Search for posts by Stephanie_montcomery

First Page  |  «  |  1  ...  13  |  14  |  15  |  16  |  17  ...  19  |  »  |  Last Search found 185 matches:


Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/30/2018 05:59 PM

Matthew keek haar aan ''weet je ze zegt dat je der slet hebt genoemd'' zei hij ''klopt dat?'' vroeg hij en keek hem aan. ''ik ga zo bij meghan langs kijken of ik iets voor der kan doen want jou tips hebben geholpen dus laat mij jou nu helpen zodat het goed komt tussen jullie twee''

Leena kwam uit de douche haalde der make up ervan af en deed der haren in a messy bun en twijfelde om hem binnen te laten. Ze liep naar der kamer in een handdoek en pakte een joggingbroek met een zwart hempje en deed hem aan ''sorry dat je me naakt moet zien maar was me kleding vergeten en ik ga taylor naar binnen laten'' zei ze en liep naar de deur maar zag dat taylor weg was en deed de deur dicht ''Matt Meghan kom is taylor is weg!'' riep ze

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/30/2018 05:41 PM

Leena keek der aan ''hij zei dat ik met allemaal jongens het deed en dat ik nar ze toe moest gaan toen zei ik ik heb alleen jou en matt nodig en toen zei dat ik met matt moest tongen dus ik zei nee hijvoelt als een broer en ik vond jou leuk'' legde ze uit en lachte een beetje toen ze hoorde wat ze zei ''Ja precies maar uhm ik ga ff douche'' zei ze en liep naar de badkamer.

matthew knikte en liep naar zijn kamer toe en wachtte tot leena weg was zodat hij taylor naar binnen kon laten. Hij hoorde leena de badkamer in gaan en rende naar de deur en maakte hem zachtjes open ''hey man kom binnen'' zei hij en liet hem naar binnen daarna deed hij de deur weer dicht en op slot ''dus wat heb je geflikt''

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/30/2018 05:23 PM

Leena grijnsde en deed de deur open ''kom maar binnen'' zei ze en trok matt en meghan naar binnen en deed hem weer op slot daarna pakte ze een deken en gooide die op taylor ''hier voor als je het koud krijgt'' zei ze en deed de deur weer opslot ''dus hoe was het mensen'' vroeg ze

Matthew keek hem aan ''ik denk dat tenminste meg wel naar binnen mag en ik misschien'' zei hij en fluisterde daarna ''ik laat je wel naar binnen wanneer ze niet kijkt''. Hij werd naar binnen getrokken ''zo erg dan?'' vroeg matt. Leena keek hem aan ''ja hij verklaarde me voor slet'' zei ze en ging weer zitten. Matt keek meghan aan ''wil je bij der blijven of in mijn kamer chillen?'' vroeg hij

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/30/2018 05:09 PM

Matthew knikte ''okay laten we gaan de tijd vliegt'' zei hij en liep terug en pakte zijn handdoek en die van taylor en pakte de broek van leena ''okay lets go en kijken wat ze met elkaar hebben gedaan'' zei hij en begon rustig met haar te lopen naar het huisje. Toen ze met zijn tweeen aan kwamen zag hij taylor daar zitten ''is het fixen gelukt?'' vroeg hij

Leena was nog steeds echt pissed en riep ''heb je het koud?'' vroeg ze want als hij het was zou ze of hem naar binnen laten of hem een deken geven maar ze zag wel eerst weten of hij het echt koud had.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/30/2018 04:37 PM

Matthew glimlachte om wat ze zei ''gillen nee dat mag niet he'' zei hij en trok haar dichterbij ''je komt echt niet los hoor'' zei hij lachend en keek haar aan ''okay over een kwartiertje gaan we kijken in ruil voor een kusje'' zei hi grijnsend en keek haar in der ogen aan ''je hebt mooie ogen'' zei hij en kwam wat dichterbij.

Leena schudde der hoofd ''prima die jongens zijn echt maar vakantie liefdes en allemaal van een andere vakantie okay?'' vroeg ze en keek hem aan ''het boeit me niet wat je van me vind eigenlijk weet ik het al en laat me maar even met rust voordat ik je wat aandoe zoals ik al zei'' riep ze boos en deed de deur open en gooide hem snel achter haar dicht en deed hem opslot. Ze ging op de bank zitten en tv kijken

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/30/2018 04:16 PM

Matthew keek haar aan ''oh wedden'' zei hij lachend en greep snel haar polsen ''gotcha'' zei hij en glimlacte toen hij hoorde dat ze het leuk had ''mooi'' zei hij. Hij keek naar de twee ''maar straks krabben ze onze ogen eruit als we gaan bemoeien'' zei hij en keek naar haar ''ze komen er wel uit hoop ik en als ze straks nog steeds staan te bek vechten grijpen we in ok?'' vroeg hij

