Search for posts by Stephanie_montcomery

First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  19  |  »  |  Last Search found 185 matches:


Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/05/2018 11:25 AM

Leena knikte ''je moet wel want je krijgt geen enkele kus meer van mij want dat doet teveel pijn om van je te houden en te kussen als ik weet dat het nooit wat gaat worden'' zei ze en keek hem aan ''sorry'' zei ze en liep naar de bank.

Matthew lachte ''oh je moet wel darlin`'' zei hij en kuste der ''niet altijd'' zei hij toen hij hoorde over dat ze altijd lief is. Toen hij haar lippen voelde kuste hij terug met passion.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/04/2018 07:34 PM

"Ja ik zei al okay!'' riep ze en kreeg tranen ''als je me gewoon niet aanraakt of kust zitten we goed'' zei ze en keek hem niet aan ''Ik uhm ga in me kamer zitten okay of ga je me volgen?'' vroeg ze.

Matthew lachte ''ja ja wat jij wilt schat'' zei hij en kuste der voorhoofd ''Ja ik kan heel bijdehand zijn wen er maar aan mop'' zei hij lachend en glimlachte toen hij een kus kreeg ''awh wat lief van je''

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/04/2018 04:12 PM

Leena keek tayor aan ''zie en dan ben ik degene die niks met je wilt he'' zei ze en stond op ''als je me neit wilt prima maar laat me los en kus me en raak me niet meer aan want dat doet meer pijn dan ooit'' zei ze en liep naar de keuken.

Matthew keek der aan ''oh echt gaat niet gebeuren want k ben sterker dan jij'' zei hij en lachte ''ik gooi alleen het water in want ik kan je niet weggooien heb geeb prullemand'' zei hij lachend

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/04/2018 12:54 PM

Leena schudde der hoofd ''nee niet waar, ik wilde jou maar jij wilde mijn vriend niet zijn waarom weet ik niet maar jij wilt me alleen om te kussen en verder niks blijkbaar dus schuif het maar niet op mij af'' zei ze boos en keek hem ook niet aan terwijl ze het zei.

Matthew keek haar grijnzend aan ''zeg of ik gooi'' zei hij en trok een serieus gezicht. Hij lacht eom haar reactie ''ik ben helemaal niet gemeen ik ben gewoon mezelf'' zei hij en kuste der voorhoofd

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/03/2018 09:57 PM

Leena schudde der hoofd ''nou als je niks anders gewent bent dan doe je het gewoon zo instinct noemen ze dat net zoals jou instinct is om dieren en mensen te eten en boos worden'' zei ze en toen ze in der kamer was keek ze hem aan ''jarloers? hij is een vriend van me broer eigenlijk onze gardian angel maar we doen alles voor elkaar ik ben zelfs dood gegaan voor hem'' zei ze en keek weer naar haar pc.

Matthew lachte ''oh jawel honey'' zei hij en tilde der wat hoger op ''oh wat voor probleem?'''vroeg hij en deed alsof hij haar ging gooien gewoon om der een beetje te pesten.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/03/2018 07:47 PM

Leena keek hem aan ''dat is mijn werk de familiebuisness ik ben zo opgegroeid'' zei ze en liep naar der kamer en ging zitten achter de computer en zocht dingen op en keek in der mail.

Matthew ''wat? hou je mond hoor pestkop'' zei hij en lachte. Hij keek der aan en dacht wat een mooie meid en ze is van mij. Hij keek der aan ''sssh laat me pestertje'' zei hij bijdehand en keek der aan  en kuste der terug ''rustig ik doe niks echt niet'' zei hij en keek der lachend aan.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/03/2018 07:13 PM

Leena rolde der ogen en knikte ''kan het het nog steeds doen'' zei ze. Cas keek ze aan ''ik ga maar weer'' zei hij en verdween. Leena keek taylor boos aan ''waar sloeg dat op?'' vroeg ze en gaf hem een duw ''je spoort echt niet he'' zei ze boos.

Matthew keek haar aan en kuste haar terug ''leuk dit'' zei hij blij en keek der aan ''echt wel je plaagt me altijd en elke dag'' zei hij en tilde der weer op ''ik had het moeten filmen'' zei hij en keek derspeels aan

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/03/2018 04:42 PM

Leena zuchtte ''waarom niet cas dit is taylor en cas zeg wie je bent'' zei ze. Castiel knikte en keek taylor aan ''ik ben castiel angel of the lord and leena`s vriend niet meer dan vrienden dus denk dat maar niet'' zei hij en keek hem aan. leena knikte ''ja me bff maar uhm we kunnen nu geen ruzie maken want deze angel is vervelend en komt elke seconde kijken'' zei ze.

Matthew lachte ''awh wil je dat ik je een kusje geef om het goed te maken?'' vroeg hij en gaf der veel kussen op der mond ''en jij plaag mij ook dus dan je ben ook niet lief en liegen over schattig zijn is prima voor me'' zei hij en lachte

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/03/2018 03:27 PM

Ruby knikte ''ja ik dacht wil je wel weten omdat je een crush op me hebt'' zei ze lachend ''nee joh maak maar grapje ik wilde het gewoon ff kwijt'' zei ze en zag adam en rose aan komen ''hey mensen'' zei ze glimlachend ''leuk jullie weer te zien'' zei ze en glmlachte.

Adam knikte ''ja hoe gaat het hier en is dat drank? hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen?'' vroeg hij en keek ze aan en glimlachte een beetje.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/03/2018 11:22 AM

Ruby keek hem aan en knikte ''ja en komuit bulgarije oh en ik heet geen sin heb ik zelf gemaakt vond het wel grappig maar ik heet ruby patrova'' zei ze en lachte ''bestel ook wat en drank helpt tegen de bloeddorst'' zei ze en bestelde voor hem ook een bourbon en dronk een beetje van de hare ''maar wanneer had je ook al weer verandert?'' vroeg ze.

Adam knikte ''okay ja ik speel gitaar ook niet zo goed maar kan er mee door'' zei ze en keek naar de twee ''Ja kan wel denk ik'' zei hij en stond op en liep naar hun toe ''hey jongens'' zei hij

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  19  |  »  |  Last

« Back to previous page