Search for posts by Nemesis

First Page  |  «  |  1  ...  60  |  61  |  62  |  63  |  »  |  Last Search found 625 matches:


Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/29/2016 03:11 PM

Alexis liep terug naar de woonkamer waar ze die Kai zag zitten. Ergens was ze niet bang voor hem, wat raar is aangezien hij een sociopath is. "Oh gosh, what have I done yesterday? Please don't tell me I said stupid thing of did dumb thing. I'm really sorry for what the hell it is that I did yesterday, because I'm sure it was something stupid" zei ze tegen hem. Ze vroeg zich ook wel ergens af wat hij hier deed, maar ze was al blij dat het Damon niet was die hier zat. 

"Goed idee, ik ga meteen ijs regelen." zei hij en liep terug naar zijn auto waarmee hij naar een plek een stukje verderop reed waar ze ijsverkochte. Hij kocht 2 grote zakken die hij in een koeler deed zodat het niet meteen zou smelten. Anders had hij dit voor niks gedaan. Hij had al bedacht, dat als Caroline en Elena hem vanavond écht niet op het feest willen. Dat hij dan wel zou gaan. Hij wil ze niet in de wegzitten, wat hun waarschijnlijk alleen nog  maar meer boos maakt.

tumblr-me6ymkhp7e1rwoqy8.gif 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/29/2016 02:33 PM

De volgende ochtend werd Alexis wakker, en het eerste wat ze deed was rennen naar de wc waar ze over haar nek ging. Ze had nog niet eens Kai opgemerkt die nog op de bank zat. Het was geen goede combinatie, met een gala jurk boven het toilet hangen terwijl je je haar moet vasthouden. Ze zette de tiara af. Zoals verwacht was het glas dat ze had laten vallen weg. Vandaag was toch weer precies het zelfde als dat alles gisteren gestaan heeft. Ze spoelde het toilet door en spoelde haar mond, waarna ze haar tanden poetste om van de smaak af te komen. Ze had dit nog nooit had gehad. Haar hoofd bonkte helemaal en ze had zoveel dorst. Ze weet niet eens meer wat ze gisteren allemaal gedaan heeft en gezegt. Het laatste wat ze zich kan herinneren is dat ze boos uit de supermarkt wegliep.

"Maar het is zo, in deze situatie kan het gewoon niet anders, want als ik Alexis niet hier had gebracht had dit allemaal nooit gebeurd, en als ik niet zo stom was geweest en niet door Klaus gedood zou zijn, zou Damon nooit geprobeerd hebben iedereen te redden, en dus er ook niet meer zijn." Zei Stefan. "Anyways, dit ging niet over mij, ik vroeg aan jou hoe het ging" zei hij toen. Hij wilde niet egoïstisch zijn door alleen maar over zijn verlies te praten, want hij had aan Suzy gevraagd hoe het ging.

0vdC-lHX.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/29/2016 02:03 PM

"Thank you, finally someone understeands it" lachde ze tevreden. Haar oogleden werden zwaar, ze was heel erg moe. Toen ze op de bank werd gelegd ging ze dus meteen in haar slaaphouding leggen. "Please stay with me, Damon will kill me if he finds out about all of this" zei ze met haar ogen al gesloten en met een slaperige stem. Ze dacht er niet bij na dat ze zojuist écht een sociopath heeft gevraagd om bij haar te blijven, maar ze denkt al de hele tijd niet bij dingen na. Morgen zal ze er waarschijlijk spijt van krijgen, maar daar hoefde ze zich nu even niet druk over te maken. 

