Search for posts by Skullet

First Page  |  «  |  1  ...  17  |  18  |  19  |  20  |  21  ...  64  |  »  |  Last Search found 639 matches:


Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 08/25/2016 05:07 PM

Kai knikte naar haar en streelde met zijn duim langs haar heupen. ''Everything will be fine Alexis, today we aren't gonna do anything else. They can't come in, and because of this..'' zei hij en haalde het papiertje uit zijn broekzak van de mythe, ''we are unstoppable. They can't do anything to us.'' knikte hij en drukte een korte kus op haar voorhoofd en knikte. ''There is nothing to worry about. And take all your time to progress, everything.'' knikte hij.

 Suzy keek op naar Stefan en bleef hem aankijken. ''We gotta make sure he doesn't know about it because that will be the end of all of us. If they can get Alexis completely to their side. Kai has her totally controlled already..'' mompelde Suzy en kwam overeind van de bank. ''What is the best thing for us to do at this stage. Because we were thinking of a plan to get rid of Kai but I think no one thought of the Originals coming back to Mystic Falls.''

ftcui.jpg 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 08/25/2016 04:29 PM

Kai haalde zijn schouders op en keek zuchtend om zich heen. Ogen voelde hij op zichzelf en op Alexis gericht. ''Let's go.'' mompelde hij en volgde Alexis het huis naar binnen toe. De deur sloot hij achter zich dicht. ''They haven't been invited in, so they can't come in.'' mompelde Kai en staarde kort om zich heen. Het was een raar gevoel, wetend dat er mensen naar je aan het kijken waren. Nou ja, mensen. Niet bepaald mensen, de eerste supernaturals die er op deze aarde zijn ontstaan. Rustig stapte hij naar Alexis toe en legde zijn handen rond haar middel en trok haar wat meer naar zich toe. 

Suzy keek Elijah aan. Klaus was sowieso niet alleen hier naartoe gekomen. Hij had hulp gekregen, en dat zou waarschijnlijk van Rebekah zijn. Elijah zelf was altijd de gene die de anderen ging helpen om de problemen te voorkomen. ''That's new, Klaus needing someone's help. But ofcourse when it's someone who killed his whole coven he is intrested. A sociopath just like Kai.'' mompelde Suzy geïrriteerd en keek kort om zich heen. ''What if he Klaus just wants more people on his side. Does he know about the myth too?'' hoorde ze Damon zeggen die voor het eerst nu iets gezegt had.

fc286b35e1309d4508ea9c90e1df6736.jpg 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Temptation Island

from Skullet on 08/25/2016 11:31 AM

Jake
Een glimlach kon ik ontwijken door de woorden van Nora, ooh die Nora toch. Een zwak voor mannen in een pak, fantastisch. Mijn ogen dwaalden kort over Nora heen terwijl ik de woorden maar voorbij liet gaan. Het bracht alleen maar een glimlach op mijn gezicht. Ik kon zien hoe ze aan iets begon te denken, haar ogen dwaalden een beetje af namelijk waarop ik kort grinnik. Ik voelde hoe ze dichter tegen me aan leunde waarop ik alleen maar kan glimlachen. De prachtige donkere ogen en de bruine lokken die glinsterden in het zonliccht. 
''Een geslaagde vakantie is dit helemaal zeker.. Maar ik denk Nora, dat als jij er niet was het toch wel een stukje minder was geworden.'' fluisterde ik en streelde kort mijn haren naar achteren toe terwijl ik daarna mijn handen rond haar middel gebonden  had.

Clare
Ik kon meteen voelen hoe hij me voorzichtig van de rand afhaalde, mijn handen rustten dan ook voorzichtig op zijn schouders en kijk hem met een glimlach aan. Hij hield me stevig vast bij mijn bovenbenen en ik zat dan ook alleen met mijn benen in het water. ''Min of meer, ik weet zeker dat je straks toch wel het water in laat glijden. Super onverwachts.'' glimlachde ik en voelde hoe hij wat rond begon te lopen in het zwembad. Mijn ogen dwaalden kort rond alle bomen heen en door naar de horizon.
Uit mijn gedachtes werd ik gehaald, door de woorden van Michaël. Over zijn vraag moest ik wel nadenken. Het was niet de gezondste relatie die ik had. ''Mijn relatie..'' mompelde ik en keek hem aan waarop ik mijn schouders kort ophaalde. ''Het is min of meer verschillend. De ene dag is alles perfect goed en de andere dag hebben we beide mening verschillen. Hij is niet bepaald goed in het beheersen van zijn woede, laten we het daar ophouden.'' mompelde ik als laatst.

