Search for posts by Skullet
First Page | « | 1 ... 21 | 22 | 23 | 24 | 25 ... 64 | » | Last
Search found 639 matches:
Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]
from Skullet on 08/15/2016 06:41 PMKai grinnikte kort en keek Alexis aan terwijl hij knikte. ''No wonder you can live with me that well. Psychologist.'' glimlachde hij en haalde nog kort zijn wenkbrauwen op naar wat ze bedoelde. ''Ooh, like that.'' grinnikte hij en knikte uiteindelijk naar wat ze deed. Ondertussen had hij al wat pannen gepakt terwijl hij wat kleine aardappeltjes in de pan gooide na de boter gesmolten was en zo ging hij verder. Het eten klaarmaken duurde niet lang en was dus wel snel gefixed. Alleen het maken van vlees en zorgen dat het goed is duurde wat langer. Maar ook dat was binnen een half uurtje klaar gemaakt.
Suzy keek naar Stefan en knikte terwijl ze haar handen kort doorheen haar haren heen haalde en er een diepe zucht haar lippen verliet. ''There is alot more to the story indeed, and I hate it that I don't know about it.'' zuchtte ze en legde haar armen rond haar middel heen en keek even kort omhoog naar de lucht toe. ''I just wished he had never told me anything about this. Because if it's true what he is saying I'm basicly family...'' zuchtte ze.
''Lex malla, lex nulla''
from Skullet on 08/14/2016 08:19 PMKai keek Alexis aan en grinnikte even kort. ''I know you can, and I only will if you allow me to. Otherwise no blood.'' knikte hij en keek even rond de keuken. ''I feel the magic run through my veins like blood. You just can't see it. It's alot, it's really powerfull. A coven leader was strong itself already with his coven still alive. But then think about now having all the magic of his own coven members sucked up inside. That's alot of power to deal with. With you I can control that one tho.'' zei hij en keek haar even aan. ''And if you want to do that for me, thank you so much.'' glimlachde hij.
Suzy had Stefan aankeken terwijl ze verder bleef kijken. ''I think he was family of my mom. It sounds like that, but he was pretty close to my whole family. Atleast he made it sound like that. But then I don't know why the last name of my father isn't on her grave stone. Because that should be kind off obvious wouldn't it be?'' zei ze en liet een zucht over haar lippen heen gaan. ''Because if that's the case we should go find out everything since my birth. Because my father did raise me. It has to be written down on some kind of paper.'' mompelde ze terwijl er een zucht over haar lippen heen ging voor een tweede keer.
''Lex malla, lex nulla''
from Skullet on 08/14/2016 12:36 PMMet een glimlach keek Kai naar Alexis terwijl hij een aantal dingen uit de koelkast pakte en op het aanrecht legde en zich vervolgens omdraaide naar Alexis. ''I don't want to feed on you, but it's my only possibilty really. Atleast I have the control, which should've been hard at first.'' mompelde hij en keek haar aan. ''When you want to have your magic away, just tell me. It's basicly a part of my magic, so you should be pretty strong.'' zei hij met een glimlach.
Suzy keek Stefan aan en ze haalde kort haar schouders op. ''I don't know, he didn't tell me but it is kind off obvious that it looks like he's telling the truth. And I'm not sure about that, my mom died when she gave birth my father died like 16 years after that. Not even sure about that. It's just so weird, it would make sense that they were beside eachother but then I think is more my father and brother beside eachother because they died in the same car crash.'' zei ze en zuchtte eens ongeduldig terwijl ze zich omdraaide naar Stefan.
''Lex malla, lex nulla''
from Skullet on 08/13/2016 12:45 PMKai grinnikte even kort om Alexis en haalde zijn schouders op. ''I could turn you, I guess. Because I'm technically one so what would go wrong. But ur already a witch. Something that shouldn't have happened, so that's pretty weird too. Didn't even know it was possible to go from human to a witch.'' zei hij en stapte de keuken naar binnen toe en draaide zich om naar Alexis. ''Not that it's bad, you're still the same for me.''
