Search for posts by Skullet

First Page  |  «  |  1  ...  61  |  62  |  63  |  64  |  »  |  Last Search found 639 matches:


Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/28/2016 07:06 PM

Kai had zich nog altijd op dezelfde stoel bevonden als eerst. Wachtend tot hij zou verschijnen. Verschijnen voor zijn drank. Het precies snappen waarom hij altijd dezelfde drank dronk kon Kai niet omschrijven. Alleen wetend dat vampieren niet dronken kunnen worden. Een plannetje speelde zich al dagelijks door zijn hoofd heen, hopen dat het maar werkte. Dit was de enige manier dat het zijn verheid zou kunnen worden. Anders zou hij hier vast zitten, zijn hele leven lang. Wetend dat je niet ouder zou worden en dat je eigenlijk eeuwig zou leven was echt een hell. Vooral het alleen zijn. Achtergelaten in deze wereld doordat je ouders je gevaarlijk vonden, alsof ze al wisten dat je vanaf je geboorte een slechterik zou zijn. Het deed pijn, maar hij heeft leren leven met de pijn. Bepaald veel voelde hij niet echt meer. De zak chips had hij geopend en was er van gaan eten, aangezien hij toch zat te wachten. Voetstappen weerklonken duidelijk op de vloer van de winkel. Het weerklonk al tijden zo maar dit keer kwamen ze dichterbij. De richting op waarvan Kai al heel lang had gehoopt dat ze zouden komen. Eerst was het één paar voetstappen maar in de verte hoorde hij de anderen. Damon verscheen in de winkelgang. Niet wetend dat hij Damon wel kon zien maar Damon hemzelf niet. Iets dat tot zijn voordelen behoorde. Stoppen met eten deed hij niet, maar ging gewoon door. Damon had een fles van zijn alcohol vastgepakt maar hoorde het gekraak en zette de fles weer terug neer.

Suzy zat op het bed in de kamer van het campur waar ze samen met Elena en Caroline. Iedereen rouwde eigenlijk om het feit dat Bonnie weg was en hetzelfde geldde voor Damon. Al hoewel, Elena zat in een relatie met Damon maar ze kon het niet meer aan en had Alaric dagelijk gesproken om hem te laten vergeten. Het was nu tot het punt gekomen dat ze niet eens meer van zijn bestaan af wist. Het was moeilijk om er over te praten aangezien ze zich er niets meer van herinnerde. En Caroline aan de andere hand. Ze bleef elke dag komen op het campus, uitpakken en inpakken. Ze had een huisje gekocht net buiten Mystic Falls maar ze bleef hier heen komen, niet wetend of ze uiteindelijk zal blijven. Het was moeilijk dat zeker, maar er zou deze avond een feest worden georganiseerd door haar. Het was iets wat ze altijd deed, maar ze had Suzy's en Elena's hulp daarbij wel nodig. Ook was het duidelijk dat ze Stefan had gevonden, maar daarover wouden ze eigenlijk niets vertellen. Iets wat Suzy wel raar vond, maar daar was niks aan te doen. De ring draaide ze rond haar ringvinger heen. Het was een ring die er voorzorgde dat ze door het daglicht heen kon lopen zonder te verbranden. Als ze die kwijt zou zijn zou ze nergens heen kunnen tot het nacht. Dat was dus het nadeel van een vampier zijn. Het grote nadeel...

Suzy_III.png

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: HELLO-MEETING: Kom jij ook?

from Skullet on 05/28/2016 02:33 PM

Zou het wel willen vragen opzich, maar ik weet 100% zeker dat het toch niet mag. Jammergenoeg.

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: HELLO-MEETING: Kom jij ook?

from Skullet on 05/28/2016 02:22 PM

Ik zou wel willen joinen en alles maareh, ouders en shit. Struggles.

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 05/28/2016 01:49 PM

Ik: Malachai (Kai) Parker
     Suzy Carsairs - 20
---
Kai
Al een lange tijd had ik ze in de gaten gehouden. Om precies te staan al 4 maanden. Sinds dat ze hier zijn gekomen. Hoe weet ik niet, maar dat is iets dat ik uit zou willen vinden. Dat zou namelijk een weg zijn om uit deze gevangenis te komen. Door de 4 maanden dat ik ze heb zitten bekijken wist ik al dingen van ze af. Tenminste wat ik zou kunnen horen. Elke keer wetend dat Damon natuurlijk weer naar de drank afdeling zou gaan, en wetend dat het de enige drank is die hij zou gaan drinken had ik een stoel erbij neergezet. Verstopt achter een paar parasollen, naja verstopt. Niet zichtbaar totdat hij dichterbij zou komen. Etend uit een zak met eten. Zitten te wachten totdat ze zouden komen.

