Search for posts by Skullet

First Page  |  «  |  1  ...  23  |  24  |  25  |  26  |  27  ...  64  |  »  |  Last Search found 639 matches:


Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Temptation Island

from Skullet on 08/03/2016 02:48 PM

Jake
Zowat iedereen hier had wel gesprek aan de gang maar ikzelf genoot van het lekkere warme weer en de zon die op het zwembad scheen. Het was dan wel dat je kennis moest gaan maken met iedereen hier en dat zou ik ook nog wel doen maar voor nu. Nog even niet. Voetstappen hoorde ik achter me waardoor ik automatisch op keek en het gezicht van Nora had gezien. Het drankje pak k van het dienblad af en druk mezelf zo omhoog op de rand van het zwembad terwijl ik kort haar lippen lees en automatisch grinnik. ''Ik zag het.'' had ik gewoong gezegt maar wel op een zachtere manier. Eigenlijk vond ik het wel grappig als er zo'n persoon mee begon te doen aan een programma zoals dit. Als je zo bang bent om iemand te verliezen en je weet zeker dat je vriendin of iets snel verleid word en je bent bang om haar te verliezen. Tjah, dan ben je best wel de klos.

Clare
De mannelijke verleider, met de naam Jason als ik het goed had, begeleidde me richting het zwembad in de achtertuin waar iedereen al zo'n beetje zat. Mijn armen had ik over elkaar heen gedaan en zonder enige twijfel herkende ik de stem al snel van wie begon te roepen. Mijn hoofd draaide ik half om met een grijns op mijn gezicht waardoor ik mijn wenkbrauwen kort ophaalde. ''Jij let wel snel op mij wanneer ik eindelijk naar buiten ben gekomen.'' grinnikte ik terwijl ik op de rand van het zwembad ging zitten en met mijn benen het water in hing en Michaël even kort aankeek. ''En het is best wel koud. Mij zie je niet zosnel hierin denk ik.'' zei ik terwijl ik kort mijn schouder ophaalde.

itcitx.jpgtumblr_mvwfvnerkF1sxopjpo1_500.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 08/03/2016 02:39 PM

Kai
x

Suzy stond naast de kist en zag hoe het op de plek werd gezegt. ''Yep, this is it..'' zuchtte Suzy en keek de anderen even rond terwijl ze kort haar armen over elkaar heen sloeg met een diepe zucht die haar lippen verliet. Rustig begon ze te lopen achter de anderen aan terug naar het Salvatore huis. Stefan begon naast haar te lopen waarop ze kort opkeek. ''I have absolutely no clue Stefan. I was thinking about just straight to the point and the truth?'' zei ze op een wat vragende manier maar dat was het dan ook. Ze had geen voorbereidingen gedaan om daar achter te komen, of om wat dan ook. Ze wist wel dat het gewoon moeilijk zou worden.

lkujyhtgfd.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 08/03/2016 12:30 PM

Kai was al de hele dag bezig met onder het controlen houden van die honger die hij had als vampier. Het was niet moeilijk of iets maar hij wou gewoon geen risico's nemen. Hij kreeg een smsje en wanneer hij keek zag hij dat het van Alexis was, niet verbazingwekkend. Niemand anders zou hem smsjes sturen. -You'll make it through babe, come back when you're done. Love you.- had hij terug verzonden.

Suzy keek Stefan aan en zuchtte even kort. Woede had hem al snel weer overgenomen maar tenminste was het niet zijn menselijkheid die hij uit zette. Nu gaf hij tenminste om de dingen rond hem heen. ''Alright.'' mompelde Suzy kort en zag hoe hij samen emt Damon de kist op tilde. Zelf begon ze er maar achter aan te lopen. Ze had geen zin om hem tegen te spreken tegen de dingen die hij wou doen en niet wou doen. Dus was ze nu deed was gewoon wat beter, zich stilhouden.

