buiten.'' hoorde hij Damon vanachter Bonnie zeggen waarop hij kort met zijn ogen rolde. ''Misschien mijn levensverhaal tellen aan iemand die er geïntresseerd in is. Maar verder, niets bijzonders eigenlijk.'' beantwoorde Kai gemakkelijk en ritste de tas open. ''Wauw, je hebt alles gevonden.'' zei hij terwijl hij kort in zijn handen klapte en liep naar de woonkamer toe waar hij zichzelf op de bank liet zakken en gooide de spullen op het tafeltje neer. Het boek opende hij. ''Morgen avond is er een Eclipse. Voor die tijd moeten we alles geregeld hebben. Alles gevonden en de plek.'' knikte Kai duidelijk.

Door een grote plons in het meer achter Suzy en Elena ontstond er een grote plons die hun onder water liet gaan waardoor hun haren helemaal door de war begonnen te gaan. Door zich op de stenen af te zetten en op de grond weer naar boven te gaan kwam Suzy weer boven water. Wanneer ze weer boven kwam hoeste ze even kort door het ingeslikte water dat ze binnen had gekregen maar dat was ook alsnel weer over. De rest stond nog aan de oever van het meer dus besloten Elena en Suzy er na een tijdje weer uit te gaan.

3268195144_1_4_eHs9Q49w.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/29/2016 08:57 PM

Damon keek haar waarschuwend aan en Alexis keek terug op een manier dat je zat dat hij haar met rust moest laten. "I can't wait to be back home" zei ze blij. Jo, Liv en Luke zullen het er moeilijk mee hebben, hij is hier niet voor  niks naartoe gestuurd. Dat deed er niet toe. Ze konden  eindelijk  naar huis. "Wel laten we de plek gaan zoeken dan" zei Alexis. 

Stefan haalde  een glas alcohol aan de bar, gelukkig konden  vampiers niet dronken worden. Wel in deze situatie is het gelukkig, soms zou het ook  wel eens lekker  zijn eigenlijk. Hun vriendengroep zou zo bij elkaar komen om Jello- shots te nemen. Caroline's idee
425vampirediarieswesleypaullc101409.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/29/2016 09:06 PM

Kai keek grijnzend de kant op van Alexis en richtte toen zijn blik op het boek dat op de tafel lag. Hij kwam overeind en pakte het boek van de tafel af terwijl hij doorbladerde naar 3/4 deel van het boek. Met het zakmes dat hij van de tafel haalde maakte hij er een snee in en liet een druppelbloed op de pagina. Een kaartje kwam tevoorschijn en zijn vinger plaatste hij op een kruisje dat midden in het boek stond. ''Daar is de plaats, dat is ook de enige plek om terug te komen van huis.'' zei hij en schoof het boek naar Bonnie toe. "'Het is makkelijk te vinden, wat minder makkelijk is het naar binnen komen. Dus neem scheppen mee, het is een tipje.'' knikte hij.

De kleding en alles was al snel weer opgedroogt en konden ze hun fatsoenlijke kleding weer aan trekken. Haar ogen sloot ze even kort en ging wat met haar lichaam tegen de bar aan leunen. Met het shotglaasje in haar hand keek ze iedereen even rond. ''Op Stefan's terugkomst en een geweldige avond.'' glimlachde ze en keek hem even aan en liet vervolgens het shotje achterover gieten. Het brandde in haar keel maar sinds de aantal jaren is het begonnen te wennen en deed het niet meer zoveel.

zesrxdtfgb.png

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  116  |  »  |  Last

« Back to forum