Search for posts by Nemesis

First Page  |  «  |  1  ...  59  |  60  |  61  |  62  |  63  |  »  |  Last Search found 625 matches:


Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/29/2016 08:38 PM

"Ik hoop het maar, ik wil echt heel graag naar huis" glimlachde ze en liep achter hem aan naar binnen. Als ze magie had, had ze hem alles  gegund. Jammer genoeg heeft ze dat niet. Damon  zou echt woedend zijn als hij over haar en Kai te weten komt. Al weet ze nog niet of en wat er tussen hen is. Het voelde gewoon anders bij hem.

De meeste jongens waren alleen maar uit op een one night stand. Zo ging dat op universiteiten, Stefan deed daar nooit aan. Hij zocht naar de ware, die hij na meer dan honderd jaar nog steeds niet gevonden heeft. Hij dacht haar gevonden te hebben maar dat was toch niet zo. In zijn ripper tijd was het anders, maar toen was hij zichzelf niet.

adorable-beautiful-girls-curled-hair-cute-Favimcom-3059078.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/29/2016 08:21 PM

Zijn handelingen verbaasde haar, toch kwamen haar gevoelens nu wel op zijn plek. Dit was zo raar, de eerste indruk die hij gisteren maakte was heel slecht, en nog geen dag later gebeurd er dit. Toch werd het nu wel logisch waarom ze niet bang was. Ze dacht dat dit dingen waren die nooit in het echt zouden gebeuren, dat liefde niet zo kon werken, maar nu gebeurde het wel in het echt. Als het liefde was, want het was zo snel gegaan. Ze had het allemaal nog niet helemaal op een rijtje. Toch hield ze zijn lippen vast omdat het goed voelde, ze wist dat hij haar kon beschermen tegen Damon, na hij hem gisteren goed onder de handen had genomen. 

Stefan was niet van plan om ook in het water te gaan en te gaan zwemmen, hij had ook geen zwembroek mee. Hij zwom eigenlijk nooit, daar had hij het niet zo op. Hooguit ging hij in bad maar daar hield het ook wel mee op. Hij snapte nu wel dat jongens kwamen, alleen maar om de meiden in bikini's te zien. Niet dat het een slecht uitzicht is, maar het boeide hem vrij weinig, het gaat wel een beetje om looks,  maar het belangrijkste is je innerlijk.
8cfdc8014f9fb4712deade6aecb9f9aa.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/29/2016 08:01 PM

Alexis drukte opeens haar lippen op die van hem, ze zat in het moment en had er niet bij na gedacht. Ze liet los en keek de andere kant op. "I'm so so sorry, I shouldn't have done that" zei ze en stond op. Ze wist niet eens waarom ze het deed, ze wist niet eens wat er nou precies was wat ze van hem vond. Daarnaast gaf hij toch niks om haar, dat was zeker. Als hij zijn eigen broers en zussen doodde zonder moeite, waarom zou hij dan iets geven om een vreemde. "Ik moest maar gaan denk ik" zei ze wat een stomme zet was aangezien dit haar huis is, en ze niet echt wat kon gaan doen. Ze wilde gewoon weg, omdat ze dit echt niet moest doen.

"Ik hoop echt dat er snel een oplossing gevonden wordt zodat we Mystic Falls weer in kunnen" zei Stefan. Hij hoopte wel binnen kort weer naar huis kunnen. En hij hoopte nog steeds elke dag dat Alexis, Damon en Bonnie nog op een of andere manier zouden terug keren. Hoe weet hij niet, maar er zijn genoeg wonderen gebeurd in de wereld, dus het moet wel kunnen. Hij blijft hoop houden, misschien was er nog een magische wereld.

beautiful-black-and-white-brown-hair-cute-Favimcom-3073009.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/29/2016 07:32 PM

"Dat moet vreselijk geweest zijn om je machteloos te voelen, het is niet het zelfde, maar ik voel me altijd machteloos en kan er niks aan doen. Al mijn vrienden zijn supernatural op 1 na, en dat is vreselijk want als mens kan je helemaal niks, de andere die niet supernatural is kan op zijn minst nog een beetje vechten. Ik ben altijd de gene die beschermd moet worden, en daardoor wordt ik vaak als een klein kind behandeld. Ik wordt er echt knettergek van, ik wil namelijk ook wel eens sterk zijn. Ik heb meestal een grote mond, maar daar heb je niet zoveel aan" zei Alexis en keek naar Kai. "Mensen zullen me voor gek verklaren, maar dat maakt me niet uit. Ik begrijp je wel, al heb je misschien niet goed gehandeld, ik begrijp wel waarom. En het feit dat je gisteren bij me bent gebleven verteld mij dat óók jij een goede kant hebt, net als iedereen. Die was gisteren eventjes zichtbaar, en daardoor weet ik dat je ook gewoon aardig bent." zei Alexis.