Leena keek hem niet aan ''ik begon erover omdat jij over de meiden begon ik wilde geen buitenbeentje zijn want ik vond je zo`n stoere vent tot nu want nu vind ik je een watje'' zei ze en was aan het lopen totdat ze zijn hand voelde en keek hem woest aan ''ik wil niks van matt hij is als een broer voor me ik wilde jou tot nu en als je geen klap wilt zou ik me nu los laten voordat ik jou wat aan doe'' zei ze en rukte zich los en liep verder.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/30/2018 04:00 PM

Matthew glimlachte toen ze hem een duwtje gaf ''wil je dat ik het nog een keer doe'' vrog hij lachend en keek haar aan ''wat een compliment zeg eikel'' zei hij nog steeds lachend. Hij keek haar aan ''dankje meghan'' zei hij en lachte om de reactie ''na ik mag hopen dat je het leuk krijgt dan'' zei hij en keek naar de twee ''ik had gelijk stille ruzie maar denk dat deze uit de hand gaat lopen hoor'' zei hij en bleef kijken.

Leena keek hem aan ''ik verwacht van je dat is een keer aardig doet en misschien vanochtend toen je me vast hield enzo vond ik je leuk'' zei ze ''maar nu heb je het verkloot eikel'' zei ze en liep achter hem aan ''loop nu niet weg van me ik ben nog niet klaar!'' riep ze en pakte ze arm ''Wat denk je als je naar me kijkt dat ik een slet ben? dat ik met jan en alleman naar bed ga? ik hoef geen andere jongens want ik heb matt en jouw nu om ruzie mee te maken en veilig te voelen maar blijkbaar had je gelijk ben je hier ook voor andere vrouwen en niet voor mij'' zei ze en deed der shirt aan en slippers en begon met tranen weg te lopen want het laatste deed er echt pijn.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/30/2018 03:37 PM

Matthew knikte en liep met der mee. Hij lachte en zag dat ze naar het water liep en tilde haar op en rende het water in en gooide haar erin lachend ''Maar ik bedoelde dat je er leuk uitziet en dat dus'' zei hij en liep richting de plek waar zijn omhoog kwam ''deze vakantie word leuk ik beloof het je'' zei hij glimlachend.

Leena was lekker aan het zonnen en hoorde opeens taylor "taylor weetje wat waarom ga je niet gewoon een ander meisje onzeker noemen en ik heb genoeg jongens gehad die me wel goed vond zoenen en wat bedoelde je anders dan ermee? dat ik onzeker ben? Je dacht dat het godverdomme me eerste kus was'' zei ze en stond op ''Dus tis prima nu zo we hebben gekust en verder niks verleden tijd ok?'' vroeg ze.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/30/2018 03:25 PM

Matthew keek hem aan ''oh, nu weet ik hoe ik het met aanpakken thanks gast'' zei hij en liep het strand op hij zag een mooi plekje in de zon en legde zijn handdoek daar neer en rolde zijn ogen ''beetje duidelijker mag ook wel'' zei hij lachend en liep naar meghan ''kom je zwemmen?'' vroeg hij en glimlachte naar der terwijl hij der arm pakte.

Leena schudde haar hoofd ''ben er klaar mee als ie me echt zo top vind mag hij lekker nu voor mij gaan dus geen dealtje en jij moet nog een dealtje afmaken jou deel met matt'' zei ze en zag hem aan lopen ''succes'' zei ze en liep richting de plek en legde haar handdoek naast de zijne en kleedde zich uit en stond nu in der bikini, ze ging liggen en begon te zonnen.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/30/2018 03:10 PM

Matthew glimlachte en keek naar hem ''echt? ik zei alleen dat ik der jurkje mooi vond'' zei hij en keek verbaasd vooruit ''vind zij van niet dan? draagt ze dat ding voor mij?'' vroeg hij zachtjes en twijfelde wel heel erg of hij het juiste zei. Matt keek hem aan ''hoe bedoel je neit goed aangepakt?'' vroeg matthew grijnzend ''jij was toch zo van de meisjes en wist hoe je met ze moest praten en zo'' zei hij. ''Bedoel je met het fixen meisjes of leena?'' vroeg hij.

Leena keek der aan ''voor mij gevoel kus ik prima en het begrijpen van jongens of van een jongen neemt tijd, je kan niet vandaag een jongen leren kennen en morgen precies weten hoe hij in elkaar zit'' zei ze. Ze luisterde verder en zegt ''misschien weet hij niet of heeft hij het niet door dat jij gefriendzoned word en het flirten zegt duidelijk hoe hij over je voelt en misschien heeft hij veel meegemaakt'' zei ze en keek der aan ''neem vandaag de tijd voor hem dat is mijn tip'' zei ze

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  13  |  14  |  15  |  16  |  17  ...  19  |  »  |  Last

« Back to previous page