Stefan "Ik hoef je niet te compellen om te kijken of je de waarheid spreekt, ik kan altijd aan je gezicht zien of je liegt" glimlachde hij. "Ik weet het, Alexis stond nooit op de voorgrond en was nooit duidelijk aanwezig, maar toch is het anders zonder haar. Ik mis haar sowieso heel erg, ze is mijn nichtje. Ik zal mezelf nooit kunnen vergeven want dit is allemaal mijn schuld. Ik had haar nooit in de supernatural wereld moeten brengen. Wat ze gedaan heeft voor Elena is echt ongelovelijk, en iets wat niet veel mensen zullen doen. Want iedereen zegt wel dat ze voor elkaar zullen sterven, voor hun vrienden, maar als het erop aankomt zijn er maar weinig mensen die zichzelf daadwerkelijk zullen opoveren. En Bonnie, tja ik mis haar opmerkingen echt, stiekem maken ze  me toch altijd wel aan het lachen" zei Stefan terwijl hij Suzy aankeek.

tumblr_o24toaxqfY1v4iq7eo1_250.gif 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/29/2016 01:24 PM

Normaal zou Alexis dit eigenlijk nooit doen, ze was gewoon klaar met deze wereld, klaar met het behandeld worden als een kind, en klaar met elke dag weer de zelfde dag te beleven. Ze dronk eigenlijk nooit, of nauwelijks. Dit was eigenlijk een van de eerste keren dat ze flink dronken is. "Don't worry about the mess, tomorrow will everything be just like it was before  I came into this house" zei ze zuchtend. "If you came here just to crash the party, you shouldn't have come" zei Alexis opeens heel boos. "Let me have fun for just once, I never get to have fun because everyone always treats me as a baby and is to protective" zei ze net alsof hij al haar hele leven bij haar is. Ze was echt té dronken. Dat zal hij vast zelf ook wel begrijpen. "I am a grown up woman now" zei ze alsof ze de nieuwe president zou willen worden terwijl ze met haar vinder in zijn borst prikte. 

"Ja maar het was niet het juiste om te doen, ik heb iedereen buitengesloten terwijl jullie een soort van mijn familie zijn" zei hij en glimlachde even toen ze over de omhelzing. "Kom hier" zei hij en hield haar eventjes vast. Elena heeft zo vaak zijn voicemail ingespoken, vragend om hulp, hoe Stefan zo groot kan blijven terwijl hij zijn broer en nichtje niet meer had. Hij had haar niet moeten nergeren. Ze hield oprecht van Damon, wat Stefan nog steeds niet kan geloven. Ze had hulp nodig en hij heeft haar en de andere buitengesloten. Al had hij haar niet kunnen helpen, want zelf wist hij ook niet hoe hij er mee om moest gaan. "Ik heb het nog niet gevraagd, wat heel slecht van me is, maar hoe gaat het? En ga niet liegen, want ik weet wanneer je lieg. Vertel me écht hoe het met je gaat" zei Stefan tegen haar. Hij wist dat zij zich vaak ook groter voordeed dan dat ze was.
cf0aaf1af9c0c2c808b6c8dedabd6ede.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/29/2016 12:45 PM

Alexis  was al behoorlijk dronken aangezien ze in korte tijd heel veel achterover geslagen had. Het was wel fijn, want het leidde haar af van wat er werkelijk gaande was. Kai zou een probleem voor hen wordne, en een lievertje was het niet. Hij heeft tenslotte bijna zijn hele familie uitgemoord. Toch heeft hij ergens iets wat Alexis wel interessant vind, al weet ze niet precies was dat is. Ze ging door het huis heen, terwijl ze verder dronk en ondertussen door de gangen sierde op de muziek. Het was leuk om gek te kunnen doen, en niks in je hoofd te hebben. Damon gaat zo boos op haar worden als hij weet wat ze nu aan het doen is, maar ze wilde op het moment niet aan de consequenties denken. Dat ging ook niet, ze had echt geen flauw idee wat ze aan het doen was, en morgen zal ze er waarschijnlijk niet veel meer van weten. Ze wankelde op haar benen, en kon zich met moeite nog net omhoog houden. Opeens zag ze iemand staan "Are you comming to join the party" vroeg ze, niet eens bij nadenkend wie het was. "There's still missing a prince in this play" lachde ze terwijl ze de fles uit haar handen liet vallen. 


