Search for posts by Abrikoosje

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  13  |  »  |  Last Search found 130 matches:


Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: ORPG}Abrikoosje

from Abrikoosje on 10/22/2016 03:24 PM

Jack
Als Liv een vel papier pakt schrijft ze er wat op. Ik weet niet of het nog goed komt. We moeten sterk blijven. Ik kijk haar aan en zie dat de dokter een infuus in haar hand spuit. Het gaat allemaal gebeuren. Ik voel dat er weer tranen in mijn ogen komen. Maar deze keer lukt het me om ze binnen te houden. Ik doe mijn ogen dicht in de stoel en val in slaap. Als ik even later weer wakker word zie dat Liv ook ligt te slapen. Ik sta op en loop de kamer uit. Hoe laat is het eigenlijk? Waar is mijn moeder? 

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: ORPG}Abrikoosje

from Abrikoosje on 10/22/2016 03:14 PM

Jack
Als we te horen krijgen dat Liv kanker heeft, stort mijn wereld in. Wat gaat er nu allemaal gebeuren? Gaat ze dood? Blijft ze leven? Zoveel vragen en niemand kan er antwoord op geven. Ik ga naast Liv haar bed staan en pak haar hand. ''Het komt allemaal goed liefje en ik blijf bij je.'' Ik geef haar een kus en ga naast haar zitten. Ik pak een kruk en pak haar hand nogmaals vast. Ik voel dat mijn ogen een beetje beginnen te hangen. Ik heb deze week amper kunnen slapen omdat ik al merkte dat het niet goed ging met haar. Maar dat het zo is uitgelopen, dat had ik nooit geweten. Ik pak mijn mobiel maar stop hem meteen weer weg. Niks bijzonders. 

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: ORPG}Abrikoosje

from Abrikoosje on 10/22/2016 02:31 PM

Jack
Als de arts naar ons toe komt lopen kan ik het echt niet meer houde om mijn tranen binnen te houden. ''Mogen we haar even zien?'' Als mijn moeder binnen komt lopen rent ze meteen op me af. ''Jack wat is er aan de hand met Liv?'' Ik kan het niet meer houden en begin in tranen uit te barsten. Mijn moeder neemt me in de armen en knuffelt me. Als we naar de kamer lopen waar Liv ligt, heeft ze haar ogen dicht. Ze is aan het slapen. Ik ga naast haar zitten en geef haar een kus. Hopelijk komt het allemaal goed me je. Een traan rolt over mijn wang. Ik hou van je..

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: ORPG}Abrikoosje

from Abrikoosje on 10/22/2016 01:23 PM

Jack
Als ik hoor dat Liv een operatie moet ondergaan, probeer ik mijn tranen in te slikken. Ik haat operaties en al helemaal als het bij iemand anders wordt gedaan. Ik geef Liv een kus en zeg: ''Je kan dit, wij wachten in de wachtruimte op je.'' Ik loop met haar moeder naar de wachtkamer en vraag of ze iets wil drinken. Ik sta op en haal 2 glaasjes water. Ik zet het eerste bekertje er onder en schrik als ik een berichtje krijg van mijn moeder. Ik kan haar niet bellen dus ik moet wel terug appen. Liv moet met spoed geoppereerd worden. Ik verstuur het bericht en meteen hoor ik weer een ping. Ik laat mijn mobiel in mijn zak en loop met de 2 bekertjes water naar de moeder van Liv. Daar geef ik haar een bekertje en ga op de stoel naast haar zitten. Ik pak mijn mobiel en zie dat mijn moeder meteen naar het ziekenhuis komt. 

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: ORPG}Abrikoosje

from Abrikoosje on 10/22/2016 01:14 PM

Jack
Als ik bij Liv aan kom gaat ze op mijn schoot zitten. Ik geef haar een kus, maar algauw worden we geroepen. Als we naar binnen gaan, zit ik er maar een beetje bij. De dokter praat het meeste met Liv en daar kan ik me niet mee bemoeien. Als hij een echo wil maken kijk ik hem verbaasd aan. Maar Liv geeft al antwoord. Ik begin toch een beetje zenuwachtig te worden. Wat is er allemaal aan de hand met Liv? Ik pak mijn mobiel en antwoord op mijn moeders berichten. Ze heeft me ook een paar keer gebeld zo te zien. Ze hoeft echt niet bezorgd om mij te zijn. Ik ben in het ziekenhuis , niet voor mij maar voor Liv. Ik verstuur het bericht en doe mijn mobiel weer in mijn zak. 

