Search for posts by Nemesis

First Page  |  «  |  1  ...  32  |  33  |  34  |  35  |  36  ...  63  |  »  |  Last Search found 625 matches:


Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: ORPG// Trapped

from Nemesis on 07/09/2016 10:35 PM

Alex stond op, hij had kort een dutje gedaan maar verder niet echt heel erg lang geslapen. Hij keek naar Alex "Ben je klaar aan de training?" vroeg hij. Hij keek even kort naar Hannah, hij vond het echt zielig voor haar. Ze leek hem een jongedame met een hart van goud, wat niemand ziet omdat iedereen denkt dat ze hetzelfde is als haar vader. Iedereen denkt vast dat het een verwend kreng is dat denkt dat ze alles kan doen omdat ze de dochter van de premier is. Hij heeft de mails gelezen, en haar vader is de slechterik in deze situatie. Hij heeft mensen hier naartoe gestuurd om haar te laten ombrengen. Alleen zodat ze niks kon gaan vertellen aan andere. En zodat ze hem niet meer voor schut zou zetten, al doet ze helemaal niks fout. Hij had het al niet op de president, maar nu al helemaal niet meer. "Ik ga je eerst een training geven elke dag, en dan komt Hannah ons zo helpen met het opbouwen van het project" zei Alex tegen Sean.

Hannah werd langzamerhand wakker. Ze voelde zich niet zo lekker, maar dat kwam waarschijnlijk gewoon door de zwangershap. Ze zag dat Leonie wakker was en ging op haar af. "Kunnen we trouwens nog even naar de baby kijken?" vroeg Hannah een beetje voorzichtig. Ze wilt niet dat nog meer mensen haar gaan haatten. "Ik heb op mijn beurt gewacht, ik heb gisteren de hele dag gewacht in feite" Zei Hannah zachtjes. "Oh en als je nog hulp nodig hebt kan ik je wel weer helpen, als je me vertrouwd dan." zei Hannah behulpzaam.

tumblr_o6zapsdfYm1ufqujxo2_250.gif 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/09/2016 10:52 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/09/2016 10:19 PM

Alexis keek naar Suzy, "I really have to go to Jo and ask if she can helps me, because I can't even control it. At the moment I'm very angry so god know what my magic will cause" zei Alexis. "Well you know I said a long time ago you always may drink from me, so you can take a sip if you want at the moment, but I don't think you'll like it. It's probably bitter because of my angryness." mompelde ze en pakte verband wat ze om haar been wikkelde. "You see, I am terrified now of myself, because I just hurted myself with my magic, and I didn't even meant to" zuchte ze.

Hannamanganlawrence_featured.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/09/2016 10:21 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/09/2016 10:00 PM

"I'm listening" zei Alexis terwijl ze naar Bonnie luisterde. Toch kwamen haar woorden niet binnen, want in haar gedachten bleef ze bij Kai. Hij is de gene die altijd voor haar kookte, eigenlijk had ze dus helemaal geen trek meer. "I mean I get why you're mad at him. He has hurt you, but at the end, he's the one who eventually got you out." zei Alexis en liet haar handen los uit woede die weer omhoog kwam. Ze hield haar handen naast zich en spreidde haar vinders, ze moest echt moeite doen om nu niet uit haar stekker te gaan. Als ze nu iets voelde, werd dit 1000x versterkt door de hormonen. Ze schrok ervan toen de pijl van de salon tafel zo in haar been vloog. "Godverdomme" mopperde ze. Ze was nog steeds niet gewend aan het hele magie ding. En als ze woedend is heeft ze het blijkbaar niet onder de hand. Ze zakte door haar been naar beneden. Ze keek naar Bonnie. "Forgot to tell you, but it turns out I apparently have magic too now" zuchte ze en pakte haar been vast.

509439490.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/09/2016 10:00 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: ORPG// Trapped

from Nemesis on 07/09/2016 09:15 PM

Hannah slaapt



Alex ging naar de kamer en deed zijn schoenen uit, hij ging op zijn bed liggen en staarde naar het plafond. Hij had te veel dingen aan zijn hoofd om echt te kunnen slapen. Hij hoopte dat het virus snel zou stoppen, en dat ze de stad gewoon weer kunnen verlaten. Dat hij zijn familie weer kan zien die buiten de stad wonen. Dat hij gewoon weer vrij is om te gaan waar hij naartoe wilt. En om weer rust te hebben, en alles weer terug gaat naar voorheen.
tumblr_o5o1xur72n1uvbl06o1_500.png

 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/09/2016 09:16 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/09/2016 06:34 PM

