TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  50  |  51  |  52  |  53  |  54  ...  116  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/06/2016 09:57 PM

"No, no I can't go to sleep, really. I don't wanna see those images again that are hunting me. The last time I tried to nap they came back and I don't want that" zei Alexis en keen naar Suzy. "No I'll go to Jo, if this is true I need to know, eventhough I don't want to. It's better to know what's going on with me" zei Alexis. "Suzy why are you being so nice to me? Don't you have to like hate me like the rest for being with Kai?" zei ze vervolgens. Ze weet dat Suzy haar beste vriendin is, maar als ze echt een heks is zou ze zichzelf een monster vinden. Eigenlijk was het best wel een domme vraag want Suzy was écht haar beste vriendin. Ze kenden elkaar al voordat ze überhaupt bij Stefan en Damon kwam wonen, ze deden alles samen. Ze hebben neus piercings samen gekregen, Suzy was erbij toen Alexis haar tattoeage kreeg, ze hebben samen highschool gedaan. Eigenlijk deden ze bijna alles samen. Toch leek het op het moment wel alsof iedereen haar haatte. De hele wereld, keerde zich tegen haar, ze heeft zoveel nare dingen meegemaakt de laatste tijd.

baby-dream-girl-love-Favimcom-3333972.png 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/06/2016 09:58 PM.

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 07/06/2016 10:34 PM

Suzy keek haar aan en knikte kort. ''There will be a time you have to take a sleep. I can compell you to forget the images, but I will only do that if you ask me to. Because I'll understand if u want Stefan to do it. But you can't go without sleep. I can stay with you like I already said. I will be by your side.'' knikte ze en hielp Alexis voorzichtig overeind van de grond. ''And I will never hate you. Remember when you tried to get my humanity back and you didnt stop. That's exactly what I'm going to do now. I won't give up on you because you didn't do it with me. I owe you that.''

Cecild.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/06/2016 11:09 PM

Alexis keek naar Suzy "Actually we don't owe each other anything, we're best friends, and that's we're best friends are for" zei Alexis. "No don't compell me, but you can go into my mind right, and let me see thing you want me to see. Can you please do that while I sleep, it can be anything aslong if it isn't anything from those 3 days. Those we're the worse days of my life." zei Alexis. "I felt so bad for him, that he had to hear me scream. That he had to watch" zei Alexis vervolgens. "Somethimes I consider to let you compell me to be happy, to take all the pain away, but that will make me someone I'm not, and it will not be true hapiness but just compelled hapiness. I hope m hapiness wil come one day, but everyone has to hold on to a dream right" knikte Alexis en liep naar buiten naar de auto. Ze zou willen dat ze contact met Kai kon maken, om hem te vertellen dat ze van hem houd en dat hij de hoop niet moet opgeven. Dat hij niet alleen is omdat ze in zijn hart zit. Dat heeft Alexis ook wel nodig, weken dat hij oké is en dat hij het gaat redden.
Screenshot_2016-06-30-08-46-25-1.png

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/06/2016 11:10 PM.

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 07/07/2016 02:59 PM

Suzy keek haar even doordringend aan. ''Alright, than it's just a favour I am willing to do for you.'' knikte ze en keek even naar het huis. ''I won't compell you sweety, don't worry about it. And yes I can get inside your mind if you want me to.'' knikte ze en kwam overeind van de grond. ''I'll be beside you when you wake up, knowing that you slept peacefully.'' knikte ze en hielp Alexis voorzichtig overeind. ''Watch out for the glass on the floor, don't want you to step on it.'' knikte ze en hielp haar voorzichtig naar de trappen toe waar Suzy had zitten denken dat de slaapkamer wel zou zitten.

Suzy_III.png

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/07/2016 03:18 PM

Alexis knikte "But first I have to know if all of this is true or if I'm just getting crazy" zei Alexis en ging op het bed zitten. "By the way, I still have to show you the house, it's  full op suprises." Zei Alexis. Ze pakte een kussen en scheurde hem kapot. "Remember the trick Bonnie used to show us, the one with the feathers to show that she really  was a wich?" Zei Alexis. "Well If I'm driving crazy they won't  fly, and if I do have powers from the little ones"  zei Alexis en hield haar handen boven de veren. Eerst gebeurde  er niks, ze dacht dat ze gek werd. "I'm just getting crazy  I quess"  zei ze maar  toen kwam er een veertje  omhoog en daarna volgde er meerdere. Ze keek naar  de veren die om hen heen vlogen. Ze werd echt bang  van zich zelf en trok haar handen  weg. Het was gewoon onmogelijk.

tumblr_o2xem5aX5K1v91g9po4_500.png 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/07/2016 03:20 PM.

