Search for posts by Nemesis

First Page  |  «  |  1  ...  35  |  36  |  37  |  38  |  39  ...  63  |  »  |  Last Search found 625 matches:


Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/04/2016 09:04 PM

Alexis glimlachde "I can't believe this" zei ze blij. "It's getting so close, but it went way to fast" knikte Alexis. "But there has to be an explanation for sure"  knikte ze. Ze liepen verder maar opeens werd Alexis tegen gehouden door niets. De andere liepen door. "Hey you guys" mompelde ze en duwde naar voren, naar achteren en opzij. Het leek alsof ze in zo'n onzichtbare meme doos zat maar dan voor het echt. "I can't go father"  zei ze terwijl ze met alle kracht verder probeert te lopen.

CYoaNyeWcAAkcIa.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/04/2016 09:05 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: ORPG// Trapped

from Nemesis on 07/04/2016 08:19 PM

Hannah knikte "Well ik wil je ook wel helpen af en toe. Ik ben misschien nog geen arst, maar ik was echt bijna klaar met mijn opleiding. Ik vind het zo jammer dat ik hem nog niet heb afgerond, maar dat ga ik zeker doen als ik ooit uit deze stad geraak"  zei Hannah. Ze was heel erg bang voor de bevalling en daarna. Ze zal helemaal alleen zijn en ze weet niet hoe ze alles alleen gaat doen. Ze is gewoon zo stom geweest dat ze niet eens doorhad dat hij haar alleen maar gebruikt. Hij had haar helemaal om zijn vinger heen gebonden. "Nee dankjewel" glimlachde ze.

Alex knikte "Het zou in theorie moeten kunnen lukken, en hopelijk is alles dan snel over en kunnen we terug naar onze familie's en vrienden buiten de stad."  Zei Alex en keek naar Leonie die iets aan hen vroeg. "Graag, lekker"  knikte hij en ging op een stoel in de wachtkamer zitten. Het werd nu donker en mensen bleven nu  in hun huizen. 'S nachts was het namelijk  erg gevaarlijk op straat in deze tijden. De wachtkamer was leeg en ze waren dus nu met z'n 5e in het ziekenhuis. Het nieuwe team. Iedereen zal op een manier in dit team zijn steentje bijdragen en ze moeten bij elkaar blijven om de stad misschien  wel te verlossen.
tumblr_o6542rxcYY1rvfhtro1_500.jpg

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/04/2016 08:38 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/04/2016 07:06 PM

Alexis hield de hand van Kai stevig vast. Ze vond het eigenlijk best wel spannend, want haar tante zal daar vast wel zijn voor een reden. Ze vroeg zich af waarom. Het werd wit om hun heen, en dit is al eens eerder gebeurd, ze wist dat het gewerkt had. Ze stonden opeens midde in een besneeuwd bos, het bos van Mystic Falls. Het sneeuwde, wat best wel mooi was om te zien. Elena en Damon gingen opzoek naar haar, ze lieten hen maar even gaan aangezien Elena haar misschien wel toekomstige schoonmoeder ging  ontmoeten. Het blijkt ook dat Jo zwanger is, net als Alexis. En ze gaat met Alaric trouwen. Alexis vond het wel prettig dat er iemand in de zelfde situatie zit als zij. Zo konden ze ook steun zoeken bij elkaar,  al is Alexis natuurlijk wel verder. Ze wilde Jo sowieso als arts hebben als ze gaat bevallen. Kai, Bonnie en Alexis gingen op zoek naar de ascendent in deze wereld. Die is namelijk  niet meegekomen. Terwijl ze aan het lopen was voelde ze opeens iets. Iets in haar buik. "Oh my gosh" mompelde ze en ging even stil staan. Ze legde een hand op haar buik en keek daarna op. "I felt it, I felt them" glimlachde ze en pakte Kai zijn hand vast die ze op haar buik legde.

tumblr_o2ns32WAjJ1ufqujxo1_400.png 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/04/2016 07:07 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/04/2016 06:32 PM

Tsje naar een weekje verder.


