Search for posts by Nemesis

First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  63  |  »  |  Last Search found 625 matches:


Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/27/2016 02:52 PM

"I know, the acting just did me thinking again. Soon it will happen for real, and Kai is definitely not going to be a part of it. I'm just scared to do everything om my own"  zei ze toen. "But your right. It's  not going to be a sad evening, we are going to party hard"  glimlachde ze en stond op. "I can't  believe some woman actually like strippers on their bachelor party, I would feel so uncomfortable" lachde ze. "I'm curious what in eath the boys are doing"  lachde ze.

Screenshot_2016-07-22-20-51-31-1.png 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/27/2016 02:55 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/27/2016 02:40 PM

Ze zouden zo direct naar een restaurant gaan, voor de rest zouden ze daar misschien wat feesten maar meer niet. Ze hadden het restaurant gehuurd, wel ze hadden de eigenaar gecompelled om geen andere klanten aan te nemen. Ze kon wel eten gebruiken, ze was dan misschien wel bijna af van alles, maar alnog kon ze echt eetbuien hebben. Ze zette haar mobiel uit, ze had geen zin om nu weer verdrietig te worden. Vanavond word het feest, en morgen. Hopelijk had Jo plezier. Alles was haar gegund.

Screenshot_2016-07-22-20-53-49-1.png 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/27/2016 02:41 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/27/2016 02:19 PM

Alexis keek naar de andere die binnen kwamen en ging recht op zitten. "HAPPY BATCHELORPARTY!" riepen ze tegelijk. Alexis stond op en liep naar Suzy. Ze liet de man het verder afhandelen ofcourse. "Well have fun watching. I'm going to wait in the hall, I really don't  have to see this" lachde ze. "In the meanwhile I'll go to see if there are any open auditions for acting things" grapte Alexis en liep toen de gang op waar ze op een van de stoelen ging zitten. Ooit zou ze dit ook gaan meemaken. Als Kai ooit terug kwam weet ze zeker dat het ooit gaat gebeuren. Ze haalde even diep adem. Alles werd nu wel zwaarder, en heel prettig voelde het allemaal niet. Ze wilde nu wel dat de kids eruit gaan. Ze zijn echt zo snel gegroeid. Het is alleen spijtig dat Kai er waarschijnlijk niet bij zal zijn.

hanna-mangan-lawrence-668176.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/27/2016 02:20 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/27/2016 12:46 PM

"Okay, so if you hear me scream really loudly, that means you guys need to come in"  knikte Alexis. Ze gingen naar binnen  en wachtte eerst om de hoek. "Alright, I'm freaking nervous, but I'm just going to do it"  knikte ze. Samen met de man ging ze naar de kamer waar Jo was. De man ondersteunde haar. Ze begon raar te lopen met een hand onder haar buik. "Help me, help me" begon ze al op de gang te zeggen. Ze hadden haar collega's al gezegt wat ze van plan waren. Ze viel de kamer waar Jo was binnen  met hem. "Jo please help"  zei ze en deed alsof ze een wee voelde. "My water just broke when I was on the streets. "  zei ze met een toon alsof ze veel pijn had. "Help I'm terrified."  Zei ze. Jo leek er voor te vallen en ze werd meteen neergelegd. Toen schreeuwde  ze een keer hard, zogenaamd van de pijn, maar dat was het teken voor de anderen.

tumblr_o5xkodeqCH1vrjev8o6_400.gif 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/27/2016 12:47 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/27/2016 11:46 AM

"Isn't  there a spell or something that can make me act really good"  lachde ze.  "Alright, let's  go then and get this party started"  glimlachde ze en liep alvast de gang op. Ze hoopte maar dat alles volgens plan ging. Alexis wachtte op de andere en liep toen naar beneden. Zelf had ze al een mooie jurk voor morgen. Die had ze laatst gekocht toen ze met zijn alle voor jurken gingen kijken. Elena en Damon zijn getuigen, en de rest zit gewoon in de zaal. De jurk van Jo was ook prachtig. Ze zijn allemaal mee gegaan toen ze die ging zoeken. Niet veel later zagen ze degene die ze ingehuurd hadden. "Alright, I think we're good to go"  glimlachde ze. "Gosh my heart is pounding, I'm getting more nervous bij the second" lachde ze.