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 07/07/2016 06:39 PM

Suzy had Alexis even kort verwarrend aangekeken wanneer ze een kussen pakte en die kapot scheurde. Met een korte frons bleef ze er naar toe kijken en hoe Alexis haar hand er boven begon te houden. Wanneer er eerst niks gebeurde had ze zich al fronzend om gedraaid om de trap op te lopen maar net wanneer ze dat wou doen zag ze in haar ooghoeken de veren omhoog vliegen. Verwonderd keek ze er naartoe en vervolgens naar Alexis. ''This is something I've never seen before since I met the supernatural world...'' fluisterde ze en keek naar Alexis.

xdfcghbj.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/07/2016 06:58 PM

Alexis keek naar Suzy "It's scary, I'm not supposed to have magic, I was born human"  zei Alexis en liep naar boven toe. "I'm not really liking this, hopefully it will disappear if I'll give birth. But that has to be the case, because  I think it's  the magic from the kids "  zei Alexis en liep haar kamer in en plofde op bed. "Just use you're imagenation, I don't  really care what you let me see, as long as it's nothing bad, because I've had enough negativity the past month or so" zei Alexis en ging op Kai zijn kussen liggen. Zodat hij toch een soort bij haar is.

Screenshot_2016-06-15-16-32-16-1.png

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/07/2016 07:00 PM.

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 07/07/2016 09:59 PM

Suzy had haar blik even kort afgenomen van Alexis en keek uiteindelijk terug. Te zien dat ze op het bed lag over het bed heen. Voorzichtig had ze haar schoenen uit getrokken en was ze bij Alexis op het bed gaan liggen terwijl ze één van haar handen vastpakte. ''Once you're asleep I am able to get in your mind and make u see things I want you to see.'' legde Suzy uit en pakte haar hand wat beter vast tussen die van haar. ''Alright.'' mompelde ze en sloot haar ogen. Pas wanneer ze zeker wist dat Alexis in slaap was gevallen begon ze te denken. Beelden van haar en Kai. Van wanneer hij terug zou komen, en van hun leven gewoon hier in de wereld. En van het heden, maar daarvan zou je niets zeker weten.

wasetrygv.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/07/2016 10:05 PM

Alexis knikte "Use you're imagination,  I don't really care" glimlachde ze. "Sorry if I'll be out for a while, I haven't slept in days" zei Alexis en sloot haar ogen met haar gezicht in het kussen van Kai. Zondra ze in slaap gevallen zag ze hem, net alsof hij daar echt was. Tuurlijk, voorspelbaar dat Suzy dat zou doen. Hij was nou iemand wie haar heel gelukkig maakte. Daardoor verscheen er meteen een glimlach op haar gezicht terwijl ze sliep. Het was alsof hij er nog was, alsof hij nooit weg is geweest. Ze zou willen dat het zo was, maar jammer genoeg is dit niet het geval. Suzy zei wel dat het goed zou komen, maar dat geloofde ze niet echt. Bonnie is echt heel boos op hem, en ze gaat echt niet haar bloed afstaan. Ze heeft hem daar niet voor niks gelaten, ze heeft hem neer gestoken voor Alexis haar ogen. Dat terwijl Alexis helemaal niks kon doen, machteloos. Daar komt het altijd weer op neer. Ook als ze het zich gaat realiseren gaat ze hem niet terug halen.

tumblr_o27pweoyRa1v5wil2o1_500.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/07/2016 10:06 PM.

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 07/07/2016 10:20 PM

Terwijl Suzy haar eigen ogen gesloten had zag ook zijzelf de beelden voorbij flitsen. Alsof er allemaal filmpjes van verschillende moment werden afgespeeld in haar hersenen. Wanneer ze even kort opkeek zag ze de glimlach verschijnen op Alexis haar gezicht. Langzaam maar zeker verwisselde ze de gedachtes even om naar Alexis zelf en Stefan samen met Damon. Dat alles weer was zoals het zou moeten zijn. Daarna richtte ze zich op de beelden van kerst, dat ze afgelopen week hadden gevierd en hoe blij Alexis was. Die blijdschap wou ze haar weer teruggeven.

waserfti.png

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  50  |  51  |  52  |  53  |  54  ...  116  |  »  |  Last

« Back to forum