Suzy
(?)


Malachai_Kai_Parker.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply Edited on 05/28/2016 01:51 PM.

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Noem de 3 of 5 beste boeken/series die je (tot nu toe) hebt gelezen!

from Skullet on 05/02/2016 03:30 PM

1. The Mortal Instruments (Alle boeken)
2. The Hunger Games (Alle boeken)
3. Divergent (Alle boeken)
4. Harry Potter (Alle boeken)
5. Maze runner (Alle boeken)

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: UPDATE: Nieuwe banner!

from Skullet on 04/10/2016 03:03 PM

Om eerlijk tezijn vind ik die wel wat mooier. Maar kan ook zijn omdat ik de zachte kleuren gewend ben.

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: RPG: A child of a fairy-tale figure

from Skullet on 03/04/2016 09:02 PM

Ik was eventjes voor een moment weg maar ben er nu weer :)

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Los Ladrones- RPG INSCHRIJVING-

from Skullet on 03/03/2016 06:42 PM

Naam van je personage: Isabelle Carstairs.
De leeftijd van je personage: Achttien jaar.
Eigenschappen van je personage: Isabelle leefde in een huis vol jongens opgegroeid. Ze werd altijd Izzy genoemd door haar familie leden maar op serieuze tijden werd Isabelle gebruikt. Door alle mannelijke gebeurtenissen rond in het huis ging ze ook meer om met de jongens. Ze was geen typish meisje en was sterk. Ze was altijd buiten te vinden oefenend met vechtkunsten en het behendigen van wapens. Vooral het gebruik met werpsterren en de messen voor een beter grip. Op belangrijke tijden is heeft ze een hard woord en zekere wil maar er is altijd die plek in haar hard dat haar kan omschakelen naar een zorgzame en beschermende wil over de mensen die ze lief heeft.
Een korte beschrijving van hun jeugd/situatie ect: Doordat ze leefde in een huis vol met jongens had ze alle mannelijke eigenschappen over genomen. Haar houding, haar hele levensstijl eigenlijk. Toen ze jong was, was het al te merken aan haar. Ze werd door elk meisje buitengesloten met wie ze omging. Die tijd gaf ze er veel om maar toen de jaren voorbij gingen werd ze er steeds afstandelijker van en boeide het haar steeds minder.
Een foto :
Isabelle_Carstairs.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: RPG: A child of a fairy-tale figure

from Skullet on 03/02/2016 08:50 PM

Naam van je personage: Maia Hood

De ouders : Ariel & Robin Hood

De leeftijd van je personage: 18 jaar

Speciale eigenschappen van je personage: Maia heeft het uiterlijk van haar moeder, maar het karakter van haar vader. Avontuurlijk met pit! Zoals haar vader heeft ze veel gemeenschap met een boog, alleen is het haar wat anders en gebruikt ze meer de kruisboog voor toepassing. Haar uiterlijk lag zoals gezegt werd meer bij haar moeder, maar toch heeft ze één zekere eigenschap die van haar moederskant komt. Zwemmen. Iets wat ze altijd samen deden. Ze is heeft een zachte uitdrukking maar een sterke wil. En wanneer ze weet dat ze gelijk heeft laat ze zich niet ompraten door andere mensen.

Een korte beschrijving van hun jeugd: Haar vader en moeder waren eigenlijk altijd wel samen. Haar moeder was van geboorte een zeemeermin. Dat wist iedereen die haar kende, maar door magie heeft ze de mogelijkheid gekregen om benen te krijgen. (Hoe moest Maia er anders zijn gekomen, huehue) Ze was niet een eenigskind want ze had een kleiner zusje die totaal niet op haar leek. Toch waren ze een hechte familie en deden ze alles samen. De uitstapjes tot aan de activeiten die ze in het bos deden.

Een foto :
beautiful-cold-girl-hair-Favimcom-1319870.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: STEM OP JOUW FAVORIET!

from Skullet on 01/22/2016 05:12 PM

Ik had gestemd maar die is ook weg.

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  61  |  62  |  63  |  64  |  »  |  Last

« Back to previous page