Iedereen die mee ging naar de prison world stond klaar, dit keer zouden ze met de eclips mee gaan zodat het Kai nauwelijks kracht zou kosten en het was gewoon iets veiliger. Kerst is echt  geweldig geweest en ze is vol op aan het genieten van hun huis. Damon, Elena, Bonnie, Kai en zij zouden ieder moment naar de prisonworld gaan. Ergens vond ze het niet geweldig om daar terug te gaan, maar ze wilde  wel mee om haar  tante te zien. Daarnaast gaat ze Kai daar niet alleen naartoe laten. Strak zitten ze daar  vast zonder  dat ze het weet. Als ze nu niet wegkomen  zitten ze op zijn  minste samen vast. Iedereen had zich warm aangekleed in een dikke jas, het sneeuwd namelijk. Haar jas zat strak om haar inmiddels best wel opvallende buik. Dat maakte haar  ook nog steeds ongerust, dat de baby's zo  ongelofelijk snel groeien. Het zal wel een magisch ding zijn.

images_3.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/04/2016 06:34 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/04/2016 05:24 PM

"Being supernatural seems so fun, I'm just a borring human with like no power or strength"  zei Alexis. Ze glimlachde toen ze het huis  zag "Still can't believe this  is our house now"  zei ze en stapte uit. "It's so freaking huge and beautiful"  zei ze vervolgens en liep naar binnen. Ze gaf Kai een kus. "Right there is still something  I wanna talk to you about, but I don't  really wanna bather you  with it on Christmas" zei ze lief. "I'll go ahead  and take a relaxing bath, take some rest okay?" Zei ze liefjes.

Screenshot_2016-06-15-19-24-46-1-1.png 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/04/2016 05:26 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: ORPG// Trapped

from Nemesis on 07/04/2016 03:30 PM

"22 weken, of 21 ik heb de tijd niet echt meer bijgehouden sinds ik hier vast zit" antwoorde Hannah. "Ik heb het contact met de vader verbroken, ik kwam erachter dat hij alleen maar bij me was voor de luxe, het geld en de roem" zuchte ze. "Ik geef daar niks om dus hij mag het van mij hebben, maar het gaat om het idee dat hij me gebruikt heeft. Daarnaast ging hij ook vreemd, want ja hij was toch alleen maar bij me voor die dingen" knikte ze. "Ik heb geen idee waarom ik de baby überhaupt nog heb, ik denk dat het komt doordat ik weet hoe zo'n ingreep gaat en ik kwam er best laat achter dat hij niet te vertrouwen was. Dan hadden ze dus echt al een kindje moeten weghalen en dat zou ik nooit kunnen, een onschuldig iemand's leven wegnemen" zei ze. Ze keek naar Leonie. "Jij ziet er aan de andere kant ook uit alsof je wel wat slaap kunt gebruiken."Het zal wel lastig zijn om als enige arts al die mensen te moeten helpen."

Alex knikte "Wel alright, we kunnen er ook wel voor zorgen dat wij 5 een eigen ruimte hebben, aangezien we allemaal mee gaan helpen aan dit plan en hier veel tijd zullen doorbrengen. Daarnaast is er niet meer veel over van mijn appartement, ik weet niet hoe dat bij jullie is" antwoorde hij. "En op die manier zijn we ook dicht bij het werk wat moet gedaan worden, dat is wat handiger. Vanaf nu zijn we allemaal een team, jullie 2, Arts Brinly,Hannah  en ik" knikte hij. "Er zijn nog uniforms, en beschermende pakken op kantoor, ik zal er later een voor je halen en ondertussen zal ik de je basics uitleggen" zei Alex.

