Search for posts by Skullet

First Page  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  ...  64  |  »  |  Last Search found 639 matches:


Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 09/11/2016 04:12 PM

Kai hoorde een stem van beneden komen terwijl hij zich aan het omkleden was en met dat zorgde hij ervoor dat hij het dan ook aanhad. Met dat stapte hij de gang op en zag Klaus de trap al opkomen lopen met Kol die hem volgde. Kai bleef op de gang staan en keek Klaus aan. Met dat haalde hij zijn schouders op als een vragende beweging. ''I'll do it. I will help you and I will go with you to New Orleans but not alone. Alexis comes with me.'' mompelde Kai en zag een korte frons op Klaus zijn gezicht komen. ''And why is that, not strong enough to handle a witch alone. It's not that Alexis is usefull.'' mompelde hij waarop Kai kort grinnikte. ''She can do more then you think. All though I'm not gonna tell you it, yet. We got attacked yesterday. Her friends, and Elijah. He was outside, hasn't been invited it. But there was a different girl. Never seen her before. Could she be the girl u mean?''


Suzy had haar schoenen vast gemaakt en begon uiteindelijk de trap af te lopen. Ze voelde een arm op haar schouder die haar tegenhield van verderlopen waarop ze omkeek. Het kon dan ook maar één iemand zijn, Damon. Ze draaide zich om en keek hem aan. Ze zag hoe hij haar even kort bekeek en vervolgens los liet. ''What?'' had ze gemompeld maar uiteindelijk zei hij geen woord verder dan dat hij verder de gang door liep naar de badkamer toe waarvan hij de deur sloot. Fronsend stapte ze de trap af naar beneden toe waar ze al het ontbijt zag staan. 

large.jpg 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 09/11/2016 03:02 PM

Kai keek Alexis even kort aan en haalde zijn schouders op. ''I don't know. I'm guessing Klaus just wants to fix his little problem with the little witch as soon as possible. So I don't know.'' mompelde hij en knikte even kort. ''So probably yes.'' momeplde hij er nog achter na. Rustig bleef hij haar aankijken en zag hoe ze langzaam via de deuropening weer verdween. Hij hoorde haar voetstappen de trap af gaan vlug naar beneden toe. Ondertussen was hij het bed al uitgekomen en zich aan het omkleden. Aan het denken over wat hij nou precies het beste kon zeggen tegen Klaus zonder dat het er asociaal uit kwam. Al hoewel, Klaus kwam zelf naar hem toe. De duivel maakt een deal met de duivel. Zo kon je het bekijken. Hij hoopte alleen dat het nog even zou duren voordat ze hier kwamen. 

Suzy keek op naar Stefan en grinnikte even kort. ''I know, I know Stefan. It's pretty nice, not having to pay for anything. Althought don't do it to often. People are going to wonder were all your money would've came from.'' knikte ze en zag hem op staan uit het bed. Zijzelf kwam ook overeind en ging rechtop zitten. ''Alright, i'll be down in a bit.'' glimlachde ze naar hem en zag hoe hij nadat hij zich had omgekleed de kamer verliet naar beneden toe. Zij stapte weer omhoog van het bed en begon zich weer in de leren kleding te trekken, alleen de broek en schoenen dan. Dit keer zou ze er gewoon een simpel hemd overheen heen. Voelde namelijk veel beter aan.

rzxdtcgvuij.jpg 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 09/11/2016 12:57 PM

Kai knikte even kort. ''I know Alex. I'll make sure everything is going to be okay. I'm promosing you that.'' knikte hij en streelde kort langs haar arm heen. ''Just do whatever makes you happy Alexis. That's all that matters to me. You being happy.'' knikte hij met een korte glimlach en staarde voor zich uit doorheen een korte raam. ''They'll probably be here soon too so get ready or you wanna go out in your sleeping clothes. I'll make sure the kitchen looks alright.'' glimlachde hij en streelde langs haar hand. ''And you;ll be going with me today to New Orleans. I'm not leaving you here.

