Search for posts by Sophie

First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15 Search found 144 matches:


Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Ideetje: Nieuwsberichten

from Sophie on 04/22/2015 08:37 PM

Mijn idee was dat er ook een kolom met nieuwsberichten komt, op de homepage, hetzelfde als op goSupermodel.
Daarin staan dan belangrijke nieuwsberichten (zoals moderatorverkiezingen of andere verkiezingen van eventuele functies) en updates (zoals de levels die er vandaag zijn gekomen) en mededelingen.
Ik hoop dat dat mogelijk is want het lijkt me wel heel handig en geordend! c:


Sophie.png
 

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Idee: Competities voor punten

from Sophie on 04/22/2015 07:37 PM

Mijn idee was dat er ook competities komen, misschien is er al lang over nagedacht door admin, maar mij lijkt het leuk als er bijvoorbeeld een Wekelijkse competitie komt met een opdracht zoals:
- Leuke video (met onderwerp waarover de video gaat enzo)
- Leuke foto (onderwerp)
- Leukste foto (ond)

Dit zijn voorbeelden die nu al mogelijk zijn voor zover ik weet, en misschien zijn er nog wel meer dingen mogelijk!
Als je ideeën hebt voor competities, laat een bericht achter c:

Sophie.png 

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Ideeën voor Hell♥♥del M♥del!

from Sophie on 04/22/2015 02:19 PM

Ik hoop dat het inderdaad mogelijk is dat we punten kunnen verdienen!
laatmaar dat is er al hahaha!

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply Edited on 04/22/2015 03:51 PM.

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: idee!

from Sophie on 04/21/2015 08:40 PM

Goed idee! Maar dat lijkt me ook heel lastig om te maken?

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15

« Back to previous page