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/04/2016 03:38 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: ORPG// Trapped

from Nemesis on 07/03/2016 11:29 PM

"De jongen die hier net zat heeft mijn wond verzorgd"  zei ze en keek naar de dokter die de spullen pakte. "Ik ben Hannah Riley trouwens" stelde ze zich nog voor. "Klopt, ik denk dat het wel goed gaat met de kleine, ik voelde net nog een schopje. Ik heb alleen de laatste dagen bijna niks gegeten en niet geslapen. Daarnaast ben ik de hele tijd op de vlucht, ik kan echt niet gaan slapen, durf niet. Straks komt er weer een gek die me wilt besmetten of doden. Ik ben nergers veilig"  antwoorde ze.

Alex keek naar de jongen "Klopt, ik kan je hulp  goed gebruiken. Ik ben de enige agent in dit gebied en zoals je wel weet is er veel criminaliteit en mensen hebben hulp nodig. Dat kan ik niet alleen dus ik ben opzoek naar trainers die mij willen  helpen. De basic vecht skills heb je al, ik zal je alleen nog een kleine cursus moeten geven hoe je omgaat met situatie's etc. Dat pik je snel op en dan heb ik weer versterking. Ik heb ook een plan opgezet met Dokter Brinly voor onderdak en veiligheid voor de zieke en gezonden, daar kan ik je hulp ook goed bij gebruiken"  legde  Alex uit.


f89d20c3239e865a5a14f235add35bd9.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/03/2016 11:30 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: ORPG// Trapped

from Nemesis on 07/03/2016 10:18 PM

Hannah keek op toen de arts vroeg of ze elkaar kenden "Kinda I quess, he saved my life earlier today, before I came here and Alex saved my life" zei Hannah. "It's a complicated story" zei ze. Gelukkig wist zij dus ook niet dat ze de dochter van de premier is, ze kwam vandaag veel van dat soort mensen tegen en dat was echt fijn. Zo was ze iets minder in gevaar. Ze zuchte eventjes zachtjes, ze was echt heel erg moe, in deze 5 dagen heeft ze hooguit 3 uur slaap gehad. Gelukkig heeft de politieagent aangeboden om haar te beschermen, misschien kon ze dan wat slaap krijgen.


Alex stond op de gang te wachten.


9779.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/03/2016 10:45 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/03/2016 10:38 AM

Alexis glimlachde "I know right, I mean we would never ever gotten that house if there were no vampires who can compell. We could like never effort such a big house, I mean I'm still at school, and it's not like I'm going to make millions afther that" zei ze. "So it's pretty amazing indeed, you can like get whatever house you want, same counts for goods, I can just get everything I want with some help from a vampire, I know it's not the right thing to do, but I don't really care" lachde ze. "Yeah I'm so super tired too, I haven't slept more that like 3 hours in the past couple of days, but I just don't dare to, I'm to scared those images come back and I really don't wanna see them ever again" zuchte ze. "Alright, It's pretty amazing to have an private chefkok too, and I didn't even had to let somebody compell you" lachde ze.

Screenshot_2016-06-15-19-23-20-1.png 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/03/2016 10:39 AM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 07/03/2016 12:21 AM

Alexis luisterde naar Kai en knikte "Back home, to enjoy our new home. I'm going to take a nice bath, I didn't tell you but we have and Bubble bath too, and a normal one ofcourse"  glimlachde ze. "And you really have to check out  our bed, It's  so comfortable, I bet you'll fall insleep immediately"  zei ze glimlachend. Ze legde een hand op haar beuk, ze vond het nog steeds raar dat de baby's  zo snel groeide, dat was echt niet zoals het hoort te gaan. Ze ging zich er geen zorgen over maken, het zijn supernatural baby's dus er zal wel een verklaring voor zijn.



504650844.jpg

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/03/2016 12:22 AM.
First Page  |  «  |  1  ...  35  |  36  |  37  |  38  |  39  ...  63  |  »  |  Last

« Back to previous page