Search for posts by Stephanie_montcomery

First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  19  |  »  |  Last Search found 185 matches:


Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 10:58 AM

Matthew keek meghan aan en hield haar gezicht vast ''rustig het kom tgoed belooft'' zei hij.
"Ik weet hetniet om eerlijk te zijn maar ik denk dat ze door dieren is aangevallen want der hele borstkast was open gescheurd van dicht bij gezien he'' zei hij en liep verder met haar.

Leena keek hem aan en liep naar hem toe en vergat haar thee ''Wat? Wie zegt dat? ik niet. Ik was boos toen ik het zei maar ik vind het fijn als je dichtbij me bent en zo maar als jij niet kan vertellen wat er is waarom zou ik dan he" vroeg en ging zitten. Ze zette temptation island op en ging kijken ''dit is een top programma'' zei ze

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 10:47 AM

Matthew keek haar aan ''maak je maar geen zorgen we dit melden en dan komen we der achter wie dit heeft gedaan belooft'' zei hij en drukte op de bel, er werd open gedaan door een man ''we hebben een lichaam gevonden in het bos'' zei hij. De man geloofde het eerst niet en zei ''ik ga kijken en als het waar is word er ommidelijk wat aan gedaan beloven wij sorry voor het ongemak'' zei de man en stapte in het karretje op weg naar het bos. Matthew keek haar aan ''zullen we maar terug gaan en we vertellen niks aan die andere twee  beloofd?'' vroeg hij.

Leena keek hem aan ''wacht je vind me leuk? of vind je me alleen leuk om mee te kussen of friends with benefits?'' vroeg ze en keek hem aan ''Ik ga je echt niet dom vinden als je me het vertelt maar ik vind het wel dom als je het voor mij verzwijgt'' zei ze en keek hem aan ''want ik moet jou van alles vertellen en nu wil je nergens meer met me over praten'' zei ze. Ze keek hem aan en lachte ''Ja jij bent de grote boze wolf he oh nee weerwolf'' lachte ze

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 10:35 AM

''Matthew liep achter der aan ''wacht misschien stootte iemand zich gewoon'' zei ze en bleef lopen totdat hij een lichaam zag ''oh shit'' zei hij en hield meghan tegen ''Dit wil je niet zien kom we gaan naar de kamp leiders'' zei hij trok haar mee naar het huisje waar je alles moet melden en zo. 

Leena keek hem aan ''niks is zo dom als dat ik zei dat ik je leuk vind'' zei ze en keek hem aan ''please nu kom op en vertel het me is'' zei ze en hield zijn gezicht vast ''ja zeker en vooral tegen jou'' zei ze lachend, ze meende er geen zak van.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 10:24 AM

Matthew keek haar aan ''lets go madame'' zei hij en pakte der hand en liep naar buiten voordat ze naar buiten gingen zei hij nog ''jongens we gaan''. Toen ze eenmaal liepen kek hij der aan ''ik toch heel lief'' vroeg hij en glimlachte zachtjes. Maar toen hoorde ze een gil en ze keek haar aan ''wat was dat?''

Leena keek hem aan ''kom kom nu wil ik het weten ook!'' zei ze bijdehand. ''Ik wil weten wat ik nog niet door hebt tay'' zei ze en keek hem aan ''en het doet er wel toe voor mij'' zei ze snel en keek hem aan ''hey bijdehand ik heb je gespaard met die klap ik kan nog harder'' zei ze lachend

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 10:10 AM

Matthew keek haar aan ''awh wat lief en wat als ik meer verwacht van je zoals een kus ofso?'' vroeg hij en keek der aan ''laten we een bos wandeling maken?'' vroeg hij en grijnsde ''wat is er leuker dan in de avond een bos wandeling'' vroeg hij

Leena keek hem aan en sloeg hem op zijn arm ''creep!'' zei ze en giegelde een beetje maar stopte snel toen ze een thee zakje pakte ''ik ben nog steeds boos op je'' zei ze en pakte der thee kopje en draaide zich om en keek hem aan en leunde tegen het aanrecht ''wat zie ik niet?'' vroeg ze

