Search for posts by Abrikoosje

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  13  |  »  |  Last Search found 130 matches:


Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Pauze tijdens het leren.

from Abrikoosje on 11/26/2016 10:07 PM

Een frisse neus halen helpt meestal ook. Je kan je daarna weer heel goed concentreren (het helpt bij mij temminste) :)

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Its my birthday

from Abrikoosje on 11/22/2016 07:18 PM

15 jaar

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Dat moment dat je

from Abrikoosje on 11/19/2016 04:15 PM

Je bent harstikke goed in verhalen schrijven, ook hoe jij je blog's schrijft zo kan ik echt niet schrijven <3
 

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Verveel tips

from Abrikoosje on 11/13/2016 02:09 PM

Oh ik wou dat ik tijd had om me te vervelen haha! Als ik een keertje tijd heb om iets anders te doen dan huiswerk dan ga ik het liefst: lezen, simsen, cities skylines spelen, rollercoaster tycoon spelen, netflixen, hardlopen, verhaal schrijven (voor op Wattpad) of iets anders creatiefs. Ik weet niet of je zelf van schrijven houdt? Maar dan is Wattpad wel echt een aanrader! Je kan dan aan een project beginnen wat best veel tijd kost, dus je hoeft je dan nooit echt te vervelen.

Je hebt vast wel een keer tijd om je te vervelen, gelukkig doe ik dat nu niet. Bedankt voor je tips!!

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Verveel tips

from Abrikoosje on 11/12/2016 09:25 PM

Weten jullie nog tips om vervelen tegen te gaan? Ik verveel me namelijk best wel, dus als je tips hebt laat het zeker hier even achter dat zou ik erg fijn vinden :)

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: ORPG}Abrikoosje

from Abrikoosje on 11/11/2016 09:30 PM

Jack
Als Liv een bakje pakt en begint te spugen. Ik pak haar hand vast en klop op haar rug. ''Het komt goed,'' zeg ik tegen Liv. Mijn ogen vallen zowat dicht omdat ik zo moe ben. Ik kijk Liv aan en zie dat ze rooie ogen heeft. ''Misschien moet je proberen om wat te gaan slapen, ik weet dat het je niet lukt maar je moet het toch proberen.'' Terwijl ik het zeg, probeer ik niet moe te lijken. Het liefst kruip ik bij der in bed en doe mijn ogen dicht. Maar dat kan niet. ''Ik ga even wat water halen, ik haal ook wat voor jou.''

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Lezen

from Abrikoosje on 11/11/2016 08:40 PM

Ik vind spannende boeken altijd wel leuk. Ligt er natuurlijk wel aan wat voor boeken. Sommige ''Moord'' boeken, of van die chat boeken dat een meisje met een leuke jongen chat enzo. 

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

De film hartbeat

from Abrikoosje on 10/29/2016 03:33 PM

Ik wil echt super graag naar de film hartbeat. Ik weet niet of jullie de film kennen maar die is sinds 12 oktober in de bioscoop uit, maar ik wil er super graag heen omdat het liedje wat er in voor komt gewoon echt super leuk is. Ik heb al een stukje van de trailer gezien en nu wil ik er helemaal heen. 

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: ORPG}Abrikoosje

from Abrikoosje on 10/28/2016 09:18 PM

Jack
Als ik merk dat Liv moeilijk mijn hand vastpakt, sta ik op zodat ik iets dichter op haar sta. Ik kijk Liv aan en zie dat ze het koud heeft. Ik trek het dekbed waar ze onder ligt iets meer over haar heen. Misschien helpt dat wel. Het verbaasd me hoe Liv nu al zo moe kan zijn. Ik pak mijn stoel en ga naast der zitten terwijl ik nog steeds haar hand vasthoud. Ik pak mijn mobiel erbij en zie dat ik een paar gemiste oproepen heb van kinderen uit mijn klas. Die bel ik later wel terug. Gaat vast over waar ik ben. Ik ben al een paar dagen niet op school geweest, en school heeft al een paar keer naar huis gebeld waar ik was. Gelukkig kon ik mijn moeders stem nadoen om te zeggen dat ik ziek was. Maar deze keer gaat het wat moeilijker. 

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: ORPG}Abrikoosje

from Abrikoosje on 10/23/2016 02:25 PM

Jack
Als ik de kamer in kom zeg ik tegen Liv: ''Ga maar lekker slapen, ik blijf bij je.'' Ik buig voorover en geef haar kus op haar hoofd. Haar ogen vallen dicht. Ik ga naast haar zitten op een kruk en ik pak haar hand vast. Ik denk dat ze daar weinig van merkt. Ik pak mijn telefoon en maak er een foto van. Deze bewaar ik, dan kan ik thuis ook nog aan der denken. Ik doe mijn telefoon weer in mijn zak en kijk Liv aan. Ze is lief als ze slaapt. Ik doe moeite om mijn ogen open te houden. Zo moe ben ik...

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  13  |  »  |  Last

« Back to previous page