Search for posts by Stephanie_montcomery

First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  19  |  »  |  Last Search found 185 matches:

Stephanie_m...

22, female

Level 9

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 11:57 AM

Matthew keek der aan ''weet je wat als we nu gaan slapen want het is al laat dan uhm gaan we morgen avond verder hiermee'' zei hij ''goed idee?'' maar wat hij niet wist was dat er een veiligheid ding morgen was vanwege het lichaam. "Uhm ik ga slapen en hopen dat leena niet mijn plek heb ingepikt'' zei hij lachend en kuste der ff terug en stond toen op glimlachend.

Leena glimlachte ''na dan weet je het nu'' zei ze en zei ''slaaplekker babe'' en met die woorden viel ze in slaap.

Reply

Stephanie_m...

22, female

Level 9

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 11:52 AM

Ruby keek op naar david maar was gewend dat hij zijn arm om der heen deed maar begreep nooit waarom maar ze liet het achter der en glimlachte er juist om en toen hij voor der sprong lachte ze ''ik ben Ruby sin en hij is een beetje over protective voor mij maar hij is de liefste hier net als een puppy'' zei ze en keek naar rose ''Okay dan leid ik jou rond rose kom je?'' vroeg ze en keek naar david ''wees lief voor die jongen want de vorige keer liep het niet goed af'' fluisterde ze en liep met rose weg.

Adam keek hem aan ''wow jij bent zeker de sterkste van de school'' zei hij en wreef over zijn hand ''okay tof uhm waar gaan we als eerste heen?'' vroeg hij en keek hem aan ''In welk leerjaar zit je trouwens ik in leerjaar 3'' zei hij en keek hem aan

Reply

Stephanie_m...

22, female

Level 9

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 11:41 AM

Matthew glimlachte ''Weet ik maar ik dacht dat je dat wel leuk vond om te horen dat ik je wilde sommige meiden vinden dat wel leuk om te horen en dat je ze wilt dan voelen ze zich speciaal en jij moet weten dat je speciaal voor me bent'' zei hij ''maar als je recht op wilt kussen mag ook als dat het probleem is'' zei hij ''sorry''. Hij ging zitten en keek der aan.

Leena lachte toen ze naar achter werd geduwd ''begrijp jij wat slapen betekent want dit is geen slapen'' zei ze lachend en kuste hem wel terug maar daarna ging ze onder hem vandaan en ging lekker onder de dekens kruipen en deed der ogen dicht.

Reply

Stephanie_m...

22, female

Level 9

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 11:27 AM

Ruby keek David aan ''Echt? mooi dan ben ik niet een van de enigste heb ik nog iemand die ik ken'' zei ze lachend en keek hem aan ''hoelaat is het? want 8 uur moeten we daar zijn voor de rondleidingen'' zei ze en keek op de mpbieltje ''lets go het is 7.59 dus kom je?'' vroeg ze en begon te lopen naar het kantoortje en zag er twee zitten ''Zijn alleen jullie de nieuwe?'' vroeg ze aan ze

Adam zag rose en ging ook zitten ''hey ik ben adam ben jij ook nieuw hier?'' vroeg hij nieuwsgierig en keek der aan en stak zijn hand uit zodat zij hem kon schudde. Hij zag Ruby en David binnen komen en stond gelijk op "J-ja ik ben adam williams en jij bent?'' vroeg hij aardig, Hij wilde al op zijn eerste schooldag vrienden maken zodat hij geen loner was ofso.

Reply

Stephanie_m...

22, female

Level 9

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 11:18 AM

Matthew glimlachte en kuste haar steeds meer en met meer lust ''mooi want het beviel mij ook'' zei hij en kuste der weer en fluisterde in haar oor ''ik wil jou''. Hij kuste der op der wang en legde der op haar rug en kuste haar.

Leena giegelde en keek hem aan ''Ja why not maar in jou kamer want uhm ik zag matt me kamer in gaan en hij is er nog niet uit'' zei ze en ging van zijn schoot af ''kom je?" vroeg ze en liep naar zijn kamer en ging op zijn bed zitten ''en ik beloof het als er wat anders is dan zeg ik het je'' zei ze en glimlachte zacht.

