Search for posts by Stephanie_montcomery
First Page | « | 1 ... 8 | 9 | 10 | 11 | 12 ... 19 | » | Last
Search found 185 matches:
Re: orpg|| High school secrets:// noah
from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 04:02 PMRuby schudde der hoofd ''nee maar je hebt veel vragen over mijn prive leven he?'' vroeg ze en keek der aan ''hou je van sport of dans?'' vroeg ze en keek der aan ''okay dan was dit je rondleiding en als je meekomt dan gaan we naar de jongens'' zei ze en wist precies waar ze waren door hun geur dus begon ze richting hun te lopen. Ze kwamen bij hun aan ''hey weirdo onze geheime plekje laten zien he'' zei ze lachend en fluisterde ''zullen we ff wat eten als je begrijpt wat ik bedoel want ik heb honger en we kunnen hun gedachte tot wissen''. Ze keek hun aan ''houden jullie van de kruid vervain?'''vroeg ze.
Adam schudde zijn hoofd ''nee ik wil liever studeren dan sporten'' zei hij en keek hem aan ''oh jullie doen het zeker hier?'' vroeg hij en keek rond ''stinkt wel'' zei hij en knikte ''zal ik doen en bedankt dat ik mag aan schuiven bij jullie'' zei hij en glimlachte tot dat ruby kwam met rose ''hey meiden'' zei hij. Hij keek hun aan ''nee ik ken dat niet maar heb het wel in de winkel zien liggen'' zei hij ''gek hoor dat ze erbij schrijven tegen vampiers waarom alsof ze bestaan'' lachte hij
Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee
from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 01:48 PMMatthew werd rond 10 uur wakker en ging gelijk douche. Toenhij klaar was liep hij in zijn nieuwe kleding naar de bank en ging zitten en at zijn sushi op van gister avond.
Leena was uitgeput en lag nog te slapen tot een uur of 12 stapte ze het bed uit en ging gelijk douche. Eenmaal klaar ging ze zitten en dronk wat koffie.
from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 01:25 PMLeena glimlachte ''ja toch'' zei ze en voelde zijn armen om der middel ''mooi en anders wil ik je snachts wel gezelschap houden'' zei ze en glimlachte toen hij zei dat ze mooi was als ze sliep ''en jij bent eng omdat je naar me kijkt als ik slaap'' lachte ze en liep naar de slaap kamer en ging liggen
from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 01:23 PMRuby keek hem aan ''oh echt? heb ik geen eens door maar ter info we hebben een keer gekust'' zei ze lachend omdat ze zo schrok van de reactie en ruby`s ogen werden rood en keek weg toen ze het door had ''laten we verdergaan'' zei ze en der ogen werden weer normaal ''er liggen aanmelding brieven voor clubs try outs in het kantoortje en als je wilt kan je straks bij mij en david zitten'' zei ze en ze wist dat david haar geheim weet en was van plan om der mindcontrol te doen op rose als je maar geen vervain dingen had dan zou het niet lukken. ''Nog vragen?'' vroeg ruby
Adam keek naar david ''okay waar gaan we dan nog allemaal heen?'' vroeg hij en keek hem aan. Hij verveelde zich wel een beetje tijdens deze rondleiding en wou dat het zo snel mogelijk over was want hij wilde wel wat eten en ze spullen nog ophalen. ''ja dat zie ik'' zei adam lachend. ''Dus geen sportfanaat jij?'' vroeg hij
from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 01:10 PMLeena keek hem aan ''het familiebedrijf is jagen daar verdien je geen rooie cent mee alleen als je op de markt gaat staan en daar hebben broers geen zin in en ik ook niet dus is er een fbi geworden'' loog ze beetje en keek hem aan ''weet je wat ook helpt warme melk of thee'' zei ze en stond op ''kom je slapen?'' vroeg ze
from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 01:00 PMRuby knikte ''okay cool en uhm dit is dus het trainingsveld hier worden de sport clubs getraind en houden wedstrijden zo hebben we lacros en football en cheerleading en hockey maar we hebben ook basketbal in de gymzaal'' zei ze en liep door naar de kantine. Toen ze naar binnen liepen zei ze ''dit is de kantine hier haal je eten en drinken maar zelf wat meenemen mag ook'' zei ze en ze wees naar de hal ''alle lokalen maar er staan nummers dus die vind je wel'' zei ze glimlachend en keek der verbaasd aan ''stel?'' vroeg ze ''ik en david zijn gewoon goede vrienden'' zei ze lachend.
Adam knikte terwijl hij uitlegde ''ja dat vind ik wel en uhm hebben jullie ook clubs zoals science club dance club math club en nog paar andere?'' vroeg hij en keek hem geschrokken aan ''Nou nee ik ken der pas net en niet mijn type'' zei hij makkelijk en keek hem aan ''was dit de rondleiding?'' vroeg hij
from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 12:55 PMLeena knikte ''Ja dood en de kans is extra groot nu dat me broer langskomt om te checken hij werkt bij de fbi'' zei ze maar loog het want hij is nep fbi zodat hij mensen kan ondervragen over ghost dingen dat deed zij ook vroeger ''Dus wees op je hoede of anders word je verdacht en dat wil ik niet en waarom loop je nachts rond?'' vroeg ze
from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 12:44 PMLeena keek hem aan ''ik uhm werd wakker door ca- ik bedoel ik werd wakker omdat ik honger had dus ben wat gaan pakken maar kwam erachter dat je nergens te bekenen was dus hier mijn vraag waar was je?'' vroeg ze en keek hem aan ''Weet jij van het lichaam dat gevonden is hier?'' vroeg ze
from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 12:14 PMMatthew keek der aan ''mooi okay slaaplekker schoonheid'' zei hij en liep naar zijn kamer en ging in zijn bed liggen en viel al snel in slaap.
Leena werd wakker door iets of een uur of 3 en keek naast der maar zag geen taylor dus ze stond op en liep naar de keuken maar in plaats van taylor zag ze een angel ''cas? wat doe je hier? hoor je niet bij sam en dean te zijn? wacht! ben je hier door hun want als dat zo is mag je weg gaan'' zei ze en keek hem aan. Castiel liep naar der ''Ja ik ben cas en ik ben hier inderdaad vanwege de jongens maar kom gewoon terug want er zijn hier doodde gevallen ''Dus ga weg ik regel het wel en zeg tegen de jongens dat ze op kunnen zouten'' zei ze en castiel knikte en verdween. Leena ging zitten en wachte op taylor.
from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 12:07 PMRuby rolde der ogen en wilde gewoon niet dat wat vorig jaar was gebeurd weer gebeurd. "uhm goede vraag uhm laten we naar het trsiningsveld gaan'' zei ze en liep richting het veld ''Dus waarom ben je van school veranderd?'' vroeg ze en keek der aan ''en ik ben niet roekenloos en ze begon al honger te krijgen maar negeerde het vandaar naar buiten dan rook ze het bloed ff niet meer.
Adam knikte ''misschien kan je een wedstrijd houden ofso?'' vroeg hij en liep samen met hem naar de kantine ''oh is deze school lastig kwa regels?'' vroeg hij nieuwsierig ''oh en heb je iets met ruby? want het lijkt zo als het niet zo is'' zei hij en keek hem aan.