"Ik weet het, en ik zou me er niet druk om moeten maken, maar ik had gewoon niet weg moeten gaan. Ik deed het omdat ik me alleen voelde, maar uiteindelijk heeft het me alleen maar meer alleen gemaakt" zei hij zuchtend en liep met haar mee naar de plek. "Ik regel wel wat ijs, don't worry, er is in de buurt vast wel iets waar ik het voor jullie kan regelen." zei Stefan terwijl hij zijn handen in zijn broekzakken stopte. Hij wist ook wel dat hij Suzy niks hoefde uit te leggen, maar het voelde bij haar gewoon vertrouwd. Hij wist dat ze hem niet zou bekritiseren. Ze begreep mensen gewoon, en dat was een eigenschap waar je maar blij mee mag zijn.

 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/29/2016 11:57 AM

Het glas kon Alexis niets schelen, dat zou morgen toch weer heel zijn omdat elke dag alles weer terug was zoals het hoorde. Ze moest zorgen dat haar wonden dichtgingen, anders zou Damon haar zo kunnen vinden door haar bloed te ruiken. Waarom moest hij dat nou weer zeggen? Ze kan best dingen regelen, maar hij behandeld haar nog het zelfde, als toen ze 15 was. Hij wordt misschien niet ouder qua uiterlijk en doen, maar Alexis wel. Ze zijn nu al 7 jaar verder. Het fijne was dat hier niemand was, dus je kon zo in elk huis blijven. Dat betekende dus ook dat ze niet terug hoefde naar Bonnie en Damon. Al heeft Bonnie niets fout gedaan, ze hoeft Damon gewoon eventjes niet te zien. Ze besloot een feestje voor zich zelf te houden, ze was best een behoorlijk huis in gegaan. Ze liep de kelder in, om het huis te bekennen. Er was een hele wijnkelder. Alexis was oud genoeg om te drinken, en Damon was er nu niet. Niemand was hier nu dus ze besloot een feestje voor zich zelf te hebben. Ze pakte een aantal flessen en liep terug naar boven. Ze ging de andere dingen ook maar eens onderzoeken. Terwijl ze aan de eerste fles begon liep ze naar boven toe een van de slaapkamers in. Een verkleedfeestje kan ook fun zijn. Er wonen hier vast rijke mensen, want er was een hele tafel met dure sieraden en in de kast hingen de mooiste jurken. Alexis wilde over niets meer na hoeven te denken en dronk in rap tempo de eerste fles leeg die al een beetje naar haar hoofd ging stijgen. Zij kon wel dronken raken, ze was tenslotte gewoon mens. Ze trok een gala jurk uit de kast en trok deze aan. Ook zette ze hard muziek op waarna ze de sieraden aan ging doen. Ze begon immiddels al aan de 2e fles. Verstandig bezig was ze niet. Ze zal hier zoveel spijt van krijgen, als ze morgen een enorme kater heeft. Misschien komt het wel zelfs zo ver tot een alcohol vergiftiging. Wel dan hoopt ze maar dat ze er aan dood gaat, en hier niet meer hoeft te zijn. Dat ze gewoon écht rust vind. Ze deed een tiara op haar hoofd die op de kaptafel lag en deed een ring met een grote diamant om haar vinger. Terwijl de muziek door het hele huis  klonk liep ze door het huis en deed alsof ze een prinses was terwijl ze nog meer en meer dronk. 