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: ORPG}Abrikoosje

from Abrikoosje on 10/22/2016 12:53 PM

Ik~Jack~
Als ik in mijn auto stap, rij ik meteen naar het ziekenhuis toe. Ik doe mijn telefoon aan de lader zodat ik mijn eigen muziek kan luisteren. Hopelijk is er niks ergs aan de hand met Liv. Als ik de snelweg op rij, hoor ik allemaal berichtjes binnen komen. Geen tijd om te kijken ik moet me op de weg letten. Als ik er bijna ben besluit ik toch maar op mijn mobiel te kijken. Het is mijn moeder. Sorry mam ik reageer straks wel op jou, denk ik in mijn hoofd. Als ik bij het ziekenhuis ben parkeer ik mijn auto op de parkeerplaats en sluit alles af. Ik pak mijn mobiel van de lader en stap de auto uit. Maar hoe weet ik nou of ze er al zijn? Ik doe mijn mobiel aan en beluit Liv maar te bellen. 
nou_ja.jpg 

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Schrijf mee aan 1 groot verhaal.

from Abrikoosje on 10/20/2016 04:20 PM

''Ja? En dat moet je mij midden in de nacht komen vertellen?'' vraag ik verbaasd. Ik dacht even dat er iets ergs aan de hand was, maar zijn vader heeft een nieuwe baan. ''Nee, je snapt het niet,'' zegt hij zachtjes. Ik trek even mijn wenkbrauwen op. ''Wat snap ik niet?'' Hij zucht eventjes en kijkt me dan aan. ''Het is in het buitenland.''

Ik kijk hem met grote ogen aan. ''In het buitenland... Waarom in het buitenland?'' Ik pak de fles met crystal clear en neem er een slok van. ''Ik weet het ook niet, maar dat betekend wel dat ik daar ook ga wonen.'' Ik kijk hem verdrietig aan en probeer mijn tranen binnen te houden. Maar helaas ziet hij dat ik bijna moet huilen. ''Heee relax,'' zegt hij en hij duwt mij tegen hem aan. Meteen maak ik me los. Ik kijk hem een beetje boos aan. ''Waarom vertel je dit uberhoud in de nacht? Denk je serieus dat ik zo nog rustig kan slapen?''

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Schrijf mee aan 1 groot verhaal.

from Abrikoosje on 10/19/2016 07:34 PM

Ik haal opgelucht adem als ik de stem van Mike hoor. ''Jeetje Mike, je hebt me echt laten schrikken? Wat doe je hier eigenlijk?'' Ik kijk hem aan en glimlach even naar hem. ''Wat is er zo belangrijk dat je midden in de nacht door mijn tuin loopt?''

''Ohw, ik wilde je even zien. Ik weet het het is niet het juiste tijdstip nu. En ik moet je wat vertellen.'' Ik kijk hem een beetje verbaasd aan. ''Ohw, eumhh wat dan? Is het erg?'' Miljoenen vragen spoken nu door me hoofd. Straks is er iets ergs aan de hand of hij wil het uitmaken met me, en dan nog wel midden in de nach. ''Vertel maar, kom we gaan even in de woonkamer zitten, wil je trouwens wat te drinken?''

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Schrijf mee aan 1 groot verhaal.

from Abrikoosje on 10/18/2016 07:14 PM

Opeens hoor ik een zacht gekraak. Dit komt niet door de wind, er is iemand in de tuin. Ik stap uit bed en duw voorzichtig het gordijn aan de kant, zodat ik naar buiten kan kijken. Als mijn ogen aan het donker zijn gewend, bekijk ik elk stukje van de tuin goed. Er is niemand te zien. Ik zucht opgelucht en loop weer naar mijn bed...

Als ik weer in bed lig, hoor ik weer zacht gekraak. Opnieuw stap ik uit bed, maar deze keer loop ik niet naar mijn raam ik loop naar beneden toe. Ik pak mijn mobiel van het kastje en deze gebruik ik als zaklamp. Als ik de trap afloop, doe ik mijn mobiel aan en zie dat ik ben gebeld door een onbekend nummer. Vreemd... Als ik beneden ben loop ik naar de tuin toe. Ik doe de deur op een kiertje om te kijken of er iemand in de tuin is. Niemand, wat vreemd... Ik zou zweren dat ik wat gehoord heb.

Ik kan dit niet zo goed hahaha 

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Schrijfwedstrijd

from Abrikoosje on 10/16/2016 08:39 PM

Ik wil wel meedoen, ik heb geen wattpad maar ik wil wel super graag meedoen :)

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  13  |  »  |  Last

« Back to previous page