TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  116  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 06/12/2016 11:52 AM

"I'll be fine, as long as I won't hurt you" zei Alexis. Ze liep met Suzy mee en keek even naar haar pols en knikte. "Okay, there it goes"  zei ze en drom wat bloed van haar pols, nu leek Alexis net de vampier. Het was raar en niet prettig  om te doen maar het  was voor het goede  doel. De ijzerige smaak kwam haar mond binnen. Met een klein beetje was het al goed. Ze veegde haar mond af met een doekje "Okay Kai, go ahead" zei ze na dat ze zich had omgedraaid naar hem. De andere waren misschien slim, maar zij waren ook niet dom.
tumblr_o27pweoyRa1v5wil2o1_500.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 06/12/2016 11:53 AM.

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 06/12/2016 12:04 PM

Suzy voelde hoe ze haar lippen tegen haar pols aan zette. Het voelde net alsof je een gewondde je bloed zou geven om te helen. Dit was alleen voor een ander geval. De twee bijtwonden heelden al snel weer dicht nadat Alexis het bloed in haar systeem had genomen. Zelf bleef Suzy still staan terwijl haar ogen gefixeerd bleven staan op de twee. Maar voornamlijk keek ze Kai aan, meer om hem in de gaten te houden. Van wege Bonnie wist ze wat een aantal spreuken deden, daar lette ze dus voornamelijk op.

Kai staarde naar Alexis die weer goed kwam staan. ''Alright.'' mompelde hij en pakte haar handen vast in de zijne en keek haar even aan. Hij had geluk dat hij alsnog een deel heks was, dus het was geen probleem om magie zo te merchen. Wat hij dus ook deed. Hij voelde de magie in het bloed zitten waarop hij het zijn lichaam binnen voelde komen. Met gesloten ogen bleef hij rustig staan en liet uiteindelijk Alexis haar handen los. ''All done.'' mompelde hij en keek haar even aan.

3268195144_1_4_eHs9Q49w.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 06/12/2016 12:54 PM

Alexis pakte Kai zijn handen vast, pijn deed het chanten niet maar het was ook geen prettig gevoel. Ze keek hem aan toen hii klaar was "Do you think you have enough magic to have a fair chance?" Vroeg Alexis aan Kai. Het is echt  heel aardig van Suzy dat ze hen hielp. Ze had ook gewoon nee kunnen zeggen en hem dood laten gaan  tijden het merchen aangezien iedereen hem toch haat en als gevaarlijk ziet. Ze hoopte toch wel stiekem dat hij de gene is die blijft leven, aangezien  ze hem nodig heeft.

tumblr_o2ns32WAjJ1ufqujxo1_400.png 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 06/12/2016 12:55 PM.

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 06/12/2016 07:56 PM

Opgelucht haalde ze adem en keek even kort naar Alexis. Met gesloten ogen steunde ze tegen de auto aan en liet haar blik rustten op de auto. Ze keek aandachtig naar Kai die nog niks gezegt had maar keek toen hun weer even aan. ''Alright, well if anything happens again. Just call me. And next them that happens, I won't whistle.'' zei ze en knipoogde even kort naar Alexis terwijl ze wegliep.

Kai keek haar even aan en knikte. ''For now it's enough to atleast cast some spells.'' knikte hij. Natuurlijk was het voor hem een raar gevoel om niet al te veel magie te hebben vergeleken met de border die hij een aantal dagen geleden in zijn macht had. Wanneer Suzy weg gelopen was keek Kai Alexis aan en streelde kort langs haar gezicht. ''Thanks, for what you're doing for me. No one would've done it.'' knikte hij.

zesrxdtfgb.png

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 06/12/2016 08:06 PM

"Thank you so much for helping me out" glimlachde Alexis. "Yeah don't do that next time, you ruined a very very special moment"  grapte Alexis, want dat was niet zo. "I'll see you later"  glimlachde Alexis en zag Suzy toen vertrekken. Ze keek naar Kai en glimlachde "It's okay, I know you would've done the same thing  for me"  glimlachde ze en gaf hem een knuffel en hield  hem even stevig vast. "I'm so glad I can hold you again, those  three days were terrible, not knowing how you were, if you were still alive"  zei ze zachtjes.
12917904_1590597274592604_1931117653_n.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 06/12/2016 08:07 PM.

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 06/12/2016 08:12 PM

Met een glimlach keek Kai Alexis aan en sloeg zijn armen rond haar lichaam heen en ook stevig. ''Same counts for you. I maybe would've been in that sleeping thing or whatever but  I still could think. I just couldn't move. And every thought was about you.'' glimlachde hij en streelde langs haar gezicht heen met een hand en liet zijn duim langs haar lippen heen glijden. ''Well we should go before we get tracked by I don't even know what.'' knikte hij en drukte een kus op haar lippen. ZIjn ogen had hij kort gesloten en deed ze niet veel later weer open.

large.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 06/12/2016 08:18 PM

"Yeah, although they don't  have Bonnie so nobody  can really track us but Damon will find a way" zei Alexis en stapte in de auto. "Don't worry btw, my foster parents are the most loving persons in the world, they treated me like I was their own daughter. So don't  look at the embarrassing childhood pictures  of me please"  lachde ze. "I'm also a bit worried about  the pregnancy,  I know they will be magical but it isn't  normal that I already have such a belly, it looks like I'm 15-20 weeks  pregnant when I'm only 2,5 weeks"  zei Alexis terwijl ze verder begon te rijden.
CYoaNyeWcAAkcIa.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 06/12/2016 08:19 PM.

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 06/12/2016 09:01 PM

Kai keek haar aan met een glimlach en stapte aan de andere kant van de auto in. Wel pakte hij de jas van Suzy nog van de grond die ze vergeten was en legde die op  de achterbank neer. ''I don't know why that is. I don't know, and I do wish i would. Because I have absolutely no idea if it means any good.'' mompelde hij en keek haar even aan. ''The only person I would trust towards you and who would know atleast something is Josette, but that's more because I know how she is. Totally the oppiside of me.''

tumblr_inline_nfzr0yFOS41sltb3q.gif

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 06/12/2016 09:10 PM

"She's  been really  nice for me, and took really  good care of me. I didn't even had to tell her why Damon was trying to kill  me" zei Alexis en reed de wijk binnen. "We are here, I've lived here sinds I was 6 months old, till I was 15"  zei Alexis en parkeerde de auto. Soms had ze nog wel contact met haar oleegouders. Gewoon om met elkaar in aanraking te blijven. Ze stapte uit de auto en liep naar de deur waar ze aan klopte. Ze zou wel een verhaal verzinnen dat ze op een roadtrip waren en dat ze dus in de buurt waren en een verblijf plek  nodig hebben. Ze kan hen namelijk niet zeggen dat ze op de vlucht is voor Damon die haar wilt  doden.
images_3.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 06/12/2016 09:11 PM.

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 06/12/2016 09:37 PM

Kai keek haar aan en knikte even kort. ''If you start to feel something weird and not right. Tell me okay. Or call Josette, I don't want anything happening to you or the babies.'' zei hij en en keek even de wijk doorheen. ''It looks familiar.'' zei hij fronsend en stapte de auto uit wanneer Alexis hem had geparkeerd. ''Probably because I've been here before in the prison world. Maybe that's why I remember.'' zei hij met een korte frons op zijn gezicht maar bleef naast Alexis staan wanneer ze op de deur hadden geklopt.

tumblr_inline_ninjcu4jB71qc1pes.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  116  |  »  |  Last

« Back to forum