3268195144_1_4_eHs9Q49w.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 08/02/2016 08:19 PM

Kai
x

Suzy staarde Stefan aan en knikte begrijpend. ''Maybe better if we do it soon before we have to go to her house where obviously Kai is too. He is now a vampire and witch, a damn hybride. So I dont want him there to be honest. For if something goes wrong. No thank you.'' zuchtte ze en zag zijn de stemming van Stefan overslaan. ''Hey Stefan, calm down okay. Don't lose your temper now. If you do, then do it in front of Kai's face so you can hit his head of or what ever. Just calm down for now.'' knikte ze en keek hem aan met een glimlach.

Cecild.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 08/02/2016 07:29 PM

Kai
x

Suzy keek Alexis even kort aan nadat ze een stukje naar achteren waren gelopen. Zijzelf steunde met haar rug een klein beetje tegen de muur aan en sloot haar ogen terwijl ze de tranen zuchtend wegveegde van haar ogen weg. ''I know Alexis.'' zuchtte ze en keek naar om naar de deur. Caroline had al afscheid genomen van Elena, ze had dan ook een moeilijke tijd achter de rug vanwege haar moeder die de laatste tijd een beetje raar aan het doen was en zich niet altijd super lekker voelde. Stefan was weer terug gekomen bij realiteit en dus keek Suzy kort naar Alexis toe. ''Your turn, goodluck.'' zuchtte ze en veegde de laatste traan weg die langs haar wang heen naar beneden gleed.

tumblr_inline_nfzr0yFOS41sltb3q.gif

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 08/02/2016 07:05 PM

Kai
(Komt later weer)

Suzy haar ogen stonden op Elena gericht. Het was haar beurt, één van de laatsten maar dat maakte niets uit. ''Just take her hands and follow her mind.'' fluisterde Damon waarop Suzy kort knikte. Voorzichtig legde ze beide van haar handen om één van die van Elena en sloot haar ogen. Ze had het al vaker gedaan bij andere en wist wel hoe het voelde en met dat was het ook een stukken helderder. Elena was er dan ook in haar beeld, de dag dat ze alles van haarzelf aan Elena had verteld en hoe ze alsnog gesteund werd door haar. Al haar geheimen over een vampier en wat er gaande was en toch steunde ze haar nog. ''I'm so sorry Elena.'' fluisterde Suzy in haar gedachtes. ''This should've never happened to you.'' zuchtte ze. De hand van Elena zag ze op haar wang maar ze voelde het niet. ''I've had a long enough and amazing life to live. You were one of my best. Loyal and friendly to people of your choice. And that's what I liked about you, that's why we turned out to be friends didn't we.'' hoorde ze Elena zeggen. ''I'll miss you, you'll be forever in my heart Elena.'' zei Suzy en met dat voelde ze hoe ze terug kwam bij de echte wereld weer waarbij ze de tranen langs haar wangen heen voelde gaan. ''God damnit..'' zuchtte Suzy en was overeind gekomen van de stoel en keek naar Stefan. Het was nu zijn beurt.

Captura-de-tela-inteira-26022015-011812bmp.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 08/02/2016 06:13 PM

Kai keek haar aan met een glimlachde. ''I'm glad I'm with you, after living in a house filled with weird human living beings of Lillian. I'm glad I'm back here.'' zei hij en streelde kort langs haar schouder heen nadat hij zijn arm daar rondom had gedaan. Kort keek hij naar voren toe. ''You'll be doing fine alright, I'm here now and I'm not letting you go.'' glimlachde hij zwakjes en ging wat beter liggen in het één persoons bed van het ziekenhuis en sloot zijn ogen vervolgens. ''I hope your having a goodnight.'' fluisterde hij en drukte een korte kus op haar voorhoofd nadat hij al wat weg begon te zakken in zijn slaap.