Toen ze aankwamen liep hij achter Caroline en Suzy aan. Op de plek zag hij de andere, die hij begroette en een handdruk gaf. Ze vroegen natuurlijk waar hij heen was en waarom hij terug was, dat zou hij ze later wel uitleggen. Ze waren gelukkig wel blij om hem te zien. Er kwamen langzamerhand sowieso meer mensen, sommige kende hij, sommige niet. Het was wel goed toch om weer terug te zijn en de andere te zien. Zolang ze maar niet meer met een probleem hoefden te kampen en weer op te lossen.

tumblr_m9dnke100b1qk7u13o2_250.gif 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/29/2016 06:06 PM

"Dus wanneer kunnen we gaan?" vroeg Alexis, ze kon niet geloven dat hij hen ging helpen om hier uit te komen. Ze zou eindelijk Stefan en de andere weer kunnen zien. Stefan hoefde zich niet meer schuldig te voelen, aangezien ze terug zouden zijn. Jeremy had Bonnie weer, en Elena Damon. Alexis zou alleen zijn zoals altijd en zal weer verdwijnen naar de achtergrond. Toen Bonnie en Damon naar boven waren om wat dingen te halen keek Alexis naar Kai. "Kan ik even met je praten, niet hier want Damon kan ons horen" zei ze en ging met hem op het traptetje zitten van het huis en zette de kraan aan voor de tuin zodat Damon hen niet zo kunnen horen. "Dit is misschien heel raar, maar ik wilde graag jouw verhaal weten. Ik heb ofcourse het kranten artikel gelezen maar er zit altijd wel een verhaal achter. Ik wild het gewoon begrijpen, want ik geloof altijd dat iedereen een liefdevol persoon is, bij de ene zit het alleen eenmaal wat dieper dan bij de ander" zei Alexis terwijl ze Kai aan keek. 

Stefan "Wen er maar niet aan hoor, het is eenmalig" lachde hij en keek even in de spiegel naar Caroline. Ze zat wel in de auto, maar erg vrolijk leek ze niet. Hij was wel benieuwd naar de reactie van Alaric, Jeremy, Matt en Tyler als ze zien dat hij terug is. Zouden zij  ook zo boos zijn als de meiden. Dat verwachtte Stefan niet aangezien mannen anders zijn dan vrouwen.

0vdC-lHX.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/29/2016 05:38 PM

"Kom op dit is onze kans, willen jullie hier dan niet weg? 4 maanden zijn we al aan het zoeken naar een manier om hier uit te komen en die hebben we gevonden. Willen jullie dan nu echt niet meer weg?" zei Alexis tegen Damon en Bonnie. Ze wilde hier heel graag uit. Ze wilde Kai sowieso straks nog even alleen spreken, ze wilde hem begrijpen. Waarom hij zijn broers en zussen gedood had. Ze leek misschien wel gek om dat te doen, maar in iedereen is er ergens nog iets van een liefdevol persoon, bij de ene zit dat eenmaal dieper dan de ander.

Het was al een stapje de goede richting in dat Caroline bij hem de auto in ging. Ze had namelijk ook gewoon kunnen gaan lopen. "Yes captain" zei Stefan om Suzy te plagen en begon toen richting de locatie te rijden, het feest zou zo beginnen. Hij was wel benieuwd of er veel mensen zouden komen, maar feesten waren altijd populair dus dat zal wel.

8cfdc8014f9fb4712deade6aecb9f9aa.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/29/2016 05:14 PM

Alexis sloeg haar armen over elkaar "Dude relax, ik kan huis wel een nachtje alleen hoor, sterker nog, ik had niet eens terug hoeven te komen" zei Alexis. "Misschien moeten we het maar gewoon doen, dan kan iedereen naar huis" zei Alexis tegen Damon. "Heeft hij jou gehersenspoeld of iets? Sinds wanneer werk je samen met de vijand, ben je soms vergeten wat hij ons gisteren heeft aangedaan?" zei Damon en fronsde zijn wenkbrouwen. "Nee, maar ik wil gewoon naar huis, ik ben er klaar mee en hij kan ons helpen" zei Alexis.