Reply

Stephanie_m...

22, female

Level 9

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 10:34 AM

Ruby werd wakker en keek op de klok ''08.15 okay heb nog een kwartiertje dat lukt wel met me vamp speed'' zei ze en kleedde zich aan. Ze was klaar en liep naar de kelder waar een koelkast stond met alleen maar bloed van het ziekenhuis gestolen, ze pakte een zakje en dronk het. Na twee bloedzakjes speedde ze naar school en liep naar haar groep ''Hey mensen ik moet een rondleiding geven aan de new kids'' zei ze.

Adam werd wakker en keek op de klok ''shit kom te laat op me eerste schooldag'' zei hij en kleedde zich snel aan en rende naar beneden. Aangekomen beneden pakte hij een appel en zijn tas en de autosleutels en rende naar ze auto, Hij had het geluk dat hij zo dicht bij school woonde maar toch haaste. Hij begon te rijden bang om te laat te komen ofcourse. Eindelijk op school rende hij naar het kantoor en zei dat hij nieuw was en moest wachtte op iemand een meisje ruby.

Reply

Stephanie_m...

22, female

Level 9

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 09:09 PM

Matthew keek der aan toen ze ineens op zijn schoot kwam ''mmh die kus beviel je wel he?'' vroeg hij en keek der aan ''natuurlijk kan dat'' zei hij en kuste der voorzichtig op der lippen.

Leena keek hem aan ''Niks der is niks alleen ik lag niet lekker en ben best wel moe'' zei ze en keek hem aan ''lange dag na ruzie en kussen met jou'' zei ze en zoende hem weer

Reply

Stephanie_m...

22, female

Level 9

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 08:41 PM

Matthew knikte ''Okay uhm wat zullen we doen'' vroeg hij en keek der aan want zelf wist ie het ook niet echt en haar aan ''schattig dat lip bijten like it'' zei hij grijnzend en keek der aan.

leena keek hem aan ''als blijft praten word het niet leuker op'' zei ze en ging weer recht op zitten ''Ik ben niet ongelukkig zeker niet bij jou, jij maakt me gelukkig en dat vind ik leuk dus vind ik jou leuk en dit gevoel blijft belooft'' zei ze en wist dat ze vroeg of laat over de verleden moest beginnen want sommige dingen uit der verleden zoeken haar nog dus kan ze hem in gevaar brengen endat is iets datzij niet wil.

Reply

Stephanie_m...

22, female

Level 9

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 08:28 PM

Matthew gliimlachte ''Geen probleem toch jouw keuze'' zei hij glimlachend ''moet ik blijven of wil je verder je boek lezen jij zeg het maar'' zei hij en keek der aan.

Leena glimlachte ''zal ik doen maar voor nu kus me gewoon'' zei ze lachend en keek hem aan ''wat? maar je weet niet hoe ik echt kus ik kan ook nu in ene je in je lip bijten weet jij veel dus je bent niks van me gewend schat'' zei ze en keek hem aan en kuste hem

Reply

Stephanie_m...

22, female

Level 9

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 08:05 PM

Matthew zei ''Ik begrijp dat je niet verder wilt dan dit dus daarom stop ik nu voordat je ergens spijt van krijgt en doet wat je niet wilt'' zei hij en keek der aan ''we kunnen zitten en praten als je wilt of ik kan hier komen slapen dat kan ook'' zei hij en gaf allerlei opties want hij wilde dat ze zich op der gemak voelde en niet te snel ging want dat wou ze niet had ze gezegd.

Leena knikte ''okay'' zei ze en kuste hem terug en keek hem aan toen ze zijn hand voelde in der nek ''vanwaar die hand?'' vroeg ze verbaasd ''ben je beetje kinky'' vroeg ze lachend en kuste hem. "is dat erg dan?'' vroeg ze toen hij begon over dat ruwer kussen. Ze kreeg het antwoord ''okay waarom zeg je het dan?'' vroeg ze

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  19  |  »  |  Last

« Back to previous page