Suzy keek op naar Stefan. ''That's true, maybe that's on of the reasons. Seeing good in like every living thing.'' zei ze en keek naar hoe Stefan de deur voor haar openede. ''Thanks.'' had ze gemompeld. ''I can't wait to just get out of this dress and these heels and just lay in bed to relax for what I can, the whole night. Alexis is gone, Elena isn't in the dorm and I'm guessing Bonnie is going to stay in the hospital like the others. So room is completely mine for this night.'' zei ze en keek Stefan aan terwijl ze het gebouw naar binnen begon te lopen.

xdfcghbj.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 08/02/2016 03:55 PM

Kai zuchtte kort. ''You never know how much pain you can handle until it's easy just to make a decision which is life changing.'' zei hij en keek haar aan. ''If they think this is their worst pain, then I'm curious of seeying what that next thing is going to be that will absolutely hurt them so much that they will fall apart.'' zei hij en keek toen kort van haar weg. Met een zwakke glimlach schudde hij kort zijn hoofd. ''You've gone through things some of your friends aren't able to go through. So in that way your stronger. Maybe not physically met you can think of many things, plans, idea's. That too is a true gift.'' zei hij en glimlachde kort op haar woorden. ''Don't worry, I wouldn't have let you sleep alone.'' zei hij en ging naast haar op het bed liggen.

Suzy luisterde kort na  hoe hij de telefoon op hing en met dat draaide ze naar hem toe. ''It's so weird. It really does look like he has something on her like a spell but I saw his father do a spell on her to check if there was anything. I listened.. But there was nothing. Or she really is inlove with him of it's something else. But I would have no clue of knowing what that thing should be.'' zuchtte ze en keek naar de bekende straten en gebouwen van het campus.

tumblr_njf6gmm5fR1u44wypo1_400.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 08/01/2016 10:48 PM

Kai keek haar aan en zuchtte even kort. ''If you seriously were gone right now I would've let someone stake me. Or i would've done it myself. Then again they would say that they won't do it because then I could live with the pain but I wouldn't do that. I'm not going to leave you alone in a world without me. If there is one after this.'' zei hij en pakte haar hand vast. 'Tomorrow we can go home. You can also say goodbye to Elena tomorrow if you want to. It's not like she did any harm to you. Or she did, I have no clue. It's your choice tho.''

Suzy keek Stefan kort aan en knikte glimlachend. ''Thankyou.'' was het enige dat ze had gezegt voordat de telefoon van Stefan begon te rinkelen. Het werd op luidspreker gezet dus leunde Suzy meteen naar voren toe om te luisteren. Het was dan automatisme aangezien ze het makkelijk zonder naar voren te leunen had kunnen horen. ''That dude did what now?'' zei Suzy vol ongeloof. ''And Alexis seriously still defended him after what he did? What the even crap.'' mompelde Suzy en keek naar de weg buiten de auto.

xcvbn.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 08/01/2016 10:23 PM

Kai keek haar aan en haalde zijn schouders kort op. ''That has been my whole life. Everyone excisted out of magic, and there I was different from everyone else because I had to take it from others. Malachai Parker, it's like they expected me to be evil.'' mompelde hij en keek Alexis aan. ''But I honestly don't care anymore about who thinks what, except for you. You are always the exception.'' glimlachde hij zwakjes en ging op de stoel zitten naast het bed. ''When you don't want your magic anymore, or you don't need it and you wanna get rid of it. I'm here, and I will teach you how to control it so you won't hurt yourself.''

Suzy keek hem begrijpend aan. ''Yes I know. U heard everything. It's really confusing to be honest. '' mompelde Suzy en trok één van haar benen  omhoog op de autostoel en begon weer uit het raam te staren. ''I'm not okay but I probably will be okay eventually. I have forever to make sure I'll turn out okay.'' zei ze en streelde langs haar haren heen. Hij had gelijk, ze leek niet op haar ouders, op eigenlijk geadopteerde ouders. Hun waren blond en zij had de donkere lokken onder de kleuren haarverf die op haar haar zaten. Ze was nooit blond geweest en dat vond iedereen raar.

fc286b35e1309d4508ea9c90e1df6736.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  23  |  24  |  25  |  26  |  27  ...  64  |  »  |  Last

« Back to previous page