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/30/2018 08:56 PM

matthew keek haar aan ''over leena kunnen we alle drie okay tegen zeggen, en taylor alleen leena nog niet en jou ook wel alle drie ja tegen'' zei hij en keek der aan ''wat? te doen? ik had meer verwacht'' zei hij lachend en knipoogde naar der en vroeg toen ''hoe bedoel je? dat ben je wel gewent heb je broers?'' vroeg hij

Leena begon alweer geïrriteerd te worden ''taylor wat probeer je nu voor elkaar te krijgen? dat ik straks naast je in bed lig?'' vroeg ze en keek hem aan ''ik wil nu me thee maken en ik ga je sowieso al in elkaar slaan'' zei ze lachend en kon niet kiezen welke thee om te nemen. ''Als ik weet wat je nu van me wilt misschien'' zei ze en begon minder boos op hem te worden.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/30/2018 08:36 PM

Matthew glimlachte naar der ''okay'' zei hij en ging naast der zitten ''dus wat vind je van taylor and leena? en wat vind je van mij?'' vroeg hij. Hij vroeg dat al zo lang af en wilde weten wat ze nou eigenlijk van hem vond ''en sorry dat ik gister zo lomp deed'' zei hij en keek der aan.

Leena knikte ''okay en alsik jou was zou ik nu geen move maken want ik zei dat in de verleden tijd dus niet meer na vandaag nu vind ik je een iets minder eikel maar nog steeds een eikel alleen iets minder'' zei ze en keek hem aan en stapte naar achteren ''want als ik je nu toe laat dit te doen een move dan flik je me dit weer en daarna ga je me weer proberen te kussen'' zei ze en draaide zich om om thee te maken en stond nu met der achterkant naar hem toegekeert.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/30/2018 07:59 PM

Matthew schrok even om wat ze zei en keek der aan ''wacht wat?'' zei hij en hoorde der lachen. Hij begon awkward mee te lachen en keek haar aan ''ja precies en nee blijf!'' zei en was binnen twee stappen bij haar en draaide haar om ''blijf alsjeblieft?'' vroeg hij lief en gaf der een kus op der voorhoofd. ''Je mag daar blijven staan of hier zitten op het bed en hoeft niet naast mij.'' zei hij.

Leena keek hem aan en liet hem uitpraten en hield der zelf in en toen hij klaar was keek ze hem aan ''wist je echt niet? hoe lomp kan je zijn gek'' zei ze en hoorde ook dat het hem spijt ''ja dat begrijp ik nu wel maar uhm je zei daar dat je nog niet klaar was wat wilde je zeggen dan?'' vroeg ze nieuwsgierig en rustig.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/30/2018 07:41 PM

Matthew knikte ''ja klopt'' zei hij ''maar het lukte bij jou'' zei hij lachend en knikte ''ja dat komt heel dichtbij'' zei hij en zag leena ''leen sorry'' zei hij en zag taylor achter haar aan lopen ''ja die gaan straks vechten'' zei hij, maar keek op ''meg hey'' zei hij en glimlachte en ging staan ''dus wat kom je hier doen?'' vroeg hij en hij wist dat het een domme vraag was maar toch.

Leena keek hem aan en sloeg zijn hand weg ''wat wil je dat ik doe? je vergeven na dat je me vernederd hebt?'' vroeg ze. "Ik weet niet of je het door hebt man maar je hebt me pijn gedaan niemand heeft mij zo veel pijn gedaan dan jij!'' zei ze en haar stem werd luider in de loop van de zin. ''wat wil je nog van me? dat ik voor je neus ga huilen?'' vroeg ze

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/30/2018 07:29 PM

'Matthew keek hem aan ''nee ze wilde wachten het ging haar te snel'' zei hij en keek naar hem ''heb je ook geen slet omschreven met andere worden?'' vroeg hij en hoorde leena roepen ''ik denk dat ze je zoekt''

Leena keek naar haar ''maar een kwartiertje'' zei ze en keek naar haar en liep naar matthew en deed de deur open ''ik kan-'' ze stopte ''laat maar de eikel is al binnen'' zei ze ''na alvast weltrusten'' zei ze en liep naar de keuken.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  19  |  »  |  Last

« Back to previous page