Suzy voelde dat Stefan naast haar was gaan staan, en met dat draaide ze zich naar hem toe. ''Mellissa St. John.'' mompelde Suzy en draaide haar hoofd terug naar het graf en slikte even kort. ''Or it's a coincedence, but I have a feeling it's not actually.'' zei en keek er even naar. Het graf zag er al oud uit, het was raar want het voelde alsof haar hele leven nog maar net begonnen is. Ze had geen flauw idee hoe lang ze nou eigenlijk al leefde.
''Lex malla, lex nulla''
from Skullet on 08/12/2016 09:53 AMKai grinnikte kort bij haar woorden en knikte even kort. ''It will be gone soon enough. It isn't gonna stay there forever.'' knikte hij en streelde kort langs haar wang heen en knikte. ''Then let's cook dinner because I'm actually pretty hungry.'' mompelde Kai en keek haar weer even aan. ''The witch me, not the vampire. So confusing this all.'' zuchtte hij met een korte glimlach op zijn gezicht en begon te lopen terwijl hij Alexis haar hand vast pakte.
Suzy keek Stefan met een korte glilmach aan wanneer hij dat zei. ''I don't mind it. Apparently I have been wearing 2 pieces of jewelry since I'm a vampire. Just never knew my necklace was one.'' zei ze. Ze waren al een stukje van elkaar af maar elkaar horen konden ze nog wel. Suzy ging de graven voorbij maar bleef plotseling doodstil in haar voetsporen. Haar ogen waren gefixeerd op het grafsteen waar ze neer was bij gaan knielen. ''Stefan, I think I've found something.'' mompelde ze voorzichtig.
''Lex malla, lex nulla''
from Skullet on 08/11/2016 11:54 AMKai zuchtte even kort en haalde kort zijn schouders op. ''They wil never find me and even if they do I can compell them someone else. And if that doesn't work I'll just break out jail. Or you would help me. You sure would.'' glimlachde hij en streelde langs haar arm heen terwijl hij overeind kwam van de grond en Alexis langzaam en voorzichtig overeind hielp. ''We'll be fine Alexis, there is nothing for us to worry about.'' knikte hij en knikte kort.
Suzy keek op naar Stefan en grinnikte kort. ''Well he doesn't sparkle like glitter does, that would be weird.'' glimlachde ze even kort en bleef weer stil staan en ging naast een random graf staan en luisterde kort naar Stefan. ''St. John, alright. That should work.'' knikte ze en begon te zoeken. Elke graf ging langzaam voorbij, omdat ze gewoon zeker wou weten of het er nou wel stond of niet stond.
''Lex malla, lex nulla''
from Skullet on 08/10/2016 01:09 PMKai keek haar aan en was tegen over haar gaan zitten op de grond en legde zijn handen op haar benen. ''And you can, only if you believe. It was dumb not to let you fight because with that you practice between living and dead. Yourself had to decide if you still wanna fight worth to life or give up and die.'' mompelde hij zachtjes en keek haar aan. ''If anything happens to us Alexis, we'll fight through it together.'' had hij nog gezegt en streelde langs haar wang heen en knikte even zachtjes.
Suzy had Stefan begrijpend aangekeken en met dat fronsde ze even kort. ''You can always check and be sure. It must have been Mystic Falls because I knew Alexis already. That's something I don't forget.'' zei Suzy en begon de grafstenen af te lezen. ''Ánd I don't know Stefan, it's suddenly he appears everywhere and everything goes wrong. But that's how everything happens here lately. The bad guys come back, and de fighters die..'' zuchtte Suzy en bleef even kort stil staan. ''Wait, what is Enzo's last name, because it would make sense to go look for that name instead of mine.''
