Search for posts by Stephanie_montcomery

First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  19  |  »  |  Last Search found 185 matches:


Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 07:37 PM

Matthew zag meghan en pakte der hand ''gezellig'' zei hij en kwam aan bij het zwembad en trok zijn shirt uit en sprong in het water ''kom je ook meggy?"' vroeg hij en zwom een beetje  rond en glimlachte hij vond zwemmen fijn want hij kon alles erin kwijt en zijn gedachte leeg maken het was de uitlaatklep voor hem.

Leena wachtte tot meghan weg was en ging bij hem vandaan ''jij bent een shapeshifter of een weerwolf een van de twee maar zijn op een manier te vermoorden'' zei ze en pakte der pistool ''zilvere kogels en voor als je het niet wist ben een supernatural hunter samen met me familie'' zei ze ''daarom nam ik de telefoon niet op want wilde niet terug want al die jongens heb ik moeten doodde want ze waren of vampiers weerwolven of shapeshifters every kind oh of een demon'' zei ze en keek hem aan ''waarom jij?''

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 07:19 PM

Matt knikte en zei ''ik ga naar het zwembad' hij pakte een handdoek en liep naar buiten

Leena keek hem aan ''pak gewoon het doet je geen pijn'' zei ze ''maar laat maar'' zei ze en raapte het op en fluisterde ''ik weet al wat je bent'' zei ze en keek hem aan en toen naar meghan zo van wat

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 06:40 PM

Ruby liep met hem door de gangen ''Jij wilde hem vermoordde heb je wel control over je bloedlust?'' vroeg ze en keek hem aan ''En in deze tijden als ik je pak terwijl je drink neem ik jou niet meer onder me hoedde en je weet wat me huisgenoten doen met vampiers die sporen achter laten'' zei ze

Adam knikte ''okay leuk lets go'' zei hij en liep naar de grill met haar ''dus wat vind je van ruby en david?'' vroeg hij en keek der aan ''en ik ga denk ik daar een cola bestellen ofso'' zei hij en glimlachte een beetje ''hou je van sport?''

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 05:23 PM

''jezus man wat bezielt jou'' vroeg hij en keek naar meghan en glimlachte ''hoeft het niet voor me op te nemen hoor'' zei hij en kuste haar wang ''maar bedankt'' zei hij en dronk wat van zijn koffie maar bleef voor de rest stil.

Leena had nog een paar trucjes om achter dingen te komen dus pakte ze haar zilvere lepel en liep naar taylor ''sorry dat ik zo reageerde je hebt helemaal gelijk'' zei ze en gaf hem een kus en liet der lepel vallen ''oh shit zou je voor me willen oppakken'' vroeg ze met een pruilipje

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 05:19 PM

"David ben je sired aan me want ik heb je verandert'' vroeg ze en keek hem aan want hij deed precies wat ze zei en kreeg een berichtje ''we hebben een nieuwe vampier die lichamen achter laat'' fluisterde ze en keek naar rose ''leuke sjaal'' zei ze en liep weg van ze ''kom je david'' vroeg ze

Adam keek naar rose ''Wil je mee naar de grill? het is een hangout place denk ik'' zei hij en vroeg zich af of ze mee wilde en had een sjaal om en door de mindcontrol dacht hij dat het hem leuk vond helemaal ik de fashion

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 05:05 PM

Matthew knikte ''oh okay'' zei hij ''lekker snel antwoord''. Hij hoorde het en knikte ''Ja deze meid hier ook niet'' zei hij en glimlachte ne gaf der een kus op der voorhoofd ''kijk mop koffie voor je'' zei hij.

Leena rolde der ogen ''Kon je ook met mij bespreken maar volgens mij hebben we wel want alles wat jij doet doet iemand in een relatie ook'' zei leena en liep beetje gekwetst naar de keuken ''hij heeft een geheim en ik ga weten wat'' zei ze en wist dat ze haar verleden dan ook moest vertellen.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 05:01 PM

Rubys ogen werden rood en je kon der aders door de uit zien dat was der vampire look en zoog bijna al het bloed eruit. Ze was klaar en der gezicht werd normaal en keek der aan ''Je herrinert je alleen nog de rondleiding en daarna ben je rechtstreeks naar huis gegaan je bent nooit in de kelder geweest'' zei ze en gaf haar een sjaal ''Deze hou je om elke dag tot dat ik zeg dat het niet meer hoeft'' zei ze en liet haar gaan. Niet veel later klopte ze op de rug van david ''stop maar want straks dood je hem'' zei ze

Adam kon niks meer alleen een pijnlijk gezicht trekken. Hij wilde slaan, schoppen en hem duwde maar het kon niet eens maar een ding was zeker hij voelde zijn bloed op gezogen worden en duizelig worden.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 04:49 PM

Matthew lachte om de twee ''dus hebben jullie wat?'' vroeg hij en zag meghan wakker worden ''je bedoelt goedemiddag'' zei hij en keek der aan ''en taylor waarom ben je zo laat wakker normaal ben je altijd half 11 wakker'' zei hij en keek hem aan en toen weer naar meg ''taylor maak voor haar ff koffie'' zei hij.

Leena keek taylor aan en kuste hem terug ''prima'' zei ze en keek hem aan ''alleen dan?'' vroeg ze en keek matt aan ''Weet niet denk het niet'' zei ze en liep naar de keuken voor haar sushi en ging zitten en begon te eten ''zo lekker dit'' zei ze en glimlachte ''mooi dan was ik toch niet de enigste'' zei ze.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 04:44 PM

Ruby grijnsde totdat ze het hoorde over vervain in de winkel en pakte david bij ze arm ''we kunnen niet het dorp weet er al van, we moeten rustig blijven dus de groep slaapt vanavond bij mij en me huisgenoten'' zei ze en keek hun aan ''ik neem de meid'' zei en liep naar de en keek der in haar ogen aan ''niet gillen of bewegen'' zei ze het was mindcontrol en toen beet ze der in der nek en begon te drinken.

Adam keek hun aan en toen ruby toe beet werd hij gek en begon weg te lopen van ze want hij wou nog lang niet dood dus bye bitches dacht hij maar soms is hij niet het slimste met iets aan maken en gaat het meestal mis maar hij hoopte deze keer echt niet en liep gewoon. Wat zijn ze? hij was sowieso vervain gaan kopen.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 04:37 PM

Matthew zag haar ''hey schoonheid'' zei hij en zag dat ze gelijk bij hem kwam zitten en in slaap viel. Hij deed zijn arm om haar heen en liet haar slapen totdat hij taylor later hoorde ''ff wat zachter ze slaapt en ja krijg met melk en 2 klontjes suiker'' zei hij en glimlachte.

Leena stond op en kreeg gelijk een kus ''ik kan hier wel aan wennen'' zei ze en keek hem aan ''we moeten fifty shades of grey gaan kijken!'' zei ze helemaal blij tot ze door haat dat meghan lag te slapen ''oh shit sorry'' zei ze lachend en keek hem aan ''Ja jij'' zei ze en wilde hem niet in problemen brengen dus zei ze niks over vanacht

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  19  |  »  |  Last

« Back to previous page