Search for posts by Nemesis

First Page  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  63  |  »  |  Last Search found 625 matches:


Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/12/2016 10:35 PM

"I know, she sounded really confused. And I don't  think she got there on accident  like Bonnie, Damon and I did. I think that woman might be crazy" zei ze. "And to think that that is my aunt"  zei ze. "Yeah she is our only opportunity, I don't  know who else or what else would be the thing to bring him back. I really can't  think abouy anyone or anything. All the people he cares about have already tried it"  zuchtte ze. "By the way, Lillian has to be  a vampire otherwise she can't  be here right now. She let her own sons think she was dead. How sick are you to do such a thing? I'm curious why  she was in that  prisonworld. "  zei ze.

Screenshot_2016-06-15-16-32-16-1.png 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/12/2016 10:36 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: ORPG// Trapped

from Nemesis on 07/12/2016 10:26 PM

Hannah knikte "NIet dat ik hier een huis heb waar ik naar toe kan, maar ik zou wel graag langs de winkel willen om wat kleren te halen. Ik leef al dagen lang in dezelfde kleren"  knikte ze. "Maar Haley dan? We kunnen haar toch niet achterlaten, alleen"  zei ze. De andere vertrokken al dus ze ging mee. Ze keek telkens om zich heen op straat. Ze was dan misschien wel met 2 jongemannen mee, maar na wat ze allemaal gelezen heeft is ze doods bang. Ze keek het politiebureau in, ze gingen er heen om spullen te halen, al vraagt  ze zich af of er nog wel dingen  zijn. Ze stapte het gebouw in. Haar hart klopte sneller. Overal konden mensen zitten. Overal.

Alex liep de trappen af en toen naar buiten. Het was nu nog rustig op straat, alsof er niks aan de hand is. Al zien de straten eruit alsof ze op oorlogsgebied zijn. Vervallen en stoffig. Hij keek goed uit voor gevaar, zeker na wat hij gisteren gelezen heeft. "Maak je geen zorgen, er is een geheime opslag waar we de belangrijkste dingen hebben  verstopt toen het virus uitbral en de chaos uitbrak. Het was voor noodgevallen allen"  zei Alex. Hij pakte een moker die er stond en keek naar de muur voor hen. Hij sloeg hem kapot, want erachter was de kluis met spullen  die ze nodig hadden. "Laten we alles meenemen, we gaan het nog nodig hebben"  zei hij. Ze hadden het achter de muur gemetseld zodat niemand het zou kunnen vinden. Daarnaast is het echt alleen voor noodgevallen aangezien je de muur moest slopen. Ze zouden hierna nooit meer terug keren hier naartoe, pas als het virus weg was misschien.


Screenshot_2016-06-16-18-58-54-1.png

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/12/2016 10:28 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/12/2016 04:48 PM

"Yeah that's right, I'll just trie it, don't worry" zei ze. "And I'll promise I will stop if I can't go on. In that case we have to find another sulution" zei Alexis. Ze legde haar hoofd tegen het raam, Kai was dan nu misschien pas 2 dagen weg, maar het voelde niet goed zo zonder hem hier. Hij is helemaal alleen in die wereld. "trouwens Lillian was ook niet al te blij om mee te komen hier naartoen aangezien Damon haar 'familie' niet heeft meegenomen. Ze was aan het schreeuwen toen we weggingen net als ik. " zei ze. "Ik wist niet eens dat er nog meer mensen daar waren." zuchtte ze.

tumblr_o27pweoyRa1v5wil2o1_500.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/12/2016 04:48 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/12/2016 03:44 PM

"Yeah that's a good idea, I wanna get Stefan's humanity back as soon as possible. " zei ze. "And get him out of there, but we have to keep Katherine in there" zei ze. "I can do a spell first wich parelises the body, so she can't move when I'll drop the field. I saw a spell for that" zei Alexis. Ze hoopte dat alles maar ging lukken, want ze was geen echte heks, ze is er ook net pas achter gekomen dat de krachen heeft.