''Lex malla, lex nulla''
from Skullet on 08/08/2016 04:09 PMKai keek haar met een glimlach aan, wetend dat ze het zeker weten wel kan. En uiteindelijk deed ze het dan ook. Hij gebruikte alleen zijn krachten niet en als hij dat heen had zijzelf natuurlijk wel moeite gehad met alles. Terwijl hij op de grond lag keek hij omhoog naar Alexis en grinnikte even kort. ''One thing at a time, Alex.'' knikte hij en drukte zichzelf weer omhoog van de grond en keek haar aan met een glimlach. ''You can do it, and that anger is something you need to take a hold off. If it's needed it could and will save your life.'' zei hij.
Suzy stond al bij de begraafplaats waar ze dan ook heen was gerend door heen de menigte. Rare blikken kreeg ze wel maar die negeerde ze totdat ze er was. Ze was over het gesloten hek heen gesprongen en wachtte daar, op Stefan die niet veel later ook verscheen. ''I did talk to him, and I know you already guessed it.'' zei ze en pakte zijn hand vast en trok hem met zich mee. ''I wasn't alone with just a father and a mother. I also had a brother. I'm guessing it was a big brother, but they made a deal with Enzo of making sure I stayed alive. I was in a car accident and I should've died. But I didn't.. So I wanna see if I can find their names on the grave stones. Last name is Carsairs, atleast that's what i'm guessing too.''
''Lex malla, lex nulla''
from Skullet on 08/07/2016 03:46 PMKai keek haar met een glimlach haar aan en knikte begrijpend. ''Well true, but I am faster remember.'' zei hij met een korte glimlach op zijn gezicht en keek even kort van haar weg en stapte voorzichtig wat naar achteren toe. ''That is also true. If you get to control ur magic and you know how to fight we are really strong. I can't be hurt because of the beeping noise vampires can hear when witches do it. I think because I am one.'' glilmachde hij en keek Alexis aan. ''Now try and flip me over. I won't hurt you and you won't hurt me.'' knikte hij.
Suzy stond op het punt om gewoon weg te rennen maar ze merkte al snel genoeg dat ze in een menigte stond met mensen die haar al aan hadden gekeken. Zelfde gelde natuurlijk ook voor Enzo, al hoewel hij wel de gene was die het rustigst was gebleven tijdens hun gesprek. Niet dat het haar wat deed natuurlijk. Haar telefoon had ze er bij gepakt. 'I need to talk to you right now.' had ze in een smsje gezet en verstuurd naar Stefan. 'Meet me at the cemetry.' was het laatste smsje dat ze had verstuurd en begon toen te lopen, naar de begraafplaats.
''Lex malla, lex nulla''
from Skullet on 08/07/2016 12:27 PMKai keek haar met een grijns aan en zuchtte uit eindelijk even kort. ''Fine, just know that you actually know alot of this already. You have been standing in between supernaturals and how they fight without a doubt. I'm guessing you remembered a few things they did to hold someone off.'' zei hij nog en voelde toen een kus op zijn lippen. ''Otherwise I would've been prepared to get you on the floor.'' grinnikte hij kort en streelde kort langs haar arm en knikte uiteindelijk. ''Alright let's start.''
Suzy keek hem verwonderd aan en zuchtte uiteindelijk. ''And what made you think this was the perfect time to tell me? Becuase I don't know. When I killed my so called parents, that has been a long time ago. Let's say like 3 or 4. I don't even remember how long I stayed there then. And blood? What about that one. You compelled me all my things away, even the vampirism. And that was an horrible choice.'' mompelde Suzy en keek Enzo aan en zuchtte even kort. ''Why now, and not then?'' zuchtte Suzy terwijl ze Enzo zijn hand al weg had geslagen rond haar nek. ''Because you now are ready to handle the truth.'' zei hij waarop Suzy naar achteren begon te lopen. ''Like you care about how I feel and what I can handle.'' mompelde ze en begon wegtelopen. ''I do.'' had hij terug geschreeuwd waarop ze zich lopend omdraaide. ''I'm not deaf, remember?'' had ze normaal gezegt, wetend dat hij het wel had kunnen horen.
''Lex malla, lex nulla''