Search for posts by Nemesis

First Page  |  «  |  1  ...  30  |  31  |  32  |  33  |  34  ...  63  |  »  |  Last Search found 625 matches:


Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/11/2016 05:56 PM

"Alright alright, I'll stop for now, but I may or may not return tomorrow with more spells, just for u guys" zei ze en pakte het boek op. "Atleast now you know what you've done to me and Kai, just be thankfull that you don't have to life with the images of it forever" zei ze en klom toen weer de grot uit, het voelde goed om ze terug gepakt te hebben. Nu weten ze precies hoe het is geweest voor hen. Al was Alexis niet zo slecht om nog verder door te gaan, dat kon ze hen ook weer niet aan doen. Atans dat kon ze Stefan niet aan doen, hij heeft gewoon zijn humanity uit. Katherine daar integen mag van haar wegrotten daar in die grot.

504650858.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/11/2016 05:57 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/11/2016 05:35 PM

"This is amazing, I wish I already could do this when you guys had me tied up in that chair" zij ze en stopte toen. Waarschijnlijk waren de baby's toen nog niet groot genoeg, om haar magie te leveren. Anders had ze namelijk zo vrij geweest, en had ze die vreselijk dagen niet mee hoeven te maken. "Now I'll let you pay for what you've done to Kai, letting him watch me getting hurt" zei ze en las een spreuk. Zo kon ze hun beelden laten zien, ze liet hen de gene zien die het meest dierbaar voor hen was, deze werd vreselijke dingen aangedaan. Wie die dierbaren waren wist Alexis zelf niet, dat deed de spreuk zelf. Die wist wie het meest dierbaar waren voor hen. 

Stefan gromde "Alexis stop now or I'm going to kill you this time, I'll kill you with you're baby's and Kai too" gromde hij en sloeg zijn handen op zijn hoofd van de pijn. Daarna zag hij opeens beelden, van degene die hem het meest dierbaar is die nu zich in pijn bevind.


tumblr_o5xkodeqCH1vrjev8o5_400.gif 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/11/2016 05:38 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: ORPG// Trapped

from Nemesis on 07/11/2016 05:22 PM

Hannah knikte, "Het is echt helemaal niet makkelijk in deze tijd, terwijl de dood je overal op de loer ligt" zei ze. "Ik heb namelijk wat dingen uitgevonden gisteren, ik kan het letterlijk nog steeds niet geloven." Zei Alexis en keek naar het scherm. Ze wist niet eens meer of ze nog blij moest zijn met de baby, ze was blij toen ze dacht dat alles nog goed was tussen haar en Chris, haar ex-vriend en de vader van haar kinderen. Ze zal een alleen staande moeder worden, al bij haar eerste kind. Ze heeft dus geen idee wat ze moet doen. Daarnaast is het ook nog eens gevaarlijk in dit gebied. 

"We kunnen later deze dag wel even naar het bureau gaan, om wat materiale op te halen, zoals een beschermend pak voor je en een eigen wapen " zei Alex. "Daarnaast is er al een tekening van het plan, hoe het gebouw zal worden. Iedereen van ons kan zijn of haar spullen nog ophalen om de kamer echt eigen te maken om zich nog een beetje vertrouwd te voelen" zei Alex. "Al zullen wij misschien wel mee moeten met de dames, aangezien het buiten echt heel erg onveilig is" vervolgde hij.

CON1_Jake_1746rb_-1.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/11/2016 05:23 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/11/2016 05:03 PM

Alexis lachde "Perfect" glimlachde ze. Ze ging op de grond zitten en las de speuk, vervolgens hield ze haar hand voor zich en begon de spreak hard op te zeggen, ze voelde nu hoe het was om een grote spreuk te doen, al was het waard. Het deed geen pijn, maar je kon merken dat het je engergie kost. Ze zag ze de pijn krijgen. "You know what's funny? I could do this over and over because vampires can't die because of this" zei ze. "Just like you guys did with me" zei ze. Dit luchde echt op, wetend dat ze ze terug kon pakken voor wat ze haar aan gedaan hebben.

Stefan keek naar Alexis, "Alright alright, we know you have magic!" zuchtte Stefan. Hij had nooit gedacht dat zijn eigen nichtje hem pijn kon doen. "Just stop" zei hij toen ze de volgende pijn spreuk deed.

5x14_Stefan_Salvatore_No_Exit.png 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/11/2016 05:05 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/11/2016 04:51 PM

Alexis lachde "This is so much fun already" lachde ze.  Ze stopte "Yeah I found out that I got magic, Kai gave it to me by having children with me" zei ze uitlegend. "Apperently, I can use the magic of the babies" zei ze en deed toen een spreuk waardoor ze niet meer konden bewegen. "Suzy help me out here, what should I do next?" vroeg Alexis aan Suzy. Er waren zoveel mogelijkheden, en het voelde goed dat ze hen nu terug kon pakken zonder dat ze er wat aan kunnen doen.

tumblr_o5xkodeqCH1vrjev8o6_400.gif 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/11/2016 04:52 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: ORPG// The fact that we look different, doesn't mean we're not human.