tumblr_o2ns32WAjJ1ufqujxo5_400.png 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/12/2016 03:45 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/12/2016 02:24 PM

"Thinking about the futur is a good thing to do, it gives you hope something to look forward too. Life isn't fun if you think about the fact that you can die every second of the day" zei Alexis. "Actually I already died one time, I had the blessing that I can back to life again as a human, with the father of my children" zei Alexis. "You know, I hope it gets a little  better when we get Stefan back. I'm just going to try it" zei ze. "Did you heared already something how it's going with Lillian?" vroeg Alexis.


tumblr_static_filename_640_v2.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/12/2016 02:25 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/12/2016 01:18 PM

'You know I've been thinking about that, almost all of my friends are going to live for ever." begon ze. "I'm going to let one of you turn me, but afther I have lived a whole life as a human. When I'll be verry old and I'm on the point of dying, then i'll let me turn myself" zei Alexis. "But then I'll be looking like a old grandma forever, while you're all staying young forever" lachde ze. "But that way we can be with each other forever. So litteraly best friends forever" glimlachde ze. 
HannaMangan-feat.jpg

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/12/2016 01:19 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: ORPG// Trapped

from Nemesis on 07/12/2016 12:01 AM

"Dat is niet zijn grootste angst, ik weet geheimen van hem die zijn carrière kunnen verpesten. Hij wil me dus voor altijd stil houden. Zijn carrière is alles voor hem, en ik ben het foutje in zijn leven. Ik weet zijn geheimen, kan aantonen dat hij heeft gelogen dat ik helemaal niet in europa was, en kan laten zien in wat voor  situatie hij mij hier heeft gelaten. Daarnaast schaamt hij  zich voor mij, dat ik alleenstaande moeder zal worden op mijn 22ste" zei ze. "Als mensen ook maar iets wisten van  wat er  allemaal om ging in het parlement " zei ze hoofdschuddend. "Ik kan hem of haar  niet eens meer weg laten halen, daar ben ik te lang zwanger voor. Het mag tot 24 weken maar de meeste doen het al niet meer na 22 weken aangezien je dan al een echt kindje met botten en organen moet ombrengen"  zei ze. "Al weet ik niet eens hoe ik voor hem of haar  ga zorgen alleen. Daarnaast geeft  dit de vader alleen nog maar  meer rechten op geld en rijkdom, waarvoor hij met me samen was. En ik wil niks meer met hem te maken hebben. Hij heeft me gebruikt en hier opzettelijk voor gezorgd terwijl ik er nog niet klaar voor. Expres een doorgeprikte condoom gebruiken, typisch. Hij deed alles alleen maar voor  macht, rijkdom en roem. En ik was zo dom om voor alles te vallen." Zei ze. Ze deed net alsof ze tegen een vriendin aan het praten was. Die heeft ze niet echt gehad. Ze heeft er zeker behoefte aan of zoiets.Wel vroeger. Het word nooit echt toegelaten, niet in het witte huis. Al is Hannah daar niet vaak, die is eigenlijk altijd  in hun land huis.


"We gaan alles vanzelf zien hoe het zal lopen" zei Alex. "Ja man, ze wordt vast wel wakker. Het komt allemaal goed dat beloof ik je"  zei hij en liep met Sean naar Leonie en Hannah die nog samen in de ruimte waren. Hij klopte eerst aan, want wie weet waren ze wel met privé  dingen bezig. Daarna liep hij naar binnen en liet Sean uitleggen wat de situatie was. Dit zou dus hun nieuwe thuis worden. Al had hij niet echt een heel sfeervol apartement. Hij had een huis buiten de stad, daar was hij in de weekende. Voor werk had hij hier een apartementje, waar hij eigenlijk alleen sliep.