tumblr_mvwfvnerkF1sxopjpo1_500.jpgitcitx.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 08/25/2016 11:01 AM

Kai keek Alexis begrijpend aan en een zucht had zijn mond verlaten. De originals, daar had hij over gehoord.De eerste vampieren die op deze aarde ontstaan waren. Rustig opende hij de auto deur en sloot die achter hem dicht en stapte om de auto heen en opende de deur van Alexis. Hij wou gewoon zeker weten dat ze bij elkaar waren als er iets zou gebeuren. Zijn ogen dwaalden even kort rond terwijl hij probeerde te luisteren naar alles om hem heen. ''There are more then one.'' mompelde hij. Bang dat was hij zeker niet, maar er zou van alles kunnen gebeuren.

Suzy keek Stefan aan en vervolgens naar Elijah. ''Well then.'' mompelde hij en keek de anderen even één voor één aan. ''Then we need to find a way to murder Kai. My brother has probably already visited their house.'' zei hij waarop Suzy kort even slikte. ''If there is anything you know about Klaus his plan, please tell us.'' zuchtte ze en begon een beetje tegen Bonnie aan te leunen op de bank.

4wsrdxtcf.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 08/24/2016 07:43 PM

Kai keek Alexis aan met een glimlach door in de spiegel te kijken naar haar maar hij moest zijn aandacht wel op de weg houden. ''Atleast you know now you have always been supernatural. You just didn't know u were. So the magic you have is actually a part of you but you never felt the need to have the power because you never knew what you really were.'' legde Kai uit aan haar en keek even kort om zich heen. ''I never thought I would meet someone like you. But it's just how it just ended up.'' glimlachde hij terwijl hij de oprit op reed en kort op keek bij het horen van geluiden. Niet van de auto. ''There is someone here.'' fluisterde hij en keek naar Alexis.

Suzy keek Elijah aan terwijl hij aan het praten was. Hij droeg zoals gewoonlijk weer het pak. Of een pak. Ze draaide zich om naar Bonnie die een hand op haar schouder had gelegd waarop ze kort glimlachde. De woorden hadden Stefan's mond al verlaten voordat zij zelf ze zeggen kon. ''Keep them away from eachother, kill one of them. But I'm guessing you guys are already to late for that.'' mompelde Elijah waarop Suzy zuchtte.

tumblr_o6wzp0LaKK1ujp572o1_500.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 08/24/2016 06:36 PM

Kai keek glimlachend naar Alexis. Hij had nooit gedacht dat hij echt een soulmate zou ontmoeten. Maar toen hij Alexis zag was het meteen dat het klikte. En dan krijg je te horen van een mythe dat je eigenlijk bij elkaar toe behoren. Dat is alleen maar fantastischer. 'The thing is, we are the most powerful people on this earth because we are together. And I won't be losing you. No way in and through hell.'' glimlachde hij terwijl hij de auto startte en onderweg naar huis ging.

Suzy zuchtte kort en luisterde naar Elijah. ''Alexis, Stefan and Damon's neice. She turned out to get magic. She was pregnant of two babies from Kai. She told me she absorbed the babies magic when they died inside her. Is that possible. Kai isn't even from this century. He was locked up in a prisonworld for who knows how many years. They met in there.'' legde Suzy uit aan Elijah terwijl ze zichzelf op de bank liet zakken en kort naar Stefan keek.

rzxdtcgvuij.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 08/24/2016 05:59 PM

Kai keek Alexis aan en knikte even kort. ''It's only a good thing for us, not for them.'' zei hij en volgde Alexis de trap van de kelder terug naar boven toe waar hij iedereen weer zag, inclusief Elijah. Over hem had hij grote verhalen gehoord en met dat kwam er toch wel een glimlach op zijn gezicht. Hij zou niet in Mystic Falls zijn voor geen reden. Wanneer Alexis uitgesproken was opende hij de deur van het huis en keek nog even om. ''Watch your backdoor Salvatore. You never know what someone is planning on doing. And that's beside the point, vampires can't get drunk.'' grinnikte hij en keek Elijah als laatst aan en trok uiteindelijk de deur achter zich dicht.