from Nemesis on 07/11/2016 04:36 PM

"Ik zal het wel laten zien, maar ik open het niet graag. De beelden laten me schrikken" zei ze en zette kort haar hoofdband af. Ze zag direct dat ze niet de enige waren in de ruimte, maar dat er nog meer geesten zijn. Daarom wilde ze ook dat oog bijna nooit openen. Ze wilde niet zien wie er nog allemaal waren naast hen, het maakte haar een beetje bang. Ze zette daarna haar hoofdband weer op. "Zie je, ik hoor hier echt wel thuis" zei ze tegen hen allemaal. "Ik open hem niet zo graag, omdat ik er andere dingen mee kan zien. Ik kan zo als ik niks doe geesten zien. Daarnaast kan ik als ik iets vast heb van iemand, zien waar diegene is en wat de situatie is. En ik kan aan een plek denken en zien wat daar gaande is " legde ze uit. Gelukkig reageerde de andere begrijpend. Ze snapte het ook wel, als ze het verborg leek ze net een gewoon meisje, en ze zou het ook niet prettig vinden als er opeens 1 normaal mens in de groep kwam zitten. Ze is haar hele leven lang er al om veroordeeld, mensen keken haar na en spraken over haar achter haar rug om. Nu heeft ze een plek gevonden met mensen zoals haar.

 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/11/2016 04:38 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/11/2016 04:30 PM

"But first I'll give you some blood" zei Alexis en pakte het glas en mes wat er stond. Af en toe kwam Alexis bloed geven, want ze met het niet hebben dat Stefan uitdroogt. Ze maakte een sneetje in haar hand en liet het bloed in het glas druppelen. Vervolgens gaf ze het aan Stefan. "Do you guys mind if I practice a bit?" grijnsde ze. Ze zag ze verward kijken. Alexis sloeg het boek open. "Let's start with something simple" zei ze. "I'm sure you already know the trick, Kai does it all the time" zei ze en hield haar hand voor zich en liet ze de pieptoon horen, ze richtte het niet op Suzy, dus die zou er geen last van hebben. 

Stefan keek naar Alexis en Suzy die kwamen. "Hé Alexis, where is Kai? Did you guys broke up or somthing because he's like always with you when you are here" zuchte Stefan en pakte meteen het glas aan en sloeg het meteen achterover. "Practise with what?" vroeg Stefan en fronsde even. Hij sloeg zijn handen direct op zijn horen bij de piep toon. Alexis had magie? Sinds wanneer is dat zo?

2fd851080d2001662b981245ea5b367f.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/11/2016 04:31 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/11/2016 02:30 PM

"Well I'll make them look suprissed" zei Alexis. "I don't know if I can do that, I don't think I'm strong enough, and I just learned to control it a bit" zei Alexis. "But I can try" zei ze en stapte uit toen ze gearriveerd waren. Ze pakte het boek en nam hem mee naar de grot, misschien was er wel een leuke spreuk die ze kon uitproberen. Ze liet zich de grond in zakken en keen naar Katherine en Stefan die uitgeput tegen de muur aan lagen, veel bloed kregen ze niet dus vandaar dat het hen zwak maakte. "Rise and shine" lachde ze.

509439490.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/11/2016 02:31 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: ORPG// Trapped

from Nemesis on 07/11/2016 12:05 PM

Hannah knikte en ging eerst op de tafel zitten, toen ze alles had ging ze liggen. "Mijn laatste echo was denk ik nu meer dan een maand geleden, dat was voordat ik hier kwam, nog in Washington. Ik weet dat dat niet echt heel goed is, maar ik was aan het vluchten voor mijn leven, ik had er geen tijd voor" zei Hannah. Toen ze het daar over had, dacht ze weer aan de mails die ze gisteren had gelezen. Het maakte haar wel bang, want ze weet niet wie hij heeft ingehuurd en waar ze zijn. Ze moesten hem zo snel mogelijk uitschakelen. 


Alex zuchtte even niet hoorbaar. "Oké we beginnen denk ik maar met de basis, het handelen van bepaalde situaties. Dat is het belangrijkste deel. Vechten kan je al, daarom heb ik jou gekozen" zei Alex en legde hem wat dingen uit wat hij in bepaalde situatie's moet doen. "Morgen zal ik je wel leren schieten, al is dat niet heel lastig. Daar moet je ook alleen wat dingen weten over het wapen" zei ze.

zu-pQ1aegcw.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/11/2016 12:06 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/11/2016 11:39 AM

"Yeah that's right, I'm feel revanche is comming up" zei Alexis. "They will see the other side of me, a new one. Not the Alexis who doens't dares to even hit someone" zei ze en stapte in de auto. "I think I should do Katherine fist, she deserves it the most, because she meant all of it. Stefan has his humanity off. Besides that, Katherine has tried to kill me several times now" zei Alexis. Ze had er nu al zin in om hun verbaasde gezichten te zien als ze zien dat ze magie heeft. 

tumblr_o2zw0eSg4D1v91g9po1_500.png 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  30  |  31  |  32  |  33  |  34  ...  63  |  »  |  Last

« Back to previous page