Suche nach Beiträgen von Abrikoosje

Erste Seite  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13 Die Suche lieferte 130 Ergebnisse:


Abrikoosje

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 671

Re: Re: orpg i am mummy

von Abrikoosje am 26.04.2016 07:07

Ik ~ Liz Mclain ~ 17 jaar ~ picc

okeee.jpg

Volg je hart, want dat klopt. 

Antworten

Abrikoosje

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 671

Re: O) Forget about prince charming! Give me the guy with tattoos and a bad boy attitude.

von Abrikoosje am 26.04.2016 05:22

Dane

Ik loop de aula in met mijn vrienden. We gaan zitten op een bank waar nog ruimte is. Ik pak mijn mobiel en check mijn whatsapp snel. Ik ontgrendel mijn scherm en zie dat ik een berichtje heb. Ik heb nog wel wat drugs voor je, als je het wil hebben hoor ik het wel van je.  Ik keek naar mijn vrienden, maar ze keken blijkbaar al mee. Ze knikten ja en ik reageerde terug: stuur je adres maar dan kom ik het wel een keer ophalen.  Ik deed mijn mobiel uit en stopte die weer in mijn tas. Ik pakte wat eten uit mijn tas, en keek wat rond. Opeens zag ik iemand die ik nog nooit gezien had. ''Waauw wat is dat voor een mooi meisje?'' Mijn vrienden reageerden net zoals ik. '' Ik ga even een praatje met haar maken want volgensmij is ze nieuw'' Ik pakte mijn rugtas en liep naar het meisje toe. ''Hallo, volgensmij ben jij hier nieuw.'' '' Ik heet Dane Smith, ik doe de opleiding gitaar spelen.''  ''Tis een pittige opleiding voor mij maar tis de enigste weg om gitaar te kunnen spelen.'' ''Ik doe MBO.''  Ik liet mijn gitaar zien aan der. '' Deze was echt super duur, maar ik ben er gelukkig wel zuinig mee.'' ''Zullen we een keer wat gaan afspreken?'' zei ik knipoogend tegen der

 

Volg je hart, want dat klopt. 

Antworten Zuletzt bearbeitet am 26.04.2016 05:32 .

Abrikoosje

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 671

Re: Gepest.

von Abrikoosje am 26.04.2016 03:33

Sorry dat ik laat reageer, maar ik vind het echt rot voor je. Die leraren die bij op school zaten die hielpen je niet eens. Dat is gewoon veels te erg. Je kan me altijd mailen als je nog ergens mee zit hoor, ook al kennen we elkaar niet. Niemand is lelijk iedereen is mooi zoals die is. Ik werd op de bassischool ook een beetje gepest toen het uit was met mijn vriendje en sommige die zitten nog de hele tijd met mijn achternaam te pesten.

Volg je hart, want dat klopt. 

Antworten

Abrikoosje

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 671

Re: O) Forget about prince charming! Give me the guy with tattoos and a bad boy attitude.

von Abrikoosje am 26.04.2016 02:12

Dane

Ik loop naar het Engelse lokaal toe en wacht tot de leraar eraan komt. Ik hoor ondertussen van een paar andere kinderen dat er een nieuw meisje bij ons op school zit. Ze heet Selina. Mooi naam, hoe zal ze eruit zien? Ach ja ik kom haar vast nog wel een keer tegen. Nou ja.. Dat hoop ik dan. Als de leraar eraan komt mogen we het lokaal binnenlopen. Ik ga op mijn vaste plek zitten naast Sem. '' Joo man waarom was je zo laat vanmorgen''? Waarom moet die altijd zo zeuren.?  ''Omdat ik me verslapen had'' zeg ik geirriteerd tegen hem. '' Hou nu je mond maar want als meneer ziet dat praten dan hebben we een probleem.''  ''Heeft iedereen zijn huiswerk gemaakt?''  Gelukkig heb ik mijn huiswerk gemaakt. Ik kijk Sem aan en zie dat hij niks heeft gemaakt. '' Waarom heb jij je huiswerk niet gemaakt?'' '' Je weet dat je sowiezo moet nablijven'' zei ik sissend tegen hem. '' Doe alsof jij het ook niet hebt gemaakt''. Ik kijk Sem aan en denk eerst nog dat hij een grapje maakt. Maar als ik zijn gezicht zie, zie ik dat hij het echt meent. ''Hoe kan ik zeggen dat ik het niet heb gemaakt, als hij de schriften gaat controleren?'' Als ik zeg dat ik het niet gheb gemaakt, dan heb ik echt problemen met school en met mijn ouders. '' Nee ik doe het niet, sorry.'' Als de leraar bij onze tafel komt laat ik mijn schrift zien en zie ik dat Sem boos naar me kijkt. Maar dan zegt Sem opeens: ''Meneer ik ben mijn schrift vergeten mee te nemen'' Ik kijk Sem aan en zie dat hij zijn schrift weer in zijn tas heeft gedaan. Ik kijk hem aan en zie dat Sem naar me lacht. '' Oke zegt de leraar, je laat je schrift morgen maar zien. '' En alles gemaakt+ de nieuwe opdrachten.'' Als Sem knikt, kijkt hij naar mij. '' Dat heb je goed geregeld'' fluister ik naar hem. '' Oke jongens, pak je schrift tevoorschijn, en Sem pak een blaadje en kijk met je buurman mee.''  Als de bel gaat, pak ik mijn spullen in en loop het lokaal uit met Sem en mijn andere vrienden. '' Eindelijk pauze'' zucht ik. En we lopen het lokaal uit.

