Search for posts by Stephanie_montcomery

First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  19  |  »  |  Last Search found 185 matches:


Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/03/2018 11:17 AM

Leena rolde der ogen ''het kan niet wij kunnen niet en me broers kunnen erachter komen en dan ben jij de lul'' zei ze en keek hem aan 'het gaat nooit wat worden tussen ons'' zei ze en toen kwam castiel ''hello'' zei hij en leen akeek op ''wat?'' vroeg ze ''Ik kom op je checken'' zei hij en leena knikte ''whatever'' zei ze.

Matthew lachte en keek haar aan ''mooi'' zei hij en lachte toen ze boven kwam ''mij schattig noemen is ook niet lief'' zei hij en lachte nog meer ''maar we kunnen ook van de glijbaan als je dat leuk vind'' zei hij plagend.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/03/2018 10:59 AM

Leena knikte ''ik beloof het'' zei ze en voelde zich er toch niet comfortabel bij dus stapte ze weg ''ik beloof je niet te vermoorden'' zei ze nog eens en liep naar de bank en zette de tv aan en keek er naar weg gedreven in gedachtes zoals wat als de monsters uit der verleden komen wat als de broers komen of castiel of wie dan ook hij word ook gepakt.

Matthew keek der aan en knikte ''ik weet het maak je maar geen zorgen'' zei hij en hij tilde der wat hoger op en gooide haar weg ''dat is voor mij schattig te noemen'' zei hij lachend en toen ze boven was zwom hij naar de toe.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/03/2018 10:48 AM

''Hoezo niet dan?'' vroeg Ruby en keek hem aan toen hij begon over stressen ''ik word niet zo als jij voor een toets bloeddorstig'' zei ze en liep door tot ze aankwamen. Ze liep naar binnen en bestelde een bourbon en ging aan de bar zitten ''Ik stress niet ik kijk uit voor mijn mensen en ik zorg voor ze'' zei ze en keek hem aan en zuchtte ''prima ik hou me mond er wel over'' zei ze. ''Ik dacht dat ik je het had verteld maar mijn echte leeftijd is 500 jaar maar ik blijf voor altijd dit 16 jarig meisje'' zei ze lachend.

Adam knikte ''zeker zeker'' zei hij en keek der aan en knikte ''leuke naam rose nou uhm ik ben adam williams en ben 17 en woon hier nu sinds de zomer vakantie'' zei hij en keek hem aan ''wat doe je zo wel in je vrije tijd'' vroeg hij en nam een slok van zijn cola en zag ruby en david binnen komen ''kijk daar is'' zei hij en wees naar ze on op vallend.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/03/2018 10:43 AM

"het spijt me voor dat maar het was automatisch ik ben het zo gewend als een supernatural being bij me is kan ik er niks aan doen dan anvallen jij hebt je dieren instinct en ik heb mijn hunter instinct en ik begrijp dat je niks met wilt want hallo ik ben een hunter en jij een weerwolf zelf wilde ik ook dat het anders was maar kan er nu moeilijk wat aandoen en stoppen is geen optie'' zei Leena en keek hem aan ''en jij staat wel heel dichtbij'' zei ze.

Matt knikte ''prima en dacht je nou echt dat nu al seks met je wil? nee veel te snel misschien over een week ofso maar nu nee we hebben net 5 minuten'' zei hij lachend en gaf der een kus terug ''ik vind je leuk niet om seks maar je karakter je bent te schattig en leuk voor worden'' zei hij.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 09:02 PM

Matthew keek der blij aan ''echt? cool'' zei hij en kuste steeds terug ''okay girlfriend'' zei hij en bleef haar kussen. hij was zo blij of dit moment niet normaal.