Stefan kwam aan bij de campus en parkeerde zijn auto. Vervolgens zag hij Suzy al en liep op haar af. Hij begroette haar en liep met haar mee. Inmiddels had hij toch wel trek gekregen. "Suzy hebben jullie trouwens wat, wel je weet wel, voor mij want ik trek het echt niet meer" zei Stefan terwijl hij met haar mee liep. Hun vriendengroep bestond uit een en al supernaturals. De meeste vampier, maar ze hadden ook een weerwolf, een gekoze vampierjager en 3 heksen. Daarnaast was zijn nichtje gewoon mens, net als Matt. De rest is allemaal vampier. "Kan ik trouwens met nog iets helpen? Moet er nog wat geregeld worden ofso?" Als hij zou helpen zouden Caroline en Elena het misschien wel op prijs stellen. Alleen of het hun woede minder zal maken, dat is waarschijnlijk niet zo. Ze kunnen dan in iedergeval zien dat hij het wel écht probeert. Als ze gewoon de reden zouden weten, dan zouden ze het waarschijnlijk wel begrijpen. Alleen zoals hij al eerder zei, hij deelt zijn gevoelens niet graag. Hij hoeft niet zielig gevonden te worden. Dat was hij ook niet. 


 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/28/2016 11:18 PM

Alexis zette een stapje naar achteren, Kai begon op haar zenuwen te werken. "Met jou? Nee dankje. Trouwens je weet toch dat we je kunnen opsluiten, wachten tot de vervain uit je systeem  is en je dan compellen om te vertellen hoe we hieruit kunnen komen. We hebben jou daarna  niet meer nodig en kunnen we je misschien  wel doden" zei Alexis  terwijl  ze koel wilde blijven. Damon kwam naast haar staan "Alexis, zeg niets meer, laat ons dit maar regelen"  zei Damon. "Jezus  Damon, ik ben 22 ik kan ook dingen regelen"  zei Alexis  geërgerd. "Net zoals je het wel even met je originals regelde zeker" zei Damon. Die laatste zin raakte  haar hard. Hij bedoelde haar dood. "Moest je dat nou echt zeggen? Ik heb wel jouw vriendin ermee gered, want ja die is toch  belangrijker voor iedereen. Ik was aan de andere kant. Ik weet dat niemand behalve Stefan over me gerouwd heeft en dat zegt wel genoeg" zei Alexis als laaste en liep naar de winkel ingang waar ze het glas kapot sloeg met een stok en toen wegrende naar een random huis waar ze in ging. Niemand was hier, dus je kon wonen waar je wilde.


"Waar zullen we elkaar treffen?" Stuurde Stefan terwijl  hij zijn leren Jack alvast aan deed. Hij was wel benieuwd naar de mensen van campus. Hij heeft er niet meer gezien dan Elena, Caroline, Liv, Luke en Suzy. Hij stapte in de auto en reed richting campus. Het was ongeveer 10 minuten vanaf zijn huis. Hij zal Suzy vast wel zien waneer hij zal arriveren.


beauty-black-black-hair-blue-Favimcom-3368853.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 05/28/2016 11:19 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/28/2016 10:25 PM

"Ons? Waaron zouden we jou gaan helpen?" antwoorde Alexis. "Daarnaast, waarom is het goed om voor ons weg te komen dat Bonnie haar magie heeft? Jij zelf hebt toch ook magie dus waarom ben je niet al lang terug gegaan? Tja, Liv, Luke en Josette zijn nu wel goede heksen. Dus ik snap wel dat je niet terug bent gegaan. Ze zullen je meteen uitschakelen" zei Alexis en stond op. Ze sloeg haar armen over elkaar. "Ja dat klopt, toevallig kennen we jouw overgebleven broer, en zussen." zei Alexis. Ze las over hen in het artikel. Josette is de lerares van Elena, en Live en Luke zitten op hun colege en zitten een soort van in hun vrienden groep. Zij hebben Damon geholpen om ons te komen redden. 

Stefan wist niet eens waar het feestje was, maar hij weet zelf wel dat als hij vanavond die kant op zal gaan, dat hij het wel zal horen. Zeker met het supergehoor dat hij heeft als vampier. "How late should I come?" stuurde Stefan naar Suzy. Hij wist namelijk dat hij dat niet naar Caroline of Elena moest sturen, omdat zij hem liever niet op het feestje hebben. Ten slotte is Suzy ook degene die hem heeft uitgenodigd.  