Stefan glimlachde "Ja klopt, voor een klein meisje zoals jij is die koeler wel een beetje te zwaar ja" glimlachde hij. Het zou raar zijn als mensen zagen dat een jongedame zomaar even een koeler met een groot gewicht aan ijs op kon tillen. "Loop maar mee" zei hij en liep naar zijn auto waar hij de koeler weer inzette en naar de locatie reed.

tumblr_nlmx2xh25M1tu1ojio1_500.png 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/29/2016 04:54 PM

Alexis vroeg zich ergens af of ze niet alert moest zijn voor het feit dat hij zo aardig doet. Gisteren viel hij hen aan, en nu doet hij opeens aardig. Hij kan natuulijk zomaar aardig zijn, maar na wat ze gelezen heeft in de krant denkt ze niet dat hij dat zomaar doet. Misschien is dit wel een val. Na een tijdje waren ze aangekomen bij het Salvatore huis waar ze naar binnen gingen. "hehe Daar ben je" zie Damon. "Waar zat.." hij maakte zijn zin niet af toen hij zag dat Kai met haar mee was. "Heb je hem hier naar toe gebracht? Ben je gek geworden ofso?! Ben je al de hele tijd met hem?" zei Damon met een boze toon in zijn stem die haar al een beetje ongerust maakte. 

Stefan liep de campus op met de koeler waar het ijs in zat. Hij zag Suzy en gaf haar het ijs. "Hier, ik kom tenminste mijn plichten waar, Matt zal het waarschijnlijk gewoon vergeten zijn ofso" zei Stefan. "Is er nog iets wat ik kan doen?" vroeg hij behulpzaam aan Suzy. Hij hoefte niet te helpen, maar hij wilde het gewoon. Ook om Suzy te helpen. Toch kan hij ergens wel begrip hebben voor Elena en Caroline. Vooral Elena, omdat ze hem om hulp vroeg, en hij gewoon niet reageerde.

8cfdc8014f9fb4712deade6aecb9f9aa.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/29/2016 04:14 PM

"Good idea, and can you please don't tell them that I was drunk, especially Damon will be so matt" zei Alexis. "Wow I've said so much about him, I shouldn't even be scared of my own cousin but I kinda am" zei ze toen terwijl ze naar boven liep waar ze haar oude kleren weer aan deed. De ring en de ketting hield ze om, die waren best wel mooi. Toen ze klaar was liep ze naar beneden. "They are already going to be mad for even taking you with me" zei ze. "There I go again, wow I should really stop." zei ze. "And I'm talking way to much, I just speak a lot when I'm nervous, that's it, sorry for that" zei ze en liep de deur uit. 

Over zijn kleding maakte Stefan zich geen zorgen, zijn doel was niet om een of andere meid aan de haak te slaan, wat wel het doel was van velen jongens die op het feest zouden zijn. Hij heeft daar geen behoefte aan, en daarnaast is het gevaarlijk voor hem als vampier. Het maakte hem eigenlijk nooit uit hoe hij eruit zag, zolang je zijn vampier ogen en tanden maar niet zag, dan was het goed. Al weet Stefan aardig goed dat onder controle te houden. Toen het bijna tijd was, ging hij alvast die kant op.

 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/29/2016 03:44 PM

"Well I don't know either why I'm not scared, because I actually should be" zei Alexis. "You don't have to tell me that I was drunk, because I can feel that, at least, I think this is what a hangover feels like." zei ze en keek naar Kai. "Anyways, thank you I quess for staying and protecting me" zei ze een beetje op een vraagende manier aangezien ze niet wist of ze hem wel dankbaar moest zijn. "I should really get  back to Damon and Bonnie, because the longer I stay away, the more problems I will get. Do you wanna go with me? You said you wanted to check on them" zei Alexis. Ze had geen idee waarom ze hem mee vroeg, aangezien hij eigenlijk de vijand was, maar het feit dat hij haar wilde beschermen zegt wel dat hij ook ergens van binnen nog wel aardig is. 

Stefan ging eerst nog even naar huis, het feest zou toch pas over twee uurtjes beginnen ofso. Hij smste Suzy, "Heb het ijs, kom het later brengen" typte hij en drukte op zenden. Hij miste toch wel het Salvatore huis, hun vertrouwde huis met zo veel herinneringen. Daar waren ook gewoon hun eigen spullen. Al zou het wel leeg zijn zonder Alexis en Damon aangezien het een heel groot huis is. Misschien is het maar beter dat hij hier nu is en niet in het Salvatore huis.
------
Alexis & Suzy 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 05/29/2016 03:44 PM.
First Page  |  «  |  1  ...  59  |  60  |  61  |  62  |  63  |  »  |  Last

« Back to previous page