83e8941aeee6b66f27adda0a34ca14ab.jpg

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/12/2016 12:02 AM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/11/2016 11:43 PM

"You know Suzy, If we could change, so you would get my humanity and I would get your vampirism I would. I would  do that for you, so you could do all of those things and be human" zei Alexis. "I'll promise you you are going  to find a man who will love you till the end of time, I'm not sure about  kids, but I know you won't  be alone forever. Although  I don't know if there is a man in this world who is good enough for you"  zei Alexis. "I just hate that the world has gott to be this way, you only life once, so why would it be filled with pain  and sadness?" Zei ze. "Nobody deserves this" zei ze. "If I could make you guys human again with becoming a vampire  myseld I would, because you all deserve that"  zei ze.

12917904_1590597274592604_1931117653_n.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/11/2016 11:44 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: ORPG// Trapped

from Nemesis on 07/11/2016 11:00 PM

Hannah zuchtte "23 of 24 denk ik"  zei ze toen. "Misschien  moet ik trouwens jullie verlaten, ik wil jullie niet in gevaar brengen dat verdienen jullie niet" zei ze en ging daarna weer rechtop zitten. "Ik heb gisteren iets ontdekt, ik heb mijn vaders mails gelezen. Hij heeft mensen ingehuurd en het gebied in gestuurd om me te doden. Zodat ik de wereld niet kan vertellen wat hier echt gaande was, dat ik niet op vakantie was. En zodat ik hem niet meer kan beschamen" ze en ging zo zitten dat haar benen over de tafel hingen. "Ik wil niet dat deze mensen jullie ook zullen pijn doen, dat verdienen jullie  echt niet" zei ze. "Na al die mensen die me hebben geprobeerd te besmetten en te doden, ben ik er zelf over na gaan denken. Dat het misschien wel beter is als ik er niet meer ben. Ik weet niet eens wat ik aan moet met de baby. Ik ben nu alleen, dit is mijn eerste kind. Ik weet niet of ik het wel kan" zei ze. Een kleine traan liep langs haar wang. De zwangerschap fuckde haar echt op. "Nevermind, ik heb zo lang niet met iemand kunnen praten  dat ik het er zomaar uit gooi. Ik weet niet eens waarom  want het kan jou waarschijnlijk toch niks schelen."  Zei ze en stond op.


Alex knikte "Voor nu wel, we weten niet hoeveel personen we moeten ontvangen. Waarschijnlijk blijven er wel kamers over en kunnen we die verdelen. Desnoods in 2 tallen, al zal er dan 1 van ons alleen overblijven"  zei Alex. "Ik snap wel dat jij en je vriendin liever alleen zijn. En ik beloof  dat zodra er een kamer over is dat jullie hem krijgen"  knikte hij. Hij keek kort naar het kamertje waar Leonie en Hannah waren, er was iets aan Hannah wat hem in haar  liet intereseren. Wat wist hij nog niet, misschien vond hij alles wel gewoon zielig voor haar was dat het. Hij heeft haar telkens kort gesproken, en ze klonk wel aardig. Ze had goede ideeën, en  geen egoïstische. Hij weet nou ook niet precies wat er tussen Sean en haar is, het leek wel alsof ze mot hadden.


tumblr_o5xkodeqCH1vrjev8o5_400.gif 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/11/2016 11:01 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/11/2016 10:29 PM

"Yeah me too, the things you've shown me in my sleep, made me realise that I just wished it could be like that again. Like the time before I died for Elena. I was so happy  then, I almost  never felt pain or sadness in that time, but now I'm full of it" zei Alexis. "I just wished it could  be like that again, but then with  Kai. And with not everyone hating me for being with him"  zuchte ze. "And I mean look at me, I'm going to be a mom soon, probably  without the dad" zei ze en ging in de auto zitten. "You know, before you became a vampire and told me that you were one, I always thought you were going to be the first one who would get a family, became  a mother with a lovely man. Who you would marry someday. I really thought  you were going to be the first one of us two who would get all of that, because I thought you deserved it more"  zei Alexis.


StarzOriginalSeriesSpartacusVengeancesopJ8pgbV1pm.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/11/2016 10:30 PM.
First Page  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  63  |  »  |  Last

« Back to previous page