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/28/2016 09:52 PM

Alexis gooide de krant meteen aan de kant en rende naar Damon toe, hij mocht hem echt niet doden. Damon heeft slechte dingen gedaan ja, maar dit verdiende hij niet. Alexis weet dat er ergen achter dat lompe gedrag een lieve jongen zit. Hij is tenslotte hier omdat hij ons wilde redden. Ze keek verbaasd toen Bonnie een kaars liet branden. "Bonnie heb je je magie terug?" vroeg Alexis verbaasd. Ze rolde Damon uit de alochol waar hij waarschijnlijk vervain in heeft gedaan, en helde stukjes glas uit zijn huid waardoor hij weer kon helen. Alexis had zelf sneden in haar hand gekregen door het eruit halen van het glas, maar dat kon haar niks schelen. Damon had dood kunnen zijn. "Laat ons met rust! Wat heeft hij jou ooit aangedaan of wel?" zei Alexis Kai de jongen terwijl Damon weer een beetje overeind kon komen. 

Stefan ruimde zijn spullen in en besloot de buurt een beetje rond te gaan. Hij had sowieso bloedzakken nodig, want hij moet wel zich voeden. Hij drinkt nooit direct van mensen, behalve in zijn ripper tijd dan. Daarvoor dronk hij van dieren maar daar is hij ook mee gestopt. Caroline haatte hem nu vast, maar dat kwam wel goed. Het had tijd nodig, maar dat had hij wel aangezien hij voor eeuwig leeft.  

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/28/2016 08:52 PM

Alexis bleef bij de deur staan, de naam Kai kwam haar ergens bekend van voor. Alsof ze het eerder gehoord of gelezen had. Wat Bonnie zei maakte veel dingen logisch. De laatste dagen waren er veel onverklaarbare dingen gebeurd alsof er iemand in deze wereld was en dat is dus zo. Ze keek naar de kranten die naast haar stonden. De voorpagina viel haar meteen op, niet omdat dat de voorste pagina is, wat logisch zou zijn, maar om de naam Kai. Dat was het. Ze had gelezen over een jongen die zijn gezin had gedood op 2 zussen en 1 broertje na. De vader leefde ook nog. Ze pakte de krant uit het rek en begon het artikel nogmaals te lezen. Deze krant las ze elke dag aangezien er geen nieuwe kwam, maar toch wilde ze het nog eens goed door lezen. Hoe zou iemand zo harteloos kunnen zijn. Na het lezen van het artikel wist ze zeker, dat Kai een gevaar voor hen zou zijn. 


Stefan was blij dat Suzy op zijn minste blij was met zijn terugkomst. "Lijkt me leuk," zei Stefan en glimlachde even. Suzy is sowieso altijd aardig, en boos zijn kan ze niet. Ten minste op hem niet. Zo goed kent hij haar wel. Vervolgens vertrok hij naar het huis dat hij in de buurt van deze school gescoord had. Ergens was het wel weer goed om terug te zijn, alleen was het zo leeg om alleen in een huis te wonen. Normaal waren Alexis en Damon ook in een huis met hem. Waar hij 3 maanden gewoond had, had hij een vriendin, dus toen was het niet zo leeg en stil. Nu is er niemand met hem, en wordt hij toch geconfronteerd met het feit dat hij Alexis en Damon is verloren. Veel spullen had hij niet, het waren maar 2 dozen. Het eerste wat hij uit de doos haalt was een foto van hen 3. Hij wilde er niet meer emotioneel over worden, maar hij kan ze gewoon nooit vergeten.

 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 05/28/2016 08:53 PM.
First Page  |  «  |  1  ...  60  |  61  |  62  |  63  |  »  |  Last

« Back to previous page