Suzy keek op naar de anderen. Iedereen was er zo'n beetje bij gekomen om te luisteren. Tenminste de gene die een plan hadden verzonnen om Kai te stoppen. Ookal ging dat een beetje lastig. ''Well that went totally well.'' mompelde ze geïrriteerd toen de deur dicht klapte. ''So you coming here was why Elijah. Warning us or really helping us because right now we can really need that to be honest.'' mompelde Suzy en keek de anderen even aan.

large.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 08/24/2016 05:08 PM

Kai keek kort naar het papiertje en zuchtte even kort terwijl hij luisterde naar Alexis die het voorlas. ''And because of the prisonworld and me not ageing it did actually happen. The myth came true.. that's what that power must've been. You always have been a witch. Your father just didn't told you because if he didn't you would never try to take someones magic.'' fluisterde hij en keek naar Alexis. ''It all makes sense now.'' zuchtte hij en pakte het papiertje vast in zijn handen en stopte het in zijn broekzak.

Suzy bleef Elijah aankijken. Haar ogen gingen kort rond en wanneer ze hoorde dat het over Kai ging slaakte ze een zucht. ''Well if you wanna try to destroy him. He isn't just a witch who killed his whole coven. He is a hybrid, like Klaus. Half vampire, half witch.'' mompelde Suzy en keek hem aan. ''And they're in this house and this exact moment..'' mompelde ze er achteraan terwijl ze opkeek.

ikujyhgt.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 08/24/2016 04:45 PM

Kai staarde naar Alexis toen ze zei dat ze de doos met spullen gevonden had. Hij knielde voor haar neer en keek naar de foto die uit een boek viel met dat viel zijn mond een beetje open. Verwonderd slikte hij en knikte. ''That indeed is my dad.'' mompelde hij en luisterde uiteindelijk naar de woorden die Alexis haar lippen verliet. Ondertussen las hij ook gewoon uit het boek mee maar keek Alexis even aan. ''You always had magic..'' mompelde Kai en keek Alexis verwonderd aan. Hij was dus niet de enige die zo als dit geboren was, iets dat hij altijd gedacht had. ''The legend, what myth?'' vroeg hij uiteindelijk en sloeg de bladzijde van het dagboek al meteen om.

Suzy keek verwondered op toen ze hoorde dat hij binnen kwam, hij was namelijk al uitgenodigd om binnen te komen. Ze sloot haar ogen even kort en kwam toen ook omhoog van de bank. Ze stonden nog met zijn drieën in de gang dus stapte Suzy er ook heen waar ze de twee broers bij Elijah zag. ''What did Klaus find out that it's so urgent to come back to Mystic Falls?'' mompelde Suzy en zag hoe Elijah haar aankeek over de schouders van de twee broers.

tumblr_nqn1pkRWYB1tuqpu7o1_250.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 08/24/2016 12:32 PM

Kai parkeerde de auto iets verder van het Salvatore huis vandaan aangezien ze vanaf daar er heen zouden lopen. ''Then that's the place were we are going to.'' had hij gezegt terwijl hij het huis binnen wou lopen maar tegen gehouden werd. De woorden van Alexis zorgen ervoor dat hij naar binnen kon lopen en volgde dan ook gewoon Alexis doorheen het huis. De korte shock zag hij over Alexis haar gezicht heen gaan maar ze liep gewoon door. Zijn ogen sloten kort bij het voelen van alle ogen op hem terwijl ze langs liepen.

Suzy luisterde naar Stefan maar dat werd onderbroken door Alexis en Kai die doorheen de woonkamer heen lippen. Een antwoord kregen ze niet. Ze waren aan één stuk doorgelopen. De klop op de deur zorgde ervoor dat Suzy een diepe zucht verliet en achterom keek naar hoe Stefan er naar toe begon te lopen. Elijah, dat was de naam die ze hoorde en met dat zag ze Damon omhoog komen om er ook heen te lopen. ''What the fuck.'' mompelde Suzy voorzichtig.

es5drf6tgyui.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  17  |  18  |  19  |  20  |  21  ...  64  |  »  |  Last

« Back to previous page