Volg je hart, want dat klopt. 

Antworten Zuletzt bearbeitet am 26.04.2016 03:25 .

Abrikoosje

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 671

Re: O) Forget about prince charming! Give me the guy with tattoos and a bad boy attitude.

von Abrikoosje am 26.04.2016 01:28

Dane

Ik race zo snel mogelijk naar huis toe om mijn gitaar op te halen. Ik weet zeker dat ik voor de volgende les ook niet op tijd kom. Als ik bijna thuis ben, komt mijn buurman eraan. Ook dat nog. '' Hee Dane hoe gaat het met jou''? Ik kijk hem geirriteerd aan en pak mijn sleutels. '' Sorry ik zou best willen praten maar ik ben mijn gitaar vergeten en ben ook nog eens te laat op school.'' Ik doe mijn sleutels in de deur en maak de deur zo snel mogelijk open. Ik merk niet dat mijn buurman me achter na loopt. Ik ren zo snel mogelijk naar boven toe en pak mijn gitaar. Ik ren weer zo snel mogelijk naar beneden en toe en zie mijn buurman opeens in de kamer staan. '' Ik moet er echt weer vandoor dus als u zo vriendelijk wil zijn om mijn huis te verlaten, dan kan ik weer naar school'' zei ik beetje boos. ''Oke, is goed, nog een fijne dag op school''  en mijn buurman liep weg. Mann wat is hij een zeurpiet, echt waar. Ik doe de deur van mijn huis weer op slot, en loop naar mijn fiets toe. Ik race weer zo snel mogelijk naar school toe. Ik negeer het stoplicht en rij zo door rood heen. Het moet maar. Als ik bij school kom zet ik mijn fiets in het fietsenhok en haal mijn sleutels eruit. Ik ren zo snel mogelijk naar binnen toe, en ren naar mijn lokaal. Ik zeg nog even snel dag tegen de vrouw aan de balie en ren dan naar mijn lokaal toe. Ik kom binnenstormen als ze net in een lied zitten. ''Sorry'' zeg ik snel. Ik ga op mijn stoel zitten, pak mijn gitaar en ga zitten waar ik altijd zit. ''Oke we beginnen opnieuw omdat meneer Smith binnenkwam storen'' zegt meneer Leeuwen boos. Ik kijk hem aan, en zie dat hij een beetje geirriteerd is. Als we eenmaal weer beginnen ben ik eindelijk weer rustig. Ik vind het heerlijk om muziek te spelen, en dan ook nog met zo'n grote groep. Als de bel gaat, ga ik naar mijn stoel en doe mijn gitaar in mijn gitaarhoes. Ik pak mijn tas en jas en loop het lokaal uit. ''Dag meneer Leeuwen'' ik ben eindelijk weer van je af zei ik mompelend

Volg je hart, want dat klopt. 

Antworten

Abrikoosje

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 671

Re: O) Forget about prince charming! Give me the guy with tattoos and a bad boy attitude.

