Search for posts by Sophie

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  15  |  »  |  Last Search found 144 matches:


Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Sprookje

from Sophie on 08/11/2015 02:46 PM

Wordt dit een 1-zin verhaal? :p

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: he Ik zat dus te denken

from Sophie on 08/10/2015 08:13 PM

Nah ik ben lui

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Idee: maandmodel

from Sophie on 08/09/2015 10:18 PM

Het is opzich wel een leuk idee :)
Ik denk niet dat we op deze site moeten vrezen voor vriendjespolitiek. (Zodra het wel zou gebeuren, kan het alsnog afgeschaft worden toch?)

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Idee: maandmodel

from Sophie on 08/09/2015 08:28 PM

Maar de site wordt nu al actiever en binnenkort moet je voor gSm een nieuwe superpass kopen waardoor de kans redelijk groot is dat die allesdenkers van gSm naar hier zouden komen en toch vriendjespolitiek starten :/

Hmm ik denk niet dat de hele sfeer hier zal veranderen door het aantal dat zich hier zal aanmelden, maar misschien moeten we gewoon afwachten. Wanneer moeten ze een nieuwe superpas kopen?

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Idee: maandmodel

from Sophie on 08/09/2015 08:04 PM

Dat denk ik dus ook. Dan gaan er steeds groepjes afspreken op wie ze elke maand gaan stemmen tegenover bij de mods verloopt het gewoon eerlijk. Je kan dit idee langs 2 kanten bekijken.. Ik ben er niet echt een voorstander voor, sorry.

Ik denk dat eigenlijk niet hahah, ik denk dat de vriendjespolitiek hier wel erg mee zal vallen in vergelijking met goSupermodel aangezien je hier al ''popu'' kan zijn als je actief bent. Bij de mods verloopt het wel eerlijker, maar het lijkt me zo leuk om op iemand te kunnen stemmen!

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Idee: maandmodel

from Sophie on 08/09/2015 06:03 PM

Ik snap je wel hahah, en ik vind het een goed idee! Er moet vast wel een handige manier zijn zodat we kunnen stemmen.
hh 

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Wattpad

from Sophie on 08/09/2015 04:52 PM

xsop_hie, maar ik doe er eigenlijk niks mee hahah

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: NIEUWE FUNCTIES

from Sophie on 08/09/2015 04:15 PM

Heel leuk dat er nieuwe functies komen:D

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Ik weet wat het is...

from Sophie on 08/05/2015 09:26 PM

Ik heb net dat topic gelezen, en ik hoop dat je snel van het buitengesloten gevoel afkomt.
Je zal nooit expres worden genegeerd, misschien ligt het dan wel aan jezelf, ja.
En over je blog, ik heb je achtergrondverhalen 1, 2 en 3 gelezen en ik vond het vervelend en heftig voor je, maar dat heb ik nooit gereageerd omdat ik dat nutteloos vindt om dat daar zomaar te melden, snap je?
Overal is een verklaring voor (: Ik heb niet het idee dat je buitengesloten wordt, maar dat zie ik misschien gewoon niet.

Is het buitengesloten gevoel verminderd omdat je erachter kwam dat het door jezelf kwam? 

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: ME EIGEN WEBSHOP

from Sophie on 07/26/2015 07:44 PM

Heel leuk!!

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  15  |  »  |  Last

« Back to previous page