Search for posts by Stephanie_montcomery

First Page  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  ...  19  |  »  |  Last Search found 185 matches:


Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/30/2018 02:50 PM

Matthew was aan het lopen en hoorde taylor ''sorry man maar we wachtte buten toch op je'' zei hij.
even later hoorde hij taylor praatte ''nee ik heb haar gecomplimenteerd enzo maar het lijkt haar niet veel te boeien dus nu is het haar buurt op iets te doen'' zei hij en keek naar de weg. "En uh jij en leena?'' vroeg matthew aan hem.

Leena rolde haar ogen ''taylor loop please ff door'' zei ze toen hij van alles vroeg aan hun. Leena keek naar meghan en fluisterde ''ik heb voor jou gezoend en een move op hem gemaakt maar hij vond me een middelmatige kusser een onzekere kusser dus daarom is hij een eikel en deed ik het voor jou dus hou vol en maak een move alleen dan kom je er voor 100% achter of hij je wilt of niet maar ik denk dat hij je leuk vind hoor'' zei ze tegen der en liep door

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/30/2018 02:23 PM

Matthew lachte ''nou nee ik zei dat voor mensen die mee willen maar je mag ook later komen joinen het maakt mij echt niet uit maar ik wil gewoon geen mooie dag verspillen'' zei hij en keek haar aan ''mooi jurkje'' zei hij en glimlachte terwijl hij naar buiten liep.

Leena keek verward naar hem, Onzeker wat bedoelt hij nou? dacht ze. Laat ook maar hij is toch wat meghan dacht een eikel zonder achtergrond verhaal. Ze pakte een bad laken en liep naar meghan "jij had gelijk een eikel zonder achtergrond verhaal'' fluisterde ze in haar oor en riep ''ik kan nog ongeduldiger zijn hoor maar volgens mij wil jij dat niet meneertje'' zei ze lachend en pakte meghan haar hand en liep naar buiten.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/30/2018 01:57 PM

Matthew grijnsde toen hij zag dat ze nerveus werd toen hij aan kwam lopen maar waarom dan? zou ze hem leuk vinden? of gewoon als vrienden? hij wist het niet maar uitvogelen leek hem ook zo`n gedoe dus hij laat het maar ''Okay succes'' zei hij en riep ''mensen we gaan bijna weg want het is al weer bijna 12 uur en ik wil vroeg zijn want dan heb je die vervelende mensen niet weet je wel?'' Hij wachtte tot iedereen klaar was.

Leena glimlachte zachtjes ''misschien misschien niet'' zei ze en keek hem verbaasd aan "hoezo was dat slecht dan?'' vroeg ze en keek hem aan maar ze hoorde matt roepen ''misschien moet jij ook maar je zwembroek aan gaan trekken of wil je in je trainingsbroek gaan zwemmen dat mag ook maar lijkt me niet bepaald fijn" zei ze en legde har hoofd tegen de muur aan.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/30/2018 01:35 PM

Matthew glimlachte ''ik denk dat voor ons een stille ruzie leuker is om naar te kijken'' zei hij lachend en keek toen op. Toen hij haar zag beet hij op zijn onderlip een beetje en keek weer naar hem ''uhm je ziet er mooi uit in ze allebei maar deze vind ik leuker gewoon om de kleur'' zei hij en stond op, terwijl hij naar haar toe loopt pakt hij de bikini die hij leuk vind uit der handen en keek hem aan ''deze'' zei hij zachtjes.

Leena schrok ff toen ze de muur voelde en legde haar hand tegen de muur aan naast haar been en keek op en knikte ''ja anders zei ik het niet he'' zei ze en leete op zijn lippen toen hij dichterbij kwam, ze voelde zijn warme lippen op de hare en deed haar ogen snel dicht en kuste hem terug voorzichtig.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/30/2018 01:12 PM

Matthew keek haar aan ''na ik denk dat het wapenstilstand is tussen die twee'' zei hij en keek naar meghan ''wat bedoel je? welke je liever hebt?'' vroeg hij want hij begreep in godsnaam niet wat ze bedoelde. Matt keek naar haar toen ze opstond ''Laat dan maar gauw zien'' zei hij en keek verbaasd op toen ze nu gelijk ging omkleden ''okay doe maar'' zei hij glimlachend.