von Abrikoosje am 26.04.2016 12:58

Dane

Ik wordt wakker en kijk op mijn wekker die naast mijn bed staat. Shit ik ben alweer te laat. Ik stap mijn bed uit en loop naar de badkamer waar ik een snelle douche neem. Ondertussen kijk ik snel op mijn mobiel of een gemiste oproep of een berichtje heb. Ja een van Sem. Er staat: waar blijf je nou man, je bent zo weer te laat. Als je over 5 minuten niet komt ben ik ervandoor. Lekkere vriend ben jij denk ik in mijn hoofd. Als ik klaar ben met douchen loop ik naar mijn kamer pak snel wat kleren en schoenen. Een T-shirt en een broek met gaten.  Ik doe ze snel aan aangezien ik niet nog een keer een week wil nablijven. Ik pak mijn rugtas waar mijn boeken al inzitten van deze dag. Ik doe de opleiding gitaarspelen. Het bevalt me prima, maar veel jongens zitten er niet bij. Ik loop naar beneden, pak een boterham en ga ervandoor. Die eet ik wel onderweg op denk ik. Ik loop naar buiten en doe de deuren op slot. Mijn moeder en mijn vader die zijn al aan het werken, dus moet ik de deuren altijd op slot doen. Een keer had ik het niet gedaan, en toen werden mijn ouders super boos. Als je zoiets nog een keer doet, dan ben je je gitaar je mobiel kwijt en heb je een week huisarrest. Je weet dat je altijd de deur op slot moet doen. Ik pak mijn fiets uit de schuur en race snel naar school toe. Aangekomen op school haal ik mijn sleutel uit mijn fiets en loop naar binnen. Ik zeg altijd super vriendelijk tegen de vrouw aan de balie. '' Te laat''? Zegt ze. '' Ja helaas wel'' zeg ik. Ik loop naar mijn kluisje en stop mijn jas erin. Ik loop snel naar mijn klaslokaal en doe de deur open. '' Zoo meneer Smith, ben je weer eens te laat'' zegt mijn gitaarmeester. '' Ja helaas wel'' mompel ik. Ik ga op een stoel zitten. Maar als ik mijn gitaar wil pakken, merk ik opeens dat ik hem vergeten ben. Shit denk ik, ook dat nog. '' Meneer, ik ben mijn gitaar vergeten''. '' Te laat en ook nog je gitaar vergeten''. Ik kijk mijn gitaarmeester aan, en zie dat die boos is. '' Haal hem maar weer op'' zegt die. Ik pak mijn tas en ren naar mijn fiets. Mann wat heb ik vandaag zeg?

wuao.jpg

 

Volg je hart, want dat klopt. 

Antworten

Abrikoosje

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 671

Re: O) Forget about prince charming! Give me the guy with tattoos and a bad boy attitude.

von Abrikoosje am 26.04.2016 12:13

Samen met SadnessWillNeverEnd

Ik: Dane Smith is een jongen van 18 jaar. Dane zit op het MBO waar hij de opleiding muziek doet. Hij wil namelijk graag optreden met zijn gitaar en harstikke beroemd worden.Hij houdt ervan om lekker in zijn vrije tijd met zijn vrienden rond te hangen en muziek te maken. Hij zit dus op een school waar hij een gitaaropleiding doet. Ook al is hij stoer, als er een meisje bij hem is is hij super verlegen. Hij maakt allemaal rare opmerkingen waardoor de meisjes bij hem weglopen. Een slechte eigenschap van hem is dus met meisjes praten, afspreken. Zijn hobby's zijn gitaar spelen, met zijn vrienden rondhangen en gekkegeid uithalen. Hij zit in een bende met een grote vriendengroep. Ze halen nare streken uit en vallen mensen lastig

mooi.jpg

 

Volg je hart, want dat klopt. 

Antworten Zuletzt bearbeitet am 26.04.2016 12:20 .

Abrikoosje

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 671

ORPG MAATJE GEZOCHT

von Abrikoosje am 25.04.2016 11:29

Hallo allemaal ik ben Abrikoosje.

Ik zoek iemand om mee te schrijven, ik heb al iemand en daar vind ik het super leuk om mee te schrijven. Ik ga al weer met iemand anders beginnen, maar ik zoek nog iemand.

Ik heb wel een paar ijsen:  1: Niet 2 of 3 regels typen, probeer er wel een beetje een lang verhaal van te maken. 2: Het liefst heb ik het met deze komma's  '' want dan weet ik ook wanneer iemand wat zegt. Ik deed het ook niet in het begin maar nu doe ik het wel en het is veel fijner. 3: Zorg er voor dat je niet zoveel typ fouten maakt in de zin want anders is het heel moeilijk om te lezen en het te begrijpen. 

Als je interesse hebt dan mag je me mailen, of hier een reactie achterlaten.

xxx Abrikoosje

Volg je hart, want dat klopt. 

Antworten

Abrikoosje

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 671

Re: ORPG'S gezocht

von Abrikoosje am 25.04.2016 11:24

Ik heb wel interesse om een orpg te schrijven. :)

Volg je hart, want dat klopt. 

Antworten

Abrikoosje

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 671

wie wil met mij schrijven?

von Abrikoosje am 10.04.2016 02:52

heeii allemaal, ik ben Abrikoosje

 

En ik wil graag een ORPG schrijven met iemand, alleen ik heb niemand

Zou jij graag dat willen doen met mij? Dan heb ik graag dat je mijn vriend(in) wordt en mij even een mailtje stuurt.

Ik heb dit nog nooit eerder gedaan dus verwacht niet meteen te veel van mij, maar ik hou heel erg van verhaaltjes schrijven.

Wil jij graag met mij een ORPG schrijven mail me maar en ik reageer op je mail.

doeii xx Jasmijn

Volg je hart, want dat klopt. 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13

« zurück zur vorherigen Seite