Suzy glimlachde kort. ''Alright yea, sorry. Ofcourse you heal.'' mompelde ze kort en grinnikte even. ''And I know we could. But that means leaving everyone behind in Mystic Falls. They could really need our help. Although taking a break sounds really good to be honest.'' glimlachde ze en keek hem even aan. ''Althought London and Paris do sound really nice actually.'' glimlachde ze terwijl ze met haar vingers langs zijn arm heen streelde.

Malachai_Kai_Parker.jpg 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Temptation Island

from Skullet on 09/08/2016 07:53 PM

Jake
Een grinnik ging over mijn lichaam heen toen ze zo bewoog en met haar lippen weg ging van de mijne. "Daar kijk ik al naar uit", hoorde ik Nora tegen me zeggen en voelde haar lippen tegen mijn oor aan. Mijn ogen sloot ik kort en voelde hoe ze los begon te komen uit mijn grip en wat van me weg begon te lopen. ''Maar natuurlijk. Dame.'' glimlachde ik en zag haar al langzaam weglopen richting het strand. Ik was wat beter gaan staan en achter haar aan het lopen. Haar woorden speelden zich nog altijd doorheen mijn hoofd. 

Clare
Mijn ogen twinkelden toen h ij me aan bleef kijken en de woorden die zijn lippen vloeiend verlieten. Rustig staarde ik hem aan en streelde langs mijn haren door één hand los te laten van zijn schouders af. ''Hoop is het enige dat me staande heeft gehouden de afgelopen jaren.'' mompelde ik en haalde kort mijn blik weg. Rustig staarde ik naar de zee en toen weer terug naar hem omdat ik voelde dat ik terug op de rand gezet werd. ''Maar goed, mijn werk. Job dat ik doe, whatever. Ik speel in een band als gitarist. Ook als zanger heel soms als de andere zijn stem heeft verloren met teveel oefenen. Wat nog best vaak gebeurd.'' legde ik uit en keek hem aan.

tumblr_mvwfvnerkF1sxopjpo1_500.jpgitcitx.jpg 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 09/08/2016 07:41 PM

Kai voelde een paar bewegingen naast hemzelf waardoor hij langzaam uit zijn slaap. Hij hoorde de stem van Alexis en keek hem met een glimlach aan. ''Morning sweety.'' fluisterde ik tegen haar en streelde langs haar arm heen terwijl ik me wat beter omdraaide. Ik kon het nadenk gezicht zien dat ze had waarop ik kort glimlachde. ''It will be alright today, I promise you that.'' glimlachde hij zwakjes terwijl hij zijn ogen kort even sloot.

Suzy staarde rustig voor zich uit. Ze was al een tijdje wakker en had gewacht op Stefan zodat die wakker zou worden. Haar ogen dwaalden kort rond en keek op bij het horen van zijn stem. ''Heyhey.'' glimlachde ze zwakjes en streelde met haar hand langs Stefan zijn arm. Een korte gaap verliet haar mond terwijl ze de dekens van zich afhaalde en haar armen wat kouder aan begon te voelen. ''How is your back?'' vroeg ze aan hem terwijl ze hem aankeek.

ikujyhgt.jpg 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 09/07/2016 10:07 PM

Zijn ogen volgde haar bewegingen en een glimlach kon hij niet verbergen. ''Goodnight love.'' fluisterde hij en legde zijn arm rond haar schouders heen en drukte als laatst nog een kus op haar voorhoofd voor het slapen gaan. Hopelijk ging ze wakker worden zonder dat ze zich zo slecht voelde. Zonder dat er allemaal dingen zouden gebeuren dat haar bui weer zou verminderen. Hij sloot zijn ogen en begon automatisch langs haar arm te strelen waarnaar hij langzaam in slaap viel.

Suzy keek op naar Stefan en grinnikt even kort. ''You should, it would look good on you.'' grinnikte ze en keek hem aan met een glimlach. Zijzelf had haar leren kleding nog aan en terwijl hij haar voorzichtig meetrok pakte ze met haar losse arm het paar schoenen dat ze aan had. Aangezien ze zichzelf er de volgende dag toch wel weer in ging wurmen, het strakke leer. Terwijl ze naar de slaapkaer van Stefan toe liepen hoorde ze de deur dicht vallen waarop ze kort keek. Rustig en voorzichtig begon ze de gespjes en al het leer los te maken van haar lichaam.