Screenshot_2016-07-22-20-54-36-1.png 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/27/2016 11:47 AM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/27/2016 10:57 AM

"Alright, alright. Maybe not now, but I know for sure you guys will get together one day. Maybe not tomorrow, but in about a 1pp years. I mean you guys live forever, so anything van happen. Although I wiss I could still attend a wedding"  grijnsde ze. "Wait a sec, I'll stray some water over my face so it's  looks realistic like I'm all sweaty" lachde ze en liep naar de badkamer waar ze water over haar gezicht sprayde met een fles. "Alright, we're were we going to meet with  him?" Vroeg Alexis. "I'm nervous actually, hopefully everything goes okay. I haven't really practiced yet"  zei ze. "How iconic  would it be if my water actually broke."  Lachde ze. "I don't  think, and hope that's going to be the case." Knikte ze.

webhannatrans1.gif 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/27/2016 10:58 AM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: ORPG// Trapped

from Nemesis on 07/26/2016 08:59 PM

Alex keek naar het appartement, het zag er ongedeerd uit. "Alright, ik pak gauw wat dingen en dan gaan we snel weg"  zei hij tegen Hannah terwijl hij een sporttas pakte waar hij zijn kleding in stopte en wat toilet artikelen. Voor de rest was hier niks van emotionele waarden, dat lag allemaal bij hem thuis. Jake glimlachde op de opmerking van Hannah en ging tegen over haar staan. "Het is niet mijn vaste plek, ik verblijf hier alleen voor mijn werk door de weeks, ik heb een huis buiten de stad." Ze had echt een hart van goud, al leken veel mensen niet door de visie te zien van de tv. Iedereen denkt waarschijnlijk dat ze net als haar vader is, maar ze is echt heel aardig. Hij keek haar aan en drukte toen zijn lippen op die van haar. Het voelde goed, alsof alles op zijn plek kwam.



Hannah liep achter hem aan en legde even een hand op haar buik. "Dat is oké  neem je tijd"  knikte ze. "Het is echt een schattig apartement. Geloof me, ik zou dit veel liever hebben dan het landhuis. Dit heeft sfeer. Ze luisterde naar zijn stem, hij was er telkens voor  haar geweest. Vanacht, toen ze achter alles kwam. Hij heeft haar  als 2e gered van de criminelen. Ze schrok even uit haar gedachtes toen ze zijn lippen voelde. Eerst deed ze mee maar toen lied ze los. "Ik kan dit niet doen  Alex. Ik ben  zwanger  en krijg binnenkort een kind. Ik kan niet van  jou vragen dat je bij me zal zijn in die tijd, alsof je de vader  bent."  Zei Alexis toen. "Ookal vind  ik je heel leuk en zou ik het wel willen" zei ze toen.


CON1_CF_Chris_0613r.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/26/2016 09:00 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/26/2016 10:58 AM

"Well what else do you think I do? Wait nevermind that was a dumb question because you can kinda see that on me already" zei Alexis plaagend. "Don't think  there is no chance, I mean he set up that plan to get your humanity back. But then you forced him to  do the same thing. He didn't stop trying until that moment"  zei Alexis. Ze wist dat het oké was om over te praten, aangezien Elena nu met Damon was. "That must mean something" grijnsde Alexis. "And you basically just admitted that you kinda like him"  zei Alexis toen. "That would be  so cute, my cousin and best friend together."  Zei Alexis. "Oh my gosh Suzy, that way we can end up like family"  lachde ze.


Screenshot_2016-07-22-20-55-51-1.png 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/26/2016 10:59 AM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/25/2016 07:17 PM

"I take that as a compliment I quess"  lachde ze op Elena's opmerking. "But maybe I should like audition dor something" zei ze en sloeg voor het effect haar haar naar achteren. "No, I shouldn't, I would be the worst" lachde ze. Ze keek naar Suzy die was zei. "I for sure would like that, but I don't  know if I want you guys to see that" glimlachde ze . Ze luisterde  naar Suzy die een opmerking maakte. "Awh that's a shame, I thought you and Stefan would make a pretty damn cute couple"  plaagde ze Suzy, aangezien Stefan veel trainde en best gespierd was.

Screenshot_2016-07-22-20-57-10-1.png 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/25/2016 07:18 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/25/2016 11:09 AM

"I don't  even know how it's  going to be, I've never had a child before." Glimlachde ze. "So I'll just act like what  I always see on tv"  lachde ze. "Yeah I don't know about  the stripper part though. I'll let you guys have fun but I don't know if I'll be there for the show. Only the thought makes me uncomfortable already. I really don't  have to see a muscular man take of his clothes"  zei ze. "I'm going to kill you guys if you'ld hire a stripper if I'm going to get married one day "  lachde ze. "I'm really not into those kind of things. I mean I get if kinda why people would like that, but I'm just not one of those"  zei ze. "Hey but maybe it's something for you Suzy"  plaagde ze haar.

Screenshot_2016-07-22-20-53-21-1.png

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/25/2016 11:10 AM.
First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  63  |  »  |  Last

« Back to previous page