Leena glimlachte ''mooi ik wil er ook geen spijt van hebben'' zei ze en wist dat ze dit deed voor meghan maar vooral toch wel voor der zelf maar dat was mooi niet van plan te bekennen tegen niemand. Leena keek hem aan en werd naar hem toe getrokken en stribbelde niet tegen en deed alleen der armen om zijn nek ''ga je nog een move maken of....'' vroeg ze lachend

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/30/2018 12:42 PM

Matthew was klaar met douche en trok zijn zwembroek aan met een wit t-shirtje erop. Matt liep terug en zag taylor en leena ''hebben ze eindelijk wat of hebben ze stille ruzie'' vroeg hij aan meghan en ging naast der zitten en keek der vragend aan ''en jij ziet er niet verkeerd uit'' zei hij en checkte haar ff.

Leena glimlachte ''weet niet hoor'' zei ze toen ze taylors handen op de heupen voelde. Leena stapte dichterbij en fluisterde ''ik weet echt niet wil ik dat?'' vroeg ze aan hem en keek ff naar zijn lippen en toen weer naar zijn ogen eigenlijk had hij mooie ogen dacht ze.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/30/2018 12:26 PM

"goeiemorgen iedereen'' zei matthew en wees naar het fornuis ''voor de mensen die koffie willen daar is het'' zei hij en keek naar taylor ''je haar ziet er perfect uit is het nieuw in de mode?'' vroeg hij en toen naar meghan en knipoogte snel naar haar en liep naar de badkamer om te douche.

Leena keek glimlachend naar taylor ''hey cutie'' zei ze om zijn haar en keek naar meghan ''watch and learn'' fluisterde ze.
Vervolgens stond ze op en liep naar taylor en keek hem aan ''wil je die kus nog van gisteravond?'' vroeg ze met een onschuldige blik en glimlachte verlegen. 'hopen dat meghan haar deal nog houd' dacht ze en wachtte op antwoord.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/30/2018 12:10 PM

Matthew hoorde het laatste voor hij in slaap was gevallen. 
Volgende ochtend werd hij wakker en liep in alleen zijn joggingbroek naar de keuken om een eitje en koffie te maken.
Toen alles klaar was ging ie lekker zitten voor de tv en ging eten terwijl hij tv keek. (kleding matt)
rp_kleding.jpg

Leena werd wakker en ging rechtstreeks naar de badkamer, ze ging niet douche want ze ging toch eerst zwemmen en dan heeft het toch geen zin dus ze trok haar bikini aan en daar over heen haar lievelings outfit, ze deed haar make up en deed haar haar in een hoge staart en liep naar matt "goedemorgen!'' zei ze en matt keek op en glimlachte ''morgen ik heb daar koffie staan als je wilt''. Leena glimlachte en pakte wat koffie en ging ook zitten. (outfit + make up leena)makeup_outfit.jpg

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/29/2018 05:06 PM

Matthew knikte ''ga dan maar gauw slapen'' zei hij en keek naar hem toen hij hoorde dat hij het niet geloofde ''ik hou mezelf niet voor de gek maar als jij dat denkt prima en slaaplekker'' zei hij en ging liggen en niet veel later viel hij is slaap.

Leena schudde haar hoofd ''hij vind je leuk maar ik heb gehoord dat hij morgen gaat zwemmen dan gaan wij ook en we zien wel hoe hij kijkt en doet als ie jou in een bikini ziet'' zei ze grijnzend. "Nee dat vind je niet'' zei ze en rolde haar ogen ''als jij ook een move maakt op matt dan doe ik het morgen in de ochtend nog'' zei ze en dronk haar melk op en ging liggen ''slaap lekker'' zei ze en viel in slaap. 

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/29/2018 02:59 PM

Matthew lachte ''waarom zo afwezig net beetje afgeleid door leena in een pyjama?'' vroeg matthew toen hij taylor aan kwam lopen en wilde nog even dat vragen voordat hij ging slapen ''Ik ga niet erkennen want tis niet waar'' zei hij alhoewel het wel waar was maar dat liet hij mooi niet merken.

Leena lachte ''ja of dat" zei ze en nam de warme melk aan toen meghan binnen kwam lopen ''ja iedereen heeft een andere smaak he'' zei leena, ze dronk wat en hoorde over matthew en begon te grijnzen ''hoe hij naar jou kijkt? hij wilt je" zei ze en keek haar aan. De grijns ging al snel weg ''prima tis dat ik zoveel om je geef''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  ...  19  |  »  |  Last

« Back to previous page