Search for posts by Brokenrose

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4 Search found 38 matches:


Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Re: O || I will always love you (18+)

from Brokenrose on 05/25/2016 09:41 PM

Alec

Ik luister naar het meisje, die moeizaam praat. 'Nee. Ik kwam van de andere kant.' Antwoord ik. Ik help haar opstaan.' Ga anders met mij mee. Ik weet dat het raar is, maar straks gebeurt er nog wat.' Zeg ik. En ik meen het ook nog. Ik kan dan misschien mensen koelbloeddig vermoorden, maar ik heb zeker een hart. 'Ik ben Alec.' Zeg ik met een glimlach. Plots schiet me iets te binnen. Straks zit ze in een andere bende. Maar ik kan haar niet alleen laten. Zo onopvallend mogelijk raak ik haar aan, om te voelen of ze geen wapen heeft.

Reply

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Re: O || I will always love you (18+)

from Brokenrose on 05/25/2016 07:29 PM

Alec

Terwijl ik rook, loop ik ondertussen door. Het is best wel laat en fris. Na een paar minuten is mijn sigaret op. Ik gooi hem weg en sla een ander straatje in. Daar zie ik wat liggen op de grond. Het kan een zwerver of een zak zijn. Ik ga met mijn rechterhand naar mijn jas en sla mijn hand om mijn mes. Straks is het iemand die gevaarlijk is. Ik loop langzaam er naar toe. Als ik er bijna ben zie ik dat het een meisje is. Ik kijk om me heen om te kijken of er iets verdachts te zien is. Als ik niks zie, hurk ik naast haar neer.'Hallo?'Vraag ik zachtjes. Als ze niet reageert haal ik haar haar uit haar gezicht. Haar haar is plakkerig en ruikt naar bloed. Ik sla zachtjes op haar wang.'Hallo?'Vraag ik  nog een keer.

hot

Reply

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Re: O || I will always love you (18+)

from Brokenrose on 05/24/2016 04:31 PM

Alec- 24- Leider van een best wel gevaarlijke bende- Kan gemeen en eng zijn, maar ook super aardig- RMJW.

 

 

'Waar is het geld dan?!' Roep ik uit. Ik geef Max een duw. Max knalt tegen de muur aan.' Weet ik niet!' Roept hij terug. Ik loop dreigend naar hem toe. Ik duw hem nog een keer tegen de muur aan.' Ik wil het morgen hebben. Anders..' Sis ik. Hij weet donders goed wat er anders gaat gebeuren. Ik laat hem los en draai me om. De andere meiden en jongens uit mijn bende staan er stiltjes bij. Ik zeg niks meer en pak mijn jas van de kapstok.' Zorg dat strak alles afgesloten is. 'Zeg ik nog en loop dan naar buiten. Met een klap gooi ik de deur van het clubhuis achter me dicht. Ze weten dat ik niet van vertraging hou. Helemaal niet als het om geld gaat. Ik stop mijn handen in mijn jaszakken en steek de straat over. Misschien ben ik soms wat te hard. Maar ja, anders luisteren ze niet. Ik haal een hand door mijn haar en zucht. Ik sla een straatje in. Het is donker, maar ik zie toch wel wat. Na een paar minutjes ben ik weer bij de hoofdstraat. Ik heb eigenlijk geen zin om naar huis te gaan. Uit mijn zak haal ik een sigaret en een aan steker. Ik steek de sigaret aan en neem een trekje. Ondertussen haal ik een hand door mijn haar.

df

Reply Edited on 05/25/2016 07:30 PM.

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Re: WELKOM!

from Brokenrose on 05/23/2016 08:37 PM

En ik?!

Reply

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Iemand ORPGen?

from Brokenrose on 05/22/2016 01:32 PM


Mail me maar :) 

Reply

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Re: Geef je hier op voor de TDS pagina!

from Brokenrose on 05/15/2016 03:51 PM

Ik zou wel mee willen doen!
Maar ik gun het Abrikoosje ook wel!

Maar als je ee  leuke DIY ofzo iets weet, mag je het toch wel zeggen?? 

Reply

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Re: Wie hebben er interesse in de tds pagina?

from Brokenrose on 05/14/2016 03:31 PM

ik wel,
Maar aangezien die andere meiden eerder waren  

Reply

Brokenrose

23, female

  Level 16

Posts: 453

Ik moet jullie wat bekenen.

from Brokenrose on 05/14/2016 03:29 PM

Ik ben Emmalee.
Ik heb een nieuw account aangemaakt.
Simpelweg omdat ik ruzie had met iemand hier.
Ze heeft dingen gezegt die me kwetsen en ik heb daarom mijn account verwijdert
(Ook te veel gebeurd op dat account)

Zo jep.

Reply Edited on 05/14/2016 03:42 PM.
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4

« Back to previous page