Leena keek taylor aan ''okay sorry'' zei ze en keek hem aan ''en ik zei misschien maar kan ook zijn dat je aanwezig was op een case'' zei ze. ''Oh god dit boos zijn really turns me on'' zei ze en keek hem serieus aan ''en back off wat kan ik eraan doen dat ik in dat leven word opgevoed'' zei ze ''denk je dat ik het leuk vind als ik zei er zit een monster in me kast vroeger kreeg ik een pistool tegen jou werd gezegd kalm maar want het is niks'' zei ze

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 08:48 PM

Ruby knikte en liep naar de grill en zei ''mooizo en ik stress niet ben gewoon op me hoedde helemaal nu het dorp het weet althans de stichters van het dorp ''weet je trouwens hoe oud ik echt ben?'' vroeg ze en keek hem aan ze had volgens haar nooit der echte leeftijd gezegd. ''Ik vind het geen probleem dat je je arm om heen deed'' zei ze en keek hem aan.

Adam keek rose aan ''geweldig en nerd dat nou ook niet zo slim ben ik niet vroeger was ik een sportfanaat maar nu niet meer en studeren is belangrijk dus i dont care'' zei hij en nam een teug van zijn cola ''vanwaar dat duwtje?'' vroeg hij en keek der aan ''vertel wat over jezelf'' zei hij

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 08:42 PM

Matthew gaf der een kus op der schouder ''goed zo'' zei ze en keek haar aan ''Wat wil je doen?'' vroeg hij en kuste der ''ik wil jou en daarmee bedoel ik als vriendin dus ik vraag je om me vriendin te zijn'' zei hij en keek der lief aan.

Leena liet der wapen zakken ''ik kan ze echt uitzoeken maar hopen voor je dat niemand uit me verleden komt want dan ben je echt de klos en waarschijnlijk heb ik een paar van je pack vermoord want je komt me bekent voor al vanaf dag 1 maar laat maae'' zei ze en liep naar de kamer en verstopte der wapens

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 08:20 PM

Matthew keek der aan ''viel je daarom in me arme in slaap?'' vroeg hij benieuwd en vond het erg dat ze het had moeten zien hij hield haar niet voor niks tegen maar alsnog hij vond het zo erg. ''als je wilt mag je me altijd wakker maken en erover praten he? dat weet je toch?" vroeg hij en keek haar aan.

Leena keek hem aan ''daarom haat ik dit werk want ik moet wel en jij hebt dat lichaam niet vermoord toch?'''vroeg ze ''want hij mist een hart en dat betekent meestal werewolf dus vertel me wie je echt bent en dan kies ik zelf wel of ik je vermoord of niet'' zei ze en keek hem aan ''en als je niks was schrok je niet zo van me naam'' zei ze en keek naar beneden.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 08:06 PM

Ruby keek hem aan ''geen zorgen maken? ik zorg voor de groep en ik ga ze niet in gevaar brengen omdat jij geen controle erover hebt'' zei ze en keek hem aan ''ik geef om je maar je moet hiermee oppassen en als het niet gaat haal je bloedzakken of drink je van een vampier'' zei ze en keek naar die hand ''waarom do eje dat altijd?"' vroeg ze

Adam knikte ''ja heel apart maar kom je vervain kopen er staat wat bij dat heel grappig is helpt tegen vampiers en ik weet dat het hele lekkere thee is'' zei hij en glimlachte ''ik dronk het vroeger maar ga weer drinken heb er zin in na zo`n lange tijd niet gedronken te hebben'' zei hij en keek haar aan ''okay uhm nee ik studeer liever dan sporten'' zei ze en keek der aan en toen ze aankwamen bestelde hij een cola.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 08:00 PM

Matthew tilde der op in het water ''Mooie duik'' zei hij en kuste der wang ''dus hoe gaat het met je? denk je nog over die avond en we hebben een meeting vanavond het hele kamp heeft het'' vroeg hij

"jawel ze bestaan en jij weet misschien niet van shapeshifters maar weerwolven dat sowieso maar als ze niet bestaan kan ook iemand op bellen en kijken wat die ervan vind'' zei ze ''iemand met meer verstand dan mij over dit alhoewel ben ik de meest gezochte onder jullie soort iedereen kent mij achternaam daarom heb ik het verandert ik heet leena winchester'' zei ze en keek hem aan ''bewijs het pak de zilvere lepel of snij je met me zilvere mes'' zei ze

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  19  |  »  |  Last

« Back to previous page