9a3852d101eb86bb8728b921c4c744ea.jpg 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 09/06/2016 09:12 PM

Kai keek haar aan terwijl ze kort knikte. ''Tomorrow we'll explain everything to him. And what he ows us when I help him shall not be told. We will ask for help when we need it. He;ll just have to come and help.'' knikte Kai en staarde voor zich uit terwijl hij naar Alexis keek die naast hem was gaan liggen en naar zijn ring aan het kijken was. Een korte glimlach cirkelt rond zijn lippen. Hij wou iets zeggen maar vandaag waren er al vele dingen gebeurt. Het was gewoon niet nodig.

Suzy  knikte toestemmend op zijn laatste woorden. ''Ofcourse, let's say this leather wasn't something bad to buy. Protects you for a few seconds more then a simple t-shirt.'' grinnikte ze en keek even kort naar zijn kapotte t-shirt die op de bank lag. ''Not that it matters really, we;ll just see how all of this will end. In a good way or a bad one.'' knikte ze.

ikujyhgt.jpg 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 09/05/2016 06:41 PM

Kai  glimlachde zwakjes en knikte uiteindelijk. ''Yea, thats what we need to do. Just find out what it is about and about how to control it. Obviously something as in controling your magic but there should be something more to it. That can't just be the only page in a book filled with magical things.'' knikte hij en streelde langs haar been heen. ''I will help Klaus, I'm just nog going on my own. I'm taking you with me.'' knikte hij en glimlachde even terwijl hij voorzichtig onder de lakens heen gleed.

Suzy knikte zuchtend. ''You're not being rude Stefan..'' mompelde Suzy en keek hem aan terwijl ze haar hand boven op de zijne had geplaatst bij haar wang. ''She was the one who needed protecting. She wanted to learn how to fight. But that takes alot of practice.'' mompelde ze en keek hem glimalchend aan. ''I don't really see her as my best friend any more. She pretty much left all of us for him. I can't see that as someone who is my friend.'' mompelde ze.

MParker6x22-1.jpg 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 09/04/2016 07:27 PM

Een glimlachje ging over zijn gezicht heen. ''It would make sense if our father came is originaly from Portland. It would make alot more sense and probabl easier for us to figure out what really is going on. Because how could they know both of their kids would be born without magic. Not that we can ask them exactly because I basicly killed my own father for a fact. '' mompele Kai terwijl hij Alexis aan bleef keken. ''Also you can always check what realy should've been your last name.'' zei hij.

Suzy keek hem aan en zuchtte kort. ''I know Stefan, we just need to let go and know aboutt he fact she is with Kai en she won't come back until something really bad happens.'' mompelde ze en keek hem aan. ''The moment she met Kai everything went downhill. Simply said.'' zuchtte ze en draaide haar hoofd kort naar de hand van Stefan, meer als iets dat automatisch gebeurde.

suzybfiyw.jpg 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 09/03/2016 11:24 PM

Kai glimlachde even zwakjes naar Alexis en knikte uiteindelijk. Zijn ogen bleven rustten op haar gezicht en met dat knikte hij even. ''I always knew my father was afraid of something but I never knew of what. I'm guessing it was you he was afraid of. He knew what you would be able to do. If you have your magic under control though. But you can do alot, and that's what he was afraid of. I'm guessing atleast. And it would kinda make sense, because is your father originally from Portland and what about your mum?'' vroeg hij terwijl hij langs haar been heen streelde.

Suzy begon één voor één de houtstukken uit zijn huid te trekken en je kon zien hoe het voorzichtig weer begon te helen alsof er helemaal niks aan de hand was. ''No problem.'' mompelde ze en keek op bij het voelen van zijn hand tegen haar wang aan. Haar handen waren rood, van het bloed van Stefan waarop ze hem zuchtend aankeek. ''I have been better. Alot better actually.'' zei ze en keek hem aan. ''I could've killed Alexis if she didn't move so fast away. I was aiming for her heart but she moved to quickly. If she didn't she would've been dead now.'' slikte ze en keek hem aan.

3268195144_1_4_eHs9Q49w.jpg 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  ...  64  |  »  |  Last

« Back to previous page