Alexis rolde met haar ogen "I'll hear her out, but don't  expect me to be nice" zei Alexis en sloeg  haar armen weer over elkaar heen. Ze wist dat Bonnie dat laatste had gehoord wat ook de bedoeling was. Damon had haar geholpen ja om dit huis te krijgen, waarschijnlijk omdat hij Kai niet meer in het Salvatore huis wilde hebben. Normaal doet ze eigenlijk nooit zo onaardig maar misschien is ze wel te aardig geweest. Gebeurd er zoveel slechts omdat ze te goed gelovig is. Daarnaast is ze echt heel boos op hen want dit zouden vrienden nooit doen. En familie al helemaal niet.

tumblr_o2xem5aX5K1v91g9po2_500.png 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/09/2016 06:35 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/09/2016 06:15 PM

"I don't need to know why, I already do. Besides that, it will probably end up with me crying and screaming." zuchte Alexis. "And I have let enough tears go already the last time" zei Alexis. "And I'll talk to her, eventually." zei Alexis. "When I get Kai back, that's the day I'll talk with her, or Damon. But for now, I have nothing to say to them. They have done this and these are the consequences " zei Alexis en keek naar Bonnie die aan kwam lopen. Ze is echt woedend.

tumblr_o5xkodeqCH1vrjev8o6_400.gif 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/09/2016 06:15 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/09/2016 04:36 PM

"Yeah but it just happend, like a couple of hours ago. I can't already forgive her, or Damon. Not already. They knew how much I loved him, that he's going to be the dad of my children. They still did it, just because they didn't want him here. Such a selfish thing to do" zei Alexis. "Nobody knows, but Bonnie extually was the first one to find out that we were together, we even talked about it, and still she does this. I know Kai hasn't exactly nice to Bonnie, but still, he's the one who eventually got her out" zei Alexis. Toen ze zag wie het was in de keuken sloeg ze haar armen over elkaar en liep meteen weer weg, ze hoefde haar echt even niet te zien. Daarnaast kan ze niet normaal met haar praten, aangezien ze zo boos en verdrietig is. Het moest eerst gezakt zijn, en dan kan ze misschien praten. Als ze dat nu zouden doen, zou het eindigen in Alexis die schreeuwde en huilde. Vooral nu haar emoties all of the place zijn.

Screen-Shot-2015-03-19-at-115006-am.png 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/09/2016 04:42 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/09/2016 01:00 PM

Alexis keek naar Suzy "So it's  either  going to be Bonnie, Jo or Liv? Why would they come in here? Besides that  I really  don't want to see Bonnie for now." Zei Alexis en keek naar Suzy die luisterde. Wat zou Bonnie,Jo of Liv in de keuken doen? Het zou eerder Bonnie zijn dan Jo of Liv. Al wil ze haar  echt niet zien, en  Damon ook niet. Zij hebben dit gewoon geplaned, hebben Kai daar achtergelaten. Ze gingen weg, en Kai lag daar, in de sneeuw met de wond die Bonnie had gemaakt. En nu zijn ze terug en hij is nog steeds daar. "Let's go then"  zei ze en liet haar boog zakken en legde hem op de salon tafel die in de ontvangsthal stond.
Screenshot_2016-06-15-19-22-37-1.png 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/09/2016 01:01 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/09/2016 11:24 AM

"Yeah I know, but I don't  know how to use it, I don't know any spells" antwoorde ze. "Besides that, it still terrifies me"  zuchte ze en volgde Suzy naar beneden."Well how the fuck can they come in here, nobody has a key besides me and Kai"  zei Alexis en keek om zich heen. De deur was dicht en had ze opslot gedaan. Het was bijna onmogelijk dat er iemand in het huis was. Ze hebben geen schoonmaakster of wat dan ook dus dat kon het ook niet zijn.

CgfAzAHWIAA9e2a.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/09/2016 11:25 AM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/08/2016 06:23 PM

"Wait, we need something  to protect our selfs, wel you have you're strength"  Alexis keek naar de grote vaas die als decoratie op de gang stond. Ze had niet 1 pijl en boog, ze had er ook een hier op een geheime plek bewaard. Ze pakte hem uit de vaas. "Forgot to tell you, Kai is learnin me how to be katniss"  lachde  ze. "Although I've only had one lesson, but I atleast have something"  zei ze en knikte toen en volgde toen Suzy naar benden terwijl ze een pijl pakte en de boog spande. Ze hield hem voor zich en keek oplettend om zich heen, het is wel erg dat ze nu dit moet doen in haar eigen huis. Maar niemand kan eigenlijk binnenkomen. Niemand heeft een sleutel. Alleen Kai. Haar hart  klopte sneller en haar handen trilde lichtjes van de spanning. Weer iets, wat haar waarschijnlijk nog meer verdriet gaat doen.

tumblr_nwl47dRlKJ1u5v91fo1_1280.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/08/2016 06:25 PM.
First Page  |  «  |  1  ...  32  |  33  |  34  |  35  |  36  ...  63  |  »  |  Last

« Back to previous page